|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

הסכנה עוד לא חלפה

ליקוי החמה ונסיגתו של מרקורי, יכשילו הסכמים מדיניים צפויים ויביאו אותם לתפנית בלתי צפויה גם הסכם רשת הביטחון הפנסיונית שנחתם השבוע, יסבול מאותם קשיים ואם זה לא מספיק: ההשבעה של אובמה תיערך תחת אותם תנאים והוא צפוי להיתקל בלא מעט מהמורות תחזית שבועית
16/01/2009  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

אנו נמצאים שבוע לפני ליקוי החמה, כך שלא כדאי לקבל השבוע החלטות. במהלך השבוע הקרוב תוכלו לחשוף מידע שיעזור לכם לקבל החלטות טובות יותר בהמשך. השמש מתקרבת לכוכב יופיטר, היבט שיהיה בזמן ליקוי החמה; זה מגדיל ואף מנפח ציפיות ומוציא דברים מפרופורציה, בעיקר ברמה האינטלקטואלית. נסו להתמקד ולמתן את נקודת המוצא בצורה יותר מאוזנת.

בתאריך 26.01.09 מולד הירח במעלה 6.30 במזל דלי, הוא ליקוי חמה. הליקוי בחסות היופיטר בריבוע לאסטרואיד ווסטה, מבנה ש"מדליק" את הליקוי שהיה בתאריך 01.08.08 במזל אריה, כך שהרבה נושאים שעלו על הפרק בקיץ האחרון יחזרו ויופיעו שוב כעת.

עם היופיטר והאסטרואיד ווסטה, שקשור לנושאי ביטחון, נראה שתהיה הרחבה בהוצאות הממשלה. בנוסף, הצמידות של מארס ומרקורי מביאה לכך שכל הסכם שיעשה קרוב לזמן הליקוי לא יהיה הסכם מתמשך! (הסכמי הפסקת האש?).

היום, תאריך 16.01, הירח במזל מאזניים. ירח במזל מאזניים אוהב שיתוף פעולה עם העולם, כך שיש צורך בחברה, רצון להיות עם אנשים ולקבל תגובה תומכת מהסביבה למה שאתם עושים. זה יום שבו כל נושא שעולה הוא בהיר, איכותי, עם יכולת להתחדש לאורך זמן. החשיבה והרגשות נמצאים מאוזנים באותו מקום.

17.01 יום טוב להתגבר על הקושי שיש לבטא את הרגשות, בלי הצורך לבטא אותם במילים. האנטנות האינטואיטיביות מורמות היום ומאפשרות קליטה טובה. כל פרויקט המבוסס על אינסטינקט או דמיון מצליח יותר. זהו יום בו כדאי לתת לתחושות הבטן להכתיב את הדרך. כוכב מרקורי יצביע על אותה נקודה בה יש צורך בשינוי, או על איזה שינוי ערכי אתם חווים.

18.01 הירח בטל משעה 04:45 עד 08:21 ואז עובר למזל עקרב. קיימת אווירה של סודיות. האינטנסיביות משפיעה על סדר היום. תשוקות או רוחות רפאים נמצאים מאחורי הדלתות הסגורות. זה לא יום שיש בו שמחה או עליזות, אבל כאשר כל אחד מנסה לשחק משחקי רגשנות, התייחסו לכך עם סימני שאלה. זה יום שיש בו תוכניות שונות, השאלה מה אפשר לקדם והבעיה היא עם הפרטים. אנחנו בתקופה בה כוכב מרקורי נמצא בנסיגה, על כן חשוב לבחון את אותן התוכניות, מאחר ויש מצבים של חוסר הבנה, וגם אם יש לכם תחושה שאתם עושים את הדבר הנכון, זה עלול להיות לא מעשי.

19.01 הירח במזל עקרב. היום אתם מבינים מה אתם רוצים ונעים קדימה עם ההרגשה לה חיכיתם. המטרות המשותפות לצד ההחלטות ההדדיות עוזרות לכם להתקדם במינימום קונפליקטים. השמש עוברת היום למזל דלי וצפויים מפגשים עם חברים או אנשים חדשים. אנשים הנכנסים היום לחייכם יוצרים אנרגיה יצירתית בעלת משמעות לטווח ארוך. לימדו לבקש גם לעצמכם, לא תמיד הנתינה לאחרים היא יותר צודקת.

