חברת
מדנס סוכנות לביטוח, אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות והוותיקות המספקת שירותי ביטוח לכמיליון לקוחות ומטפלת בכ-80,000 תביעות בשנה למען לקוחותיה הגישה, תביעה בסך 32,500 שקלים כנגד עובד לשעבר של החברה, בטענה כי חיבל במערכות החברה ופגע בשמה הטוב.
בנוסף לסעד הכספי מתבקש בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב להורות על שלילת פיצויי הפיטורים של הנתבע ושלילת גמול הודעה מוקדמת לפטורים ו\או תמורתה הכספית וזאת לטענת מדנס בשל הפרות משמעת בוטות, מעילה, הפרת אמון, וחבלה מודעת בסדרי העבודה התקינים בחברה.
במבוא לכתב התביעה נאמר כי היא מגוללת שורת מעשים חמורים של עובד וותיק במקום עבודתו אשר מעל באמון מעסיקיו וחיבל במודע בסדרי העבודה התקינים למען השאת רווחיו הכספיים האישיים, והכול תוך הצגת מצגי שווא שקריים והפרות משמעת בוטות וחמורות.
עוד נאמר בתביעה כי מעשיו של הנתבע שהועסק בחברה החל מספטמבר 2012 ועד למחצית אפריל השנה כנציג מכירות טלפוני במוקד המכירות ולאחר מכן כתומך מכירה בחטיבת לקוחות פרט, הסבו לתובעת נזקים רבים ביניהם נזקים ארגוניים, נזקים כספיים וכך גם נזקי מוניטין הן מול לקוחות החברה, הן מול חברות הבת, והן מול שאר עובדי החברה אשר היו חשופים למעשי הנתבע.
בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד רם א. גמליאל ואסף סלע נטען כי הנתבע נקט בהתנהגות לא נאותה כלפי לקוחות התובעת תוך הפרה בוטה של נהלי המוקד והחברה, חרג באופן בוטה מנהלי העבודה תוך שינוי מכוון של פרטי לקוחות החברה כפי שמופיעים במערכת ניהול הלקוחות, חיבל ביודעין במאגר הלקוחות של החברה ובשל כך מנע מתן שירות מאות ללקוחות, וסטה הן מהמוסכם עמו בהסכם עבודתו והן מהקבוע בנהלי המשמעת בחברה.
בתביעה מצוין כי מעשי הנתבע הובילו בין היתר לאובדן של כ-50 שעות עבודה ארגוניות במסגרתן נדרשו אורגני התובעת לבצע ריענון נהלי עבודה לעובדי החברה אשר עבדו עם הנתבע, ולהדגיש בפניהם את חומרת מעשיו והשפעתם הקרדינאלית על פעילותה העסקית של החברה על כל רבדיה.