|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

להיזהר מ"עסקים כרגיל"

השבוע צפויות הרפתקאות אמיצות אבל מתלווה לכך "טמפרטורה" גבוהה בתחום הנפט והכלכלה שום דבר לא ברור והבועה כנראה תתנפץ לנו בפרצוף דבר אחד כן ברור: עד פברואר 2009 אולמרט כבר לא יהיה כאן
25/07/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

ביום שישי ה-26.07, כוכב מרקורי נכנס למזל אריה והמארס בהיבט נחמד לכוכב יופיטר, מצב שיכול להעיד על מפגשים מהנים עם חברים ואנשים חדשים. יש כאן דחפים להרפתקאות בשילוב אומץ חיובי אשר מניע לפעולה, אך בבקשה אל תסחפו.

בתאריך 27.07.08 כוכב ונוס מול ראש דרקון ומול כוכב נפטון ועד ליום האחרון של החודש, מביא לתחושת נעימות והרצון לבלות או להתפנק, גם הוא מתחזק. אך לפני שאתם מאבדים את הגבולות, כדאי לברר האם זה באמת משרת את הצרכים האמיתיים או המדומים שלכם. למעשה השילוב בין הונוס נמצא על זנב ראש הדרקון מתמשך לאורך השבוע, ועלול גם לגרום לרצון "למצוא חן" ו"הכל מותר" כדי להשיג את המטרות שלכם.

ייתכן גם שמערכת יחסים מהעבר עולה וחוזרת; זו לא בדיוק מערכת יחסים נעימה, בגלל שיש בה אנרגיה לא פתורה מהעבר, ויש צורך לטפל בה. אם אכן זה קורה, נסו לבסס קודם חברות לשמה לפני שאתם מזנקים למערכת יחסים המבוססת על תשוקה ומשיכה כפוטנציאל לאיחוד.

בתאריך 27.07 אחרי השעה 19.00 כדאי לבחור את השעות שנותרו מהערב הזה, אם יש חוזה או פרויקט שאתם רוצים לקדם.
התאריך 28.07 גם הוא יום חיובי לקידום תוכניות, אך רצוי לעשות זאת עד 12.00. גם אם יתעוררו קשיים בהמשך, זכרו שנקודת ההתחלה עוזרת להתגבר על המהמורות בדרך.

בתאריך 29.07.08 כוכב מרקורי והשמש בצמידות וזהו יום עמוס לכולם. המחשבה במיטבה וההיבט בין הירח והוונוס במהלך היום מוסיף ומנעים את אופי האירועים.
בתאריך 30.07 הירח במזל סרטן, זהו יום של מימוש פרויקטים ומתאים לעבודה בבית או עבודה הקשורה לבית, אולי זו הזדמנות להכין ארוחה לכל המשפחה.
בתאריך 31.07.08, הוונוס והנפטון על הציר אריה /דלי, מביאים את הרצונות שלנו למקום שיש בו צורך בתוצאה. יש כמובן חשיבות להיבט כזה ביחס להורוסקופ האישי, אולם בכל מקרה יש כאן יום המתאים לצאת לגלריה, לראות סרטים ומתאים גם לכתיבה יצירתית.

השבוע מתבקשת זהירות נוספת; המתחים יהיו חזקים יותר במהלך השבוע הקרוב, "הטמפרטורה" הגבוהה (מטפורית) מעמידה אותנו, תושבי מדינת ישראל, בתחושה של היכון והמתחים הללו ישפיעו על כל אחד. אנא היזהרו בנהיגה ובכלל, בכל מקום שדורש זהירות.


כלכלה ושווקים

בתאריך 13.06.08 נכתב במדור זה על בועת הנפט: "המעקב אחרי מחירי הנפט העולים, מעיד שכוכב נפטון מייצג את "הזהב השחור"... "במפת ארה"ב בעת האחרונה האורנוס נמצא במולות לנפטון, ומאז אנו רואים את העליות המטורפות שגורמות לקושי הכלכלי. המשבר המתגלגל מושפע גם מספקי הנפט שיצרו ספוקלציות חדשות".

אם אנו עוקבים אחר האירועים נוכל למצוא שבשנת 1986 הייתה תופעה דומה - היבט של כוכב אורנוס לכוכב נפטון במזל קשת הביא לשינוי פתאומי במחירי הנפט. כאשר אותו היבט התפוגג, מחירי הנפט ירדו מ-27 דולר ל-14 דולר. באותו מאמר נכתב ש"כעת אנו עוברים תהליך דומה..." כאשר האורנוס נעצר והחל בנסיגה, והתרחק אט אט מהמגע לנפטון, החלו מחירי הנפט לרדת.

