|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

CA מכריזה על פתרונות אבטחה חדשים

הפתרונות המובילים שמציעה החברה לניהול של הזיהוי והגישה מסייעים לארגונים הפתוחים של ימינו להשיג איזון בין דרישות האבטחה לבין הצורך לתמוך בפעילות העסקית
04/03/2014  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: איריס ויינשטיין  |    |  קו ישיר  |  תגובות

ועידת RSA - חברת CA Technologies (NASDAQ: CA) הכריזה על פתרונות חדשים ועדכניים, מבוססי זהות, אשר מסייעים ללקוחות לאבטח את המספר הגדל והולך של יישומי ענן, יישומי אינטרנט ויישומים ניידים, אשר פועלים בארגון הפתוח (open enterprise) של ימינו.

פתרונות הניידות ופתרונות API החדשים שהוכרזו מאיצים את הפיתוח של יישומים ניידים, משפרים את ביצועי היישומים ומספקים אבטחה ונוחות למשתמשים, מהלקוח ועד למשרד האחורי (back office). "התרחבות השימוש במכשירים ניידים ובענן, והצמיחה באימוץ של ממשקי API, מגבירים את הפתיחות הארגונית ויוצרים דינמיקה חדשה ביחס לאתגרי האבטחה הכרוכים באיזון בין הצורך לתמוך בפעילות העסקית לבין ההגנה על העסק" אמר מייק דנינג, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי בחטיבת האבטחה של CA. "המערך המורחב של הפתרונות שלנו לניהול הזיהוי והגישה מסייע לא רק לאבטח את היישומים והנתונים שאליהם ניגשים העובדים, השותפים, הלקוחות ומהנדסי התוכנה, אלא גם להאיץ בצורה מאובטחת את הפיתוח וההשקה של היישומים של ימינו, המבוססים על ממשקי API, מכשירים ניידים וענן".

CA Technologies מגינה על הארגון הפתוח באמצעות פתרונות לניהול הזיהוי והגישה (IAM) שמסייעים להבטיח כי המשתמשים והמכשירים הנכונים יקבלו את הגישה הנכונה לנתונים הנכונים - בין אם המשתמש הוא מפתח הבונה את הגרסה החדשה של מארג ענן או יישום למכשירים ניידים, ובין אם הוא לקוח הניגש ליישום של הבנק במכשיר נייד או עובד הניגש לשירות ענן ארגוני.

הודות לטכנולוגיות חדשות לניהול ואבטחה של הגישה של משתמשים ליישומים ניידים חדשים וליישומי ענן, ושל שירותים המבוססים על ממשקי API, CA Technologies היא הספקית היחידה שיכולה להגן על נתונים ויישומים הפועלים בארגון הפתוח של ימינו, מהפיתוח ועד להפעלה ומהמכשיר ועד למרכז הנתונים, לצד תמיכה בפעילות העסקית הודות לשיפור בביצועי היישומים ובנוחות המשתמשים.

אבטחה של הניידות הארגונית לצד נוחות חסרת תחרות של המשתמשים

על-מנת לסייע לארגונים לתת מענה לצרכי האבטחה של מגוון רחב של יישומים ניידים - מפיתוח עצמי, מספקיות או בגישה מדפדפני אינטרנט - מציעה CA Technologies פתרון אחוד לאבטחה וניהול של אינטרנט וממשקי API, אשר מסייע למהנדסי תוכנה להאיץ את תהליך הפיתוח ולבצע אופטימיזציה של ביצועי היישומים בעומסי שיא. פתרונות חדשים נוספים לאבטחת יישומים ואימות מתקדם של הזהות מסייעים לאבטח את היישום לאחר הפרישה.

