|   15:07:40
דלג
  יששכר בן חיים  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

דמעות התנין של עליזה בארץ הפלאות

מחי אותן מעל פנייך, גב' אולמרט! אולי הן אלו שמפריעות לך לראות את מעללי אישך ואישיותך
22/02/2009  |   יששכר בן חיים   |   מאמרים   |   פרשת אולמרט   |   תגובות
עליזה אולמרט [צילום: פלאש 90]

חסרה לי נוכחותך כאשת ראש הממשלה במלחמת לבנון. לא ראיתי אותך מבקרת בקיריית שמונה המופגזת. לא שהית לילה אחד בנהריה, במקלט עם אמהות צעירות וילדים רכים. לא ראיתי אותך מבקרת בשדרות המופגזת. לא ראיתי אותך מבקרת בבתי משפחות של חללי צה"ל. לא ראיתי אותך וגם לא את אהוד משתתף בהלוויות צבאיות

אין זה ראוי לתפוס אדם בשעת צערו. הוא בוודאי זקוק לעידוד ולחמלה. אבל, לי באופן אישי, אין את אותה החמלה. אין את אותה האהדה שצריך להעניק למי שנתון בשעה קשה כל כך ואין ספק, זו שעתכם הקשה בני משפחת אולמרט! אבל, אין בלבי לא חמלה ולא אהדה. אין בלבי גם שמחה לאיד. רק צער ועצב שהצדק יוצא לאור באיחור ניכר וגם הצדק הזה הוא צולע ומדדה. מדינת ישראל מנפקת לתושביה צדק נכה!

חקירותיו הרבות של אהוד אולמרט מלמדות שיש מה לחקור. יש על מה לשאול ויש לתהות על העובדה שהאיש עדיין מכהן כראש ממשלה. אוחז במשרה ולא מרפה, אוחז בשררה ולא מתבייש. ביום שישי הוא נחקר בבושת פנים וביום א' מנהל ביד רמה את מועצת המנהלים של מדינת ישראל!

דמעותייך הן דמעות התנין, הגב' אולמרט! מחי אותן! די לנו בחסדנות, בצדקנות ובצביעות! אין לנו עצב בשבילך, כי את שותפתו לחיים ולהנאות ולמנעמים, לארוחות החינם, לאירועי הגזל והנשל, ולטיסות במחלקה ראשונה.

"אשתו שמאלנית"

גב' אולמרט, באחד מימי הבחירות של מרכז הליכוד הופעת בגני התערוכה. באת לפגוש ולעודד את אהוד אולמרט. אהוד היה באחד הביתנים ואת "התברברת" בשטח והגעת לביתן אחר. שאלת את אחד הנוכחים: "היכן הביתן של אולמרט?", הוא השיב לך: "שם", והוסיף: "הוא מושחת ואומרים שאשתו שמאלנית!".

את התיאור הזה שמעתי מאדם הגון וישר דרך ששמע אותו מפיך וביקש לתאר אותך, דווקא באופן חיובי. הוא ביקש לציין שאת אינך הוא! שאת אישה מיוחדת וערכית.

לא שאלת? לא חקרת? לא תמהת?

גב' אולמרט, בפעם אחרת הופעת לישיבה חגיגית של מועצת העירייה. את החגיגה קילקלה חברת המועצה ענת הופמן מסיעת מרצ! ענת הופמן הטיחה בבעלך את ההאשמה לפיה, בחוגים של עולם הישיבות מכונה אהוד אולמרט: "מיסטר תן פרסנטס", ["Mr. 10%”], שכן נהג להופיע ב"דינרים" ולקבל תמורה בשיעור 10% מערך ההתרמה. זאת לטענתה של חברת המועצה, ענת הופמן. הישיבה הפכה לקולנית, סוערת, תוקפנית ואלימה מבחינה מילולית.

הסוד הכמוס על ענף ההכנסות הזה נחשף, בפנייך, אם עד אז לא היית מודעת אליו? האם לא שאלת? לא חקרת? לא תמהת? האם לא קיבלת הסבר בדיעבד לנסיעות הרבות של אהוד במהלך כהונתו, כראש העירייה אשר היה עוזב את העירייה חדשות לבקרים ומשאיר אותה לניהולם של אחרים? וגם עוזב את הבית לנסיעות מיסתוריות?

