|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

גם השנה: הסבסוד לקייטנות יהיה חלקי

גם הקיץ יסובסדו רק קייטנות לכיתות א'-ב' עד השעה 13:00, למרות ההבטחות שהסבסוד יוכפל ויאפשר קייטנות מוזלות גם לכיתות ג'-ד' יו"ר ועדת הפנים: "זוג נורמטיבי עם 3 ילדים צריך לקחת הלוואה כדי לחצות את הקיץ בשלום"
07/03/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: החברה להגנת הטבע]

ועדת הפנים תשוב ותדון בהוזלת מחירי הקייטנות שמפעילות הרשויות המקומיות והמתנ"סים בעוד שבועיים. עד אז נדרש משרד הפנים לעשות עבודת מטה שתוצג בדיון הבא, כולל חוזר מנכ"ל בנושא. המשרד נדרש לגבש סל דרישות לקייטנה בסיסית ומחיר דיפרנציאלי, על בסיס סוציו-אקונומי ומספר ילדים במשפחה. בצוות העבודה יכללו על-פי דרישת יו"ר הוועדה ח"כ אמסלם גם ועדי הורים "כדי שלא תבשלו תבשיל שלא קשור להורים".

"הורה רגיל לוקח חופשה בקיץ, כי הוא לא יכול לממן שני מחזורי קייטנה, כשחוזרים מהחופש צריך לקנות ילקוטים וספרים. ההורים קורסים", אמר יו"ר הוועדה ח"כ דוד אמסלם, "אנשים עובדים, זוג נורמטיבי עם 3 ילדים צריך לקחת הלוואה כדי לחצות את הקיץ בשלום. בחודש מאי אנשים כבר נכנסים לחרדה. למה? למה העירייה צריכה להרוויח על גב האזרחים? למה המתנ"ס והמפעיל הפרטי, כולם צריכים לגזור קופון מההורים?".

ישראל אליסף, ארגון ההורים הירושלמי: "בקיץ שעבר היה תקציב קייטנות לילדי א'-ב', והשנה היה צריך להיות תקציב לקייטנות מגיל גן עד כיתה ה'. לא ברור איך התקציב התאייד".

מירי דבוש, משרד החינוך: "בקיץ הזה הקייטנות מתוקצבות ב-225 מיליון ש"ח". ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "ומה עם התקציב של 500 מיליון שהיה לכיתות ג'-ד'?" משרד החינוך: "לקיץ הקרוב מדובר על קייטנות לכיתות א'-ב' עד השעה 13:00".

ח"כ תמר זנדברג (מרצ): "הקייטנות הן מקור הכנסה על חשבון הציבור. זה סיפור חיינו. קייטנה במרכז הארץ בתוך אולם ספורט, מתחילה ב-2,700 ש"ח לשלושה שבועות. המחירים צריכים להיחתך לחצי ומטה".

ח"כ עבדאללה אבו מערוף (הרשימה המשותפת): "יש לנו חודשיים, ויש אפשרות להוציא לפועל עוד השנה". ח"כ רחל עזריה (כולנו): "אפשר בקלות לחתוך עלויות בשליש ולהפסיק את ההכנסה למתנ"ס. העירייה מפעילה את הקייטנות באמצעות החברה למתנ"סים, והרווח הולך לחברה למתנ"סים. העירייה אומרת להם - אנחנו לא מעבירים לכם כסף, תרוויחו את הכסף דרך הקייטנות".

