|
מבצע שתה לי בריא - נשר מאלט [צילום יח"צ]
|
|
|
|
|
טמפו בחרה ב"מוגובי", העולם הוירטואלי לילדים, לקידום המותג נשר מאלט בקרב ילדים. במסגרת המבצע שמשיקות החברות, קונים בקבוק נשר מאלט או דיאט נשר מאלט 1.5 ליטר, מזינים באתר מוגובי את הקוד אשר מופיע על הפקק וזוכים באופנוע וירטואלי מתנה!
ככל שאוספים יותר פקקים – צוברים יותר נקודות באתר וזכאים ליותר פריטים וירטואליים במתנה.
המבצע יערך בין התאריכים 22.7.12 ועד 31.8.12 בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
אופנוע הטורנדו הוא כלי הרכב הראשון בעולם הוירטואלי של מוגובי. הילדים המשחקים באתר יוכלו לרכוש אופנועים בארבעה דגמים, זאת לאחר שיעברו בהצלחה את מבחני ההסמכה, הכוללים מבחן תיאוריה על כללי הבטיחות בדרכים ותמרורים ומבחן מעשי.
בנוסף, יוכלו הילדים לרכוש בכסף וירטואלי מגוון אביזרים משלימים כגון ביגוד מתאים ומאיצי מהירות, ואף להשתתף במרוצי אופנועים, תחרויות ואירועים חווייתיים שונים.
"נשר מאלט מהווה חלופה בריאה יותר בתחום המשקאות הקלים ועל כן נותן מענה אמיתי למשפחות, ילדים ואפילו לנשים בהריון", מציינת נעה באוער, מנהלת שיווק מוגזים ומשק"ל בטמפו. "מהלך זה מול אתר מוגובי הינו חלק מפעילות רחבה להורים ולילדים תחת הסלוגן 'שתה לי בריא' והוא תואם את ערכי המותג הידוע במרכיביו הבריאים ומיצובו כמשקה קל בריא לאורח חיים בריא וטבעי בקרב הצרכן הישראלי".
לדברי אילה רווח, סמנכ"ל השיווק של מוגובי, "פיתוח סדרת האופנועים של מוגובי הינו המהלך המרכזי של קיץ 2012 והינו חדשני וחווייתי. המהלך הוא ביטוי לרצון המתמיד שלנו לייצר ערך מוסף להנאה באתר ומלווה בתהליך לימוד של ערכים חשובים בתחום זהירות בדרכים תוך פעילות מקורית, כייפית וחווייתית. מוגובי, כאתר שמשלב בידור וחינוך, רואה מחויבות לסייע ולתרום להתנהגות של הילדים בכבישים בתקופת הקיץ, בה מבלים הרבה בחוץ. במסגרת שיתוף הפעולה, הילדים יאספו פקקים של בקבוקים נשר מאלט, יזינו את הקודים שמוטבעים בהם ויוכלו ליהנות באתר מחוויית האופנועים, להגביר את תשומת הלב לזהירות בדרכים ובד בבד להעמיק את המודעות שלהם לערכים תזונתיים ולאורח חיים בריא".