נוסע בקו 126 של חברת
אגד מתל אביב לראשון לציון תובע מאגד לפצות אותו בסכום של 100,000 שקלים, בטענה להוצאת לשון הרע מצדו של הנהג כלפיו בנוכחות נוסעי האוטובוס.
לדברי התובע, רואה חשבון אמנון בן שושן, הוא שילם לנהג בשטר של 200 שקלים, והיות שהשעה הייתה שעת לילה ובחוץ היה חשוך, הוא ביקש מהנהג בנימוס כי ידליק את האור בקדמת האוטובוס אפילו למספר שניות בלבד כדי שיוכל לספור את העודף, אולם הנהג סרב ללא נימוק.
התובע מציין כי בקשה חוזרת שלו מהנהג להדלקת האור לא הועילה והנהג אף טען כלפיו כי הוא משתולל ומפריע לו, ואף איים לעצור את האוטובוס ולהזמין משטרה למקום. לאחר מכן, נטען בתביעה, החל נהג האוטובוס לגדף את התובע במילות גנאי כגון: "שקרן, שקרן", "אני אראה לך" וכו', וצעקותיו נשמעו היטב בכל האוטובוס, וניכר היה כי נוסעי האוטובוס שמעו את גידופיו.
לדברי התובע, הוא נותר המום מתגובתו המתלהמת של הנהג, והלה עצר את האוטובוס בצד הדרך ברחוב קרליבך בתל אביב, הזמין משטרה והורה לכל הנוסעים לרדת מן האוטובוס. הנהג סירב להיענות לדרישת הנוסעים להשיב להם את כספם.
המשטרה הגיעה למקום בחלוף שעה וחצי ולדברי התובע ההמתנה הארוכה עד הגעת המשטרה גרמה לו למתח נפשי רב ולהשפלה קשה הן בפני נוסעי האוטובוס והן בפני העוברים ושבים. לדבריו, הנהג מסר לשוטרים שתחקרו את הנוסעים כי הוא נגע בהגה האוטובוס במהלך הנסיעה.
לדברי התובע, מבדיקה מאוחרת של העודף שקיבל מהנהג משטר 200 השקלים שמסר לו עם עלייתו לאוטובוס, הסתבר לו כי אכן היו חסרים 20 שקלים. התובע מציין בתביעתו כי הנהג הועמד לדין משמעתי ונמצא אשם במיוחס לו, וכי בית הדין המליץ לנקוט כלפיו באמצעי משמעת קשים ואף לשקול את סיום העסקתו באגד לנוכח עברו המשמעתי.
התובע טוען באמצעות עו"ד ליאור קלוגמן, כי נגרמו לו עוגמת נפש והשפלה כתוצאה מהתנהגותו הבריונית של נהג האוטובוס, וכי חשש לנוכח תלונת הנהג נגדו במשטרה כי רישיונו לעיסוק בראיית חשבון יישלל.
לטענת התובע בתביעתו שהוגשה לבית משפט השלום בפתח תקוה, קואופרטיב אגד נושא באחריות שילוחית והוא היה חייב לנקוט באמצעים על-מנת להבטיח אי-הישנותם של מקרים מסוג זה.