|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

אם יש לך נפטון...

נסיגת כוכב נפטון תשפיע חיובית או שלילית בהתאם למזלך. ההשפעה החיובית תהיה זמנית ובסיומה התרחשויות שליליות תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
03/06/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
נפטון מעלה ומוריד, מוריד ומעלה

והפעם על איל הים - נפטון.

השבוע נכנס לנסיגה כוכב נפטון, איל הים המקושר עם כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית. ואילו בהשפעתו השלילית, מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ובלבול חושים.

כוכב זה נמצא במזל דלי וישהה בנסיגה עד נובמבר 2009.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית, שכן זו אותה ההתאהבות לה כולם מחכים. אנרגיה של אהבה עילאית שקל להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה.

את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: טלה, תאומים, מאזניים, וקשת. תרגישו הרבה יותר רומנטיים, יצירתיים ומאוהבים בצורה סוחפת אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר.

לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: דלי, אריה, עקרב ושור. אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בלבול, חוסר יציבות, תהיו הרבה יותר רגישים ויהיה לכם קשה יותר לחשוב בדרך רציונלית - עובדה שתקשה עליכם להחליט החלטות חשובות בחייכם. יתרחשו אצלכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר ודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו.

מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו הגרועה של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אובייקטיבית, אלא תעדיפו לראות את הדברים בדרך אופטימית גם כשהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי הוא החומר הכימי המופרש במוח והנקרא: פנילאתילמין. חומר זה מופרש במוח למשך כשנתיים/שלוש וזהו אכן הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו. התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש, שמחה והנאה.

את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו. הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "ורוד", כך שהכל נראה טוב, יפה ונהדר.

הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות. בכל הזמן שחלף חיו בתוך בועה ולא ראו את בן/בת הזוג בעיניים הנכונות.

ההתעוררות הינה קשה וכואבת, שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים כבר עברו כמה שנים. במקרה הטוב, (ויש גם כאלו) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה. אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופוריה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכואב של פרידה.

הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות, היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר ודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר, עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד תחת השפעה כוכבית זו ואולם חשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

במקרה שאתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אובייקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע- את ימי השבוע הקרובים מומלץ לכם להעביר בניסיון לעסוק בתחביבים שלכם. עיסוק זה ימלא אתכם רגשית ויעביר לכם את התחושות הלא נוחות של תקופת יום ההולדת.

תאומים
בתקופה זו אתם מתעמתים עם חשיבותה של המשפחה בחייכם. מצד אחד אירועי החיים נותנים לכם זווית ראייה חדשה ושונה לגבי הצורך שלכם במשפחתיות, ומצד שני אתם מעוניינים להיות עצמאיים ולא להיות תלויים באף אחד. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם שאתם נתקלים בהתלבטות שאינה מאפשרת לכם בחירה חופשית. צפו לחוסר יציבות בנושאי קריירה ואל תתנו לעובדה זו להלחיץ אתכם.

סרטן
בתקופה זו של חייכם נראה שאתם מעדיפים להיות לבד ופחות בחברת אנשים וזאת מאחר שיש לכם צורך בהתכנסות פנימית שאינה מאפשרת לכם להיות פתוחים אל האחרים. גם כאשר אתם שוהים עם אחרים יש לכם צורך לתפוס פינה בצד כדי שלא יפנו אליכם. בחודש הקרוב תחושה זו עומדת לעבור, אך עדיין תעדיפו לבלות ולשהות במחיצת האנשים הכי קרובים לכם ועדיף בפינה האינטימית שלכם.

אריה
הימצאות הכוכב סאטורן, המביא איתו אחריות ועשייה בבית הכספים שלכם, מלמדת על כך שאתם מפנים משאבים רבים לעשיית כסף. מאחר שכרגע גם רבים מהכוכבים בשמים נמצאים בבית הקריירה שלכם, הרי שעושה רושם שאכן אתם בתקופה טובה עם יכולת להוכיח את עצמכם. בנושאי מערכות יחסים אתם עומדים להיכנס לתקופה חסרת יציבות ולכן השהו החלטות חשובות.

בתולה
נושאי עבודה עומדים להיות מאוד משמעותיים בתקופה זו בגלל העובדה שאתם מאוד רוצים לדחוף את עצמכם קדימה. יש לכם פוטנציאל של יכולת להיות בקשר עם גורמים מעבר לים ומומלץ לכם לא להפסיד הזדמנויות שונות אלא לבדוק כל הצעה. היכולות שלכם עכשיו גבוהות מתמיד. אל תרשו לחוסר ביטחון מעצמכם או מהסביבה להניא אתכם מתוכניותיכם. הקשיים העיקריים כבר מאחוריכם.

מאזניים
ההבנות להן אתם זוכים מביאות אתכם למקומות גבוהים ברמת המודעות. למרות ההכרח להתמודד עם פחדים שונים, הרי שבסופו של דבר יש לכם יכולת למנף את עצמכם ולהגיע למקומות טובים ביחסים שלכם עם הזולת ובחיי היום יום. זה גם הזמן לנסוע לטייל ולהטעין מצברים רגשיים. בנוסף, חשוב מאוד שתקפידו על יחסים קרובים עם המשפחה, כיוון שאתם עומדים לעבור מהפכים משמעותיים.

עקרב
מבחינה חברתית זוהי תקופה מצוינת לעשות חשבון נפש ולבדוק מי הם האנשים המתאימים לכם ביותר כדי להמשיך ולהיות איתם בקשר. לסגנון החיים שאתם מנהלים יש דינמיקה מאוד משתנה ולכן גם אינכם יכולים לצפות ליציבות. בשבוע האחרון התיישר כוכב התקשורת בבית השותפויות שלכם כך שמשבוע זה ואילך, תוכלו ליצור לעצמכם מערכות יחסים נוחות וטובות בתחומים להם תזדקקו.

