|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קלינטון. "העליב את כולם" [צילום: סול לוב, AP] טראמפ. "אני ג'נטלמן" [צילום: פטריק סמנסקי, AP]

הסתיים העימות השני בין המועמדים לנשיאות

טראמפ: הילרי קלינטון תלך לכלא <br>קלינטון: הווידאו - זהו טראמפ

טראמפ: לא הטרדתי, רק דיברתי; ביל קלינטון עשה דברים גרועים הרבה יותר קלינטון: הטענה שאובמה לא נולד בארה"ב - שקר גזעני טראמפ מאשר שלא שילם מיסים וטוען שגם תומכיה של קלינטון ניצלו את אותן פרצות קלינטון: דבריו של טראמפ נגד המוסלמים מעודדים גיוס לדאעש
10/10/2016  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות בארה''ב   |   תגובות
טראמפ והמאשימות
שעה קלה לפני העימות הופיע טראמפ למסיבת עיתונאים עם שלוש נשים המאשימות את ביל קלינטון בהתקפה או בהטרדה מינית: פאולה ג'ונס (עובדת מדינה מארקנסו שהגישה ב-1994 תביעה על תקיפה מינית נגד ביל קלינטון בטענה שהוא התערטל בפניה בחדר מלון), חואניטה ברואשריק (שטענה ב-1999 שקלינטון אנס אותה ב-1978 ושרעייתו הילרי ניסתה להשתיק אותה) וקתלין ווילי. "הנשים האמיצות-מאוד האלה ביקשו להיות כאן", אמר טראמפ. במסיבת העיתונאים השתתפה גם קאתי שלטון שנאנסה בגיל 12, ושהילרי קלינטון ייצגה את החשוד באונס מטעם הסנגוריה הציבורית.

התלונן על המנחים
לאורך העימות התלונן דונלד טראמפ מספר פעמים, כי המנחים אינם הוגנים אליו. לטענתו, מרתה ראדאץ וקופר אנדרסון אפשרו להילרי קלינטון לחרוג שוב ושוב ממסגרת הזמן שלה, בעוד שהוא עצמו לא יכול היה להוסיף אפילו שנייה אחת. השניים השיבו, שטראמפ קיבל תוספות זמן רבות.

לחיצת ידיים קצרה
בניגוד למקובל, קלינטון וטראמפ לא לחצו ידיים בתחילת העימות. בשאלה האחרונה התבקשו השניים לציין תכונה חיובית זה על זו. קלינטון שיבחה את טראמפ על גידול ילדיו, ואילו טראמפ ציין שקלינטון נלחמת על דעותיה ואינה מוותרת. רק בסיום העימות הם לחצו ידיים בקצרה ומיד נפרדו. לאחר העימות נראה טראמפ מתוח מאוד, בעוד קלינטון חייכה רבות.

העימות השני בין הילרי קלינטון לדונלד טראמפ (יום ב', 10.10.16) עמד בסימן מהלומות מילוליות עזות בין שני המועמדים, שבמרכזן ההקלטות של טראמפ מלפני עשור, ולצידן - פרשות המיילים של קלינטון.

ההקלטות, שנעשו לפני עשור ובהן נשמע טראמפ מתייחס בגסות רבה לנשים (כולל לבתו איוונקה), הביאו שורה של רפובליקנים בכירים להסיר את תמיכתם ממנו, וחלקם קראו לו לפרוש מן המרוץ. טראמפ הבהיר שאין לו כל כוונה לעשות זאת. יועציה של קלינטון סברו לפני העימות, שאסור לה להיגרר לקרב הכפשות איתו, ויש ביניהם אף שטענו, שהצגתה כמי שנפגעה ממעשיו של בעלה דווקא תועיל לה.

