|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

סמוטריץ' וזוהר נגד מימון ילדי סודנים

עימות בין חברי כנסת מהימין לחברי כנסת מהשמאל בעקבות בקשת עמותה המסייעת לילדי פליטים לקבל הטבות מס יו"ר ועדת הכספים גפני נאלץ לעצור את הדיון
23/12/2015  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20    מהגרים
[צילום: פלאש 90]

יום מתוח (יום ד', 23.12.15) בוועדת הכספים. אחרי עימות חריף בין חברי הכנסת בדיון על העברות תקציביות שנקטע ועל-כן ההעברות לא אושרו, התעוררה סערת רוחות במהלך דיון אחר ושגרתי בבקשות של עמותות חברתיות לקבלת אישור לסעיף 46 לפקודת מס הכנסה, המקנה הטבות במס על תרומות, מה שמקל עליהן בגיוס תרומות.

הסערה התחוללה לאחר שחברי כנסת מהקואליציה ביקשו לדחות את בקשתה של העמותה הראשונה ברשימה המכילה 65 עמותות, עמותת 'אליפלט - אזרחים למען ילדי פליטים' שפועלת בדרום תל אביב. בעקבות התלהטות הרוחות ולאחר שלא עלה בידו לעצור את שטף הקריאות שהטיחו חברי הכנסת אלו באלו, קטע יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, את הישיבה והודיע שהוא יחדש את הדיון בעניינים שנקבעו להיום בשעות אחר-הצהריים.

בתחילת הדיון הסביר מנהל מחלקת מלכ"רים ברשות המיסים, ארז אורעד, את הבדיקות שהתקיימו לגבי כל העמותות שבקשתן להכרה לצורך סעיף 46 הוגשו ואושרו בבדיקה המקצועית. לדבריו, לכל העמותות יש אישור על ניהול תקין ונבדק שהן עומדות במטרות לשמן הן קיימות וכן שאין מדובר ב'מועדון חברים' אלא עמותות שאכן פועלות למען מטרות חברתיות שהחוק מאפשר לקבל הקלות המס בגינן. גם נציג משרד המשפטים, בנימין למקין, אישר שכל העמותות רשומות כדין ברשם העמותות ונבדקו כנדרש.

לאחר-מכן, בעת שהחל הדיון על רשימת העמותות בקרב חברי הכנסת הביעו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ורכז הקואליציה בוועדת הכספים, מיקי זוהר (הליכוד), התנגדות לעמותה הראשונה ברשימה, עמותת אליפלט המסייעת לילדי פליטים כאמור. התנגדותם עוררה עימות חריף בינם לבין חברות הכנסת מיכל רוזין (מרצ) וסתיו שפיר (המחנה הציוני). גם חברי הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) ורועי פולקמן (כולנו) צידדו באישור הבקשה לאחר שנבדקה בידי הרשויות המוסמכות.

סמוטריץ': "סעיף 46 ניתן למכל"רים ולעמותות שפועלות לטובת אזרחי ישראל. עמותה שפועלת למען ילדי פליטים פועלת בניגוד למהות החוק, בניגוד למטרות שלשמן ניתנת ההטבה ובעצם מסייעת לפעולות המנוגדות למדיניות של מדינת ישראל. היא מסייעת לילדי מסתננים". זוהר: "אני סובר שמשמעות העמותה היא עידוד וחיזוק רעיון הפליטים במדינת ישראל. למעשה מדובר במסתננים. אנחנו כמדינה אמרנו אמירה ברורה, שאנחנו רוצים למנוע את ההסתננות הבלתי חוקית למדינת ישראל ולכן המוסד הזה צריך להיבחן היטב לפני שמקבל את ההטבה. יש לבדוק מה אנשיו עושים ביומיום".

דברי שני הח"כים מימין עוררו את זעמן של רוזין ושפיר. רוזין: "יש כאן מרכיב בשל שנאה". שפיר: "יש כאן מרכיב של בורות". בשלב זה החלה הטחת דברים קשה בין שני הצדדים.


לבקשת היו"ר, הסביר ארז אורעד: "העמותה הזו נבדקה באפריל. עשינו הבחנה בין צרכים אלמנטריים ובסיסיים של אותם ילדים לבין עניינים אחרים. העמותה הוקמה בעקבות השלכת בקבוקי תבערה על גנון של פעוטות בדרום תל אביב. יש צורך לסייע על-מנת למנוע שוטטות של ילדים בדרום תל אביב ולטפל בהם".