תאריך:  07/03/2016   |   עודכן:  07/03/2016
עידן יוסף
+"משרד רה"מ מתנער מאחריותו להצלת המזון"
10:15 08/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, המתריעה: 2.5 מיליון טון של מזון מושלכים בארץ מדי שנה, ופוגעים בחלשים, בכלכלה ובסביבה
([צילום: עירית ירושלים])
+מחלוקת בעניין ייעוד היטל השקיות
09:56 08/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוק צמצום השימוש בשקיות: מה ייעשה בכסף שייגבה? ומי יוכל להחליט על שינוי בגובה ההיטל של 10 אגורות לשקית?
([צילום: AP])
+כבל: לא נאפשר כרייה בבריר
00:33 08/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה מבקש להשתכנע שאין פגיעה בריאותית בתושבי ערד  ▪  משרד התשתיות: עדיין לא ניתן אישור כרייה ואין כוונה להעביר את התוכנית לות"ל
(שדה בריר [צילום: צילום מסך])
+רשות המיסים נכזבה: המיליונים לא הגיעו מהטבק
00:21 08/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מודה בוועדת הכספים שההכנסות ממיסים על ייבוא טבק ירדו למרות הציפייה להעלאה של 120 מיליון  ▪  גפני הורה על בדיקה מחודשת של רשות המיסים ומשרד הבריאות  ▪  ח"כ חזן: העלאת המס על הטבק הובילה לתעשיה פיראטית ולנזק בריאותי
([צילום: פלאש 90])
+הביטוח דחה תביעת הילדים שהושלכו מגג
23:17 07/03/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ שמולי: יש מדיניות ברורה של הכשלת מבוטחים; בכל שנה מוגשות 6,472 פניות ורק 61 נמצאות מוצדקות. מישהו פה עושה קומבינה על האזרחים, והכל בחסות הממשלה והכנסת
([צילום: איתמר לוין])
+אושר במליאה: צמצום הצעות אי האמון, וכלי פרלמנטרי חדש של שעת שאלות
22:00 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה את הצעת ועדת הכנסת לתיקון סעיפים 21, 44 ו-50 א' לתקנון הכנסת. יבוצעו תיקונים בשני נושאים, שניהם כהוראת שעה לכנסת ה-20: הראשון, עניינו הצעות אי-אמון בממשלה, והוא בא להתאים את התקנון להוראות חוק-יסוד: הממשלה, כפי שנכנס לתוקף בכנסת הנוכחית, וכן לקבוע כי הצעות אי-אמון כנושא על סדר היום (בימי שני) יידונו עד עשר פעמים במושב של הכנסת; השני, בא לקבוע כלי פרלמנטרי חדש של שעת שאלות לראש הממשלה והשרים. מוצע כי בעשרה מועדים בכל מושב של הכנסת ראש הממשלה או שר אחר (פעם אחת לכל שר) יידרש להשיב במליאה על שאלות של חברי הכנסת שלא נמסרו מראש. יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן: מכיוון שמדובר בהסכם בין סיעות הקואליציה והאופוזיציה, סיכמנו שזה יהיה תקף רק לכנסת הזו, ובתחילת הכנסת הבאה יצטרכו לשבת ולהחליט אם להמשיך כך. ההסדר יתחיל מכנס הקיץ.
+בקריאה ראשונה: קביעת תקופת אשפוז מרבית של נאשם שביצע עבירות חמורות ואובחן כחולה נפש
21:58 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק טיפול בחולי נפש (תיקון מס' 4) (תקופת אשפוז או טיפול מרבית), התשע"ו-2016. מוצע בה לקבוע כי תקופת האשפוז או הטיפול המרבי של נאשם שביצע עבירות חמורות ואובחן כחולה נפש, תהיה תקופת המאסר המרבית הקבועה לעבירה. בנוסף, על עבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים ועבירות שהן עניין כלכלי כפי שקבוע בסעיף 51(א)(1)(ב) לחוק בתי המשפט, בגינם יכול פרקליט המדינה או פרקליט המחוז להחליט שאדם יועמד לדין לפני בית משפט שלום, אף אם העבירה היא בסמכות בית משפט מחוזי, תהיה תקופת האשפוז או הטיפול המרבי בגינם שבע שנים.
+בקריאה ראשונה: הסדרת דיני חדלות פירעון
21:53 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ו-2016, שהגישה שרת המשפטים איילת שקד. מוצע בה להסדיר באופן מקיף את דיני חדלות הפירעון של יחידים ושל תאגידים. בנוסף, מוצע לערוך שינוי מבני ברשויות האמונות על יישום הדין: בתי המשפט, הכונס הרשמי ורשות האכיפה והגבייה.
+סופית: פיצול שידורים של בעל זיכיון לשידורי רדיו
21:23 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו (תיקון מס' 40), התשע"ו-2016 של חבר הכנסת נאוה בוקר, יחיאל חיליק בר, דוד ביטן וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה להסמיך את מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו לאשר לבעל זיכיון לשידורי רדיו לפצל את שידוריו, דהיינו לשדר תוכן נוסף, בחלק משעות היום, בתדר נוסף, אם מצאה כי יש צורך בתוכן שידורים נוסף עבור אוכלוסייה מסוימת, בשטח מסוים באזור הזיכיון וניתן אישור של השר לעניין האפשרות להקצות תדרים לשם כך.