העימות התקיים באוניברסיטת וושינגטון בסנט לואיס במתכונת של Town Hall. מחצית מהשאלות באו מהקהל, המורכב ממצביעים שעודם מתלבטים בין שני מועמדים. את המחצית השנייה הציגו המנחים - מרתה ראדאץ מ-ABC ואנדרסון קופר מ-CNN - בנושאים הבולטים העולים במדיה החברתית. קלינטון וטראמפ עמדו והלכו על הבמה והתקרבו זה לזו, אך בניגוד למקובל - לא לחצו ידיים בתחילת העימות.

טראמפ: זו הייתה שיחת-פטפוט

קלינטון לא ניצלה את השאלה הראשונה - "האם את/ה מודל התנהגות לנוער" - כדי להעלות את ההקלטות של טראמפ. הלה, מצידו, הזכיר בדברי הפתיחה שלו את הסכם הגרעין עם אירן ואמר, כי ארה"ב העניקה 5150 מיליארד דולר למדינה תומכת טרור שלפני שלוש שנים הייתה חלשה מאוד. "זו העסקה המטופשת ביותר שראיתי בימי חיי", אמר מאוחר יותר.

אנדרסון שאל מיד את טראמפ האם הוא מודע לכך שתקף מינית נשים, אך טראמפ השיב: "לא הבנת את זה ולא אמרתי את זה. זו הייתה שיחת-פטפוט. לא הייתי צריך להגיד את זה והתנצלתי בפני משפחתי ובפני העם האמריקני". הוא הסיט את הנושא לעבר דאעש ואמר שזהו הנושא המטריד המרכזי. קופר לחץ: "האם אתה אומר שלא עשית את מה שאמרת?". טראמפ: "יש לי כבוד רב לנשים. לא עשיתי את הדברים הללו. אנחנו נשוב ונעשה את אמריקה גדולה, חזקה ועשירה".

קלינטון הגיבה: "מעולם לא הטלתי ספק במסוגלות של מועמדים רפובליקנים לשרת. עם טראמפ זה שונה, ואמרתי זאת מאז חודש יוני. שמענו אותו אומר מה הוא חושב על נשים ומה הוא עשה להן. הוא אמר שהווידאו הזה אינו מייצג אותו, אבל כולנו יודעים שזה בדיוק מייצג אותו. ראינו אותו מבזה נשים, לועג להופעה שלהן. כן, זהו דונלד טראמפ". קלינטון ציינה, כי טראמפ פגע גם בנכים, מוסלמים, מהגרים, היספאנים ועוד. קלינטון הבטיחה לעזור לכל האמריקנים, וטראמפ הגיב באומרו שמדובר במילים בלבד ובהבטחות שקלינטון לא עמדה בהן בעבר.

"אם תסתכלו על ביל קלינטון - זה הרבה יותר גרוע. מעולם לא היה בפוליטיקה האמריקנית מישהו שפגע בצורה כזאת בנשים. הילרי קלינטון תקפה בגסות את אותן נשים וארבע מהן נמצאות כאן הלילה. היא ייצגה את מי שאנס אחת מהן בגיל 12 ופעמיים ראו אותה צוחקת עליה", תקף טראמפ. "ביל קלינטון נשפט, רשיונו כעורך דין נשלל והיה עליו לשלם 850,000 דולר לפאולה ג'ונס שגם היא נמצאת כאן. הילרי צריכה להתבייש".

קלינטון: תחליטו אם הוא מכבד נשים

קלינטון השיבה: "חלק גדול ממה שאמר אינו נכון. הוא עושה זאת במקום לענות לשאלות; זו ההחלטה שלו. אני נזכרת במה שמישל אובמה ייעצה לכולנו: כשהם יורדים - אתם עולים. אם זה היה רק וידאו אחד, אולי היה אפשר להבין את מה שהוא אומר הלילה. אבל כולנו יכולים להחליט האם האיש שבווידאו ועל הבמה מכבד נשים", אמרה. היא הוסיפה דוגמאות מהתנהגותו של טראמפ ואמרה שמעולם לא התנצל בפני אנשים אחרים בהם פגע. לדבריה, טענתו של טראמפ לפיה הנשיא ברק אובמה לא נולד בארה"ב הייתה "שקר גזעני".