פתרוןCA Layer 7 API Portal מאפשר ליצור בקלות ממשק אינטרנט ממותג עבור מפתחים, על-מנת שיוכלו לגשת לכל משאבי התכנון הנחוצים כדי לגלות ולהבין במהירות ממשק API, ולאחר מכן ליצור יישום ולעקוב אחר השימוש בו. הפתרון נועד לתמוך בו-זמנית בקבוצות מרובות של שותפים, מפתחים מצד שלישי ומפתחים פנימיים, ולהעניק לכל יחידה הרשאות משלה לגישה ופרסום של ממשקי API - מפורטל בודד. הגרסה החדשה של API portal מעניקה יכולות חשובות להאצה של פיתוח יישומים, תוך שמירה על האבטחה לה מצפים העסקים והלקוחות, ובכלל זה:

- גילוי של ממשקי API, תיעוד אינטראקטיבי וחקירה;
- קיבוץ משופר ופשוט של ממשקי API ואריזה מתקדמת שמאפשרת למפתחים להוסיף ליישום תפקודים בלחיצה בודדת;
- שילוב בפתרון CA Layer 7 Mobile Access GatewayTM להוספה קלה של אבטחה ליישום.

פתרון CA Layer 7 Mobile Access Gateway מפשט את תהליך האימוץ של תשתיות פנימיות לנתונים, יישומים ואבטחה, לצורך שימוש במכשירים ניידים. הוא מספק דרך מרכזית לשמירה ובקרה על מדיניות אבטחה וניהול של נכסי מיחשוב הנחשפים לממשקי API, תוך אספקת רמה עקבית של ביצועים למשתמשי הקצה ביישום. זהו הפתרון הראשון של API Gateway שסיפק ערכת SDK (software development kit) מוכנה לאבטחה על-מנת להאיץ את השילוב של טיפול באסימונים וכניסה אחודה (single sign-on) ביישומים ניידים לאבטחת ההרשאות של משתמשים, יישומים ומכשירים.

תפקודים חדשים בפתרון Mobile Access Gateway כוללים:

- שילוב של קובצי Cookie למחזורי פעילות (session cookies) של CA SiteMinder® וערכת Mobile SDK להרחבה של מזהי SiteMinder SSO ליישומים ניידים ייעודיים;
- שימוש בפרטי כניסה לרשתות חברתיות ביישומים ניידים של הארגון, לנוחות המשתמשים תוך שמירה על אבטחה;
- תמיכה במסגרת הפיתוח למכשירים ניידים בפלטפורמות מרובות Adobe PhoneGap.

לאחר שהיישום הנייד נפרש והופעל, נחוצה רמה נוספת של אבטחה כדי להבטיח שהמשתמש הנכון - אשר משתמש במכשיר הנכון בזמן הנכון מהמקום הנכון - יקבל גישה ליישומים המאושרים.

CA Mobile Application Management (CA MAM) הוא פתרון חדש, מפיתוח אורגני, לארגון שבו משתמשים במכשירים בבעלות העובדים (BYOD). בפתרון CA MAM יושמה טכנולוגיית Smart Containerization™ החדשנית של CA לבקרה דינמית של מדיניות הגישה ליישומים ניידים ברמה פרטנית תוך שמירה על החוויה הספציפית של היישום הייעודי במכשיר או בפלטפורמה. יכולות כמו גידור גאוגרפי, גידור זמן, גידור רשת ואימות מתקדם של הזהות מאפשרות להגדיר ולאכוף מדיניות גישה מפורטת ביחס לאזורים גאוגרפיים, שעה ביום ורשתות, לתגבור נוסף של אבטחת היישומים הניידים בארגון.

הגרסה הנוכחית של CA Advanced Authentication משלימה את הפתרונות המוכרזים היום, ומספקת מגוון רחב של כלים רבי עוצמה לאימות זהות והערכת סיכונים עבור סביבות של מכשירים ניידים. היכולות של CA Advanced Authentication, אשר הופכות את האבטחה לנוחה וחלקה מבחינת המשתמשים, כוללות:

- ערכת SDK להטמעה של יכולות רבות עוצמה לאימות זהות ביישום נייד. הודות לאפשרות לעשות שימוש בתשתית מפתח ציבורי (PKI) או בסיסמה חד-פעמית (OTP) במסגרת פרטי הכניסה, האבטחה ונוחות השימוש משתפרות מאוד;
- שימוש בתשתית מפתח ציבורי (PKI) במסגרת פרטי הכניסה מאפשר להעניק למשתמשים חוויה חלקה. המשתמש מזין את הסיסמה הרגילה שלו ומאחורי הקלעים מתבצע אימות זהות חזק;
- סיסמה חד-פעמית (OTP) אפשר ליצור באמצעות יישום (APP) של CA Technologies או לשלוח בהודעת SMS, הודעה קולית או דואר אלקטרוני.

