ADTECH, ספקית פתרונות טכנולוגיים מובילה של ניהול מדיה וניהול קמפיינים אינטראקטיביים (ad-serving solutions), וחברת-הבת של קבוצת AOL, משיקה בימים אלה את פלטפורמת (Real-Time Bidding (RTB, המאפשרת למפרסמים ולמשווקים ברשת לבצע החלטות קניה ומכירה של שטחי מדיה בזמן אמת. ההשקה עתידה להיערך בלונדון במסגרת תערוכת ה-ad:tech הבינלאומית, בתאריכים 19-20 בספטמבר.
פלטפורמת ה-RTB משדרגת את טכנולוגיית הפרסום המקוון של החברה, היות שהיא מספקת למפרסמים ברשת ניתוח תוכן של דפי האינטרנט בזמן אמת. לפיכך, המפרסמים יוכלו לקנות או למכור שטחי מדיה בהתאם לקהל היעד של הפרסומת, ובכך לחסוך בעלויות מיותרות. בניגוד לפתרונות הנוספים הקיימים בשוק, פתרון ה-RTB של ADTECH מותאם לתקן ה-OpenRTB של לשכת הפרסום האינטראקטיבי (IAB).
"פלטפורמת ה-Real Time Bidding החדשה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של חברת ADTECH לספק ללקוחותיה את כל הטכנולוגיה הרצויה לניהול הקמפיינים המקוונים שלהם", טוען מנכ"ל ADTECH, ארהרד ניומן. עוד מוסיף ניומן: "חברת ADTECH מסייעת ללקוחותיה להצליח בשוק הדיגיטלי מזה שנים רבות. החברה תומכת בגידול של הלקוח ובשאיפותיו, באמצעות פיתוח כלים חדשניים ורעיונות מקוריים".
בנוסף לפתרון ה-RTB, יוצגו בתערוכת ad:tech פתרונות ad-serving נוספים בפיתוח החברה. בין הפיתוחים שיוצגו לקהל המבקרים: כלי ה-Canvas, המאפשר לבנות פרסומות ריץ' מדיה בקלות רבה ובעלות נמוכה. פתרון ה-IMSpro, המאפשר למפרסמים ולמשווקים ברשת לבדוק את הזמינות של שטחי המדיה שלהם בזמן אמת, וערכת ה-Mobile SDK המציעה את כל הכלים הנחוצים עבור שילוב מודעות פרסום בתוך אפליקציות- הערכה ניתנת לשימוש במערכות ההפעלה של אפל, iOS ואנדרואיד.