רוזין: "מדובר בצביעות מדהימה. מדובר בפעוטות בגיל בין 0 ל-3, שנמצאים בגני ילדים מבוקר עד ערב. בעניין הזה אני מבינה יותר מכל מי שיושב סביב השולחן הזה ואני מכירה את העמותה ואת עבודתה וגם ביקרתי במקום. 7 תינוקות מתו בשנה שעברה באותם גנים שלא ניתן לקרוא להם גנים, שהילדים מסתובבים בין כבלי חשמל. אין להם תרופות ואוכל אין להם אפילו כסף למטרנה. הסוגיה המדינית בין אם יהיו פה או לא זה דיון אחר לחלוטין. עכשיו הם כאן וכל עוד הם כאן, ברמה ההומניטרית, אנחנו צריכים לדאוג להם, העמותות מספקת אוכל ותרופות. דווקא הליכוד בשלטון לא מרצ ובכל זאת יש כאן פליטים". רוזין על הח"כים סמוטריץ' וזוהר: "לאן מוליכה אותם שנאת הזרים??! גועל נפש".

ח"כ זוהר השיב: "אנחנו לא שונאי זרים, רק רוצים להגן על צביון המדינה. העמותה מסתירה ילדים. המדינה עושה מבחינה הומניטרית את כל מה שנדרש. אותה עמותה שטוענת שרוצה לעזור דווקא מחשידה אותם. למה אנחנו צריכים עמותה, כשאני מניח שהמימון יגיע מאותם מקורות וגופים שמנסים להכתיב לנו כיצד לנהוג בסוגיית הפליטים באופן כולל. יש כאן עניין פוליטי ולא הומניטרי". ח"כ סמוטריץ' קרא לעבר רוזין ושפיר: "אתן נגד המדינה היהודית". רוזין השיבה: "אתה איש קטן ובזוי שחכם על תינוקות. אתה הורג תינוקות".

ח"כ לוי קרא לאשר את הבקשה וקרא לעבר חברי הכנסת זוהר וסמוטריץ': "אתם נכנסים כאן בילדים, זאת כשהעם היהודי סבל מאותן רדיפות מאות שנים. הילדים שלנו סבלו". הוא קרא לגפני להעלות את הבקשות של העמותות להצבעה ואמר לו שיש לו רוב, כיוון שהאופוזיציה תתמוך. זוהר השיב לו: "איש לא יעביר כאן הצבעות מעל לראש שלי".

קול אחר השמיע פולקמן: "אנחנו צריכים לסמוך על הבקרה המקצועית. לא ניתן לפקפק בה, בגורמים המקצועיים והמוסמכים לכך, הרי באות לכאן המון עמותות. אומרים לנו שדואגים לילדים ותינוקות עלינו להאמין לזה ולאשר את הבקשה. לא ייתכן שנבדוק כל עמותה לאחר שנבדקה זה מכבר על-ידי הגורמים המקצועיים".

עם החרפת העימות והצעקות בוועדה, החליט גפני לקטוע את הדיון והודיע שזה יתחדש על-ידו בשעות אחר-הצהריים.

