|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

האם תיפתח שנת הלימודים?

הורים בדרום: מהמרים על חיי ילדינו

נציגת הורים מן הדרום פנתה ליו"ר ארגון ההורים הארצי בדרישה שלנוכח איום הרקטות יפעל למניעת פתיחת שנת הלימודים בדרום "מצב שבסיכון חיי ילדינו הנו עולה בחשיבותו על סכסוכי שכר המורים ומדובר בתכלית ראויה ומחויבת בהשבתת מערכת החינוך עד להסרת האיום"
22/08/2014  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מבצע צוק איתן   |   תגובות
תקיפות צה
"שגרת חירום? הימור מסוכן" [צילום ארכיון: פלאש 90]

עידן יוסף
"שיחת טלפון של משעל חשפה היכן דף"

איציק וולף
חוסלו מתכנני חטיפת גלעד שליט

הורים מן הדרום דורשים מארגון ההורים הארצי לפנות לבית המשפט העליון למניעת פתיחת שנת הלימודים, אם צעד שכזה יידרש. זאת, לנוכח הצהרת שר החינוך, שי פירון, אודות ההנחיה שהעביר לפתוח ב-1 בספטמבר את שנת הלימודים כסדרה, למרות המשך ירי הרקטות.

"לאור הפרסומים בכלי התקשורת, בהם הודע הערב, כי שר החינוך שי פירון הורה לפתוח את שנת הלימודים הקרובה בשגרה ולאור שפיקוד העורף ממשיך בהנחלת המושג 'שגרת חרום' כשגרת חיים... הריני לבקש ממך חברי, בשם הורים רבים כדלקמן: נא התערבותך למנוע פתיחת שנת הלימודים כסדרה אם יוותר איום הטילים מעל לראשינו - חצי מדינה, מאשדוד ודרומה, גם ביום 1.9.14", כתבה עו"ד אילנית שומרון ליו"ר ועד ההורים הארצי, עו"ד גדעון פישר. "נא מנע זאת, גם אם יהא צורך בפניה לבג"ץ כנגד החלטת השר, אם זו תיוותר בעינה לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, על-מנת שלא לסכן את ילדינו ושלא להמר על חייהם בניהול שגרה שכזו".

לדברי עו"ד שומרון, עוד בטרם כניסת פירון לתפקידו הורגלו ההורים באיומי שביתות לפני פתיחת שנת הלימודים - סביב סוגיות הנוגעות לסכסוכי שכר שבין המורים למדינה. "הנה כי כן, מצב שבסיכון חיי ילדינו הנו עולה בחשיבותו על סכסוכי שכר המורים ומדובר בתכלית ראויה ומחויבת בהשבתת מערכת החינוך עד להסרת האיום", ציינה.

עוד הוסיפה כי במהלך החופשה הגדולה נפגעו גני ילדים על-ידי רקטות. "תהא זו הפקרה של ממש, התרשלות, הימור וסיכון גדול אם חלילה יתרחש אסון שכזה בעת קיום לימודים", הדגישה. לדבריה, גם הטענה אודות קיום בתי ספר ממוגנים שבהם ניתן ללמוד - אינה מספקת.

"ילדינו לא יוכלו ללמוד בבתי ספר שאינם ממוגנים, אך גם לא בבתי ספר ממוגנים. אין 'חיה' כזו - ש-40 תלמידים מכל כיתה וביחד 800 תלמידים יוכלו להיכנס למרחבים מוגנים בתוך 45 שניות ובטח שלא בתוך 30 שניות. מדובר באבסורד שעל גבול החוצפה ועד כדי זלזול בנו כאזרחים".

אשר על כן טענה כי משמעות פתיחת שנת הלימודים במצב הנוכחי היא "לסכן ולהמר מעבר למידת הסבירות על חיי ילדינו". לדבריה, על הנהגת ההורים הארצית להציב בפני הממשלה כעובדה את הדרישה שלא להמר על חיי הילדים ולסכנם. "חייהם חשובים יותר מכל השכלה נרכשת שניתן למצוא דרכים להקנות להם בעידן הטכנולוגי של היום. או אז, כשיוסר האיום, נברך על שיבת ילדינו לספסל הלימודים".

