|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

החסמים שעוצרים את האוטובוסים ה"ירוקים"

ועדת הכלכלה דנה בדוח שקבע כי אוטובוסים הם כלי הרכב המזהם ביותר ובדיון התברר: שורה של חסמים מונעים שימוש באוטובוסים חשמליים או כאלה המונעים בגז טבעי ח"כ אשר: הוועדה דורשת ממשרד התחבורה לרכז את הטיפול בהסרת החסמים – כדי שניתן יהיה לעבור לשימוש באוטובוסים המונעים בגז או חשמל
05/07/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום אילוסטרציה: AP]

מירב ארד
אגד הסעים ומטרודן באר-שבע - המזהמות ביותר

ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 4.7.16) בדוח של המשרד להגנת הסביבה שקבע כי האוטובוסים הם כלי הרכב המזהם ביותר. הדיון התקיים לבקשת ח"כ יעל כהן-פארן, ח"כ דב חנין, ח"כ תמר זנדברג וח"כ יעקב מרגי שהציעו לחייב התקנת מסנני חלקיקים כפתרון ביניים להפחתת מרבית פליטות המזהמים, וקראו לעבור לשימוש באוטובוסים מתקדמים ומזהמים פחות.

בדיון התברר כי חברות התחבורה הציבורית מעוניינות לעבור לשימוש באוטובוסים מונעים בגז טבעי או בחשמל, אך נתקלות בבעיות תקציביות או תכנוניות שהופכות את ההליך לבלתי אפשרי. ח"כ יעקב אשר, שמילא את מקומו של היו"ר, הדגיש כי האוטובוסים הם עדיין כלי חשוב במניעת זיהום אוויר ודרש ממשרד התחבורה לרכז את הטיפול בהסרת החסמים. עוד דרשה הוועדה לקבל ממשרד התחבורה לוח זמנים ברור לגריטת כל האוטובוסים בתקן יורו 2 ולהפחתת פליטות של האוטובוסים האחרים על-מנת שיעמדו בתקן יורו 4.

כהן-פארן אמרה כי הקצב שבו הממשלה מכווינה את החלפת האוטובוסים אינו מאפשר התחדשות שתוביל לעלייה באיכות האוויר. לדבריה, הפתרון האמיתי הוא מעבר לאוטובוסים חשמליים בערים, בעלות של שני מיליארד שקל בשתיים, שיכולה לעשות מהפך באיכות האוויר. "צריך רק שהאוצר יחתום על הצ'ק ועכשיו יש הזדמנות כששר האוצר הוא גם השר להגנת הסביבה", אמרה. באשר לתחבורה הבין עירונית היא קראה להעבירה להנעה בגז טבעי. ח"כ זנדברג הוסיפה כי מה שמכתיב מה יקרה בחברות התחבורה הציבורית זה המכרז הממשלתי והרגולציה הממשלתית, ובה צריך לטפל כדי לשפר את המצב. ח"כ מרגי אמר כי עבודת מטה טובה של משרדי הממשלה יכולה להדביק את הפער מול הנעשה בעולם. ח"כ חנין אמר כי ההחלטה להשעין את צי האוטובוסים על הנעה בדיזל היא מוטעית ולא מתאימה למאה ה-21, שכן הדיזל הוא הדלק המזהם ביותר. הוא הוסיף כי על הכבישים נוסעים אוטובוסים בני 20 שנה, שלא נשלחים לגריטה בגלל המחסור באוטובוסים, ואמר כי צריך לחייב התקנת לוכדי חלקיקים באוטובוסים הישנים כבר השנה.

