|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

נשיא על "הכוונת"

פרס הוא אלוף התרגילים המסריחים ולא סתם זכה בכינוי "חתרן בלתי נלאה מאז שהפסיד לנתניהו לפני למעלה מתריסר שנים את ראשות הממשלה, בוערת בו הנקמה והוא יעשה הכל כדי למנוע את מינויו של ביבי לקדנציה שנייה בתפקיד רם דרג זה ועוד: חשדות חדשים מתבשלים לכתבי אישום נגד אולמרט וגם: עתיד ליברמן בבחירות הבאות מאחורי סורג ובריח? הערת אזהרה (23)
13/02/2009  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   בחירות לכנסת 18   |   תגובות
מבטו "קדימה"? שמעון פרס [צילום: AP]

אחרי שנודעו תוצאות הבחירות האחרונות לכנסת, היו פרשנים פוליטיים שמצאו קווי דמיון אישיים בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לבין נשיא המדינה שמעון פרס. לטעמם, נתניהו ופרס הם לוזרים פוליטיים סדרתיים בעלי נחישות ומוטיבציה להיכשל פעם אחר פעם ואינם מוכנים ללמוד לקח.

נתניהו כשל בבחירות אלה ואיבד במשך חודש 10-8 מנדטים רק משום שהוא לא שעה לעצותיהם של אחרים והתעקש לנהל מסע בחירות אנמי, סטרילי ומאופק מול ראובן אדלר ואייל ארד, שני היועצים הערמומיים של ציפי לבני שטמנו לו מלכודות, חבטו בו ללא רחם והמציאו ספינים בשרשרת שהעצימו את אי-האמינות שלו.

העובדה המאלפת שמליצת היושר הבולטת של נתניהו הייתה ג'ודי ניר מוזס שלום, ששימשה באחד מערוצי הטלוויזיה פרשנית מצחיקה ועלובה וטענה לניצחונו המסחרר של נתניהו, רק הגבירה את הגיחוך סביב ביבי. ג'ודי פעלה בעצת האסטרולוגית מתוך כוונה שקופה לשדרג את בעלה סילבן ("סטיב") שלום בתפקיד מיניסטריאלי בממשלה החדשה ושכחה משום מה, שאנחנו זוכרים היטב שבשנה האחרונה הפיצו הפוחלצית ובעלה שמועות כזב שעל פיהן נתניהו חולה קשה.

סילבן שלום, הרואה את עצמו מומחה להפלת ולהקמת ממשלות, טען השבוע בנחרצות שאין ספק שליברמן יצטרף בסופו של דבר לממשלה צרה בראשות הליכוד, אבל מה לעשות שהמציאות לא כל כך מעריכה אותו ואת תחזיותיו.


אלוף התרגילים המסריחים

יחסיהם האישיים של נתניהו ופרס הינם בעייתיים. שניהם עוינים ושוטמים זה את זה ולא טורחים להסתיר זאת. פרס הוא לא כוס התה של נתניהו ונתניהו אינו כוס הקפה של פרס. מאז שפרס הפסיד לנתניהו לפני למעלה מתריסר שנים את ראשות הממשלה, בוערת בו הנקמה והוא יתקשה מאוד להעניק לביבי קדנציה שנייה בתפקיד רם דרג זה ויעשה הכל כדי למנוע את המינוי.

במקרה של חוסר ברירה, שיהיה הפחות גרוע מבחינתו של פרס, הוא ינסה לספק לנתניהו את חצי תאוות השלטון שלו בלבד, בצורת ממשלת רוטציה למשל. הוא היה כבר בסרט הזה עם יצחק שמיר - ראש ממשלה מטעם הליכוד.

פרס הוא אלוף התרגילים המסריחים שרובם לא מצליחים. את התרגיל בעל הסירחון הגדול ביותר רקח בשנת 1990 עם חיים רמון, מסריחן פוליטי בזכות עצמו, בעת ששניהם היו עדיין חברים במפלגת העבודה. השותף השלישי שלהם לדבר העבירה היה הרב הצדיק אריה דרעי, חברו הקרוב של רמון ובעל רקורד של תעלולן פוליטי. שלושת המוסקטרים הללו ניסו להדיח את ראש הממשלה יצחק שמיר בתקופת כהונתו, והסתירו את כוונתם הזדונית מיצחק רבין המנוח שכיהן אז כשר הביטחון. אחרי שהם כשלו פרשה מפלגת העבודה מהקואליציה.

יצחק רבין לא סלח לפרס על מעשה הנבלה שלו, ולא במקרה כינה אותו מאוחר יותר "חתרן בלתי נלאה".