מי צח ומי נקי

לימים התמניתי לגזבר ואז נחשפתי להתנהלותו הנכלולית. הוא מינה את רענן דינור למנכ"ל ואז החל מסע שיטתי להרחיקני מעמדת הניהול המרכזית שלי, כממונה על קופת העירייה. אהוד אולמרט התגלה אז במלוא כיעורו. את המאבק נגדי ניהלו אנשי סודו ובעיקר המנכ"ל שמינה. לא בזכות כישוריו, לא בזכות השכלתו! לא בזכות התאמתו! רק בזכות התרפסותו והתבטלותו וצייתנותו העיוורת.

ראשית יזם המנכ"ל חקירה נגדי בהתאם לתלונה שהגישו עובדי גזברות נגד סגני והוסבה על-ידי המנכ"ל לתלונה נגדי. והנה מעשה שטן! המבקר, שופט (בדימ.) עוזי סיון, שיבח את סגני ואת הרפורמה שנערכה בגזברות והמליץ לפטר את המתלונן שהתגלה כ"תככן המחבל בעבודה". והתלונה נגדי הופרכה מראשיתה. אהוד לא נלאה. עובד מפוקפק הטיל דופי בעובד הבכיר וסגני נשלח להיחקר במכונת אמת. הוא יצא נקי מכל רבב. "צח כמו תחת של תינוק". הכל נעשה בידיעתו ובאישורו של אהוד אולמרט! הכוונה הייתה ל"הפיל" את העובד הבכיר והמסור, כדי שיתאפשר לאהוד אולמרט לגלגל עלי את האחריות. האם תדרשי מאהוד אולמרט להיחקר במכונת אמת? לא בשבילנו. רק בשבילך שתהיי בטוחה שהאיש שלך הוא הגון וישר דרך ומעולם לא לקח אגורה לכיסו?

ובין לבין התרחשה פרשת ימק"א. אהוד אולמרט ביקש להיטיב באופן בלתי חוקי עם ימק"א. לוותר על עשרות מיליוני שקלים מקופת הציבור. נימוקיו וטיעוניו היו מפוקפקים. אהוד אולמרט כופף את המערכת העירונית הצייתנית. אז צברתי נקודות שליליות. העזתי להתנגד לאהוד אולמרט. העזתי להקפיד על כיבוד החוק ושמירה על קופת העירייה. לא נרתעתי מאיומיו.

מצאתי עצמי בחזית מול "כנופייה" שביקשה את ראשי וכשלה. היטבתי לתאר זאת במכתב ששלחתי למנכ"ל שבו תיארתי את יוזמותיו להביא להפסקת עבודתי כחלק מתרבות קלוקלת שהתפתחה בעירייה, לפיה מדי פעם נדרש להקריב מנהל אגף תורן ל"מולך". ואהוד אולמרט הוא אלוף נעורייך, אך בעיני סוג של אליל המקדש את העבודה הזרה על עבודת הקודש.

כישלון מנהיגותי

אחד מכישוריו של אהוד אולמרט היה להקיף עצמו באנשים "צייתנים וכנועים". רצוי אנשים בעלי כישורים חסרים שבמצב עניינים רגיל לא היו מתמנים ולא נבחרים במכרז אובייקטיבי. הם נבחרו כדי לשרת אותו ואכן עשו זאת בהצלחה כואבת. אבל זה גם כישלונו הגדול כמנהיג.

מדוע זה כישלונו המנהיגותי? משום שבשעת מבחן, שהוא המבחן העליון למנהיג הוא מוצא עצמו בחברת מלחכי פינכה ולא אנשי מקצוע היודעים לקבל החלטות נכונות, ויודעים לעמוד על עמדותיהם, ואינם חוששים מן האמת ושהתנסו בניהול משברים, ואינם חוששים למשרותיהם וליכולתם למצוא לעצמם עבודה בשוק הפתוח!

בגידת החברים מול ערך הנאמנות

עליזה אולמרט, בריאיון המדוד שלך את מתארת את בגידת החברים! האומנם?