נציג המשרד להגנת הסביבה, אמיר זלצברג, אמר כי איכות האוויר בערים לא מספיק טובה וציין כי "ברחוב אלנבי בתל אביב המצב קטסטרופלי, וזה חד-משמעית נובע מתחבורה. אם 20% מהפליטות מגיעות מאוטובוסים למרות שהם מהווים 3-2 אחוזים מהנסועה סימן שיש בעיה". לדבריו, במרבית ערי אירופה לא נעשה שימוש באוטובוסים המונעים בדיזל והמשרד הוציא הוראות לחברות באשר להתקנת לוכדי החלקיקים ומעבר לאוטובוסים המונעים בגז טבעי או בחשמל. עם זאת ציין כי "מתוך 16,000 אוטובוסים נגיע ל-100 אוטובוסים בגז או בחשמל. הצענו לכל מפעיל תחבורה ציבורית שירצה להפעיל 25 אוטובוסים חשמליים לקבל מענק של 400 אלף שקל לאוטובוס", אמר. לדבריו, עד 2018 הדרישה היא שכל האוטובוסים יהיו בתקן יורו 5.

סגן ראש חטיבת המשק בדן, שמוליק ליטבק, אמר כי אוטובוס הדיזל שימש כהסעת המונים או כאמבולנס בכל מלחמות ישראל, וקרא שלא לפסול אותו שכן הוא נותן פתרון הסעה למרחקים ארוכים שלא כמו הגז או החשמל. חנין אמר בתגובה כי "בתחילת המאה ה-19 ניצחו מלחמות עם סוסים ובסוף המאה ה-20 עוד חשבו שצריך חיל פרשים כי זה עזר אז". ליטבק הוסיף כי הבעיה במעבר להנעה בגז או חשמל היא לא כספית אלה של תשתיות. "לא ניתן להפעיל פה תחבורה ציבורית בגלל הביורוקרטיה", אמר. סמנכ"ל תנועה במשרד התחבורה, אבנר פלור, אמר כי בתקופה הקרובה יוחלפו כ-200 האוטובוסים הקיימים כיום בתקן יורו 2 לאוטובוסים חדשים מתקן יורו 6, ובאחרים יותקנו לוכדי חלקיקים.

סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה בעיר, מיטל להבי, אמרה כי "בתל אביב אין מפעלים מזהמים אבל יש זיהום אוויר, והוא הורג". לדבריה, היא מלווה את חברת דן במשך שנתיים וחצי בניסיון להביא אוטובוס חשמלי ונתקלה בביורוקרטיה בלתי נגמרת מצד מכון התקנים, מוסדות התכנון, חברת החשמל, משרדי הממשלה וחברות פרטיות. "דרך הייסורים של האישורים וההיתרים שעוברים זה פשוט לא ייאמן", אמרה. היא ביקשה לכנס את כל הגורמים לדיון מיוחד להסרת החסמים. ליטבק התייחס לדבריה ואמר: "עומד אוטובוס ללא זיהום אוויר והחסמים פשוט לא נותנים לו לזוז".

מנהל חטיבת הנדסה הרכב באגד, יוסי כהן, אמר כי לפני 6 שנים הביאה אגד אוטובוס היברידי שפעל על גז, וכדי לתדלק אותו הוא היה צריך לנסוע 100 ק"מ, מחיפה לגן שמואל וחזרה. הוא הוסיף כי תדלוק בגז טבעי אפשרי היום רק באלון תבור, בתחנה שלא פתוחה לקהל ונמצאת 40 ק"מ מחיפה. "יצאנו למכרז על 30 אוטובוסים מונעים בגז, אבל איפה אני אתדלק אותם? הבעיה היא רגולציה ותחנות הטענה", אמר. ראש ענף הרכב בלשכת המהנדסים והאדריכלים, שמואל בן ארי, אמר כי עד לפני שנתיים היה המהנדס הראשי של אגד וכאשר ניסה לשכנע את הפקיד במשרד האנרגיה להקים תחנות תדלוק הוא נתקל בסירוב מחשש לאירועי בטיחות. "הפקיד אמר לי שהוא לא מוכן שאפקט רמדיה ייפול לו על הראש", סיפר בן ארי.

