|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

תחזית שנתית לילידי כל המזלות

לבני מזל שור צפויות השנה הזדמנויות חדשות בתחום המקצועי אבל במקביל - יידרשו לקדיש יותר תשומת לב למשפחה בני מזל מאזניים ימצאו בני זוג ולתאומים כדאי לחפש את מזלם בחו"ל תחזית שנתית לכבוד ראש השנה
29/09/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

גדי

שפע – ההזדמנויות הכלכליות יגיעו אל חייכם השנה, גם אם קשה לכם עכשיו ואתם לא רואים זאת באופן מיידי. למעשה כבר בשנה האחרונה נפתחו בפניכם הזדמנויות, והן יגיעו לשיאן בעיקר בין יוני לאוק' 09. עדיין צריך להיזהר מהוצאות לא מבוקרות שיגיעו באופן פתאומי, ועד אז מומלץ לכם לבדוק מהם הנושאים החדשים אותם אתם צריכים לפתח כדי להתפתח.

קושי – כוכב סאטורן המקשה על העשייה הוא למעשה הכוכב השליט במזל שלכם, כך שכל מעבר שלו אינו בהכרח בעייתי עבורכם. אתם רגילים לקושי ואין לכם בעיה להתמודד עם קשיים נוספים שייתכן ויקרו עד לחודש מאי 09. זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל והיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים, שאינם שייכים לתחומי החיים הרגילים שלכם.


דלי

שפע – בתקופה האחרונה קיבלתם תובנות חדשות בנוגע להתייחסות שלכם אל החיים, ואתם נמצאים ברמת מודעות גבוהה יותר. מתחילת השנה האזרחית תתחילו להרגיש בהזדמנויות החדשות המגיעות אליכם במישור האישי והזוגי. יהיו לכם רגעים רבים של נחת ואולי גם השמנה פיזית העלולה להתפתח בנסיבות אלו. היזהרו ושמרו על עצמכם ובעיקר בין החודשים יוני לאוק' 09!

קושי – את ההתנהגות הכללית שלכם בשנה האחרונה תכננתם בהתאם לכספים שחשבתם שאתם אמורים לקבל. ואולם עכשיו אתם כבר מבינים שטעיתם והכספים לא יגיעו לכם בדרך הקלה כפי שציפיתם, אלא רק דרך עבודה קשה. עימותים בנושא זה עשויים להיות בין ינואר למאי 09'. עובדה זו תורמת לריחוק נוסף מאחרים וחיפוש תשובות בדרך רוחנית.


דגים

שפע – בשנה האזרחית הקרובה ייכנס כוכב השפע לבית תת המודע שלכם, וייתן לכם את האפשרות להתחבר לאני הפנימי ולקבל משם את התשובות להתנהגותכם בעבר, והכוונה לעתיד. בין החודשים יוני ועד לאוקטובר 2009 תרגישו שהדברים מתרחשים בעוצמות חזקות יותר ממה שהתכוונתם אך באם תלמדו לשמור על פרופורציות, תרגישו שכל מה שקורה – אכן מתרחש לטובה.

קושי – השנה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית עבורכם, שכן כל נושאי הזוגיות/ שותפויות והיחסים הבין אישיים יעמדו למבחן בשנה זו. תהיה זו שנה בה תאלצו להשקיע יותר ב"יחד" שלכם ובמידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תיתכן פרידה ואלו מכם שישרדו, יתחזקו. בכל מקרה, זהו תהליך גורלי שיתרחש בין ינואר למאי 09 וחשוב מאוד לזרום איתו ולא ללכת נגדו.


טלה

שפע – בתחילת שנת 2009 נכנס כוכב השפע לבית החברה שלכם, כך שתהיה לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. יש לכם הזדמנות להכניס אנשים חדשים לחייכם. הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים ונהגו בחופשיות עם הקרובים לכם. בין החודשים יוני לאוק' 09 יהיה הכוכב בנסיגה ולכן מומלץ לכם לחשוב פעמיים לפני כל עשייה.