מחזיק קופה של שרצים

בהקשר לכך חשפתי לראשונה בספרי 'זעקי ארץ מושחתת', כי ערב הבחירות של 1992 התמודדו רבין ופרס על המועמדות של מפלגת העבודה לראשות הממשלה. בתיווכו של ידיד משותף נפגשתי אז עם רבין בלשכתו בתל אביב. הוא הוציא מהחדר את עוזרו מפר האמונים הלא נאמן שמעון שבס. כאשר היינו בגפנו, שלף מתוך הכספת שלו תיק שפירט חלק משמעותי מקופת השרצים העמוסה של פרס, והופתע מכך שסירבתי לקבל את החומרים שהיו מוכרים לי.

באותה הזדמנות הבעתי באוזניו של רבין את הערכתי שפרס עלול לארגן לו כתגובה "רצח אופי" אישי חסר מעצורים, והצעתי לו להימנע מפתיחת חזית נגד פרס כפי שאמנם עשה והכיר לי תודה על כך.

רבין גבר על פרס, והחל את הקדנציה השנייה שלו לראשות הממשלה שנקטעה בעקבות הרצח המתועב (כאשר קראתי לפני כמה חודשים ראיון עם פרס, שבו תיאר בהתרגשות כיצד נשק בבית החולים איכילוב את מצחו של רבין המת, לא הפנמתי מחמת הספק את הסיפור הזה).


פמיניסטית גם כלפי עברייני מין

לא בכדי הפצירה ציפי לבני בחיים רמון, ערב הפריימריז לבחירת רשימת מועמדי המפלגה לכנסת, שלא יפרוש מהחיים הפוליטיים ולחצה עליו להתמודד על מקום ברשימה. רמון נענה לה והכיר לה תודה על כך שהעבריינות המינית שלו לא מפריעה לפמיניסטיות הגמישה של ציפי לבני. לבני הבינה בחושיה הפוליטיים-הלא-מחודדים שבמוקדם או במאוחר תזדקק לשירותיו הפוליטיים של רמון רב-התחמנים הפוליטיים.

ואמנם, מאז שנודעו תוצאות הבחירות לכנסת, מנסה רמון בכל דרך אפשרית למנוע מביבי לכהן כראש הממשלה. בין השאר הוא לא מפסיק לנסות לשכנע את אביגדור ליברמן, שמפלגתו הפכה להיות לשון המאזניים, שלא להציע לנשיא להטיל את ממשלת הרכבת הממשלה על ביבי ובכך לכפות הקמתה של ממשלת אחדות לאומית.

אני לא יודע אם רמון מקיים מגעים סמויים עם פרס, אבל אני לא שולל את האפשרות שרמון נועץ בימים האחרונים עם אריה דרעי, השועל הפוליטי הוותיק שמוכן לתת תמיד עצות אחיתופל לחברו הטוב. אין ספק שהברית הפוליטית בין רמון לדרעי תתחדש במלוא עוצמתה בחודש אוגוסט הקרוב, שבו אמור דרעי לסיים תקופת נידוי פוליטי שנכפתה עליו מכוח החוק מאז שהורשע בפלילים.


קץ עידן אולמרט

אהוד אולמרט, חבר משותף של שניהם, לא יוכל לסייע הפעם לכרסם בביבי שהיה בעבר אחד מאויביו הפוליטיים. תוצאות הבחירות לכנסת דווקא מצאו חן בעיניו של אולמרט, שחש במימוש נקמתו המתוקה. שני שנואי נפשו - ציפי לבני ואהוד ברק - שהביאו להדחתו, משלמים את המחיר. לבני לא תהיה כנראה ראש הממשלה וברק לא יחזור לפי כל הסימנים למשרד הביטחון.

אולמרט זוכר לביבי לטובה את העובדה המבחילה שהוא לא יצא נגדו בתקופה בה נחשפו, בזו אחר זו, פרשות השחיתות האישיות החמורות שלו, ובכך מעל למעשה בתפקידו כיו"ר האופוזיציה. אל חשש, גם ליברמן שתק. אולמרט והוא באו מאותו הכפר, שתושביו הם בעלי צווארון לבן מוכתם בעבירות על החוק.

ביבי יכהן אולי בראש ממשלה צרה, קצרת מועד, ואולמרט יוכל בבוא העת לחזור לראש הפירמידה. אל דאגה, אומ"ץ לא תרפד את דרכו חזרה למשכן ראש הממשלה. באחרונה ריכזנו חומרים חדשים המחשידים את אולמרט במעשים פליליים נוספים. נעמוד על כך שימוצה הדין עם אולמרט על מעשי השחיתות שנחקרים עדיין ונבקש לחקור את החשדות החדשים ולבדוק אם ניתן להבשיל מהם כתבי אישום. מבחינת אומ"ץ, הגיע עידן אולמרט המסואב לסיומו.