נציג משרד הבריאות, ד"ר זהר ברנט יצחקי, אמר כי לוכדי חלקיקים זה פתרון לא מספיק טוב לכן המשרד מעדיף מעבר לתקן יורו 6 ולהנעה בגז או חשמל. להבי ביקשה לדעת האם למשרד הבריאות יש יכולת להשפיע על החלטות בעניין עצירה של גריטת אוטובוסים ויצחקי השיב כי למשרד אין אמירה בעניין. "אתם פושטים על כל דוכן פלאפל הכי קטן שנפתח, הורגים את הקטנים אבל על הגדולים לא מטילים פיקוח", אמרה להבי בתגובה. יצחקי השיב כי בתחום זיהום האוויר האחריות על הפיקוח היא בידי המשרד להגנת הסביבה.

אשר סיכם את הדיון וציין כי תחבורה ציבורית היא חשובה במניעת זיהום אוויר, שכן כל אוטובוס מחליף שיירה של מכוניות. עם זאת הוא הוסיף כי הוועדה דורשת ממשרד התחבורה לרכז את פעילות כל הגורמים הרלוונטיים כדי להסיר חסמים ולפעול לכך שחברות התחבורה הציבורית יוכלו להצטייד באוטובוסים מונעי חשמל או גז טבעי, ואמר כי יבקש מיו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל לקיים דיון בנושא. עוד דרשה הוועדה ממשרד התחבורה להביא להתקנה מידית של לוכדי חלקיקים באוטובוסים הישנים ולהעבירם לתקן יורו 4 בהקדם. ח"כ אשר הוסיף כי הוועדה מבקשת ממשרד התחבורה גם תוכנית עבודה לגריטה של כל האוטובוסים בתקן יורו 2.

תאריך:  05/07/2016   |   עודכן:  05/07/2016
עידן יוסף
+קצבת ילדים חולי סרטן תגדל משמעותית
14:37 05/07/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
כיום עומדת הקצבה על 2,561 שקלים והיא תעלה ל-4,487 שקלים  ▪  על-פי מכתב שכתב שר הרווחה לוועדה, העלות השנתית של הצעת החוק מוערכת בכ-12.7 מיליון שקלים
(מצוקה קשה)
+לקריאה שנייה ושלישית: שעת הנקה - גם לאבות
13:54 05/07/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי החוק החדש, יהיה ניתן לחלק את היציאה מוקדם בין ההורים בהודעה מראש למעסיק לגבי חלוקת הימים בין ההורים
(לא רק לאימהות [צילום: AP])
+שומרי בתי הספר יקבלו מענק
12:08 05/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שכר עובדי קבלן בתחומי הניקיון והשמירה במגזר הציבורי יעלה; גם שומרים במוסדות חינוך יקבלו מענק
([צילום: AP])
+שוטרים ישמרו על הסדר בביטוח הלאומי
10:04 05/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה (ב') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 180), התשע"ו-2016. הוצע בה לקבוע במפורש כי קצין משטרה רשאי להקצות שוטרים בתשלום שיוצבו בשעות קבלת קהל בסניפים של המוסד לביטוח לאומי, וזאת גם לשם שמירה על הסדר הציבורי ועל שלום הציבור בהם, בנוסף לסמכות הקבועה בסעיף 102ז לחוק המשטרה, התשס"ו–2006, שמאפשרת הקצאת שוטרים בתשלום לשם סיוע בהפעלת סמכויות אכיפה או גבייה.
+חוק איסור הפליית עיוורים יוחל גם על אומנים לכלבי נחייה
10:01 05/07/16  |  
מליאת הכנסת אישרה (ב') בקריאה שלישית את הצעת חוק איסור הפליית עיוורים המלווים בכלבי נחייה (תיקון מס' 2), התשע"ו-2015 של ח"כ מיקי רוזנטל ואילן גילאון. מוצע להחיל את הוראות חוק איסור הפליית עיוורים המלווים בכלבי נחייה גם לגבי אומן לכלב נחייה בתהליך הכשרה ומאמן כלבי נחייה בתהליך הכשרה, כשהם מלווים בכלבים, כך שלא תוגבל זכותם להיכנס למקום ציבורי ולהשתמש בתחבורה ציבורית ולא ייגבה מהם כל תשלום בעד זה. בנוסף, מוצע לאפשר הגשת תביעה אזרחית על-ידי אדם עם עיוורון, נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות או ארגון העוסק בקידום זכויותיהם של אנשים עם עיוורון, בשל הפרת הוראות החוק ובית המשפט יוכל לפסוק, בנוסף על כל סעד אחר, פיצויים אף ללא הוכחת נזק. עוד מוצע לעדכן את סעיף העונשין ולקבוע קנסות ספציפיים בשל הפרת הוראות סעיפים 2 או 3 לחוק. לבסוף, מוצע לשנות בחוק את המונח "עיוור" למונח "אדם עם עיוורון".
+"קבוצות באוכלוסייה סובלות מביורוקרטיה"
09:40 05/07/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
במסגרת דיון הכנסת בנושא מדיניות זיהוי מבדל אמרה עו"ד שרה לואיס מהמרכז לסיוע משפטי לעולים "בשנה האחרונה אנו ערים לתופעה הולכת ומתעצמת של העמסת דרישות ביורוקרטיות שונות במסגרת תביעות אבהות של יוצאי אתיופיה, הבולטת ביניהן היא הדרישה לבדיקות "זיהוי מבדל"
(אפליה קשה [צילום: יואב ארי דודקביץ//פלאש 90])
+"הפקידים לא דואגים לעצמם? כולנו נהיה קשישים"
00:46 05/07/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות מחסור בעובדי כוח עזר בבתי אבות, הם אינם מורשים להעסיק עובדים זרים  ▪  יו"ר ועדת הפנים: האנשים שהקימו את המדינה הם אלה שמאכלסים את בתי האבות ואין מי שיטפל בהם
([צילום: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דן / Dan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מיטל להבי / Meital Lehavi   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החסמים שעוצרים את האוטובוסים ה"ירוקים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20