תאריך:  23/12/2015   |   עודכן:  23/12/2015
עידן יוסף
+"לא צריך איש להבין שב-31.3 אין שידור"
00:43 24/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה דרש לדעת מה התוכניות של שר התקשורת לגבי עתיד השידור הציבורי  ▪  הכנ"ר: לא צפויים פיטורים נוספים  ▪  קובלנץ על תחילת גיוס העובדים לתאגיד החדש: אנחנו בסד זמנים בלתי אפשרי - אם היינו מחכים להסתדרות לא היינו מוכנים עד אוקטובר 17'  ▪  כבל: נלווה את התהליך באופן קבוע ונקיים דיון נוסף בימים הקרובים
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"חוק החטיבה להתיישבות שייך לחתונת הדמים"
00:08 24/12/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לאחר לילה לבן אישרה מליאת הכנסת בבוקר את חוק החטיבה להתיישבות שיאציל סמכויות ביצועיות מהממשלה לחטיבה להתיישבות בהסתדרות הציונית
(הדיון עשוי להימשך יותר מיממה [צילום: ערוץ הכנסת])
+אושרו הטבות מס ל-65 עמותות חברתיות
23:33 23/12/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בין מקבלי הטבות המס - עמותת אליפלט המסייעת לילדי פליטים  ▪  גפני: במדינה יהודית יש לסייע לילדים ללא קשר למוצא הוריהם
([צילום: הדס פרוש / פלאש 90])
+נשק רוסי בסוריה עלול לשמש נגד ישראל
18:50 23/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פורושנקו: "הגורם החשוב ביותר להעמקת היחסים בין אוקראינה לישראל נעוץ בזה שאוקראינה עומדת להיבחר למועצת הביטחון של האו"ם"  ▪  מזהיר: הרוסים מסכנים את יהודי קרים
(פורושנקו ונתניהו בלחיצת יד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+יוגב: ועדת האתיקה מסכנת הדמוקרטיה
17:58 23/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוועדה קובעת בהחלטתה לנזוף בו: ההתבטאות על השופט פוגלמן היא פרסום הגובל בהסתה תוך ניסיון לעשות דה-לגיטימציה לשופט מכהן אגב החלטה שיפוטית
(יוגב. נזוף [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+טיבי נגד שפיר: "את שמאל? את שונאת ערבים!"
17:35 23/12/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עימות באופוזיציה סביב העברת תקציב של 10 מיליון שקל למגזר הערבי בניגוד לנוהל בוועדה  ▪  יו"ר ועדת הכספים מנסה לגשר בין הצדדים
(שפיר. "מלכת ההצגות" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בטרומית: יעדים לאומיים של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת
16:57 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת, התשע"ה-2015 של חבר הכנסת איתן ברושי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע יעדים לאומיים של ייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת, אשר מקורה בניצול קרינת השמש, רוח, מים, פסולת או מקור אנרגיה אחר שאינו דלק מאובן או גז טבעי, לפיהם יקבעו שיעורי ייצור חשמל מתוך סך צריכת החשמל במדינה, בפרקי זמן שונים. בנוסף מוצע להקים ועדה בין-משרדית לנושא אנרגיה מתחדשת אשר תגבש בכל שנה תכנית שנתית לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת ותפרט את הפעולות הנדרשות לשם עמידה ביעדים השנתיים. כמו כן, מוצע ששר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים יקבע תנאים לקבלת רישיון להפקת אנרגיה מתחדשת.
+בטרומית: יופחת העונש על סירוב העברת מידע ללמ"ס
16:56 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הסטטיסטיקה (עונשין), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת ישראל אייכלר. פקודת הסטטיסטיקה, קובעת עונש של שלושה חודשי מאסר לאזרח המסרב או נמנע להעביר מידע שהתבקש לפי החוק. מוצע להפחית את עונשה של העבירה ולקבוע קנס של 200 שקלים חדשים.
+בטרומית: יועלה הסכום המשמש לחישוב מענק לרכישת דירה
16:52 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הדיור הציבורי (זכויות רכישה) (תיקון - העלאת סכום המחיר הבסיסי), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת אלי כהן וקבוצת חברי הכנסת. מוצע להעלות את הסכום הבסיסי המשמש לחישוב המענק הניתן לזכאים הרוכשים דירות ציבוריות לפי חוק הדיור הציבורי (זכויות רכישה), התשנ"ט-1998, וכן להעלות את הסכום הבסיסי כאמור לעניין זכאים נכים.
+בטרומית: יתוקן חישוב דמי לידה של עובדת עצמאית
16:42 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - חישוב דמי לידה של עובדת עצמאית), התשע"ה-2015 של חברת הכנסת טלי פלוסקוב וקבוצת חברי הכנסת. מוצע בה לקבוע כי חישוב גובה דמי הלידה לעובדת עצמאית יקבע על פי ההכנסה ששימשה יסוד לחישוב דמי הביטוח ברבע השנה שקדם ליום הקובע, כהגדרתו בסעיף 48 לחוק הביטוח הלאומי, או ברבע השנה בשנה שקדמה לשנה שבה חל היום הקובע, לפי הגבוה מבניהם.
