חמישה חודשים אחרי מהפכת קווי הגליל, מבצע
אגד שיפור נוסף לטובת נוסעיו בקריית שמונה ובחלק מיישובי הגליל בכלל, והחל ב-1 בספטמבר 2014 (יום ב') מתגבר את השירות.
עד היום יצאו הקווים האחרונים לקריית שמונה וממנה בשעה 7 בערב. תגבור השירות בקווים מ/לקריית שמונה היוצאים ל/מתל אביב ול/מירושלים ייעשה באופן שייצאו אחת לשעה קווים גם בשעות הלילה - עד 23:15. בשל חוסר הנוחות במעברים בין הקווים בתחנה המרכזית עפולה (מרכזית העמקים) בשעות החשיכה, לא יהיו מעברים במרכזית העמקים. כלומר, תהיה עצירה ללא צורך במעבר אוטובוס.
מדובר בקו 840 מתל אביב, שיפעל בלילה במסלול הקווים 825 ו-541 הפועלים בשעות היום, מבלי לעבור בחדרה. הקו יפעל בלילות במשך כל השבוע, לרבות בשבתות.
קו נוסף הוא 959 החדש (ירושלים-טבריה, דרך עפולה). קו זה גם כן לא יכלול מעברים במרכזית העמקים. הוא יאפשר פיזור בשכונות טבריה לבאים מירושלים. כמו 840 גם הוא יפעל כל השבוע.
בשורה נוספת מבית אגד היא הגברת התדירות של קו 836 (טבריה-תל אביב, דרך כביש החוף). מדובר בהגברה נוספת של התדירות לאחר זו שהייתה לפני חמישה חודשים, שתתן נסיעות גם בשעות השפל של הקו. קו 836 כמו גם קו 845 (תל אביב-קרית שמונה) הפתיעו את אגד לטובה במידת הצלחתם אחרי השינוי שבוצע.
7% עלייה במספר הנוסעים!
ל-News1 נודע כי מהפכת קווי הגליל של אגד שהוסיפה מעבר במרכזית העמקים גם הביאה לדיוק בזמני ההגעה והיציאה של האוטובוסים וגם העלתה את מספר הנוסעים בקווים בכ-7%, הצלחה גדולה במושגים של תחבורה ציבורית. עם זאת, נתונים סופיים באשר למידת ההצלחה של השינוי יהיו רק בעוד מספר חודשים.
בתוך כך, משך הנסיעה של קו 821 (תל אביב-עפולה) יתארך בכ-20 דקות בשל הוספת תחנות על מסלול הקו, כדי להיענות לבקשות נוסעים בדרך. בקו היוצא מת"א יהיו 60 תחנות במקום 51 כיום, ובקו היוצא מעפולה 70 במקום 56. עם זאת, לא נמסרה על השינוי הודעה לנוסעים באתר אגד או באתר
משרד התחבורה. לצד הנוסעים המרוויחים מהמהלך, אלה הנמצאים בתחנות הביניים החדשות בכביש 4, יגדל משך הנסיעה צפונה של העולים בפתח תקוה ובצומת רעננה. נודע כי בעתיד יש כוונה שמסלול הנסיעה של קווים 821 ו-921 (תל אביב-חיפה, דרך חדרה) ישתנה כך שלא יתחיל מתל אביב אלא מפתח תקוה/רעננה.