בתוך כך, הבוקר התפוצצה רקטה כעשרה מטרים מגן ילדים מחבל אשכול. הפעילות בגן נמשכה כסדרה.

תאריך:  22/08/2014   |   עודכן:  22/08/2014
איציק וולף
פירון: השבועיים הראשונים ללימודים יוקדשו להפגה

שר החינוך שי פירון אמר כי שנת הלימודים תיפתח כסדרה. בכינוס איגוד מנהלי אגפי החינוך בשלטון המקומי, שהתקיים ברמת-גן, אמר פירון: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש ביטחוני. בשבועיים הראשונים לשנת הלימודים המערכת לא תעסוק בלמידה רגילה, אלא בפעילויות הפגה ובדיונים על אירועי הקיץ בהם התעוררו גילויי גזענות והסתה". בעניין זה ציין השר פירון: "במקום שאין בו חופש ביטוי מוחלט, נשללת החרות. סתימת פיות, דינה כאוס חברתי עמוק. חופש הביטוי אינו קשור בימין ושמאל, בדתיים וחילוניים, חופש הביטוי הוא של כל אחד ושל כולם. מחובתנו כחברה לדעת ולהתמודד עם התבטאויות שונות ולא לראות בהן איום. מדינת ישראל לא תוכל להתקיים אם יהודים וערבים לא יוכלו לחיות יחד, זה חלק מהמוסר שלנו, זה חלק מהמבחן שלנו כחברה".


+פצוע קשה מאוד מירי רקטה לגן יבנה
21:52 22/08/14  |  עופר וולפסון
ירי כבד של רקטות מן הרצועה נרשם הערב לעבר אשדוד ואשקלון ולגזרת גן יבנה. מדיווח ראשוני של חובשים ופרמדיקים של מד"א עולה כי במטח נפגעו שלושה, בהם אחד קשה מאוד ושניים קלים. קבוצות הטרור בעזה ירו 113 רקטות לישראל מאז הבוקר. 447 רקטות נורו לישראל מאז קריסת הפסקת האש ביום שלישי השבוע.
+12 הרוגים בתקיפת מבנה מדרום לעזה
21:15 22/08/14  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
התקיפה המסיבית מוטטה את הבניין לחלוטין  ▪  הפלשתינים דיווחו על עשרות פצועים, ביניהם לפחות 12 הרוגים  ▪  לא ברור עדיין מי היה היעד המדויק לתקיפה
(הבית נהרס כליל [צילום: AP])
+חמאס מתנגד לפירוז
20:33 22/08/14  |  עופר וולפסון
בכיר החמאס, מחמוד א-זהאר, אומר שארגונו מתנגד לפירוז של רצועת עזה ולא "מסכים להחלטות בינלאומיות, שרק יפגעו בנשק ההתנגדות ולא יסייעו בהסרת המצור שהוטל על רצועת עזה לחלוטין".
+שגריר ארה"ב: מגנה בחריפות הריגת בן ה-4
19:58 22/08/14  |  עופר וולפסון
שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, אמר כי הוא מגנה את התקפת המרגמות על דרום הארץ שבה נהרג ילד בן ארבע. "אנו מגנה במלוא החריפות את הפיגוע המזעזע הזה ומביע את תנחומי למשפחתו של הילד. לישראל יש את הזכות והחובה להגן על עצמה, בהן ארצות הברית תומכת", הוא כתב בדף הפייסבוק שלו.

