קפולסקי מתרחבת בצעדי ענק וממשיכה במהלך השיווקי להתחדשות. הרשת משיקה לוגו חדש וצעיר המבטא את הרוח החדשה ואת התנופה בפעילות השיווקית המתוכננת בקפולסקי.
קפולסקי חוזרת לפרסם בטלוויזיה לאחר הפוגה של מספר שנים. קפולסקי עולה בקמפיין פרסומת חדש באמצעות משרד הפרסום בלומנקרנץ ושות', בהשקעה של כ-150,000 דולר. הקמפיין יעלה ב-27.11.03 למשך שבועיים, תחת הסיסמה "קפולסקי מציגה את התפריט העגול שהוזל בכ-20% בהשוואה למחירי התפריט הקודם". הקמפיין כולל סרטון פרסומת בערוץ 2, ערוץ 10 ומודעות בעיתונים ומגזינים מובילים.
כחלק מההתחדשות מינתה הרשת את אייל פינק לסמנכ"ל קפולסקי האחראי על מערך השיווק והפיתוח של הרשת. במסגרת תפקידו יפעל פינק לפיתוח והרחבת סניפים קיימים, איתור מיקומים לפתיחת סניפים חדשים וריכוז הפעילות מול הזכיינים.
אייל פינק, סמנכ"ל קפולסקי: "בכוונתנו למתג ולמצב את קפולסקי כרשת הפונה לצעירים ולכל המשפחה ולהשקיע כ-2 מיליון דולר בפתיחת סניפים חדשים שיכפילו את מספר הסניפים
הקיימים תוך שנתיים. המטרה שלנו היא להגיע לכ-50 סניפים שיבססו ויחזקו את מעמדנו בקטגוריית בתי הקפה והמסעדות".
סרטון הפרסומת של קפולסקי
סרטון הפרסומת החדש של קפולסקי צולם באווירה של תצוגת אופנה, בה רואים דוגמנית "אמיתית" צועדת על המסלול בדרכה לסיים את שלב ה"חזור", כאשר לפתע, מעבר לפרגוד מציצה מלצרית של קפולסקי, לבושה במדים של קפולסקי, ומחזיקה בידה מגש Room service סגור במכסה. הדוגמנית-מלצרית של קפולסקי מתחככת כתף אל כתף עם הדוגמנית "האמיתית" ומעבירה את המגש מעל ראשה של הדוגמנית היוצאת המביטה אליה בפליאה ובהשתאות.
כאן נכנס לתמונה הכרוז השואל בפליאה "קפולסקי?" ומכאן המלצרית של קפולסקי גונבת את ההצגה וחושפת מול המצלמה את התפריט העגול החדש של הרשת, המציע "קולקציה עגולה של טעמים במחירים נמוכי גיזרה, הנוחים במיוחד באזור הכיס".