|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

ראש הממשלה של שוק ההון: בנימין נתניהו

סקר של איגוד החברות הציבוריות בקרב בכירי החברות: 52% מאמינים שנתניהו ירכיב את הממשלה הבאה מנכ"ל האיגוד אילן פלטו: "הרגולטורים הוציאו 'המלצת מכירה' לבורסה הישראלית, לא נראה שהמצב ישתפר ב-2015"
31/12/2014  |   עופר וולפסון   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות

בכירי שוק ההון הישראלי מאמינים שראש הממשלה הבא של מדינת ישראל הוא בנימין נתניהו. 52% מבכירי החברות בחרו בנתניהו, 44% בחרו ברשימה המשותפת של הרצוג ולבני ואילו רק 4% בחרו במועמדים נוספים כגון יאיר לפיד, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן - כך עולה (יום ד', 31.12.14) מסקר שערך איגוד החברות בקרב מנהלי החברות והוצג אתמול ב"זירה" - הפורום המשותף לאיגוד ולבורסה לניירות ערך.

התחזית של בכירי החברות הציבוריות ביחס לשוק אופטימית. 62% מהנשאלים בסקר שערך איגוד החברות הציבוריות ענו שתשואת מדד ת"א 25 בשנת 2015 תהיה חיובית ורק 14% חושבים שתהיה ירידה במדד המעו"ף (השאר חוזים שהמדד יישאר ללא שינוי).

לאור המשך מגמת התייבשות הבורסה, מחיקת החברות והצניחה במחזורי המסחר נשאלו המשתתפים בסקר המנהלים כמה חברות יימחקו מהמסחר בת"א. 42% העריכו כי יימחקו בין 10 ל-20 חברות במהלך השנה ואילו 34% העריכו כי יימחקו עד 10 חברות בלבד. ביחס להנפקות ראשוניות של חברות מניות העריכו המשתתפים ברוב גדול שלא יהיה שינוי מהותי ביכולות גיוס חדשות לבורסה הישראלית במהלך 2015 ו-77% מהם קבעו כי יהיה מדובר במספר חד ספרתי נמוך, בהמשך למגמה הקיימת.

בכירי החברות התבקשו להעריך את התפתחות הרגולציה על שוק ההון, אך רק 3% חוזים כי 2015 תעמוד בסימן הקלות משמעותיות ברגולציה. 55% סבורים שיהיו הקלות רגולטוריות זניחות שלא ישנו את הסיטואציה הנוכחית, ואילו 37% מאמינים שתהיה עוד החמרה ברגולציה.

מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו סיכם את השנה הקשה לחברות הציבוריות בבורסה הישראלית: "הרגולטורים למעשה הוציאו 'המלצת מכירה' לבורסה הישראלית. סקטורים שלמים - ביטוח, קמעונאות, בנקים וכמובן סקטור הגז - מצויים תחת מתקפה רגולטורית בלתי פוסקת שהופכת את הבורסה הישראלית ללא רלוונטית. אם רשות ני"ע לא תתעורר ותוביל, יחד עם משרדי הממשלה והבורסה, תוכנית אמיתית להקלות ברגולציה, אנו עלולים לחזות בתום עידן החברות הציבוריות במדינת ישראל".

יו"ר הבורסה אמנון נוייבך אמר בכנס כי "אנחנו מנסים ככל הניתן, למרות התנאים הרגולטוריים, להמשיך ולמשוך חברות לבורסה. אנחנו קשובים לרחשי הלב של החברות והמטרה שלנו היא שהחברות ירגישו שהבורסה היא הבית שלהן".

יו"ר איגוד החברות הציבוריות דני גולדשטיין תקף את רשות ני"ע וטען כי "התוכניות שיו"ר הרשות מציג היום להקלות ברגולציה הן אותן תוכניות שהוצגו לפני חמש שנים, אבל בינתיים שום דבר לא זז. הרגולציה הישראלית לוקחת אותנו למקומות שאנחנו לא רוצים להיות בהם - והחלטת הממונה על ההגבלים בתחום הגז היא דוגמה מצויינת לכך - כל רגולטור פועל בתחומו כאילו אין מחר".

מנכ"ל הבורסה יוסי ביינארט הציג בפני החברות את תוכנית העבודה לשנת 2015 וטען בהמשך לביקורת על המחסור בהנפקות ראשוניות כי "בלי נכסי בסיס אפשר לסגור את הבאסטה. אנחנו לא נמצאים במקום שאנחנו רוצים להיות, אבל אנחנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים כדי להביא חברות חדשות להיסחר בישראל".

בסקר נבחנה גם התחזית לשער הדולר-שקל שידע תנודות חדות במחצית השנייה של 2014. 60% מבכירי החברות חוזים ששער הדולר ירד לכיוון 4-3.5 שקלים במהלך 2015, ואילו 40% מאמינים ששער הדולר יעלה מעל ל-4 שקלים לדולר.