+מהפך במלחמת עזה - חזר כוח ההרתעה
19:49 22/08/14  |  חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
בימים האחרונים חל מפנה בדרך, אופן וצורת פעילותו של צה"ל במלחמה  ▪  כל עוד ימשיך צה"ל במפנה האדיר - הרי תצלח דרכו
([צילום: פלאש 90])
+ילד נהרג בשער הנגב; פצוע אנוש בגן יבנה
17:21 22/08/14  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
דניאל טרגרמן ז"ל נפגע בראשו מרסיס ומת מפצעיו  ▪  נתניהו לראש מועצת שער הנגב: "חמאס ישלם על הפגיעה בילד. נגביר התקיפות ברצועה"  ▪  רקטות פגעו פגיעה ישירה בבית כנסת באשדוד ובבית בשדרות. נגרם נזק רב  ▪  ארבעה נפצעו קל מרסיסים
(דניאל טרגרמן ז"ל [צילום: באדיבות המשפחה])
+כמעט כמחצית מההרוגים ברצועה הם אנשי טרור
17:10 22/08/14  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה
כך מממצאים של עבודת המחקר הענקית, היחידה כנראה בעולם, של מרכז המידע למודיעין וטרור  ▪  העבודה נמצאת בעיצומה, ולא ברור כמובן אם אלו יהיו הממצאים הסופיים  ▪  בכל מקרה, חלקים בתקשורת העולמית כבר עלו על העובדה ששיעור ההרוגים ברשימות החמאס בגילאי הלוחמים (29-20), גבוה בהרבה משיעורם בכלל אוכלוסיית הרצועה
(הבלתי מעורבים שנפגעו - מיעוט [צילום: AP])
+שיח של לוחם
16:48 22/08/14  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
רצוי מאוד כי לאחר מבצע "צוק איתן", נשמע "שיח לוחמים" על המערכה שישראל ניהלה בעזה, ועל ההשלכות שלה  ▪  אני ניהלתי שיח כזה עם לוחם מיחידת עלית של צה"ל שנפצע ברגל, עבר ששה ניתוחים ונמצא בשיקום
([צילום: AP])
+חמאס הוציא להורג 18 "משתפי פעולה"
16:28 22/08/14  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
עדים פלשתינים אומרים כי כמה תושבי עזה הוצאו להורג על-ידי חמאס בכיכר ציבורית, לאחר שהואשמו בסיוע לתקיפות אוויריות ישראליות מוצלחות שהתמקדו במפקדי חמאס בכירים
(אבו-שמאלה ואלעטאר. פניקה של חיסולים [צילום: שב"כ])
+דיווח: חמאס הוציא סייענים להורג
13:15 22/08/14  |  
על פי דיווחים לא רשמיים מעזה, הוצאו הבוקר שני משתפי פעולה עם ישראל וגופותיהם הושלכו ברחוב ליד מסגד בעיר. בדיווחים אחרים נמסר כי מספר ה"סוכנים" שנתפסו והוצאו להורג היום גבוה הרבה יותר ומגיע ל-11. ייתכן מאוד שמדובר בפעולת השתקה נגד אזרחים שהעזו למחות נגד החמאס.
+4 הרוגים בתקיפות חיל-האוויר ברצועה
13:12 22/08/14  |  
גורמי רפואה בעזה מדווחים כי בתקיפות חיל האוויר ברצועה נהרגו (ו') ארבעה פלשתינים. דווח כי שניים נהרגו בדיר אל באלח, ועוד שניים בנוסיראת.
+אבו מאזן ידווח לא-סיסי על פגישותיו עם משעל
13:11 22/08/14  |  
ראש הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, צפוי להגיע לקהיר כדי לעדכן את נשיא מצרים, עבדל פאתח א-סיסי, על פגישותיו בקטאר עם חאלד משעל, ראש הלשכה המדינית של חמאס.
+פצוע קל-בינוני מרסיסי רקטה בבאר שבע
12:03 22/08/14  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עשרות רקטות נורו אל ישובי הדרום בהם נתיבות ושדרות  ▪  אל ג'זירה: צה"ל יורה בעיקר לעבר שטחים חקלאיים ורגוע יותר
(פגיעה בבאר שבע [צילום: משטרת ישראל])
+חרם גובר על מוצרי-ישראל
11:02 22/08/14  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
הוא מתמקד עכשיו לא רק במוצרים ישראלים מהשטחים, אלא גם באלה של הקו הירוק. גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, קובל על חוסר האונים של ההסברה הישראלית אל מול הקמפיין המועצם של הגופים האנטי-ישראלים
(קופצים על העגלה האנטי-ישראלית)
+הטרגדיה של עודה אל ווארג'
09:27 22/08/14  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