קושי – הכוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא כבר שנה בבית העבודה שלכם. עובדה זו גרמה לכך שעבדתם קשה יותר השנה כדי לשמר את הישגיכם. התנאים בשטח עד לסוף מאי 09, יהיו כאלו שתמשיכו להתאמץ ואף תאלצו להסתגל לתנאים הקיימים מתוך הבנה שאין ביכולתכם לשנות. הקפידו על תזונה נכונה, כי זו עלולה להיות תקופה רגישה מבחינה בריאותית.


שור

שפע - בתחילת 09' ייכנס כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, וייתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שישדרגו אתכם מקצועית. בין החודשים יוני ועד אוק' 09 ייכנסו הזדמנויות חדשות לחייכם. עליכם לבחון כל הצעה בדרך אובייקטיבית ושקולה ולקחת אף ייעוץ מקצועי במקרה הצורך, כדי שגם בחלוף נסיגת הכוכב תמשיכו לחשוב שעשיתם את הצעדים הנכונים.

קושי – בשנה זו תרגישו צורך לבטא את עצמכם בדרך יצירתית. אם עדיין לא התחלתם הרי שזה הזמן להתחיל בעיסוק חדש וגם לבלות שעות איכות עם הקרובים לכם ביותר. ייתכן שצעירים במשפחה ידרשו מכם הרבה יותר תשומת לב בין ינו' למאי 09 עובדה שלא ממש תאהבו, ואולם תהיו חייבים לתרום את חלקכם במשפחה. גבולות, יהיו מילות מפתח חשובות בשנה זו.


תאומים

שפע – מתחילת שנת 09', ייכנס כוכב השפע ויעניק חלון הזדמנות דווקא לאלו הרוצים ללמוד, להתפתח ולהעשיר את עולמם. במידה ותרגישו שהארץ קטנה עליכם, זו ההזדמנות לנסות ולחפש את מזלכם גם בחו"ל. תקופה מתאימה היא בין יוני לאוק' 09. מאחר ואתם מזל שחשוב לכם גם לפעול בצורה פרקטית, הרי שכדאי לכם לחשוב על לימודים שבהמשך הדרך יעזרו לכם להתקדם .

קושי – בשנה האחרונה נמצא הכוכב סטורן בבית המשפחה וישהה שם גם במשך כל השנה הקרובה, עובדה זו מלמדת כי עדיין תאלצו להשקיע הרבה אנרגיה בפתרון הבעיות. למרות הקשיים, זוהי תקופה מעולה לשינוי או שיפור וניפוץ תבניות ישנות כתוצאה מהתנאים החדשים שיווצרו. זמן ההשקעה הוא עד למחצית שנת 09 ורק אחר כך, תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.


סרטן

שפע – בשנה האזרחית הבאה ייכנס כוכב השפע לבית המיניות שלכם וייתן לכם לחוות פן נוסף באישיותכם, כך שתוכלו ללמוד על עצמכם ועל הצרכים האישיים שלכם בתחומים אלו. לפנויים שבכם תהיה זו חוויה כיוון שתהיו פתוחים לאין ספור אפשרויות אינטימיות ולאלו מכם הנמצאים בזוגיות תהיה אפשרות לפתח ולהעמיק את היחסים, ובמיוחד בין יוני לאוק' 09.

קושי – הכוכב המביא איתו שינויי תפיסת עולם ושמו סטורן, נמצא כבר שנה בבית החשיבה שלכם. ההתרחשויות בחייכם באו כדי להאיר לכם נקודות לא פתורות באישיותכם מהן אתם מנסים לברוח. רק כאשר תזרמו עם השינויים שהיקום מבקש מכם לעשות ירווח לכם. התקופה שבה יתרחשו אירועים נוספים בחייכם תהיה בין ינו' למאי 09.