20.01 הירח בטל היום משעה 05:36 עד 19:30. אלה שעות בהן אפשר להמשיך במה שהתחלתם ביום הקודם. אל תתחילו משהו חדש ואל תחתמו על הסכמים בשעות האלה, זה לא היום הנכון להתחייבויות. האנרגיה גם לא משהו, יתכן גם שאתם חשים בעייפות. בערב הירח במזל קשת, אם חשוב לכם לסיים עסקה או לחתום חוזה, למרות שאתם יודעים שכדאי לחכות לחודש פברואר, הערב סביב השעה 20:00 אפשר לחתום, מה שיעזור להתגבר על קשיים אם צצים בדרך. השילוב של הירח במזל קשת עם השמש במזל דלי והיופיטר בסביבה, מעורר חיוך ואפילו צחוק מכל הלב.

21.01 אפשר להמשיך ולחייך. אתם אומרים מה שאתם חושבים ומפתיעים את הסובבים אתכם בסגנון הישיר המבוסס על האמת, מה שגורם להקלה. אינכם חוששים להתבטא, ועושים זאת בלי לקחת את עצמכם ברצינות רבה מדי. הרעיונות גדולים, אבל הפרטים חשובים גם. זה יום בו הדברים קורים בקלות.

22.01 שימו לב היום אם אין מטרות מנוגדות שעולות, מאחר וזה יכול להיות מעייף לנסות ולהמשיך בשני מצבים מנוגדים בו זמנית, או להצטרף לתוכנית שאינה תואמת תוכנית אחרת שהכנתם. אלה מצבים היוצרים מאבקים מיותרים. בשעות הצהרים אתם חווים רצון להתבודד או שמצב הרוח שלכם מרחיק מכם את האנשים. הירח בטל משעה 18:22 עד למחרת יום שישי בשעה 08:18 בבוקר.

כוכב יופיטר נכנס למזל דלי, והשמש עוברת למזל דלי בתאריך 19.01, השילוב הזה מעניק לבני מזל דלי שמחה ותקווה, ומאפשר להם לממש תוכניות בהצלחה גדולה. היופיטר במזל דלי מחזק את הערכים הסוציאליים ואת שיתוף הפעולה החברתי. מזל דלי הוא מזל של עבודת צוות.

יש גם משמעות נוספת למתרחש בתקופה זו והמשמעות היא רוחנית יותר: הליקויים הקרובים, ליקוי חמה ואחריו שני ליקויי ירח, משפיעים בעיקר על הרגשות ולכן האנרגיות במהלך השבועיים הבאים הן יותר אמוציונליות.

בתקופה הנוכחית, כשמרקורי בנסיגה, נסו להתחבר אל הפנימיות שלכם; זיכרונות מהעבר חוזרים במטרה לקשר אתכם אל המטרות שלשמן באתם אל העולם הזה. ההשפעה הזאת תהיה לטווח ארוך בחייכם, התחברות יוצאת דופן עם ה"אני" היא על בסיס התנסויות וחוויות אישיות המעשירות את האדם.

אצלנו:

בזמן כתיבת שורות אלו הלחימה נמשכת, כשברקע קיימת מערכת לחצים עם הכותרת להפסקת אש. במדור הזה נכתב בשבועות הקודמים שאחרי התאריך 10.01 תגיע נקודת הביניים של ראש דרקון/יופיטר בהורוסקופ של מדינת ישראל לציר 1-7 ותתחיל להאיץ את הנושא. אבל זה מבנה כוכבים הצובע את האווירה בגוונים של אופוריה ושמחה. ההיבט הזה קיים עד 02.02.09.

במקביל, נקודת הביניים ראש דרקון/מארס על ציר 1-7 עד לתאריך 22.01, מצביעה על הצורך של מדינת ישראל לעמוד על שלה. כוכב סאטורן הנמצא על הציר 4-10, מעיד על האופן השקול בו מדינת ישראל מתנהלת, בהסכמה, וזה אחרי כוכב יופיטר שהיה על ציר 4-10 מראשית המבצע הצבאי עד לתאריך10.01. הצורך בהישגים קיים, ועל אלה לא מוותרים. נכון שמנסים לכופף למדינת ישראל את היד, אבל תחושת האחדות עוזרת לעמוד מול הלחצים האלה.

כוכב סאטורן במקום בו הוא נמצא בהורוסקופ של מדינת ישראל מסמל ריאליות, פיכחון, אבל גם פשרה. כוכב סאטורן מטבעו זהיר בקבלת החלטות, יש לו כללי משחק לצד ציפיות הדדיות, המהווים בסיס לכל הסכם. בנוסף, הכירון על ציר 6-12 יכול להביא לפשרה על-ידי רעיון או הצעה לא שגרתיים.