ברית פרס - אובמה

בכל מקרה, אם בכל זאת יעלה בידיו של ביבי להקים ממשלה חדשה, רמון ודרעי ימררו כנראה את חייו ללא הרף, במטרה להביא לקיצור תקופת כהונתה. בשלב זה נתון גורלו של נתניהו בידיו של פרס, שימתין עד לפרסום התוצאות הרשמיות של הבחירות בסוף השבוע הנוכחי. בראשית השבוע הבא מתכוון פרס להתחיל בסבב ההתייעצויות שלו עם נציגי המפלגות שזכו לייצוג בכנסת.

פרס, חבר מפלגת קדימה, התגלה בשנת כהונתו הראשונה כנשיא הפוליטי ביותר בתולדות המדינה, כאשר הטיל על עצמו שליחויות מדיניות, התערב בעניינים שחרגו מתחום סמכותו ולא הצליח להתרומם לרמה של אישיות ממלכתית בלתי תלויה.

בעיתוי מוזר ואולי לא מקרי, ביום הבחירות לכנסת, פורסם בעיתון אמריקני מאמר מפרי עטו של פרס שבו הוא קורא להקמת שתי מדינות לשני העמים. אנשי לשכת הנשיא הזדרזו להבהיר שהמאמר נשלח לפרסום שלושה שבועות קודם לכן ולפרס אין יד בקביעת מועד הפרסום.

לא פחות מוזרה היא העובדה שהנשיא האמריקני החדש ברק אובמה, לא טרח לברך את לבני על כך שמפלגתה זכתה במקום הראשון במירוץ לכנסת ואף לא את נתניהו, בעל הסיכויים להקים את הממשלה, אלא הסתפק דווקא בשיחת טלפון לפרס. אובמה מכיר תודה מן הסתם לפרס על כך שקידם בברכה באחרונה בפומבי את שליחו למזרח התיכון, מיטשל, וראה בו שליח לדבר מצוות כינון שלום בין ישראל לפלשתינים במחיר גבוה מהמחירים המקובלים בבזאר האזורי.

פרס נחשף כבר במלוא צביעותו אחרי שפורסמו ברבים, למגינת ליבו, קטעים מעדותו בוועדת וינוגרד, שחקרה את כשלי ומחדלי מלחמת לבנון השנייה. התברר שבמהלך עדותו בפני חברי הוועדה אמר להם פרס כי התנגד ליציאה למלחמה. כאשר נשאל פרס מדוע לא הצביע נגדה בישיבת הממשלה, השיב תשובה דחוקה: "לא היה לי נעים לצאת נגד אולמרט".


דליה איציק "בונה בניינים"

יו"ר הכנסת האופורטוניסטית, דליה איציק, התגלתה אף היא במלוא ערוותה כאשר התמנתה במקביל כיו"ר מטה הבחירות של קדימה והוכיחה שהיא בסה"כ עסקנית פוליטית-צרחנית ולא אישיות ממלכתית שמשמשת למעשה כממלאת מקומו של נשיא המדינה. אחרי שהתפרסמו תוצאות הבחירות לכנסת, הסתובבה איציק כטווסה בעלת שלל-נוצות ולא הסתירה בפומבי את כונתה לחזור ולכהן כיו"ר הכנסת - תפקיד שאהוב עליה כל כך.

איציק מבינה היטב שאם נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה סיכוייה להמשיך בתפקיד זה קלושים ולכן, תעשה הכל כדי לטרפד את המהלך הזה, ומצפה שפרס לא יאכזב אותה פעם נוספת.

פרס השעה את הצגת מועמדותו לתפקיד נשיא המדינה מחשש להפסד נוסף ברשימת ההפסדים שלו. פרס היסס, הוא התקשה לשכוח את הפסדו הקודם למשה קצב, והוא נאלץ לכהן בממשלה בתפקיד דמה של משנה לראש הממשלה.

איציק לחצה בשעתו על פרס להזדרז בקבלת החלטתו מאחר שהיא בעצמה הייתה מעוניינת להתמודד. התקופה שבה כיהנה כנשיאה בפועל בעת שקצב היה נבצר, סיחררה את ראשה. לא היה גבול לכעסה שפרס החליט בסופו דבר ברגע האחרון להתמודד, ובאורח פלא גם נבחר לנשיא המדינה אחרי שגבר על יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ רובי ריבלין. נחמתה היחידה של איציק הייתה המידע שסיפק לה אולמרט, חברה הטוב, בשיחה בארבע עיניים שהייתה ביניהם.