אריה

שפע – בשנת 09 ייכנס כוכב השפע לבית הזוגיות שלכם, וייתן לכם אופציות חדשות לחוות נושאים אלו. הפנויים שבכם יכירו אנשים מתאימים ואילו אלו מכם הנמצאים בקשר – תחזקו את הקיים. גם נושא השותפויות באופן כללי יהיה יותר משמעותי ותנאי חייכם יכריחו אתכם לבדוק מיהו האדם המתאים והאמין עליכם ביותר כזה שיהיה בשבילכם גם בימים אפורים.

קושי – התקופה הקרובה עומדת להיות מאוד משמעותית בנושאי כספים, כיוון שכל הטעויות הכלכליות שביצעתם אי פעם יעלו ויצופו ואתם תבינו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. תקופה נוספת שיש להיזהר בה היא מסוף השנה הנוכחית ועד לאמצע מאי 09. חשוב מאוד שתעבדו בתאום עם איש מקצוע שיכוון אתכם לדרך הנכונה.


בתולה

שפע – ביקורו של יופיטר בשנה זו יגרום לכם לתחושת רווחה בדיוק בנושאים הרגישים שלכם שהם עבודה ובריאות. תיפתחנה בפניכם אפשרויות חדשות בנושאי העבודה במיוחד בין החודשים יוני ועד לאוק' 09. ייתכן שיוצרו מצבים של חוסר בהירות שיפתרו לקראת סוף השנה. בנושאי בריאות זה הזמן שלכם לפתור בעיות קוסמטיות ישנות בדרך ניתוחית וליהנות מכך.

קושי – למרות שאתם חווים את מעבר סטורן באופן ישיר, אתם המזל היחיד שהקושי לא מפיל אותו. הסיבה היא, שבכל מקרה אתם מזל שמטבעו לוקח אחריות – מטפל בבעיות ולא בורח מהם. עמידה בלחצים היא מילה נרדפת לאישיות שלכם, ואין לכם בעיה עם זה. אלו מכם המעוניינים בדיאטה – זה הזמן שלכם להצליח.. תקופה פחות נוחה תהיה בין ינ' למאי 09.


מאזניים

שפע – מתחילת שנת 2009 ייכנס כוכב השפע לבית היצירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לפתח את היצירתיות שבכם ובמיוחד בין החודשים יוני ועד אוקטובר 09'. אלו מכם שיש לכם ילדים, תהיו חייבים להשקיע בהם יותר זמן איכות (אך תעשו זאת בשמחה). אלו מכם הנמצאים בבדידות יוכלו לנשום לרווחה, כיוון שאתם עומדים להכיר את האנשים שישנו את חייכם הרגשיים לטובה.

קושי בשנה הקרובה יפקוד אתכם הכוכב סטורן במקום המקושר עם תת ההכרה. נראה שהרבה מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה של חשבון נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם. ככל שתזרמו יותר עם הנסיבות ולא תפחדו להתחבר אל האני הפנימי שלכם, יהיה לכם קל יותר לתקן את המצריך שינוי ותיקון. תקופה משמעותית בנושאים אלו תהיה בין ינואר למאי .


עקרב

שפע – את התקופה הקרובה מומלץ לכם להעביר בניסיון לטפח את סביבת המגורים שלכם על-מנת לעשותה נעימה ומושכת לכם ולבני ביתכם. מאחר ובכל שנת 2009 יימצא כוכב השפע בבית המשפחה שלכם, הרי שתהיה לכם הזדמנות לפתור בעיות, חיכוכים ומשקעים ישנים. ייתכן ובשלב הראשון תרגישו בהתנגדות, אך במידה ותהיו עקביים הרי שתצליחו ליישם את תוכניותיכם.

