סופר-פארם משיקה קו של תרופות ללא מרשם תחת המותג הפרטי שלה - LIFE. המהלך בא לקראת הוצאת התרופות ללא מרשם למכירה מחוץ לבתי המרקחת.
במרס 2004, כך החליט משרד הבריאות, יוצאו כ-200 תרופות מ-22 קטגוריות שונות למכירה ללא רוקח. סופר-פארם יוצאת בקמפיין למהלך בהשקעה של 500 אלף שקל.
תרופות LIFE ייוצרו על-ידי חברת דקסון, יצרנית דקסמול, והמטרה היא שהן יוצעו למכירה במחירים הנמוכים ב-15% ממחירי המוצרים המקבילים.
המוצרים הראשונים שמשיקה סופר-פארם משתייכים לשני תחומים - משככי כאבים (7 תרופות) ומוצרים לטיפול בצינון.
יעדים
סופר-פארם שמה לה כיעד בתחום המוצרים נגד צינון, להגיע לנתח שוק של 15% מסך המוצרים נגד צינון בסופר-פארם. בתחום המוצרים לשיכוך כאבים היעד זהה.
סדרת LIFE כוללת כיום כ-1,200 מוצרים בתחום התואלטיקה, הטקסטיל, מוצרי גוף, מוצרי תינוקות, מים ועוד. מוצרי LIFE תופסים כ-6% מסך מכירות רשת סופר-פארם וכ-12% מהמכירות בקטגוריות בהן פועלת LIFE.