|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

גפני יציג חוק להוזלת נסיעות בפריפריה

הודיע כי ועדת הכספים תגיש הצעת חוק שתוזיל את תעריפי התחבורה הציבורית באזורים שלא נכללו ברפורמה דרעי: "אני לא קובע מחירים אלא מסמן מגמה. לנסוע לפריפריה בתחבורה הציבורית זה כמו לנסוע לחו"ל"
18/01/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
סנונית ראשונה

הרפורמה הבין-עירונית תעלה 500 מלש"ח
עידן יוסף
על-רקע ההוזלה הצפויה בתעריפי התחבורה בציבורית (14.5%) ורפורמת המטרופולינים (השומרון בפנים, עפולה וקרית גת בחוץ) התייחס שר התחבורה לחלק מעיוותי המחירים
לרשימה המלאה

יושב-ראש ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הודיע כי לא ישלים עם אי-הפחתת תעריפי התחבורה הציבורית בפריפריה. במהלך דיון (יום ב', 18.1.16) בהצעת חוק תעריפי התחבורה הציבורית, אמר גפני כי הוועדה תגיש הצעת חוק של הוועדה שתחייב הפחתת תעריפים בין-עירונית ובאזורים העירוניים שלא נכללו ברפורמת המטרופולינים האחרונה. במשרד האוצר אומדים תוכנית זו ב-550 מיליון שקלים.

שר הפריפריה אריה דרעי שנכח בדיון אמר כי ההורדה בשווי מע"מ אינה על-חשבון התקציב אלא על חשבון הכנסות. הוא שב ואמר כי דחה חלופה שהציע לו משרד האוצר שהסכום שיממן את ההנחה בסך 14.5% יוקצה לרפורמה הבין-עירונית, והאשים את האוצר בכך שהוא מנסה לתפוס טרמפ ולעשות שתי רפורמות באותו כסף. דרעי: "אני לא מחליט על תעריפים, אני מסמן מגמה. להתיישב בפריפריה זה המעשה הציוני-יהודי הכי טוב. אבל היום לנסוע לפריפריה בתחבורה הציבורית זה כמו לנסוע לחו"ל".

היו"ר גפני ביקש לפשט את הצעת החוק "בשכל ישר", כלשונו, וקבע בהתייעצות עם חברי הוועדה, כי בכל מצב, גם אם יתחלפו שרים, לא יוכל האוצר לפגוע בהנחה בשווי 14.5%. לבקשתו, הוסר סעיף 5 מהצעת החוק.

ח"כ תמר זנדברג (מרצ) אמרה כי יש להבדיל בין הנסיעות הבין-עירוניות שהשימוש בהן נדיר יחסית לתעריפים בין ישובים קרובים דוגמת נסיעה מקרית שמונה לקצרין. לדבריה, יש להסתכל על נושא התחבורה הציבורית בראייה כוללת. ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) מחה על כך שהרפורמה הבין-עירונית תהיה רק בסוף 2016 או תחילת 2017, וציין שתעריף הנסיעה מיסוד המעלה לקריית שמונה (19 ק"מ) הוא כמו התעריף מתל אביב לירושלים (61 ק"מ) - 19 שקלים. ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) הציע לתקן את הוזלת התעריפים בפריפריה כהוראת שעה.

ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני) אמר שבעיית יוקר המחיה נעוצה במיסוי העקיף הנסתר שגורם לאנשים לא לגמור את החודש. הוא אמר כי החוק הנוכחי הוא סנונית למהלכים נוספים בהורדת יוקר המחיה. ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) אמר כי הרפורמה הבין-עירונית צריכה להיות בנוסף ולא במקום הנחה בשווי מע"מ. הוא מחה על הבעיות בהנהגת ערך צבור בירושלים שנגרמות בשל בעיות הכרטוס של סיטיפס, ודרש להציב כרטיסנים עד לתיקון הבעיות. ח"כ רחל עזריה (כולנו) אמרה שמהירות הנסיעה בתחבורה הציבורית בישראל נמוכה מזו שבמדינות ה-OECD. לדבריה, זמן שווה כסף ועל הוועדה להבטיח שזמן הנוסעים ינוצל כמו שצריך.

ההנחה בשווי מע"מ תיכנס לתוקף כבר ביום שני הבא, 24.1.16.