האם הבועה החלה להתנפץ? רק בינתיים, וזאת כיוון שהאורנוס יחזור בעתיד להיבט עם הנפטון, וגם מארס עלול "להדליק" שוב את הנפטון, ומחירי הנפט יחזרו לנדנד את כל השווקים. המסקנה היא שמחירי הנפט הם בועה, ובועות נטייתן להתנפץ.

האתגר כעת בשווקים, הוא איזה היבט יחזור וידליק את המבנה של אורנוס וסאטורן. כאשר הכוכבים אינם בסביבה, חזרו וקפצו השווקים אם כי לא בצורה מסודרת או ברורה. בכל מקרה המולות המתהווה בין הכוכבים אורנוס וסאטורן, מסכלת כל אפשרות לתכנון בשנתיים הקרובות.

כוכב מארס העובר במזל בתולה, עבר את ההיבט עם הסאטורן והולך עתה לקראת היבט עם האורנוס, שיגיע בתאריך 06.08 וישפיע גם בהמשך. מארס-אורנוס הוא היבט חזק, וסימן השאלה הוא האם יתחיל להשפיע עוד קודם, בכל מקרה נראה שאפשר לצפות לשינוי במגמה. בהמשך במהלך חודש אוגוסט צפויים גם הימים שבין 23.08-13.08 להיות טעונים מאוד, ימים אותם אשוב להדגיש במהלך השבועות הבאים.

ליקוי החמה בתאריך 01.08.08 יהיה בדיוק בריבוע לאסטרואיד ווסטה. זה מדגיש את החששות בכל הקשור לתחושת הביטחון הכלכלי. הנטייה במצב כזה למשוך את המעצור לבדוק מה עושים עם ההשקעות, האם אפשר למנוע את האיום הכלכלי.

כוכב יופיטר העוצר מול השמש של ארה"ב מעניק איזושהי אופטימיות, אולי רעיונות חדשים של ברננקי ופאולסון לתמרן את מצבו של שוק הנדל"ן, בעיקר עם הזרמת הכספים ל"פאני מיי" ו"פרדי מק", חברות האשראי שהישרדותן משפיעה על כל הכלכלה שם.

מצב הכוכבים שהיה לאחרונה (שילוב של כירון, האסטרואיד ווסטה ונפטון) ממשיכך להצביע על בעיה הקשורה לנדל"ן ובהמשך, כוכב מארס, הקשור לבית הנדל"ן בהורוסקופ של ארה"ב, יזכה למגעו של כוכב אורנוס. כל ניסיון להציג תמונה פסטורלית לגבי מצבו של המשק בארה"ב, המשפיע על העולם כולו וכמובן על מדינת ישראל, זו תמונה בצבעים לא ריאליים. לכן גם אם אתם מביטים עכשיו דרך חלון האופטימיות ורואים שיש אולי יותר ירוק מאדום, זכרו שהשינוי עלול להיות מהיום למחר, אין משהו המבטיח יציבות בשווקים לימים שיבואו (כמו שקרה ביום חמישי האחרון).

מהלכו של כוכב פלוטו במזל גדי בשנים הבאות, ומופע ליקוי החמה במעלה ה-9 במזל אריה בתאריך 01.08.08, מול נקודת הביניים אורנוס פלוטו, והמולות בין אורנוס לסאטורן, כל אלה ביחד מבנים אסטרולוגיים בעלי השפעה אוניברסאלית.


אצלנו:


ציפי לבני:

הכותרות בשבועיים האחרונים על הפריימריז הולידו את בורסות ההימורים מי יהיה היו"ר החדש של קדימה.
ציפי לבני היא בת מזל סרטן עם האופק (שעת הלידה) במזל דלי, דבר המעיד על פער בין עולמה הפנימי לתדמיתה החיצונית, ומדגיש את פגיעותה. מבנה ההורוסקופ שלה, אשר מושפע מכוכב פלוטו, מצביע על אישה מופנמת, עם נטייה לשבת על הגדר. התדמית חשובה לה, ולכן היא נשארת במצבים בהם היא רוצה להופיע כאדם אובייקטיבי, אולם אינה מוכנה שישפיעו על הבחירות או ההחלטות שלה. יש מגמה לתמרן את המצב אליו היא נכנסת, להשאיר לעצמה את האופציות פתוחות, כדי שבסופו של דבר תקבל החלטות עצמאיות, ואלה נובעות לדעתה משיקולים הגיוניים.