אהוד אולמרט בגד ברבים! הוא בגד בערכיו! הרי עשרות שנים השתייך לימין ולפתע מצא עצמו בעמדות שמאלניות. האם זה מעיד על ליקוי מאורות? על חיים כפויים בתוך "הארון" ולקח לו 40 שנה לצאת ממנו? מה זה מעיד על האיש? או, שהדחף לקבל שררה ושלטון ומשאבים ציבוריים לניהולו ובצידם מנעמי השלטון הניעו אותו לפרוש ממפלגתו, מכוח אישיותו האופורטוניסטית? או, פשוט כדי לאתרג את עצמו.

אהוד אולמרט בגד באנשים כמוני. בגד באינטרסים של עיריית ירושלים. התרומה שהענקתי לעיריית ירושלים הייתה אדירה. אהוד אולמרט יצא נשכר לאורך כל הדרך מן התרומה הזו. אך כאשר בכיריו רדפו אותי, העלילו עלי והתנכלו לי, הוא העניק להם גיבוי. הם ביקשו לגזול ממני את פרנסתי.

אני מתמודד עם מבקרת העירייה שרקחה נגדי דוח ביקורת כוזב. היא לא עשתה זאת ביוזמתה. היא העלילה עלי עלילת כזב בפרשת הפיצויים המופרזים בכביש 4 ושהסבה לעירייה ולאוצר המדינה נזק בעשרות מיליוני שקלים. אני מיזערתי את הנזקים. אולמרט הצטנף בלשכתו. לא סייע לפיתרון המשבר. אלמלי טיפולי במשבר ונכונותי ואומץ לבי להיות ב"עין הסערה" - הנזקים יכלו להיות גדולים פי כמה וכמה. אהוד אולמרט העניק גיבוי למבקרת שעסקה בחיפוי וטיוח של הפרשה הזו וחיפתה גם על מחדליו ומחדלים של אחרים. כיום אני פועל לתקן את המעוות ועתירה שהגשתי [4089/08 - יששכר בן חיים נגד היועץ המשפטי לממשלה ואחרים!] תלויה ועומדת!

חלמאות ב"שרי ישראל"

בפרשת "שרי ישראל" ביקש אהוד אולמרט לשכור בית מלון לצורכי מוסד חינוכי חרדי בירושלים. הצורך היה מלאכותי ופיקטיבי. אמדתי את עלות המיזם המפוקפק הזה בעלות כוללת של 6.5 מיליוני שקלים. סירבתי לאשר את ההסכם ואת ההתחייבות. קבעתי כי מדובר בהשחתה של כספי ציבור ללא צורך. מאחורי גבי חתם עוזרו האישי, עובד יחזקאל על מסמך התחייבות בפני היזם וסיבך את העירייה. חתימתו הייתה בלתי חוקית ונעשתה שלא בידיעתי. אהוד אולמרט ביקש להכשיר את המהלך המפוקפק הזה שנועד להיטיב עם היזם ולייצר לבעל המלון הכנסה נאה מהעירייה. ביקשו לשכור את המלון על 70 חדרי הלימוד בעבור 4 כיתות נוספות וגם בעבור מוסד שלא זכאי לתמיכה, בהתאם לקריטריונים. האפשרות הזו טורפדה על-ידי משרד החינוך מבחינה בטיחותית.

נוכח ההפסדים שנגרמו ליזם, הגיש הנ"ל תביעה. התביעה הסתכמה ב-11 מיליון שקל במחירי היום. העירייה הפסידה במשפט. כאשר עיינתי בפסק הדין למדתי כי עוזריו הנאמנים של אהוד אולמרט "הסתבכו" בגללו ובשבילו. השופט מעמת בין הגירסאות השונות של שני מקורביו ומציג אחד מהם כלא דובר אמת ומציג את התנהלות העירייה כ"חלמאית". דובר אחד אפילו העיד עדות שקר. לי יש את הפירושים שלי. הם לא בדיוק תמימים! מבחינתי, זו הייתה עסקת נדל"ן שנכשלה!

