|
פרסום ב-4.3 מיליון דולר ב-2012
|
|
|
|
|
שרד הפרסום פוגל אוגילבי צפוי לזכות במכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה - כך נודע ל"
גלובס". הודעה רשמית צפויה בשעות הקרובות.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי בשנת 2012 עמד היקף הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה הושקעו בפרסום כ-560 אלף דולר.
תקציב האוניברסיטה הפתוחה מנוהל מאז 2009 במשרד הפרסום גלר-נסיס או בשמו היום פובליסיס ישראל. המשרד קיבל את התקציב בתום מכרז שבו לקחו חלקו ארבעה משרדים.
כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן זכה גלר-נסיס בתקציב, בין היתר תודות לשיתוף-פעולה של מה שהיו אז שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט באוניברסיטה הפתוחה לצאת למכרז. אומנם גורמים בענף סברו כי המכרז כולל מספר סעיפים בעייתיים - למשל דרישה למחיר מדיה קבוע למשך שלוש שנים, שהן אורך החוזה, אך למרות זאת שמונה הגישו את המסמכים הראשוניים - בהם גילקמן-נטלר-סמסונוב, ליאו ברנט, פובליסיס ,LEAD, פוגל אוגילבי, שטרית ודרורי-שלומי.