+בטרומית: ממצאי פס"ד בי"ד צבאי יהיו קבילים במשפט האזרחי
16:42 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לעיגון מעמדם של בתי המשפט הצבאיים (תיקוני חקיקה), התשע"ו-2015 של חברת הכנסת ענת ברקו. מוצע בה להסדיר בחוק את מעמדם של פסקי הדין הפליליים הניתנים בערכאות השיפוט ביהודה ושומרון. מוצע לקבוע בפקודת הראיות שהממצאים והמסקנות של פסק דין של בית משפט צבאי יהיו קבילים במשפט האזרחי. בנוסף, מוצע לקבוע בחוק העונשין שדינו של עונש מאסר על תנאי שהטיל בית משפט צבאי כדינו של עונש מאסר על תנאי שהטיל בית המשפט. לבסוף, מוצע לקבוע בחוק המרשם הפלילי ותקנת השבים שהרשעות ועונשים של בית משפט צבאי יהיו כלולים בפרטי הרישום של המרשם הפלילי.
+אושר בטרומית: פטור ממס על משיכה מקופת גמל
16:38 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (פטור ממס על משיכה הונית מקופת גמל), התשע"ו-2015 של חברת הכנסת סופה לנדבר וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לאפשר לעמית שהגיע לגיל פרישה ובקופת הגמל שלו נצבר סכום של עד 100,000 שקלים חדשים, למשוך את מלוא הסכום בפטור ממס נוכח העובדה שהקצבה שתשתלם לעמית כאמור תהיה זעומה לאורך זמן אילו תשתלם כקצבה.
+להקים מחלקה שתפקח על שרות רפואי לאסיר
16:35 23/12/15  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך דורשת הוועדה לפניות הציבור ממשרד הבריאות  ▪  עד סוף ינואר תוגש הערכת עלויות של יישום המלצות ועדת ברלוביץ בנושא
(בריאות האסירים מוזנחת [צילום: משה שי/פלאש 90])
+בניגוד לעמדת הממשלה: אושרה בטרומית זכות לנוכחות הורה בעת טיפול ביילוד
16:32 23/12/15  |  
מליאת הכנסת אישרה את הצעת חוק זכויות החולה (תיקון - זכות לנוכחות הורה בעת טיפול ביילוד), התשע"ה-2015 של חברת הכנסת עליזה לביא וקבוצת חברי כנסת. ההצעה אושרה למרות שוועדת שרים לחקיקה החליטה להתנגד לה. ההצעה מבקשת לקבוע כי מלווה של יילוד המקבל טיפול רפואי יהיה אחד מהוריו או מי מטעמם.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   הומניטרי   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ' וזוהר נגד מימון ילדי סודנים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וינטר הניה
23/12/15 17:12
2
אברהם מערב השומרו
24/12/15 07:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ג', 22.12.15) את הקמת ועדת משנה לקידום עסקים קטנים ובינוניים, ובחרה בח"כ רועי פולקמן (כולנו) לעמוד בראשה. ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ), שמילא את מקום היו"ר, הציג את ההצעה והוסיף כי אחד הדברים הבוערים שצריך לטפל בהם הוא להגדיר בצורה ברורה מהו עסק קטן ובינוני, שכן היום כל גוף מגדיר זאת בצורה אחרת.
23/12/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
ועדת המשנה לתקנות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בראשות ח"כ אילן גילאון, אישרה (יום ג', 22.12.15) את התקנות שהגיש שר הביטחון משה בוגי יעלון, לפיהן יבצעו התאמות מבניות בתוך מקלטים וממ"דים, על-מנת להנגיש אותם לבעלי מוגבלויות.
23/12/2015  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
חברי הכנסת של מפלגת יש עתיד הודיעו לחשבות הכנסת כי הם מוותרים על תוספת השכר שלהם.
22/12/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ג', 22.12.15) לקריאה שנייה ושלישית את בקשת משרד התחבורה לתקן את פקודת התעבורה כך שהחובה לציין בטופס חידוש רישיון נהיגה את מספר נקודות התעבורה שנרשמו לחובת בעל הרישיון תידחה ל-31 בדצמבר 2016. ח"כ יעקב פרי (יש עתיד), שמילא את מקום היו"ר, הזכיר כי בכנסת הקודמת אישרה הוועדה את הצעתו של ח"כ לשעבר אמנון כהן למסור את המידע על נקודות החובה לנהגים במספר דרכים, בהן גם בהודעה בטופס חידוש רישיון הנהיגה. הוא הוסיף כי כעת מבקש משרד התחבורה להקפיא את החוק בשל בעיה שגורמת להציג מידע שגוי לציבור.
22/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת קיימה (יום ג', 22.12.15) דיון בסכנת סגירת בתי תמחוי לניצולי שואה. את הדיון יזמו חברי הכנסת סופה לנדבר, איציק שמולי, מירב בן-ארי, יואב בן-צור, קארין אלהרר, שולי מועלם-רפאלי ואברהם נגוסה.
22/12/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מהגרים  /  מי ומי  
ועדת הכספים: מי נהנה מהורדת המע"מ?  /  מחלקה ראשונה
החטיבה להתיישבות תוגדר רשות ציבורית  /  איציק וולף
לא יוקצו חדרי עישון למורים  /  עידן יוסף
כנסת נכבדה האומנם?  /  נסים עוג'ר
איפה הכסף  /  נסים עוג'ר
ערבויות ללא גבולות  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il