אבל גם כאן ביקש אהוד אולמרט לבגוד גם במשאבי העירייה וגם בתלמידי ירושלים! [מקור- 7341/05 - תביעה שהתנהלה בבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד עיריית ירושלים ורענן דינור].

האמת המושחתת נחשפת אט אט

איני מנצל את הבמה הזו כדי לספר את הסבל והנזקים שנגרמו לי בעטייה של אותה רדיפה והתנכלות שהייתה מנת חלקי, בשל הדוח הכוזב של מבקרת העירייה. האמת יוצאת לאור. איני בא גם לתאר את הנזקים הכלכליים שנגרמו לי בעטיו של שירות מסור ונאמן לעיר ירושלים.

איני בא לתאר את הסבל שנגרם לבני משפחתי היקרים בעטיו של הצורך המתמיד להגן שמי הטוב. והכל בשל הצורך להוקיע את המבקרת שסטתה מדרך הישר המקצועית. ולהתגונן מהרדיפה שרדפו אותי האנשים הרעים בשירותו של אהוד אולמרט. איני בא לתאר בפנייך את התיק הפלילי שנפתח נגדי משום שהעזתי לקבוע כי מבקרת עיריית ירושלים נוהגת באופן מפוקפק ושירתה בנאמנות את שלטונו המושחת של אהוד אולמרט. ענייני נדון כיום בבית המשפט העליון! [9419/08 - יששכר בן חיים נגד מדינת ישראל].

אני מלא אמונה שצדקי יצא לאור!

היכן השתתפותך במצוקת העם?

עליזה אולמרט, הכתבה המפרגנת מתארת את תרומתך בסוגיות חברתיות וקהילתיות. תבורכי!

ועם זאת, חסרה לי נוכחותך כאשת ראש הממשלה במלחמת לבנון. לא ראיתי אותך מבקרת בקיריית שמונה המופגזת. לא שהית לילה אחד בנהריה, במקלט עם אמהות צעירות וילדים רכים. לא ראיתי אותך מבקרת בשדרות המופגזת. לא ראיתי אותך מבקרת בבתי משפחות של חללי צה"ל. לא ראיתי אותך וגם לא את אהוד משתתף בהלוויות צבאיות. זה היה חסר לי. אהוד אפילו לא הגיע לאזכרה בהר הרצל, במלאות שנה למלחמת לבנון! מנהיג צריך להיות מסוגל להביט בעיני המשפחות השכולות שאת בניהן שלח לקרב!

חטאיו כשלג ייערמו

אהוד אולמרט נחשד במעשים פליליים. הוא ונחקר ונחקר. רק מפאת הבושה היית צריכה לסרב להעניק ריאיון. אולי ביקשת פירגון. אולי ביקשת בידול, אפשר שרצית לעצב דעת קהל אוהדת למען אהוד. חטא השחיתות האישית של אולמרט הוא חטא רך. חטאו הכבד הוא חטא ההשחתה.

מנהיג שמתבוסס בשחיתות אינו יכול להתנתק ממנה, ושיקוליו הופכים להיות לא שקופים ומסוכנים. וככל שהעפיל, העצים את מעשי השחיתות. חטאיו הכבדים הינם:

א.
חטא המלחמה בלבנון - אותה ניהל באופן כושל. להערכתי, דווקא אהוד אולמרט יצר את התשתית לאירוע המארב והחטיפה, שכן במקום לנהל מדינה ולהתעלות מעל שיקולים כיתתיים מינה אדם חסר ניסיון למשרת שר הביטחון [ובתמורה מינה את הירשזון במשרד האוצר!] ובמקום לעבוד עימו בהרמוניה, החל להתקוטט עימו ולזלזל בו. נסארללה לא עמד בפיתוי וזיהה צמרת מדינית ביטחונית מסוכסכת וחשב שזו הזדמנות לעשות פיגוע מיקוח. במקום לעסוק בבעיותיה האסטרטגיות של מדינת ישראל מול אירן, למשל - שקעה הנהגת המדינה במאבק הישרדות נוכח מחדלי המלחמה. באירן נהנו מחופש פעולה!