מלבד הפתרונות שהוכרזו לניהול של הזיהוי והגישה, הכריזה CA Technologies גם על פתרונות ענן לניהול הניידות. חלק מפתרונות IAM שהוכרזו היום נכללים בפתרונות אלה, ומסייעים להעניק אבטחה וניהול מקיפים של הניידות, מהפיתוח ועד ההפעלה ומהמכשיר ועד למרכז הנתונים.

עובדות מעניינות, נתונים סטטיסטיים על הארגון הפתוח

- סוגיות היצירה והאבטחה של יישומים ניידים ניצבות בראש סדר היום של מנהלי המיחשוב הבכירים. בסקר עולמי שנערך לאחרונה, למעלה משליש מבין המשיבים ציינו כי הם רואים בסוגיות האבטחה והפרטיות של הניידות את האתגרים הראשונים במעלה מבחינתם. עוד עולה מהסקר כי 63 אחוזים מהמשיבים מציבים את היישומים הניידים עבור הלקוחות או העובדים בראש סדר העדיפויות שלהם.
- אנו מאמינים כי בהערכה שמרנית, ההכנסות של ספקיות הענן הסתכמו בשנת 2012 ב-5.7 מיליארד דולרים, וכי השוק יצמח בשיעור שנתי משולב של 36 אחוזים ויגיע בשנת 2016 להיקף של 19.5 מיליארד דולרים.
- בשנת 2017 יורידו המשתמשים למעלה מ-268 מיליארד עותקים של יישומים למכשירים ניידים, ויניבו הכנסות של יותר מ-77 מיליארד דולרים - מה שיהפוך את היישומים הניידים לאחד מכלי המיחשוב הפופולריים ביותר בקרב המשתמשים ברחבי העולם.
- מספרם של ממשקי API עלה לקרוב ל-11,000 (nearly 11,000), בהשוואה ל-9,000 - הנתון שדווח ב-30 באפריל 2013.

אודות CA Technologies

חברת CA Technologies INC. (NASDAQ: CA) מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA Technologies טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA Technologies מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA Technologies מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA Technologies טכנולוגיות. מידע נוסף באתרTechnologies CA, בכתובת www.CA Technologies.com. עקבו אחר CA Technologies בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/CA Technologiesinc.

תאריך:  04/03/2014   |   עודכן:  04/03/2014
איריס ויינשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
CA מכריזה על פתרונות אבטחה חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לקראת חג פורים הקרב ובא, מציעה רשת הצורפים פסלוני נוי בצורת ליצנים מצופים כסף טהור במגוון רחב של עיצובים, צבעים וגדלים שונים (בין 10 ס"מ ל-30 ס"מ).
שחקני מכבי תל אביב לובשים בגדי עבודה והפעם של מפעל התעשיה "קליל".
04/03/2014  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן השיקה במהלך MWC 2014 בברצלונה את הגירסה החדשה של פתרון ניהול הידע Lighthouse 4.51, הכוללת טכנולוגיה חדשה המאפשרת לקצר באופן משמעותי את זמן ההגעה למידע תוך כדי אינטראקציה עם הלקוח ולשפר משמעותית את אפקטיביות השירות והתמיכה בכלל הערוצים.
04/03/2014  |  טל הלר  |   הודעות כלליות
"האם בנמלים הבאים לא יהיו ארגוני עובדים או שביתות? השר הממונה רוצה לקדם את השאיפות שלו באמצעות מלחמה בארגון העובדים" – כך אמר יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, בדיון שנערך בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא הרפורמה בנמלים – המודל הכלכלי וההסכמים המתגבשים.
04/03/2014  |  אהוד כהנים  |   הודעות כלליות
אלפי משתתפים מלמעלה מ-45 מדינות שונות הגיעו לגני התערוכה בתל אביב להשתתף ביריד התיירות הגדול בישראל IMTM, זהו שנתו ה-20. בין הרקדניות הברזילאיות לסוכני הנסיעות הנרגשים, ניצב לראשונה דוכן התיירות של באר שבע, שהציע למבקרים עשרות מוקדי תיירות, תרבות ואמנות בעיר האבות.
04/03/2014  |  מאור חגי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il