לכוס התרעלה של משפחת עודה אל ווארג' הוסיף באטימות ובכהות חושים מנה מיותרת של כאב והשפלה דווקא מאיר כהן, שר הרווחה, איש דימונה כאשר האשים את חברי הכנסת הערבים בחוסר דאגה למיגון הבדואים החיים במדינה
(בדואים בנגב. המדינה מסירה אחריות [צילום: פלאש 90])
+דף של יום נקם ושילם
09:12 22/08/14  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
גם אם לא חוסל בניסיון ההתנקשות החמישי בו - המבוקש מספר אחת של שירותי המודיעין ימשיך להיות על הכוונת הישראלית
(מוחמד דף. המוח הקודח )
+אחרי לילה שקט - חודש ירי הרקטות
08:01 22/08/14  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הורים בדרום: מהמרים על חיי ילדינו
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלימלך רנגלר
22/08/14 09:13
2
זומבי מהעוטף
22/08/14 09:58
3
ה.ץ
22/08/14 10:11
4
2me
22/08/14 10:38
5
נתין מדמנת ישראל
22/08/14 10:44
6
58
22/08/14 11:19
7
שקול
22/08/14 11:22
8
נתין מדמנת ישראל
22/08/14 15:19
9
א.ב.
23/08/14 23:26
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע צוק איתן
לאחר לילה שקט חידשו המחבלים מרצועת עזה את ירי הרקטות לעבר ישראל. החל מן השעה 06:15 נשמעו אזעקות בתחומי המועצה האזורית חוף אשקלון. רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים מבלי שגרמו לנפגעים או לנזקי גוף. רקטות פגעו גם בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. במקרה הזה לא נשמעה אזעקה לפני הפיצוצים.
22/08/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
על-רקע המבצע הצבאי בדרום וחופשת בין הזמנים בישיבות, קורא חבר הכנסת אלעזר שטרן (התנועה) להחליף את חיילי המילואים ש"נשלפו ממקומות העבודה, ממבחנים באוניברסיטה ורבים מאוד נאלצו לבטל בשל כך חופשות משפחתיות", כלשונו, בתלמידי ישיבות ההסדר ומסלולי הנח"ל.
21/08/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
שחיקה של ממש ביכולת שיגור הרקטות של חמאס לטווח הבינוני, וכעת הוא מתמקד בעיקר בירי לאזור עוטף עזה. את האמור פרסם כתב קול ישראל ערן זינגר. מהבוקר ירו פלשתינים מהרצועה יותר מ-75 רקטות ופצצות מרגמה. רובן נפלו בשטחים פתוחים. נמשך ירי הרקטות מרצועת עזה. ביישוב בחבל אשכול נפצע לפני הצהריים אדם בן 33 פצעים בינוניים עד קשים מרסיסים של פצצת מרגמה. כמה פרות נהרגו, ונגרם נזק רב לכמה מבנים.
21/08/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל אישר (יום ה', 21.8.14) את גיוסם של עד 10,000 אנשי מילואים, שיחליפו כוחות מילואים אחרים שנשלחים הביתה להתרעננות.
21/08/2014  |  עופר וולפסון  |   חדשות
נשיא התאחדות המלונות בישראל, אלי גונן, שלח (20.8.14) מכתב לשר האוצר, יאיר לפיד, ובה הוא מבקש ממנו למנוע קריסה בענף בעקבות "צוק איתן". "כפי שידוע לך, תעשיית התיירות בארץ נמצאת במשבר קשה ביותר שסופו טרם ברור", כותב גונן ללפיד.
21/08/2014  |  עופר וולפסון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מבצע צוק איתן  /  מי ומי  
הפעילות בנתב"ג - נמשכת כסדרה  /  איציק וולף
האם זו תעודת הפטירה של מוחמד דף?  /  עידן יוסף
נתניהו: מול התשה יקבל חמאס הכתשה  /  איתמר לוין
נתניהו צודק  /  איתמר לוין
יש אסטרטגיה?  /  ד"ר איתן לסרי
מסיתים ומדיחים  /  מנחם רהט
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
ארז שושני
ארז שושני
ישנה חשיבות רבה לצרוב כבר כעת בתודעה הציבורית את ההכרח לחוקק בחוק יסוד מספר עקרונות מרכזיים לשמירה על הביטחון הלאומי בעתיד
רגב. יהירות ושחצנות [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
יוסי אוחיון
למרבה הצער ביבי, שריו וממשלתו הרעה ממאנים או לא יודעים ללמוד מטעויות    בשל כך אנחנו והמדינה צועדים מכישלון לכישלון ונופלים לכל בור אפשרי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il