נושא חם נוסף הוא התחזית ביחס לשוק הדיור. כאן בכירי החברות לא מאמינים שהממשלה תוכל להוביל לירידה במחירי הדירות, כאשר 63% סבורים שמחירי הדיור יעלו ורק 8% סבורים שתהיה ירידה קלה של עד 5%. (השאר חוזים שמחירי הדיור יישארו ללא שינוי).

תאריך:  31/12/2014   |   עודכן:  31/12/2014
עופר וולפסון
+שמולי: נתניהו נחוש לחסל את חצור
00:26 01/01/15  |  עידן יוסף
ח"כ איציק שמולי (העבודה) הגיב לסגירת מפעל פרי גליל: "אחרי שהפילו את ערד, נחושים הליכוד ונתניהו לחסל גם את חצור. כמה סמלי שביום שמתרכז הליכוד בעצמו עוגן תעסוקתי נוסף שמהווה צינור החמצן של עיר שלמה פשוט נמחק. כדאי שהליכוד לא ידבר על סגירת פערים בין מרכז ופריפריה אלא גם יעשה משהו בנוגע אליהם".

+בנימין נתניהו נבחר לראשות הליכוד
23:20 31/12/14  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו זכה ברוב מוחץ וימשיך להנהיג את הליכוד. דני דנון נשא נאום הפסד ובירך את המנצח. אחוז ההצבעה בבחירות המקדימות במפלגה הוא 55%. ספירת הקולות ידנית ונמשכת.
+נתניהו: הפלשתינים הם שצריכים לחשוש
21:21 31/12/14  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לחתימה הפלשתינית על האמנות ואמר: "מי שצריך לחשוש מבית הדין הבינלאומי הפלילי בהאג זאת הרשות הפלשתינית שנמצאת בממשלת אחדות עם חמאס, ארגון טרור מוצהר שכמו דאעש מבצע פשעי מלחמה. ננקוט בצעדי תגובה ונגן על חיילי צה״ל - הצבא המוסרי בעולם. גם את הניסיון הנוסף הזה לכפות עלינו תכתיבים נהדוף כפי שהדפנו את הפנייה הפלשתינית למועצת הביטחון של האו״ם". יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר: "אבו מאזן עשה טעות גדולה. מי שמבצע פשעי מלחמה הם הפלשתינים וארגוני הטרור שלהם אשר מטרתם היא אחת לרצוח אזרחים חפים מפשע. צבא ההגנה לישראל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם וחייליו ומפקדיו עושים הכל כדי להמנע מפגיעה בחפים מפשע".
+סקר חדשות10: העבודה בראש
20:55 31/12/14  |  
סקר קמיל פוקס עבור חדשות 10: העבודה - 23, הליכוד - 21, הבית היהודי - 17, מפלגה ערבית מאוחדת - 11, כולנו - 10, יש עתיד - 9, ישראל ביתנו ויהדות התורה - 7, מרצ - 6, ש"ס - 5, העם איתנו - 4.
+סקר "משפחה": ח"י מנדטים למפלגה חרדית מאוחדת
20:51 31/12/14  |  
סקר מכון סמית עבור השבועון החרדי משפחה שיפורסם מחר נותן לש"ס וליהדות התורה 7 מנדטים כל אחת, ומפלגתו של אלי ישי אינה עוברת את אחוז החסימה. על-פי הסקר, מפלגה חרדית מאוחדת תקבל 18 מנדטים.
+תוגברה האבטחה סביב אלי ישי
19:14 31/12/14  |  עידן יוסף
שוב תוגברה האבטחה סביב חבר הכנסת אלי ישי. יושב-ראש הכנסת, אדלשטיין, הנחה את קצין הכנסת להדק את האבטחה על ישי ולעמוד בקשר הדוק ורצוף עמו. לאחר שפורסמה ההקלטה שבה גידף הרב עובדיה יוסף את אריה דרעי, הושמעו טענות כי ישי עומד מאחורי ההדלפה, ובנו של הרב, הרב דוד יוסף, אמר כי ישי בגד באביו והקליט אותו בסתר. מאז פרסום הקלטת גברו האיומים על חייו של ישי.
+הרב משה יוסף דורש מערוץ 2 לא לשדר את הקלטת
18:59 31/12/14  |  
בנו של הרב עובדיה יוסף, הרב משה יוסף, דורש מחברת החדשות של ערוץ 2 למחוק את הקלטת הווידאו מביתו, שבה נראה אביו מגדף את אריה דרעי, ולהפסיק לשדרה לרבות באתר האינטרנט שלה. לדבריו, מדובר בקלטת שצולמה בביתו הפרטי, במסגרת משפחתית, פרטית אישית ובלתי פורמלית, ואיש לא קיבל רשות לעשות בה שימוש. יוסף גם דורש מחברת החדשות להימנע מפרסום חומרים נוספים שייתכן שהגיעו לידיה.
+ניצן הורוביץ פורש מהחיים הפוליטיים
18:57 31/12/14  |  עידן יוסף