כאשר ביקש פרס את תמיכתו של אולמרט בהתמודדות שלו, שאל אותו אולמרט: "אתה לא סבור שבגיל 85 מוגזם להיכנס לכהונה בת 7 שנים?". תגובתו של פרס הייתה: "אני מתכוון לפרוש אחרי מחצית הקדנציה". ועל כך בונה איציק.

ניחוש שלי הוא שפרס יעשה הכל כדי לבלום את נתניהו, ויבקש להעניק לציפי לבני אפשרות להקים ממשלת אחדות בתמיכתו המלאה של ליברמן. האפשרות שתוקם ממשלה שבה יכהנו שלוש המפלגות - קדימה, הליכוד והעבודה בלי 'ישראל ביתנו' קוסמת יותר, אבל לא ריאלית.

כל הסימנים מעידים על כך שאיציק תעמוד בתוקף על כך שההסכם הקואליציוני ישאיר אותה בתפקיד יו"ר הכנסת. לבני תתמוך בה. מי שיעמוד על רגליו האחוריות ולא יוריד את ידיו הקדמיות יהיה ח"כ רובי ריבלין שכשל, כאמור, מול פרס בהתמודדות על הנשיאות, וחושק בתפקיד מחדש כמקפצה למשכן נשיאי ישראל. לביבי לא תהיה בעיה להקריב אותו.


מי ילבש את חליפת ראש הממשלה?

אבל ייתכן שחלום ממשלת האחדות לא יתקיים בגלל צעדי סנדול של המחנה החרדי בשיתוף עם המפלגות הימניות – 'האיחוד הלאומי' ו'הבית היהודי'.

גם למקרה הזה נערך נתניהו, שכבר תפר לעצמו בימים האחרונים את חליפת ראש הממשלה, והציע ליו"ר קדימה ציפי לבני, שהתחרתה איתו בבחירות האחרונות על תפקיד רם דרג זה, למסור את החליפה שלה לגיהוץ.


גורל ליברמן - לאן?

נתניהו מאמין בסתר ליבו שמנהיג 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שחייב לו את סיפוחו לחיים הפוליטיים ואת מינויו כמנכ"ל משרדו כאשר הוא כיהן לפני תריסר שנים כראש הממשלה, לא יבגוד בו פעם נוספת ויצטרף לממשלתו כשר בכיר ביותר.

ערב הבחירות לכנסת פנתה אומ"ץ אל היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בבקשה שיפרט בפומבי באלה תפקידים מיניסטריאליים רשאי ליברמן לשמש, כל עוד לא הסתיימו החקירות בחשדות שביצע עבירות פליליות חמורות. לצערנו, לא התקבלה עד כה תשובתו של מזוז.

אני לא הייתי חותם על חזרתו בתשובה של ליברמן ולא הייתי סומך על נאמנותו המפוקפקת, שהוכחה פעם נוספת בימים האחרונים כאשר פתח במסע של סחיטה הדדית כלפי הליכוד וקדימה. מליברמן לא הייתי קונה אפילו מכונית חדשה גם אם היה מנפיק לי תעודת אחריות לקדנציה שלמה.

אחרי שפורסמו תוצאות הבחירות לכנסת פנתה פעם נוספת אומ"ץ אל היועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה למשטרה לזרז את החקירה בחשדות נגד ליברמן, על-מנת שהממשלה החדשה שבה הוא אמור לכהן כשר בכיר, לא תהיה בידיו בת ערובה.

למרות שתוצאות הבחירות, שהעניקו ל'ישראל ביתנו' תוספת של 4 מנדטים בלבד, לעומת תחזית של 10, כמות כפולה לפחות, הודיע ליברמן כי בכנסת הבאה הא מצפה ל-30 מנדטים. אבל ליברמן לא לקח בחשבון את האפשרות המעשית שבבחירות הבאות הוא יצביע כאסיר מן המניין באחד מבתי הכלא, וזאת אם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז ופרקליט המדינה משה לדור יזקפו את קומתם ויעשו את מלאכתם נאמנה, וחלילה אם יחששו מפניו של ליברמן.

היינו כבר בסרט הזה עם אולמרט ויצאנו בהפסקה.