יש קונפליקט ברור בין הצורך למצוא חן כדי לקבל תמיכה, מול חוסר הנוחות שיש לה בחשיפה. היא יכולה להתעלות מעל האינטרסים האישיים תחת רעיון קבוצתי, שיתופי, וללכת בנתיבים כאלה מרחקים ארוכים בטווח הארוך. קל לה יותר כאשר היא מדברת על רעיונות מהמימד השכלי, אינטלקטואלי (נקודת ביניים מרקורי-מארס במזל תאומים), מה שמעניק לה יותר ביטחון, בעיקר כאשר היא צריכה לצאת החוצה לקהל. יחד עם זאת, התמיכה הרגשית חשובה לה.

זו אישה שהעוגן הפנימי שלה מנוגד לתדמית החיצונית ובמצבים כאלה השמיעה היא סלקטיבית...

כוכב מארס מצביע על הצורך בסדר יום צפוף, להתמודד עם מצבי לחץ. יש צורך לומר את מה שהיא חושבת, אבל זה תמיד יעבור את כור ההיתוך הפרטי, "האם זה מתאים עכשיו". היא תצא החוצה עם דברים בהם מאמינה שאכן אפשר להשפיע, שאפשר לשנות או להתמודד.

עם כוכב יופיטר על ציר המשתנים, יש לה נורמות אישיות, עם כוכב פלוטו על ציר המשתנים, היא לא מוותרת על חופש הדעות, ולהשפיע בדרכה. האורנוס הנמצא גם הוא באותו הציר מביא את הקיצוניות מבחינת חוש הצדק, יושר, כנות ואמירת האמת..

חשוב לציין שראש הדרקון שלה נמצא על קו האופק של מדינת ישראל. חיבור קארמתי! זה הסמל לברית שלה עם המדינה, ובמזל מאזניים זה מבטא את הצורך לעבוד בתוך צוות למען הציבור והקהילה. או במקרה שלה, הבחירה היא למען המדינה, כחלק מקבוצה פוליטית כדי לעשות ולהשפיע על החברה.

בהווה, היא נמצאת בסיטואציה שעוד לא הייתה בה, מה שדורש ממנה התמודדות עם מצב שאינו מבטיח יציבות; אין בו תמיכה והניסיון שלה ליצור לעצמה מרחב פעולה חדש, נתקל בגבולות, כלומר המציאות מקבעת אותה במה שהשיגה עד כה ולא מעבר לכך.

גם הניסיון ליצור קונצנזוס סביב הרעיונות שלה, נמצא בבעיה. יש התפתחויות מאחורי הקלעים לאורך זמן, אולי היא מנסה ליצור קואליציה מאחורי הקלעים, אבל בדרכה ( כחלק מאופייה), הצורך לשמור על עצמה, להרחיק את עצמה ממצבים העלולים להתפרש ככישלון, גורם לה לשמור על פרופיל נמוך. למעשה ראינו את זה לאורך החודשים האחרונים בניהול מו"מ שלה עם הפלשתינים, היא לא יצאה בהצהרות, לא חיפשה קרדיט (בניגוד למסלול שהוביל ראש הממשלה שהודיע כל פעם על "התקדמות" במו"מ).

במהלך חודש אוגוסט שילוב הכוכבים גורר אותה למקום שהיא לא רוצה להיות בו, המציאות נכפית עליה וזה כמובן יוצר תסכול גדול. נראה שחודש אוגוסט קשה לה מאוד.

מאחר ותאריך הלידה של שאול מופז הוא בסימן שאלה, אני לא נכנסת לזה בשלב הנוכחי. אני מקווה שבהמשך הנתונים יתבהרו, ונוכל לצייר תמונת מצב גם שלו.


אהוד אולמרט:

עם הכירון על ציר הקרדינאל, אין ספק שראש הממשלה נמצא במתח רב. עם כוכב אורנוס, הוא משדר "עסקים כרגיל", אבל זה בהחלט משחק. חודש אוגוסט קשה לו מאוד ויש כמה ימי משבר אותם עובר במהלך החודש, עם דגש על המחצית השנייה של אוגוסט.

שילובי הכוכבים על ההורוסקופ האישי שלו (בציר היוזמה), מעיד על חוסר הוודאות המשתלט על היום יום שלו, מצב בו אין לו שליטה. כוכב נפטון בציר הקבועים, מחדד את מאבק ההישרדות של אולמרט, חוסר היכולת לבנות מערכות יציבות של אמון וביטחון.