ב. חטא ההשחתה - אהוד אולמרט צריך להיזכר לדיראון עולם, לא כאיש מושחת, אלא כאיש משחית. חטאו הגדול זה חטא ההשחתה. הוא השחית אנשים שפעלו בשירותו. הוא השחית מערכות ציבוריות כמו: עיריית ירושלים, מס הכנסה, משרד האוצר, המערכת המשפטית.

ג. חטא הפגיעה בדמוקרטיה - בעיריית ירושלים הוא ניטרל את האופוזיציה באופן לא דמוקרטי. הוא רתם את משאבי העירייה כדי להילחם מלחמת חורמה באחד מעמודי היסוד של הדמוקרטיה וזו עיתונאות חופשית וביקורתית. הוא ריסק את מוסד הביקורת העירונית. הוא בז לחוקי המדינה שהפריעו לו להשיג מטרות אסורות. הוא פגע בדרגים המקצועיים של העירייה. אותה נורמה התקיימה בשעה שהיה שר התמ"ת וגם ראש ממשלה. זכורה גם התנהלותו במשרד האוצר.

ד. חטא ההשחתה של משאבים כספיים - הוויתור הבלתי חוקי על משאבים שהעירייה הייתה זכאית להם, ויתור על נכסים עירוניים וביזבוז והקצאה של משאבים ציבוריים בסדרי גודל של מיליארדי שקלים הם נורמה התנהלותית של אהוד אולמרט. יותר מכל, אהוד אולמרט הוא מנהיג של "אחרי המבול".

ה. חטא ההורים השכולים - אי-אפשר לכפר על כל מה שמניתי לעיל. אבל החטא הזה עולה במשקלו על כל שאר החטאים שמניתי לעיל. דומה שהעובדה שמתהלכות בינינו משפחות שכולות החשות שהקריבו את יקיריהן בשירותו ובהנהגתו של אהוד אולמרט, לשווא. מתוך איוולת מנהיגותית ובשל מנהיגות חלולה. אני עצמי כבן למשפחה שכולה, יכול להעיד, שאהוד אולמרט לא יישפט על השכול שזרע בתוכנו, אך גם לא יינקה מהחטא הזה!

סילוק עכשיו!

דומה שאהוד אולמרט הוא תקלה היסטורית בסדר גודל לאומי והסתלקותו היא אינטרס עליון של מדינת ישראל!

אסיים בדבריו של הנביא חבקוק: "הוי בוצע בצע רע לביתו, לשום במרום קנו [ביתו], להינצל מכף רע! יעצת בושת לביתך, קצות עמים רבים, - וחוטא נפשך. כי אבן מקיר תזעק, וכפיס מעץ יעננה".
הוי בונה עיר בדמים, וכונן קירייה בעוולה! // הלוא הנה מאת אדוני צבאות, וייגעו עמים בדי אש, ולאומים בדי ריק יעפו. // כי תמלא הארץ לדעת את כבוד ה', כמים יכסו על ים.
הוי משקה רעהו, מספח חמתך ואף שכר, למען הביט על מעוריהם! // שבעת קלון מכבוד, שתה גם אתה והערל, תסוב עליך כוס ימין ה', וקיקלון [קלון] על כבודך.
כי חמס לבנון יכסך, ושוד בהמות יחיתן, מדמי אדם וחמס ארץ, קירייה וכל יושבי בה. מה הועיל פסל, כי פסלו יוצרו, מסכה ומורה שקר? // כי בטח יוצר יצרו עליו, לעשות אלילים אלמים.
הוי אומר לעץ - הקיצה! // עורי! לאבן דומם, הוא יורה?
הנה הוא תפוש זהב וכסף, וכל רוח אין בקרבו. // וה' בהיכל קודשו - הס מפניו כל הארץ! [חבקוק - פרק ב' מפסוק 9 ועד סופו]

תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
יששכר בן חיים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דמעות התנין של עליזה בארץ הפלאות
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 22 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דינ-טל
22/02/09 11:40
2
עובר אורח
22/02/09 12:44
3
א מ רול
22/02/09 12:51
4
איש יהודי
22/02/09 12:53
5
דוידי
22/02/09 13:44
6
שושפרי
22/02/09 14:00
7
אלדד רוטמן
22/02/09 14:50
8
מישהו 1
22/02/09 15:48
9
אבח
22/02/09 15:50
10
טהורת המידות
22/02/09 16:16
11
של הכותב
22/02/09 18:49
12
חץ
22/02/09 19:39
13
כלימה וחרפה
22/02/09 20:26
14
ירמיהו
23/02/09 09:04
15
ישר בפנים
23/02/09 09:56
16
הרשלה
23/02/09 10:06
17
בני צצצ
23/02/09 11:08
18
באמת עיוורת
23/02/09 12:29
19
והכל חוקי ואמנותי
24/02/09 01:42
20
עליה
24/02/09 02:04
21
בן גוריון
24/02/09 03:30
22
עיריית ירושלים
24/02/09 05:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפי מספר הדגלים האמריקנים המונפים אצלנו ביום העצמאות אפשר להניח שרבים מאזרחי ישראל סבורים שאנו המדינה ה-51 של ארצות הברית. ובכן, יש לי חדשות רעות לעם היושב בציון. אנחנו לא. ובקרוב אנו עלולים לגלות, כי מאחורי החיוך והנימוס האמריקניים, מסתתרת גחלת האנטישמית הלוחשת במסתרים ועלולה לפרוץ כלהבה.
22/02/2009  |  זאב גלילי  |   מאמרים
"תנו לי נקודת-משען וארים את כדור הארץ" - אמרתו המפורסמת של ארכימדס משמשת מוטו לאמן אייל שפרון, בתערוכת ציוריו החדשה - "התמקמות", ויש בה משום תגובה ישירה למשבר הכלכלי האופף כיום את עולמנו.
21/02/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
סיפורן של בנות לוט מוצג בספרות המשפטית כסיפור "גניבת הזרע" הראשון בהיסטוריה. על-פי הסיפור המקראי, בנותיו של לוט יזמו את התעברותן מאביהן, מכיוון שחשבו כי "איש אין בארץ לבוא עלינו כדרך כל הארץ" (בראשית, יט, לא). לשם כך הן הישקו אותו ובאו עליו בשנתו.
21/02/2009  |  טל רבינוביץ'  |   מאמרים
היום פורסמה בעיתון "מעריב עסקים" כתבתו של גיל מלמד, שכותרתה "מי גנב את כרית האוויר שלי?" (קישור). אין אנו משיחין רק ב-"גניבת כריות" אלא בהפקרה רבתי של ביטחוננו שלומנו ורכושנו, על מזבח "המצאת המאה" שאינה אלא בכייה לדורות: "אובדן להלכה". בל נטעה - אין עסקינן במושג מתחום הרכב, אלא במושג על טהרת תחום הפיננסים-גרידא. לא ידוע לנו מי היה "הגאון הפיננסי" (ת"פ של טייקון?) שהצליח בתחילת שנות השמונים לשכנע את חברי הכנסת והממשלה דאז, לכלול את ההגדרה הכביכול-תמימה אך העצובה-למעשה הזו - "אובדן להלכה" - בפוליסה התקנית לרכב (התוספת לתקנות הפיקוח על עסקי ביטוח (תנאי חוזה לביטוח רכב פרטי), תשמ"ו-1986).
21/02/2009  |  רונן לוי  |   מאמרים
לקדימה אין מה להציע לליכוד זולת שחיתות ופוליטיקה אחרת - ירודה, מושחתת, יהירה, שבבסיסה התעשרות והנאות החיים של נבחריה על חשבון הקופה הציבורית. קדימה הוכיחה את עצמה יותר מכל ארגון פוליטי אחר במדינת ישראל כי מנהיגיה בפליליים - בהם חשודים, נחקרים, מורשעים, ודווקא אלה שהובילו אותה ודרכה את העם.
21/02/2009  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי  
בית מלאכה לציורים במעון ראש הממשלה  /  יואב יצחק
אולמרט נחקר כארבע שעות על המינויים  /  עידן יוסף
מעורבות פסולה של אולמרט במכללה  /  רותי אברהם
המאבק בשחיתות התאדה  /  אריה אבנרי
הסודות והשקרים של אולמרט  /  אריה אבנרי
אולמרט שור מועד  /  אריה אבנרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il