תשומת הלב לפרטים הקטנים יכולה לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. זו מגמה של הסתרת מידע קריטית ועל מדינת ישראל לשמור על ערנות, לגלות את נקודות התורפה בהסכמים עוד לפני שמסכימים וחותמים. מאחר וגם נקודת ביניים כירון/נפטון נמצאת על אותו ציר - ניסיון לתמרן את האמת והצדק.

לפי מה שמסתמן בכלי התקשורת, המנהיגות צפויה לקבל החלטות או לחתום הסכמים להפסקת אש. החולשה של אלה היא בעיתוי עתה, כשאנו נמצאים לפני הליקוי חמה בתאריך 26.01, זה עלול לפגוע במטרה לבסס הסכמים לטווח ארוך. בנוסף, מרקורי בנסיגה, מה שמקשה על תשומת לב ראויה לכל הפרטים, והוא עלול גם לגרום לכך שישכחו או יפסחו על סעיף חשוב. מרקורי בנסיגה הוא גם אחד הגורמים לחוסר הבנה, כשכל אחד מהצדדים חושב על משהו אחר. בנוסף, מרקורי עם מארס בצמידות במנעד לכוכב יופיטר שנמצא בסביבה, גורמים לחוסר פרופורציות. חתימה על הסכמים חשובים או החלטות משמעותיות אינם אידיאליים, מאחר והם מקבלים תפנית לא צפויה.

הסכנה עוד לא חלפה, הפגיעות קיימת, ובתאריכים 18.01-22.01 יש להמשיך ולהיזהר, בכל מקום בו אזרחי מדינת ישראל נמצאים.

כלכלה ושווקים:

ההשפעה של מרקורי בנסיגה יוצרת תסכולים לא מעטים. אם חשבתם שהשיגעונות מאחורינו, אז נא להירגע; השווקים ממשיכים לעלות ולרדת בלי להתייצב, ממשיכים את חוסר הוודאות, וזו התמונה בינתיים לפחות עד שהמרקורי ישנה שוב את המגמה בתחילת פברואר 09.

בכל מקרה, בשבועיים שלושה הקרובים כדאי לא לקבל החלטות. זה הזמן להקשיב, לאסוף מידע אבל לא לפעול. החדשות על מצבן של חברות היי-טק משפיעות על מצב הרוח של המשקיעים. ביוני 2008 כבר נכתב כאן במדור שהכוכבים אורנוס וסאטורן שיצרו את המשבר בשנת 2000, שבים ומשפיעים על יציבותם של החברות בתחום ההיי-טק וגם בתחומים הטכניים. ההיבט בין האורנוס לסאטורן ממשיך לסירוגין עד קיץ 2010.

הזהב שוב במיטבו במהלך ינואר 2009 וידרדר למטה בפברואר ומרץ 2009. קשה לבטוח בערך המטבעות בגלל חוסר יציבות, ואם מביטים על הדולר, הוא עלול לאכזב גם בהמשך. אלה המחפשים רווחים קלים, לא ימצאו זאת בשווקים בזמנים הקרובים. אלה המחפשים הזדמנויות שיש בהן מחשבה להשקעה ארוכת טווח, ההמלצה חוזרת שוב: התעשיה ה"ירוקה". כל הקשור בגידולים אורגאניים, צמחונות ואנרגיה חלופית, אלה הן ההשקעות של המאה ה-21.

ביום שלישי 13.01.09 חתמו בוועדת הכספים על רשת הביטחון פנסיונית לאזרחי ישראל. למעשה, ביום שלישי היה ירח בטל כמעט לאורך כל היום ובנוסף, המרקורי בנסיגה. איזו החלטה קיבלו חברי הוועדה עם המרקורי בנסיגה? סביר להניח שזו החלטה המכילה שגיאות בשיקול הדעת.

על-מנת להבין, אני מזכירה שאת ההחלטה על תוכנית ההבראה (bailout) קיבל הפדראל רזרב בזמן שמרקורי היה בנסיגה בין 24.09.08-15.10.08. מאז התוכנית השתנתה כמה פעמים, ושינו את היעדים שלה. סביר להניח שזה מה שיקרה עם רשת הביטחון. הרשת הזו מלאה חורים, ויש לשער שעם המרקורי בנסיגה היא גם מורכבת מהרבה סעיפים שלא ניתן להבינם ואפשר לצפות לשינוי החוק או ההחלטה.