חוסר הזהירות שלו לפרטים קטנים גורם לו גם עתה להסתבך. במערכות יחסים המוכרות לו צצות ועולות בעיות שהוא ניסה להדחיק אותן. המבנה הכולל של הכוכבים בעת הזו מלמד אותו שלא יפתח ציפיות מאיש. למעשה זה תהליך בו אדם אין לו שליטה על המתרחש. הקוראים הקבועים של המדור, זוכרים שהדברים הללו כבר נכתבו כאן מספר פעמים. במדור בתאריך 28.12.2007, ואחר כך בתאריך 01.02.2008 נכתב "ההורוסקופ של אהוד אולמרט עם מדינת ישראל מעיד על סיום דרכו בשרות המדינה. במאמרי הקודמים דיברתי על תהליך מתגלגל, ועל כך שהכוכבים לא מעידים על בום". כעת, התהליכים הללו מתחדדים והספירה לאחור החלה.

הירח המקודם של ההורוסקופ של מדינת ישראל במזל מאזניים, מגיע בחודש ספטמבר 2008 לאופק של המדינה. בהמשך לאורך החודשים עד דצמבר 08 - ינואר 09, הירח המקודם משפיע, והמשמעות היא התחלה חדשה.

תאריך:  25/07/2008   |   עודכן:  25/07/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להיזהר מ"עסקים כרגיל"
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דר' בן ישי
25/07/08 17:36
2
נעמה קורן.
25/07/08 17:38
3
דן 7
25/07/08 17:41
4
EMW
25/07/08 18:16
5
אסטרולוגית א
25/07/08 19:25
 
דודג
26/07/08 00:06
 
קורא קבוע
26/07/08 07:19
 
עם מידע לא נכון.
26/07/08 10:56
6
אליהו גנור
25/07/08 19:37
7
רומן ק.
26/07/08 07:16
 
יויו
14/08/08 03:17
8
שבל
26/07/08 09:07
9
אסטרולוגית א
26/07/08 09:44
 
אחד שיודע קצתיותר
26/07/08 10:52
10
דרורית
26/07/08 11:01
11
קובי 36
26/07/08 13:05
12
הודיה
26/07/08 17:25
13
ליאורה המודאגת
26/07/08 23:56
14
בן עמי
14/08/08 03:08
 
דני דין
16/08/08 00:14
15
התחזיות מדהימות.
16/08/08 00:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המשתה של קדימה, הטרקטור של שטרית ואותיות פורחות בפרקליטות וגם: סוף הסיפור עם התלונה על החיילת (ועוד...)
25/07/2008  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
אפתח בהבעת פליאה: בתקופת שיא השפל של ראש הממשלה אהוד אולמרט, הוא הצליח לקושש - כך על-פי הסקרים - שלושה אחוזי תמיכה. הכי נמוך בעולם, מאז עשו את הסקר הראשון בהיסטוריה. שלושה אחוז? מה אני אגיד לכם, זה נראה לי המון, ואני לא צוחק! קראתי ותהיתי: מי הם אלה שהביעו תמיכה במנהיג כל כך כושל. תחשבו על זה: שלושה אחוז מהציבור החרדי, מעריצים מגדל חזירים בגין עיסוקו. נראה לכם הגיוני?
25/07/2008  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
בפתח הדברים מובא כאן ציטוט מלא ומדויק של דברי ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לרבות התחייבותו, כפי שנשא אותם בפני המצלמות והמיקרופונים במוצאי יום העצמאות האחרון. הדברים מעניינים גם על-רקע ההתפתחויות המאוחרות יותר בפרשות אולמרט, שחלו בחדשים האחרונים מאז שנשא אולמרט את דבריו ועד היום. הנה הדברים:
25/07/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
במאמר מעניין של שלמה גזית ב-NRG קובע הכותב שקביעת אמות מידה של החזרת חטופים או שבויים היא מבחינת ניסיון שסיכוייו מועטים. צודק הכותב בדבריו, אלא שלאו דווקא רק מן הטעמים שהוא מעלה. יש למהלך מסוג זה בעיות קשות הן בתחום הביטחוני והן בתחום המדיני-פוליטי.
25/07/2008  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
הוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה בישראל מנצלות נצל היטב את חולשותיו של האזרח – חולשה הבאה לידי ביטוי בשלושה מישורים עיקריים:
25/07/2008  |  ד"ר אברהם בן עזרא  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il