טראמפ הפנה את קלינטון לצפות בתשדירי התעמולה של הזוג אובמה נגדה לפני שמונה שנים. הוא הזכיר: "זהו מרוץ בו הפסדת, חד וחלק, לא כמו הצורה שבה את ניצחת את ברני סנדרס - תראו מה יצא בוויקיליקס". הוא שב והזכיר את פרשת המיילים של קלינטון, והצהיר שאם ייבחר לנשיא - ימנה תובע מיוחד לחקור את הפרשה. קלינטון: "כל מה שהוא אומר אינו נכון, אבל אני לא יכולה לבזבז את כל הזמן על fact-checking של דבריו במקום להגיד מה שאני רוצה לעשות. אני שמחה שטראמפ לא אחראי לאכיפת החוק בארצנו". טראמפ: "כי את תהיי בכלא".

ראדאץ שאלה את קלינטון על פרשת המיילים, והיא השיבה: "זו הייתה טעות ואני נוטלת את האחריות עליה. לצד זאת, יש האשמות בלתי מבוססות. אין שום ראיה לכך שמישהו פרץ לשרת בו השתמשתי ואין שום הוכחה שמידע מסווג הגיע לידיים הלא-נכון". טראמפ: "היא שוב משקרת. היא אמרה שמחקה 33,000 מיילים עסקו בחתונת בתה ובשיעורי יוגה". קופר נאלץ להעיר לטראמפ שלא יפריע לקלינטון, ואילו טראמפ שאל מדוע אינו מעלה את נושא המיילים - כאמור, מיד לאחר שראדאץ עשתה זאת.

בשאלה הבאה - על תוכנית ביטוח הבריאות של אובמה - החל טראמפ לענות, וקופר ציין שזהו תורה של קלינטון לענות ראשונה. השניים הציעו זה לזו לענות ראשון, וטראמפ אמר: "אני ג'נטלמן". קלינטון אמרה שיש לתקן את מה שצריך ב-Obamacare, בעוד טראמפ טען שיש לבטל אותה לחלוטין ושמדובר בהונאה אחת גדולה.

קלינטון: שת"פ עם מדינות מוסלמיות

מצביעה מוסלמית שאלה על היחס למוסלמים. טראמפ אמר, ששנאת מוסלמים היא בושה, אבל "יש בעיה ואנחנו צריכים לוודא שמוסלמים ידווחו כאשר הם רואים בעיות. אם הם לא עושים זאת, זה מצב קשה מאוד לארצנו. יש טרוריסטים מוסלמים קיצוניים, והיא [קלינטון] והנשיא אובמה אפילו לא אומרים את השם הזה". קלינטון: "נאמרו דברים קשים מאוד על מוסלמים, כולל בידי דונלד. הדמגוגיה של דונלד מסוכנת מאוד. אנחנו צריכים שהמוסלמים יהיו העיניים והאוזניים שלי. אני רוצה להביס את דאעש בקואליציה עם מדינות מוסלמיות. אנחנו לא במלחמה עם האיסלאם".

ראדאץ הזכירה שטראמפ דיבר על מניעת כניסתם של מוסלמים לארה"ב, ושמצד שני - מייק פנס [מועמדו לסגן הנשיא] אמר שזו שוב אינה עמדתו. הוא ניסה להתחמק, אך ראדאץ קטעה אותו ודרשה תשובה. טראמפ השיב, שמדובר בבדיקה של מי שייכנסו לארץ, בעוד אובמה וקלינטון מאפשרים למאות אלפי פליטים - למשל מסוריה - להיכנס בלא כל בדיקה.

קלינטון נשאלה מדוע לקחת את הסיכון שבכניסת פליטים, והשיבה, כי יש פליטים רבים בסוריה הסובלים בשל התוקפנות הרוסית, ועל ארה"ב למלא את חלקה בסיוע להם. "אנחנו לא יכולים למנוע מאנשים להיכנס על בסיס דתי; אנחנו מדינה שנבנתה על סובלנות דתית", הדגישה. לטענתה, דבריו של טראמפ מעודדים גיוס לדאעש, המבקש לנהל מלחמה דתית.