קשת
התקופה של מחצית השנה לאחר יום ההולדת תמיד טעונה ומביאה איתה התלבטויות בתחומים השונים של החיים. מומלץ לכם לא לתת לרגש לנהל אתכם ולהתנהג באופן הגיוני ושכלתני ככל שניתן. אירועים שונים במשפחה הקרובה דורשים מכם התנהלות חדישה ולכן חשוב שתבדקו את המניעים של הסובבים אתכם. במידה שתפעלו במובן של להיות חכמים ולא בהכרח צודקים – יוקל לכם!

גדי
אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל עוברים שינויים ותהפוכות משמעותיות. זוהי הזדמנות לשינוי במידה שתוכלו לשאת את ההבנה שאכן אתם זקוקים לה. מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה שבה עליכם להיות יותר זהירים, כיוון שהיא עלולה להביא יחד איתה אופטימיות יתר. ולכן, זהירות שהיא מנת חלקכם בהתנהגות היומיומית, תהיה גם עכשיו שם המשחק.

דלי
מרבית הכוכבים בשמים מתרכזים אצלכם בבית המשפחה הקרובה, עובדה המצביעה על כך שאנשים קרובים במעגל הראשון של חייכם זקוקים לתמיכתכם ועזרתכם. כוכב השפע נמצא במזל שלכם ומביא לכם התחלות והזדמנויות חדשות ואולם עדיין עליכם לנהוג בזהירות בנושאים אלו בגלל העובדה שהכוכב נכנס לנסיגה עד לחודש אוקטובר. בתקופה זו מומלץ לכם לבדוק כל נושא לעומק ולא להסתפק באינסטינקטים.

דגים
התקופה אינה שקטה עבורכם בגלל העובדה שבדרך כלל אתם מעדיפים לשקוע בתוך השקט והשלווה שלכם ואולם נראה שהחיים אינם מניחים לכם לעשות כך. אתם בהתלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ואינכם נוטים לערב אף אחד בחייכם בשלב זה. הקשיבו לקול הפנימי שלכם בכל פעם בו תצטרכו להחליט החלטות ולא תהיו בטוחים לגבי המשך הדרך. נראה שהאינטואיציה היא המדריך הטוב ביותר לחיים.

טלה
משבוע זה ולמשך כל החודש הקרוב נראה שתהיו עסוקים בענייני כספים, עד עכשיו כוכב התקשורת היה בנסיגה בבית הכספים שלכם, כך שבהחלט ייתכן שהובטחו לכם דברים שבמשך הזמן ראיתם שאין למבטיחים כוונה לממש את מילתם. התנהלות כזו גורמת לכם להיות בחוסר שביעות רצון עם האחרים ולהבין שעליכם לערוך מחדש את תוכניותיכם הכלכליות מבלי להתחשב באחרים.

שור
בתקופה זו לאחר יום ההולדת שלכם אתם אמורים להתחיל להתחזק ולהרגיש שהנה עברתם כיברת דרך ועכשיו אתם כבר יודעים לאן פניכם מועדות ומהי ההשקעה שתצטרכו להשקיע כדי שתוכלו להצליח בהמשך. מחודש זה תקבלו את הכוח והיכולת להצליח במה שתרצו ובכך תוכלו ליישם את תוכניותיכם שתקופה ארוכה השתהו בגלל עיכובים ולחצים שונים שלא היו תלויים בכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  03/06/2009   |   עודכן:  03/06/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא תהיה זו הפרזה אם ייאמר שפרשת דודו טופז היא עוד סממן שהזניה של השיח הציבורי, אלימות ורמיסת כל כללי החוק והמשפט. הרבה דיו עוד יישפך בעיתונות על הפרשה וכלי התקשורת האלקטרוניים לא ישקטו עד שהאליל יירמס ברגל גסה.
03/06/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
רבים מאחלים לדודו טופז שתוכח חפותו המלאה. זה איחול אנושי. מי שמאחל זיכוי לטופז כורך באיחולו - כריכה המובנית בו - קללה לזולתו. לאחר הכאתם של אבי ניר ושל שירה מרגלית ולאחר איום על בועז ב-ציון, ברור כי ההאשמה, ברורה כשמש ביום שרב, מתנוססת - כדגל שחור - בראש חוצות. אם יש אשמה - ברור כי יש אשם, אף כי אם עד לרגע זה טרם הוכחה אשמתו של מי מהחשודים.
03/06/2009  |  אברהם שרון  |   מאמרים
קבלו כותרת: "מזוז: במדינה מתוקנת, ליברמן לא היה שר" (מעריב / 2.6.09). בקביעה הזאת, אותה השמיע בכינוס לשכת עורכי הדין באילת יש מסר: ישראל איננה מדינה מתוקנת. עובדה- ליברמן שר.
03/06/2009  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
אחד הדברים הראשונים שלמדתי על צבא - עוד כשהייתי גדנ"עי - שאי-אפשר לדרוש בו צדק. פעם, בערבות מחנה קיץ בגדנ"ע, שאל אותנו המדריך למה יש גדרות גבוהות סביב הבסיס. אחר כמה רגעים הסביר, שהן נבנו כדי שההיגיון יישאר מחוץ למחנה והצדק לא ייכנס אליו. "ככה זה צבא", חתם.
03/06/2009  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
דודו טופז לא באמת פושע. כלומר הוא כן פושע, אבל לא מקצועי.
03/06/2009  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il