תאריך:  18/01/2016   |   עודכן:  18/01/2016
עידן יוסף
+"אני כלואה בבית בזמן שהוא מתהלך כטווס"
00:55 19/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחיה: "באתי לכאן להציל את הצדק של אחותי. איך זה יכול להיות שח"כ ושר מתפטרים על שמועות וראש מועצה לא?"  ▪  יו"ר הוועדה למעמד האישה: "הציבור חייב למצות את הדין עם נבחרים המטרידים מינית"
(ראש מועצת עספיא, ווג'יה כיוף [צילום: יוטיוב])
+עשרות אלפי התעללויות בקשישים ב-2014
00:35 19/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רק ב-23% מהמקרים הוגשו כתבי אישום  ▪  78% מהרשויות המקומיות לא מסרו מידע על מקרים בתחומן
([צילום אילוסטרציה: חסן עמר/AP])
+"על איגוד ערים חיפה להסיר העננה מעליו"
00:24 19/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך קוראת יו"ר הוועדה לביקורת המדינה בדיון על ניגוד-עניינים לכאורה בין סמנכ"ל האיגוד לבעלה המבצע עבודות לתעשיות באזור  ▪  חברי כנסת: חשד להפרת-אמונים
([צילום: איגוד ערים חיפה])
+"תעריף מוזל לנזקקים - כבר מהקוב הראשון"
23:58 18/01/16  |     |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים דורש מהאוצר להוסיף לרשימת זכאי הנחות בתעריפי המים נכים מ-70% ומעלה ולנצל את מלוא התקציב להנחות שעומד על 76 מיליון ש"ח בשנה
([צילום: AP])
+גלאון: לא עובדת במחלקת הגינויים שלכם
23:42 18/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ניסן סלומינסקי בדיון סוער של ועדת החוקה על שתולים בארגון שמאל: קורא לחברי הכנסת להתלכד סביב גינוי
(גלאון. מימ מימן את הסרט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הכנסת לא תמהר להגביל את בליינדספוט
23:20 18/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי כנסת מותחים ביקורת על האופן בו משמש היישומון להעברת נאצות אנונימיות  ▪  בוועדת המדע מבינים שמדובר במדרון חלקלק, ולכן ממתינים להתפתחויות משפטיות ומבררים מה עושה העולם בנדון
(בליינדספוט. למרות הביקורת)
+ועדה מיוחדת תפקח על הרפורמה בשירות הציבורי
21:34 18/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בקריאה ראשונה: שלילת שימוש ברכב שבו בוצעה עבירה בחוף הים
21:17 18/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק איסור נהיגה ברכב בחוף הים (תיקון מס' 5) (איסור שימוש ברכב שנעברה בו עבירה), התשע"ו-2016 (קריאה ראשונה) - של חברי הכנסת מיקי לוי ומיכל רוזין. מוצע בה לקבוע כי בית המשפט שהרשיע אדם בעבירת איסור נהיגה בחוף הים, רשאי, לאסור על השימוש ברכב שבו בוצעה העבירה לתקופה שלא תעלה על 120 ימים. עוד מוצע לקבוע כי קצין בדרגת מפקח ומעלה, רשאי, אם היה לו יסוד סביר להניח כי יוגש נגד אותו אדם כתב אישום, לאסור על השימוש ברכב שבו בוצעה העבירה לתקופה של 30 ימים, וליטול את רישיון הרכב.
+בקריאה ראשונה: יורחב מעגל הזכאים למענק לימודים
21:12 18/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 170) (הרחבת מעגל הזכאים למענק לימודים), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת מירב בן ארי וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להרחיב את מעגל הזכאים למענק לימודים ולקבוע כי המענק ישולם בעד ילד שלפני 31 בדצמבר של אותה שנת לימודים מלאו לו 6 שנים ולא מלאו לו 18 שנים. המענק יהיה בשיעור אחיד של 11.6% מהסכום הבסיסי.
+בקריאה ראשונה: הגדרת קרן להשכרה למגורים
20:24 18/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (מס' 218), התשע"ו-2016. בהצעת חוק זו, מוצע להגדיר קרן להשכרה למגורים, שהיא קרן שרכשה מקרקעין לצורכי דיור להשכרה או מקרקעין מניבים לצורכי דיור להשכרה, שיפתחו וישכללו את שוק הדיור להשכרה לטווח ארוך.
+בקריאה ראשונה: זכאות לגמלת סיעוד תחל באופן אחיד בתום 7 ימים מיום הגשת התביעה