טראמפ: היא מאשימה את לינקולן בשקריה

שאלה נוספת עסקה בהדלפות ממטה קלינטון והתמקדה בנאום שלה בפני אנשי וול סטריט. הטענה הייתה, שהיא מדברת בצורה אחת מול הבנקאים, ובצורה אחרת - מול הציבור. קלינטון לא ענתה במישרין על השאלה, אלא טענה שהנשיא ולדימיר פוטין מנסה להתערב בבחירות "והם עושים זאת כדי לסייע לטראמפ, אולי משום שהוא הילל את פוטין, אולי משום שהוא רוצה לעשות עסקים ברוסיה". לדבריה, על טראמפ לפרסם את דוחות המס שלו כדי לדעת מהם האינטרסים שלו.

טראמפ הגיב באומרו שקלינטון משקרת, ו"עכשיו היא מאשימה בשקרים שלה את אברהם לינקולן. אייב הישר לא שיקר, וזה ההבדל הגדול ביניכם". לדברי טראמפ, הוא מכיר את פוטין ויהיה מצוין אם שתי המדינות יוכלו להילחם יחדיו בדאעש, "אבל כל פעם שקורה משהו - מאשימים את רוסיה. אין לי עסקים ברוסיה, אין לי שום הלוואות מרוסיה". הוא טען, כי וורן באפט וג'וג' סורוס - התומכים בקלינטון - קיבלו הקלות מס גדולות בהרבה משלו, הוא עצמו שילם מס במאות מיליוני דולרים והבטיח שיפרסם את דוחותיו כאשר יהיו מוכנים. לדבריו, קלינטון לעולם לא תשנה את שיטת המיסוי, משום שהיא מיטיבה עם תומכיה.

טראמפ טען, שהוא מבין את חוקי המיסים טוב יותר מאשר כל מועמד אחר לנשיאות אי-פעם. לדבריו, הוא השתמש בהקלות המס בהם השתמשו אחרים. קופר שאל כמה שנים לא שילם טראמפ מס, אך הוא לא ענה אלא תקף את קלינטון על כך שלא שינתה את שיטת המס שהיא מבקרת; "היא רק מדברת", טען. טראמפ שינה את הנושא וטען שקלינטון לוקה בשיפוטה - למשל בנושא בנגזי ודאעש. קלינטון הגיבה: "here we go again" ומנתה את הישגיה בזירה הפוליטית. לדבריה, לא יכלה לשנות את שיטת המס משום ששירתה בסנט תחת נשיא רפובליקני [ג'ורג' בוש הבן].

מחלוקת על סוריה ודאעש

השניים נשאלו על המצב בסוריה. קלינטון אמרה, שרוסיה מתכוונת להרוס את חלב כדי לשמור על שלטונו של בשאר אסד, וכי יש צורך להפעיל לחץ על רוסיה ולפעול "עם שותפינו על הקרקע" - ושוב אמרה שרוסיה מעוניינת בטראמפ כנשיא. היא הביעה תמיכה בחקירת פשעי המלחמה של רוסיה וסוריה. לצד זאת הצהירה, כי אין להכניס כוחות קרקעיים אמריקניים לסוריה, אלא רק כוחות מיוחדים ולהמשיך לאמן ולחמש כוחות כורדיים וסוניים. לדבריה, יש לשים על הכוונת את מנהיג דאעש, אבו בכר אל-בגדדי.

טראמפ טען שארה"ב צריכה לחזק את כוחה הגרעיני, המפגר אחרי זה של רוסיה. "היא מדברת בעד המורדים, אבל היא אפילו לא יודעת מיהם. בכל פעם שאנחנו מחמשים מורדים, קורה אסון; תראו מה קרה בלוב. כמעט כל מה שהיא עשתה במדיניות החוץ היה אסון", האשים. "רוסיה, סוריה ואירן הורגות את דאעש, והן עושות זאת כי מדיניות החוץ שלנו חלשה". הוא אמר שאינו מסכים עם פנס, שאמר שעל ארה"ב להתערב בצורה צבאית בסוריה. לדברי טראמפ, ממשל אובמה נוהג בטיפשות כאשר הוא מודיע מראש היכן יתקוף וכך מאפשר למנהיגי דאעש להימלט. הוא לא ענה לשאלה מהי האסטרטגיה שלו למאבק בדאעש.