קושי – השינויים שאתם עומדים לעבור בשנה זו יהיו מאוד משמעותיים מבחינה חברתית . הנסיבות יהיו כאלו שייתכן ותחליפו חברה ובמקום החדש שתהיו, תצטרכו לכבוש את מקומכם מחדש. מאחר ואינכם אוהבים את כל הקשור בשיווק של עצמכם, הרי שייתכן ותעברו תחושות לא נוחות ובעיקר בין החודשים ינ' ועד לחודש מאי 09.


קשת

שפע – בשנה האחרונה נהניתם מאפשרויות להתרחב במובן הכספי, כך שהיו רגעים בהם נהניתם מאוד מהשפע שנפל עליכם, בעקבות הקשרים שלכם עם אחרים. מתחילת השנה יעבור הכוכב וייתן לכם חלון הזדמנות לשנות ולשפר את סביבתכם הטבעית, אם בדרך של מעבר מקום מגורים או כל מקום אותו אתם מחשיבים כסביבה הטבעית שלכם.

קושי- בשנה הקרובה ממשיך לבקר בבית הקריירה שלכם הכוכב סטורן המוכר בשמו שבתאי. עובדה זו מלמדת כי נושאי קריירה ימשיכו להטריד ולהדאיג אתכם. נראה שהנסיבות יהיו כאלו שתבינו שאתם חייבים לשנות את סדר העדיפויות בנושאי עבודה. השינויים והאחריות שאתם עומדים לעבור, יהפכו את התקופה לקשה אבל מפרה במיוחד.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  29/09/2008   |   עודכן:  29/09/2008
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית שנתית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אפרסק רקוב
29/09/08 14:29
 
שזיף מעוך
29/09/08 20:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התרגלנו באופן טבעי לתת דגש ומשקל יתר, לאירועים החיוביים ההשגיים של השנה החולפת ולהדגיש את האישים שעשו את השנה. פחות ופחות אנו מתרכזים באלו שהכזיבו, שפישלו, שנתנו להם קרדיט ולא קיבלנו החזר, לא במעשים, לא במנהיגות ולא בדיבידנדים. לכל אלה שהכזיבו מוקדשת כתבה זאת.
29/09/2008  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
ראש השנה נקרא בתורה (ויקרא כ"ג, כ"ד) שַׁבָּתוֹן, זִכְרוֹן תְּרוּעָה, מִקְרָא קֹדֶשׁ: ובו נוהגים כל דיני יום טוב הנוהגים בשאר ימים טובים, כגון פסח שבועות וסוכות. בתורה זה מנוסח בקיצור נמרץ: [כה] כָּל מְלֶאכֶת עֲבֹדָה, לֹא תַעֲשׂוּ; וְהִקְרַבְתֶּם אִשֶּׁה לַה': שלושת האחרונים הם רְגָלִים, כלומר נוהגת בהם מצוות העליה לרגל והם גם נקראים חגים בתורה, בעוד ראש השנה אינו נקרא חג וגם אין נוהגת בו מצוות העליה לרגל. לכל חג תוכן ייחודי משלו ובעבר עמדנו בקצרה על תוכנם של החגים השונים ועל המסרים שהם מעבירים לנו.
29/09/2008  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
ניתוח נכון של מצבו המשפטי של אריה דרעי מוביל, לדעתי, למסקנה שסיכוייו לשכנע את בית המשפט לאפשר לו להתמודד בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים - סיכויים אלה קלושים מאוד אם לא אפסיים.
29/09/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
פרק נוסף בסאגה האובססיבית האינסופית של מערכת המשפט עם אריה דרעי עומד כנראה להתרחש בימים הקרובים.
29/09/2008  |  עו"ד יראון פסטינגר  |   מאמרים
שוק הביטוח הישראלי, מרוכז בידי 5 קונגלומראטים, תאגידי ענק, שקיבלו זיכיון לנהל את חסכונותינו ואת הפרשותינו לעת צרה.
29/09/2008  |  עו"ד חיים קליר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il