19:43 18/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 171) (תחילת הזכאות לגמלת סיעוד), התשע"ו-2016. להצעה זו הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ מאיר כהן. מוצע בה לקבוע כי הזכאות לגמלת סיעוד תחל בתום 7 ימים מהמועד שבו הוגשה התביעה לגמלה, זאת בשונה מהמצב הקבוע היום לפיו הזכאות מתחילה בתום 30 ימים מה-1 בחודש שבו הוגשה התביעה לגמלה.
+אושר סופית: הורדת התעריפים בתחבורה הציבורית
18:44 18/01/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק תעריפי התחבורה הציבורית, התשע"ו-2016. שרי האוצר והתחבורה יעדכנו את תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית הקבועים בצווי התעריפים, שהוגדרו בהצעת החוק, בהתאם להוראות חוק פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים, כך שהם יופחתו בשיעור של 14.5 אחוזים לעומת תעריפי התחבורה הציבורית שהיו בתוקף ביום 1 בינואר 2016. יוגדלו תשלומי הסובסידיה שהמדינה מעבירה למפעילי התחבורה הציבורית למימון הפעלת התחבורה הציבורית, וזאת למפעילים שלגביהם נדרשת ההגדלה ובשיעור הנדרש, והכל בהתאם להסכמים שהיו קיימים בין המדינה למפעילי התחבורה הציבורית במועד תחילתו של חוק זה.
+"חוק עיקול מבתי תפילה מנוגד להלכה"
18:02 18/01/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך טוענים מומחים למשפט העברי מהכנסת וממשרד המשפטים  ▪  היוזם בן-צור: התייעצתי עם גדולי תורה  ▪  מקלב: אשמח לחוות דעת הלכתית בכל הצעת חוק  ▪  אושר לקריאה שנייה ושלישית: ציוד בית הכנסת יהיה חסין מפני עיקול של ההוצאה לפועל
(סופר סת"ם יוכל לעקל ספר-תורה שכתב [צילום: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דן / Dan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גפני יציג חוק להוזלת נסיעות בפריפריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הוועדה המיוחדת למאבק בנגעי הסמים והאלכוהול ערכה (יום א', 17.1.16) סיור בשני מרכזי גמילה בתל אביב. במהלך הסיור במרכז "סער" התברר כי בכוונת עיריית תל אביב-יפו לסגור את המתחם מיידית מאחר שקיים חשש כי מבנה המתחם נמצא בסכנת קריסה.
18/01/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הפנים דורשת מהצוות הבין-משרדי, שהוקם כדי להגיש תוכנית פתרונות ליישובי צפון ים-המלח, להכין בתוך שלושה חודשים הצעות אופרטיביות לפתרון בעיית כביש 90 ושאר התשתיות באזור ולהמליץ איזה סיוע כלכלי יש להגיש ליישובים. כך החליטה ועדת הפנים והגנת הסביבה, בסיור שערכה (יום ה', 14.1.16) בשטח הבולענים.
14/01/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום ה', 14.1.16) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק נתוני אשראי, ושבה לעסוק בשאלה האם להכליל במאגר גם נתונים מחברת החשמל, בעקבות מחלוקת שהתגלעה בעניין זה בדיון הקודם ביום שלישי. זאת לאחר שהממשלה כבר הסכימה שלא לכלול במאגר נתונים מתאגידי המים.
14/01/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרת המשפטים איילת שקד השיבה (יום ד', 13.1.16) במליאת הכנסת להצעה לסדר בנושא תחקיר "עובדה" על פעילות ארגוני השמאל בצלם ותעאיוש ואמרה: "אני רוצה לפנות מכאן לארגונים שחלק קטן מפעילותם נחשף לעין הציבור מאז יום חמישי האחרון. אני מתכוונת לשוברים שתיקה, רבנים למען זכויות אדם, בצלם ותעאיוש שחבריהם ואנשים הפועלים בשמם היו מעורבים במעשים החמורים שנקלטו בעדשת המצלמה.
13/01/2016  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
הבחירות המקדימות בתנועת הליכוד בוטלו ע"י בית הדין של הליכוד מאחר שבנימין נתניהו הוא המועמד היחיד. נתניהו ימשיך לפיכך לשמש כראש התנועה.
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
המשטרה מתנגדת להגבלת סכום ההימורים  /  עידן יוסף
חוק העיצובים: תוחלף פקודה מנדטורית בת 92  /  עידן יוסף
דיון סוער על קריטריוני תקצוב מועצות דתיות  /  עידן יוסף
שובו של חוק המישוש  /  רועי אורן
על קידר לא דנו בכנסת  /  איתן קלינסקי
מחליטים עלי - בלעדי?  /  עדי אורן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il