|
גל הבר, מנכ"ל פלוס 500 [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת Plus500 הישראלית הנסחרת בלונדון, דיווחה יום ה', 16.5.14) על נתוני הכנסותיה לרבעון הראשון לשנת 2015 כשהיא ממשיכה להציג צמיחה חזקה וגידול בכל הפרמטרים.
הכנסות החברה ברבעון הראשון לשנת 2015 הסתכמו בסך של כ-82.1 מיליון דולר לעומת כ-60.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-35%.
היקף הלקוחות הפעילים גדל ברבעון הראשון לשנת 2015 בכ-34% והסתכם למספר שיא של 67,667 לקוחות פעילים, לעומת 50,438 לקוחות ברבעון הראשון לשנת 2014.
מספר הלקוחות החדשים גדל ברבעון הראשון לשנת 2015 בכ-63% והסתכם למספר שיא של 32,880 לקוחות חדשים לעומת 20,124 לקוחות חדשים בתקופה המקבילה אשתקד.
ממוצע ההכנסות למשתמש (ARPU) גדל בכ-0.8% במהלך הרבעון הראשון לשנת 2015 והסתכם בכ-1,214 דולר לעומת כ-1,204 דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה רשמה ברבעון הראשון לשנת 2015 הכנסות שיא בכל השווקים המרכזיים בהם היא פועלת, בעיקר אנגליה ומערב אירופה. חיזוק מותג החברה הבינלאומי, תנאי שוק חיוביים, לרבות השפעות של תנודתיות יוצאת דופן בפרנק השוויצירי בחודש ינואר, סייעו בהשגת התוצאות הללו. בנוסף, במהלך הרבעון החברה השיקה אפליקציה המיועדת למכשירים סלולריים מבוססי מערכת הפעלה של Windows. זאת, כחלק ממדיניות ההשקעה של החברה בטכנולוגיה ובמטרה לשמר את היתרון התחרותי שלה בתחום.
אחד מהיתרונות המרכזיים במודל העסקי של החברה טמון ביכולתה להמיר רווח נקי לתזרים מזומנים, כפי שמשתקף במדיניות הדירקטוריון לתשלום דיבידנד בשיעור של 60%. בנוסף, שומר הדירקטוריון על גמישות בתשלום דיבידנדים מיוחדים במידה וקיימת אפשרות לעשות כן. בסיכום שנת 2014, חילקה החברה דיבידנד רגיל ודיבינד מיוחד בסך של 92 מיליון דולר.
דירקטוריון החברה מביע אמון מלא בהצלחת החברה ובעמידתה בציפיות השוק עבור שנת 2015 כולה וכן ביכולתה לנהל מדיניות פרוגרסיבית לחלוקת דיבידנד.
תרמה להצלחה - השותפות עם אתלטיקו
גל הבר, מנכ"ל Plus500, מסר: "אנו שמחים לדווח על רבעון שיא בו תוצאות החברה עלו על ציפיות השוק. המותג הבינלאומי יחד עם הטכנולוגיה הייחודית של החברה, והתנודתיות בשווקים הם שתרמו להצלחה זו. בנוסף, אנו גאים על הסכם החסות שנחתם עם מועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד, אלופת הליגה הספרדית ופיינליסטית בגמר ליגת האלופות בשנה שעברה. אתלטיקו הינו אחד המועדונים המובילים בעולם ולכן מתאים באופן טבעי ל-Plus500. אנו מאמינים כי המודעות הגוברת למותג היא תוצאה של שותפות זו, אשר תסייע לנו להמשיך ולחזק את מעמדנו כפלטפורמת המסחר המובילה בתחום המסחר האלקטרוני".