תאריך:  13/02/2009   |   עודכן:  14/02/2009
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נשיא על "הכוונת"
תגובות  [ 46 ] מוצגות   [ 45 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נוכלי קדימה
14/02/09 09:58
 
שאלת -תם:ענו!
14/02/09 18:28
2
טהורת המידות
14/02/09 10:12
3
YARA113
14/02/09 10:18
4
מושיקו
14/02/09 10:24
5
יהיה ראש הממשלה
14/02/09 10:32
6
ישמעאל
14/02/09 11:04
7
קורן נאוה,טבריה
14/02/09 11:19
8
גימלאי "מאושר"
14/02/09 11:24
 
את המצב. העם מאס
14/02/09 13:38
 
חד וחלק
14/02/09 13:57
9
גליתוש
14/02/09 11:24
10
לילית
14/02/09 11:32
11
גימלאי
14/02/09 11:50
12
לא חידשת
14/02/09 12:16
13
מומו
14/02/09 12:38
14
זנב של שועל
14/02/09 13:13
 
למה ?מזוז...
14/02/09 18:39
15
המפסטר
14/02/09 13:24
 
גרשון גור
14/02/09 16:51
16
אחמד טיבי
14/02/09 13:32
17
פוליטי ושמאלני
14/02/09 13:33
18
שושפרי
14/02/09 14:36
 
בארשבעית
14/02/09 17:46
 
לשוש פרי-לא יעזור
14/02/09 18:14
 
פעיל לכוד
14/02/09 20:09
 
כמה עולות הטיסות
14/02/09 18:20
 
סמולצ'יקית,
14/02/09 18:33
 
ובן כספית כמוך.
14/02/09 18:35
 
כי גם שושפרי טעתה
15/02/09 12:34
19
דודי 27
14/02/09 15:07
 
שרה.א
14/02/09 16:30
20
ד.ה
14/02/09 16:30
 
את האמת גם אם לא
14/02/09 18:43
21
לא שמאל או ימין
14/02/09 17:38
22
י.ש
14/02/09 19:38
23
עצוב מאוד
14/02/09 20:29
24
ברק עודה
14/02/09 21:06
25
חצ'קונאי
14/02/09 21:52
 
יודע דבר 3
14/02/09 23:18
26
חזי ל
14/02/09 22:13
 
חנוכה.
15/02/09 14:14
27
יונה שלום
15/02/09 00:02
28
ירוחם
15/02/09 11:21
29
שושפרי
15/02/09 13:53
פורום: בחירות לכנסת 18 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לשלי יחימוביץ' יש שטף דיבור מרשים, מיומנות תקשורתית ויכולת בלתי נדלית לנבוח את אמירותיה הפסקניות באופן שלשומע אין שהות להגיב עליהן [בדרך כלל גם אין לו אפשרות] ואין לו הזדמנות להזכיר לדוברת הרהוטה והברוטאלית מתי טענה באותה נחרצות את ההפך הגמור. היא כנראה גם בוחרת היטב את זירת ההופעה, כי מעולם עדיין לא נתקלתי במראיין שיציג לה שאלות קשות.
13/02/2009  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
אז מה נעשה עכשיו? הכל כבר עשינו. מלחמות, שלום, אבטלה. רק בחירות לא ניסינו מזמן.
13/02/2009  |  אוריאל בן-עמי  |   מאמרים
בשבוע שעבר התקיימה אזכרה לזכרה של אלה אבוקסיס ב'משכן אלה' שהוקם להנצחת שמה.
13/02/2009  |  לבנת שאובי  |   מאמרים
שתו לי, אכלו לי
13/02/2009  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
השבוע, בתאריך 16.2, כוכב מרקורי יהיה במנעד לאסטרואיד פאלאס. פאלאס היא אלת החוכמה, כך שהכוחות המנטליים וכוח ההמצאה בשיאם. בתאריכים 18.2-16.2, כוכב מארס יהיה בצמידות לכוכב יופיטר ובמנעד נחמד לכוכב ונוס, ואלה יאפשרו מקורות הכנסה חדשים לצד התחלות חדשות.
13/02/2009  |  טובה ספרא  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות לכנסת 18  /  מי ומי  
הבית היהודי: ממשלת ליכוד בהשתתפות קדימה  /  איציק וולף
השר זאב בוים: אסור לשבת באופוזיציה  /  איציק וולף
נתניהו כועס: ליברמן ישאר בחוץ  /  יואב יצחק
מה ליברמן רוצה  /  עו"ד יוסי דר
נעלם הברק - מן העיניים  /  עו"ד אברהם פכטר
שלוש הפתעות שמכין נתניהו  /  אריה דרוקמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il