עיריית תל אביב-יפו ו
רכבת ישראל השיקו לאחרונה פרויקט משותף לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית: רכב הסעה ייעודי מחכה ליורדים בתחנת הרכבת בני ברק, הסמוך לאזור התעסוקה רמת החייל, ומפזר את הנוסעים בארבע תחנות לאורך אזור התעסוקה, הסובל מגודש תנועה כבד.
בשבועיים הראשונים להפעלה, השתמשו בשירות יותר מ-3,000 נוסעים והתקבלו תגובות חיוביות רבות. בימים אלה נאספים טופסי משוב מהנוסעים, על-מנת לשפר בהמשך את השירות לפי צורכי העובדים, כדי לשרת 18,000 עובדים. זמני יציאת שירות ההסעיות ("שאטלים") מתוזמנים בהתאם לזמני הגעת הרכבות ויציאתן מהתחנה, ומופעלים ב-11 סבבים בשעות הבוקר וב-12 סבבים בשעות הערב מ-06:48 עד 10:08 כל עשרים דקות, ומ-14:55 עד 18:30 כל עשרים דקות, בהתאם לשעות הגעת הרכבת.
מסקר שערכה סגנית ראש עיריית ת"א-יפו ומחזיקת תיק התחבורה,
מיטל להבי, טרם הפעלת השירות, עולה כי 40% מהמגיעים ברכב פרטי אל רמת החייל הצהירו כי יפסיקו לנסוע ברכב בשל קיום השירות. כך, מקווים בעירייה, הרכבת תהפוך לכלי תחבורה מועדף עבור המגיעים לאזור ותסייע בהפחתת גודש התנועה במקום.
להבי אמרה כי "השירות החדש הופך את תחנת הרכבת לאטרקטיבית יותר עבור עובדים רבים באזור רמת החייל. אני מקווה כי שיפור השירות יגרום לרבים להעדיף את התחבורה הציבורית, לחסוך זמן וכסף ולסייע בהפחתת עומסי התנועה במקום. המיזם הינו חלק מתוכנית כוללת להפחתת עומסי התנועה בעיר".
מנכ"ל הרכבת, בעז צפריר: "הרכבת היא אמצעי תחבורה נוח, מהיר ויעיל, במיוחד כשהוא מלווה בתחבורה ציבורית למרכזי מגורים ותעסוקה. שיתוף הפעולה של הרכבת עם עיריית תל אביב הביא לשרות מצוין לעובדים ברמת החייל שמגיעים לשם ברכבת מכל האזורים - הקרובים והמרוחקים יותר. אין לי ספק שזה משרת את הנוסעים".