חברת התעופה 'בריטיש איירווייס' יוצאת (יום ה', 23.10.03) בקמפיין פרסום לקידום מחלקת העסקים Club World בטיסות ארוכות הטווח שלה מלונדון למגוון יעדים ברחבי העולם, בה ניתן לישון במיטה שטוחה.
בקמפיין מוצגת המיטה השטוחה במחלקת העסקים של בריטיש איירווייס כדרך היחידה הנכונה לישון בנוחות במהלך טיסה.
המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, יעל קטן, מסרה: "בקמפיין זה מחזקת בריטיש איירווייס את מעמדה ושוב מכניסה מוצרים חדשניים וקובעת סטנדרטים חדשים בתעשיה. מחלקת העסקים החדשה נבנתה על בסיס משוב לקוחות והיא מותאמת לצורכיהם. המחלקה מקנה לנוסעיה גמישות מרבית ומאפשרת להם לנצל את זמן הטיסה לעבודה או למנוחה מלאה".
בריטיש איירווייס מפעילה את מחלקת העסקים החדשה Club World ל-56 יעדים בצפון ודרום אמריקה, אפריקה, אוסטרליה והמזרח הרחוק והיא ממשיכה בתהליך השדרוג על-מנת להפעיל את המוצר החדש בכל יעדיה ארוכי הטווח בעתיד.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום טמיר כהן JWT, והוא כולל לראשונה דגם תלת ממדי נע של מושב במחלקת העסקים שנפתח למיטה אשר יוצב בצמתים מרכזיות בגוש דן. הדגם הופק על-ידי חברת כוכב מגה. כמו-כן, הקמפיין כולל חסות לתחזית מזג האוויר במהדורות החדשות של ערוץ 10, ומודעות פרסום בעיתונות הכתובה.
הדגם התלת ממדי יוצב מסוף חודש אוקטובר במחלף קק"ל בנתיבי איילון ומידי כחודשיים יוצב בצומת מרכזית אחרת ברחבי גוש דן למשך כולל של חצי שנה. החסות למזג האוויר במהדורות החדשות של ערוץ 10 משודרת בימי שני, רביעי ושבת בשבוע למשך חודש ימים ומודעות הפרסום בעיתונות הכתובה יפורסמו במשך כ-6 שבועות.