חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני למתן שירות ללקוחות ניידים. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים באפליקציה סלולרית של חברה מסחרית ליהנות מגישה מיידית לנציגי שירות באמצעות לחיצת כפתור, היישר מתוך האפליקציה של החברה. האפליקציה החדשה, Genesys Mobile Engagement, זמינה מהיום, והיא מאפשרת לארגונים להעשיר את חוויית השימוש של הצרכנים באפליקציה שלהם, באמצעות מתן אפשרות ללקוחות הזקוקים לתמיכה ליצור קשר מהיר ומיידי עם נציגי שירות או עובדי ידע מומחים, כגון בנקאים אישיים או סוכני נסיעות. הפתרון מספק הקשר אישי ובכך הופך את חוויית השימוש בטלפון הנייד לחוויה פרסונלית ומעצים את כוחם של נציגי השירות, באופן המאפשר חוויה ותוצאות שירות אפקטיביות יותר. בסופו של דבר, החברות ייזמו את הקשר האישי עם הצרכנים הניידים שלהן ובכך יאפשרו רמה חדשה של שיח עם הלקוחות באמצעות סמארטפונים.