05/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
"חמש שנים עברו והמחירים לא ירדו ואף עלו במקרים מסוימים", כך הטיחו (יום ב') חברי ועדת הכספים בנציגי הממשלה שהשתתפו בדיון מיוחד לציון חמש שנים לפרוץ המחאה החברתית. חברי ועדה תקפו את שר האוצר על-כך שלטענתם הוא "חושש להילחם במונופולים". חברי מפלגתו של כחלון השיבו, כי "אנחנו מקדמים רפורמות רבות וכבר רואים את התוצאות בשטח". יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר כי "הממשלה הנוכחית פועלת כבר שנה ולא ניתן עוד לטעון שהבעיות נוצרו קודם. עם כל הכבוד למשרד האוצר והדיבורים על רפורמות, בפועל המחירים לא ירדו".
04/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
דיון סוער נערך (יום ב', 4.7.16) בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות על קשירה ובידוד של מאושפזים פסיכיאטריים. מנכ"ל משרד הבריאות, משה ברסימנטוב, אמר כי להערכת המשרד כ-4,000 חולים פסיכיאטריים נקשרו השנה. ברסימנטוב הגיב לשאלת ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) בעניין.
04/07/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) צפוי להציע לחבריו לסיעה לפרוש מן הממשלה בשל מחדליה במניעת פיגועי טרור.
03/07/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
היומון הארץ מגן על חנין זועבי, שקראה לחיילי צה"ל "רוצחים". במאמר מערכת (גיליון יום ו', 1.7.16), תחת הכותרת "זכותה של זועבי", נאמר: "זועבי כינתה את חיילי צה"ל שהרגו אזרחים על המרמרה 'רוצחים' (ואמרה) "נרצחו תשעה בני אדם. אתם צריכים להתנצל".
01/07/2016  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
חוק השבת נגנז: מיקי זוהר התחרט  /  עידן יוסף
מרפאות סיסטיק פיברוזיס בסכנת סגירה  /  עידן יוסף
רפורמת משק החשמל ממשיכה להתעכב  /  עידן יוסף
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
המחוקק מעל החוק  /  איתמר לוין
המדינה - פלא שרק הולך ומתעצם  /  יוליה מלינובסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il