אחרי שש שנים ושתי קדנציות בכנסת, הודיע ח"כ ניצן הורוביץ, כי הוא חש תחושת מיצוי ולא יתמודד ברשימת מרצ לכנסת הבאה. לדבריו, יש לו תוכניות אחרות אותן בחר לא לפרט.
+חלום ריאלי
13:57 31/12/14  |  אורנה מרקוס בן-צבי    |   לרשימה המלאה
האכזבה של הציבור מהמצב הכלכלי חברתי צריכה להיות מתורגמת בקלפי
([צילום: פלאש 90])
+הרצוג: טרכטנברג - שר האוצר בממשלתי
13:22 31/12/14  |  לילך ויסמן   |   לרשימה המלאה
טרכטנברג: "החלטתי להצטרף כדי ליישם את מה שהממשלה לא עשתה אחרי מחאת 2011 כשהיו לה את ההמלצות ביד. אני פורע את החוב"  ▪  הרצוג: "שש שנים שישראל משותקת תחת ראש ממשלה חסר אופק וחזון"
(טרכטנברג. הכוכב החדש של העבודה [צילום: פלאש 90])
+סיכום שנת 2014
10:53 31/12/14  |  אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
הייתה שנה קשה מחד ורבת פעילות ואירועים מאידך. המושג שנה קשה - שנה מכרעת, שנה של הישגים ואירועים ביטחוניים, חברתיים ופוליטיים, מלווה את המדינה מאז מלחמת השחרור. הממשלה הקואליציונית כשלה, התפרקה ומכניסה את ישראל, לסחרחורת של בחירות, שאמנם הופכת להיות "ההצגה הטובה ביותר בעיר", אבל הכרטיסים שנשלם יעלו ביוקר רב. הציון הכללי לסיום השנה, כמעט טוב עם פוטנציאל לשיפור
(נכנסים לסחרחורת של בחירות [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ראש הממשלה של שוק ההון: בנימין נתניהו
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
הייתה שנה קשה מחד ורבת פעילות ואירועים מאידך. המושג שנה קשה - שנה מכרעת, שנה של הישגים ואירועים ביטחוניים, חברתיים ופוליטיים, מלווה את המדינה מאז מלחמת השחרור. הממשלה הקואליציונית כשלה, התפרקה ומכניסה את ישראל, לסחרחורת של בחירות, שאמנם הופכת להיות "ההצגה הטובה ביותר בעיר", אבל הכרטיסים שנשלם יעלו ביוקר רב. הציון הכללי לסיום השנה, כמעט טוב עם פוטנציאל לשיפור
31/12/2014  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
"תעשיית ההייטק היא כבר לא קטר הצמיחה של הכלכלה הישראלית, כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא מתעניין בכלכלה", כך אמר יו"ר מפלגת העבודה, יצחק (בוז'י) הרצוג. הוא דיבר באירוע השנתי של מועדון השבבים הישראלי.
31/12/2014  |  יניב הלפרין  |   חדשות
אני פונה אליכם, יהודים טובים ורחמנים, בקריאה נרגשת לסייע בידי להינצל ממצבי הנוכחי. כל אשר אני מבקש הוא לשבצני במקום ריאלי באחת הרשימות של המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות. מה אכפת לכם להושיט יד ליהודי מן היישוב? אני מבטיח לייצג אתכם נאמנה, בכנסת ומחוצה לה. מילתי ודברתי נתונות לכם שאם תסייעו, ובעזרתכם ועזרת היושב במרומים, אשב לי על כורסה מעור צבי, כל בקשותיכם תתמלאנה.
31/12/2014  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
96,651 מתפקדי הליכוד יוכלו לצאת היום ולבחור את רשימת מפלגתם בבחירות לכנסת ה-20. בשעה 09:00 נפתחו 600 הקלפיות של הליכוד שהוצבו ב-115 אתרי הצבעה ברחבי הארץ.
31/12/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
את הבחירות הקרובות מאפיין היעדרו הבולט של מסר חיובי. כל שמניע אותן הוא שלילתו של בנימין נתניהו. מאחוריהן מתנהל מאבק רווי-יצרים, המאחד את הימין, המרכז והשמאל.
31/12/2014  |  ראובן לייב  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
כחלון: נוביל רפורמות נגד הקרטלים והמונופולים  /  איציק וולף
ליברמן: עבור המשטרה - מערכת הבחירות בעיצומה  /  איציק וולף
אריה דרעי יתפטר מן הכנסת  /  עידן יוסף
אבא, מה עשו לך?   /  בעז שפירא
גניבת דעת פוליטית  /  אליקים העצני
המשיחיות הספרדית החדשה  /  עו"ד חיים שטנגר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il