+סופית: שם מדינת ישראל עוגן בחוק הדגל
21:21 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדגל, הסמל והמנון המדינה (תיקון מס' 6), התשע"ו-2016 של ח"כ אורן חזן. החוק מעגן באופן רשמי את שמה של מדינת ישראל בחוק הדגל, הסמל והמנון המדינה, התש"ט-1949. כבוד שם המדינה יהיה מוגן בדומה למצב הקיים בנוגע לדגל וסמל המדינה. חזן: "פעם ראשונה לאחר 67 שנים שבה בכנסת ישראל קובעים בחקיקה בצורה חד-משמעית מה היא מדינת ישראל ולמה היא מדינת ישראל. אני רוצה להזכיר שמועצת העם הכריזה על מדינת ישראל בתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית וזו מהות החוק הזה. פעם ראשונה שאנחנו לא מתביישים לומר שארץ ישראל היא לעם ישראל. בשעה טובה העברנו אולי בקטנה, סוג של חוק לאום".
+סופית: השתתפות אזרח ותיק בפעילות לאזרחים ותיקים תותנה בכך שלא הורשע
21:19 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק האזרחים הוותיקים (תיקון מס' 13), התשע"ו-2016. נקבע כי השר לשוויון חברתי רשאי להתנות את השתתפותו של אדם בפעילויות מסוימות של המשרד, כגון השתתפות בכיתת לימוד לאזרחים ותיקים ופעילות בביתו של אזרח ותיק, בכך שלא הורשע בעבירה שמפאת מהותה, חומרתה ונסיבותיה אין הוא ראוי להשתתף בהן. ההצעה מסמיכה את השר לקבוע פעילויות נוספות לעניין זה, אם סבר כי לשם שמירה על ביטחונם של אזרחים ותיקים או קטינים, ראוי להביא בחשבון את העבר הפלילי של המשתתפים באותה פעילות.
+סופית: הבהרות בייצוג בפני המוסד לביטוח הלאומי על ידי יועץ מס
21:17 07/03/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הסדרת העיסוק בייצוג על ידי יועצי מס (תיקון מס' 3), התשע"ו-2016 חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב. בהצעת חוק זו מוצע לתקן את חוק הסדרת העיסוק בייצוג על ידי יועצי מס, התשס"ה-2005, ולהבהיר בו כי יועץ מס מייצג רשאי לתת אישור בדבר נתונים שעליהם התבסס בדיווח שהגיש או שבכוונתו להגיש לרשויות המס במסגרת פעולת הייצוג שלו. בנוסף, שולבו בנוסח סעיפי הצעת החוק הפרטית, שבהם תוקן חוק הביטוח הלאומי [נוסח משולב], התשנ"ה-1995, כך שיועץ מס מייצג יוכל לייצג בפני המוסד לביטוח לאומי בדומה לעורכי דין ורואי חשבון, מבלי לעמוד בתנאים נוספים ובמבחנים נוספים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גם השנה: הסבסוד לקייטנות יהיה חלקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
פניות אל ועדת האתיקה של הכנסת ואל היועץ המשפטי לממשלה נגד חברי כנסת ממפלגות בל"ד וחד"ש, לאחר שהללו גינו את ההכרזה על חיזבאללה כארגון טרור.
07/03/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
על-רקע המחלוקות בין האיחוד הלאומי לבין הבית היהודי בנושאים השונים והטענות על פיצול עתידי בין המפלגות, התראיין שר החקלאות אורי אריאל ברדיו "גלי ישראל" והאשים את מפלגת הבית היהודי בעיכוב האיחוד.
07/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
חוק זכויות הסטודנט מאפשר לסטודנטים שנעדרו מפאת מילואים, שמירת הריון, היעדרות לצורך נסיעה לחו"ל למטרת אימוץ בין-ארצי, חופשת לידה, אימוץ או קבלת ילד למשמורת כהורה מיועד או כהורה במשפחת אומנה, זכות לבחינה במועד מיוחד.
07/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
כ-25% מהאוכל שמכינים במסעדות, באולמות אירועים, בחדרי אוכל מפעליים, בבסיסים צבאיים, ברשתות שיווק ובבתי מלון - נזרק. הסיבה העיקרית לכך היא שמוסדות אלו אינם מוכנים לתרום את המזון במקום להשליכו לפח, היא החשש מחשיפה לתביעות.
07/03/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום א', 6.3.16) להכין לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק הממשלתית לרישוי שירותים לרכב, שנועדה לקדם את התחרות בענף ולהוזיל את מחירי המכוניות החדשות והחלפים. בדיון עסקה הוועדה בפרק רישוי המוסכים, ובדיון נחשף כי במשרד התחבורה ישנם כ-10 פקחים בלבד המפקחים על כ-5,300 מוסכים מורשים ועוד 500-300 מוסכים בלתי מורשים. היו"ר איתן כבל מתח ביקורת על כך ודרש ממשרד התחבורה להגיש לוועדה, עד סיום הכנת ההצעה לקריאה שנייה ושלישית, תוכנית פעולה להתמודדות עם המוסכים הפירטיים.
06/03/2016  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il