מחשבה אסטרולוגית

ביום שלישי בתאריך 20.01.09 יתקיים טקס ההשבעה של ברק אובאמה, עד שעה 12:00 בצהריים שם. הטקס יתקיים בזמן ירח בטל וכוכב מרקורי בנסיגה. עם המרכיבים האלה בהורוסקופ עולה השאלה כיצד אובאמה יתחיל את תפקידו. נראה שהרצון שלו להביא לשינוי ייתקל מהר מאוד בכמה מהמורות, בלשון המעטה.

במדור הבא נבחן את ההורוסקופ של ההשבעה, האם יש לאובמה פוטנציאל לממש את הבטחותיו לשינוי עם ירח בטל ברגע המשמעותי ביותר בעת ההשבעה.

תאריך:  16/01/2009   |   עודכן:  16/01/2009
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסכנה עוד לא חלפה
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רומן ק.
16/01/09 13:47
2
נ.קורן
16/01/09 14:02
3
הרמת שרונית
16/01/09 14:14
4
חה
16/01/09 15:10
 
גור נישט
17/01/09 19:26
5
דן 7
16/01/09 17:39
6
EMW
16/01/09 17:45
7
נוטלה
16/01/09 17:58
8
הוקוס פוקוס
16/01/09 18:20
9
ג.גורי
16/01/09 19:54
10
רלי
16/01/09 20:43
11
שרונה ר.
17/01/09 08:47
12
אמיר2008
17/01/09 13:05
13
למבינים
22/01/09 14:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבים תוהים מה בדיוק התכלית של דרישת ישראל למעורבות של גורמים זרים בהסדרים בעזה. האם מישהו באמת מאמין שניתן לסמוך על כך ש"הסכם מעטפת" עם ארצות הברית יספק מודיעין יעיל ויחסום הברחות נשק מאירן אל אזור המנהרות שבין מצרים לעזה?
16/01/2009  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
ספר שמות הוא ספר הגלות והגאולה ממצרים, הסוללת את הדרך לשאר גלויות ישראל והגאולה העתידה. שמו הוא בעל משמעות סמלית עמוקה ביותר. חז"ל מצביעים על כך כי ישראל נגאלו בזכות שלא שינו את שמם, לשונם ולבושם, אלא שמרו בכבוד על שמותיהם העבריים, על לשון הקודש ועל חזותם היהודית גם בארץ נכר. בכך המשיכו את מסורת האבות והאימהות הקדושים ואת דרכו של יוסף הצדיק מושל מצרים, שמעמדו המיניסטריאלי הבכיר לא הפריע לו להפגין את יהדותו ברמה.
16/01/2009  |  ציפי לידר  |   מאמרים
מומחים בתחום הבנייה, המקבלים מינויים ברציפות בדרך של שיגרה על-ידי בתי המשפט בישראל בתיקים של ליקויי בנייה, אינם ממלאים את תפקידם באופן מקצועי וחסר פניות - ולא במקרה הדבר, אלא בשיטתיות וביודעין, ובכוונה תחילה.
16/01/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
למרות התנהלותה של המלחמה נגד עזסטאן, מתקרב עם ישראל גם להכרעה פוליטית. הרי אמורות להיות בחירות לכנסת בעשירי לפברואר, ולפיכך מעניין להתבונן ביריות הפוליטיות הראשונות של שתיים משלוש המפלגות השואפות להוביל את עם ישראל - קדימה והעבודה.
16/01/2009  |  רו"ח חננאל ובר  |   מאמרים
פרשת השבוע, פרשת "שמות" הפותחת את החומש השני "שהוא ספר הגלות והגאולה" כהגדרתו של הרמב"ן (בהקדמתו לספר שמות) היא המשך ישיר של העלילות המתרחשות בפרקיו האחרונים של החומש הראשון "ספר בראשית". פרשה זו כוללת קכ"ד פסוקים (וסימנך: "הודו לה' כי טוב"). אומנם, אין בה אף איזכור של אחת מתרי"ג מצוות התורה אולם, פרשה זו פותחת את סדרת הפרשיות העוסקות בשעבוד המפרך והקשה מנשוא של "המיעוט היהודי" בתוך תחומי האימפריה המצרית, כמו גם, גאולתו "הטבעית" ובעיקר הניסית של המיעוט היהודי מ"בית העבדים ומכור הברזל", לאחר רד"ו (=210) שנים.
16/01/2009  |  ד"ר מוטי גולן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il