קלינטון שבה והאשימה את טראמפ בעלבונות כלפי קבוצות מיעוט רבות, ואמרה שהיא וסנדרס ניהלו מאבק הוגן על עקרונות ולא על עלבונות - בניגוד לטראמפ. הלה השיב, כי בליבה של קלינטון יש שנאה רבה. קופר שאל את טראמפ האם צפייה בקלטת סקס - כפי שהמליץ לעשות - מלמדת על משמעת עצמית, שלדברי עצמו מאפיינת מנהיגים. טראמפ טען, שלא המליץ על כך והפנה למחדליה של קלינטון בפרשת הקונסוליה בבנגזי.

קופר: "האם לטראמפ יש המשמעת הדרושה להיות נשיא?". קלינטון: "לא". טראמפ: "אני ממש מופתע לשמוע את זה". קלינטון: "לא רק אני אומרת את זה". היא הצביעה על הישגיהם של בעלה, של בוש ושל אובמה ואמרה שהייתה שותפה לכולם. עוד אמרה, כי יש לשנות את כיוון ההחלטות של ביהמ"ש העליון, כולל למנוע הטבות-יתר לעשירים ולפתור בעיות בתחום זכות ההצבעה.

טראמפ אמר שבידיו רשימה של 20 מועמדים לביהמ"ש העליון, וציין שברצוו שביהמ"ש יתמוך בהמשך הזכות לשאת נשק. הוא שאל את קלינטון מדוע אינה משקיעה 30 מיליון דולר מכספה שלה בקמפיין, לאחר שהרוויחה 250 מיליון דולר כתוצאה מפעילותה הציבורית. היא לא ענתה על שאלה זו, אלא אמרה שיש לבצע בדיקות רקע לפני מכירת נשק.

צפו בעימות המלא


קתלין ווילי, חואניטה ברודריק וקתי שלטון - הנשים שהאשימו את ביל קלינטון [צילום: ג'ף רוברסון, AP]
תאריך:  10/10/2016   |   עודכן:  10/10/2016
איתמר לוין
+הבלופים הבולטים
13:25 10/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טראמפ וקלינטון פיזרו כל כך הרבה טענות מופרכות ואפילו שקריות, עד שעולה השאלה האם מישהו מהם מתאים להיות נשיא ארה"ב. באופן לא מפתיע, רוב הבלופים שייכים לטראמפ - אבל קלינטון הטעתה גם היא
(ירו בלי הרף [צילום: ריק ווילקינג, AP])
+אופי מול מעשים
11:28 10/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
העימות השני הדגיש עד כמה אופיו של דונלד טראמפ בעייתי, ועד כמה מעשיה של הילרי קלינטון בעייתיים. אין פלא, שמדובר בשני מועמדים הסובלים מחוסר אהדה חסר תקדים
(עצר את הדימום [צילום: פטריק סמנסקי, AP])
+שמונה עמודים על האבא
09:18 10/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ה-FBI פרסם תיק דקיק של מסמכים שאסף לאורך השנים על פרד טראמפ, אבא-של. הוא מעולם לא נחשד בדבר, ורק סומן משום מה באחד המסמכים כבעל קשר למאפיה - ותו לא
קלינטון עולה למטוסה בפנסילבניה[צילום: אנדרו הרניק, AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טראמפ: הילרי קלינטון תלך לכלא קלינטון: הווידאו - זהו טראמפ
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דן ה
10/10/16 05:45
2
אלטע קאקער
10/10/16 06:17
3
TRUMP=TRAMP
10/10/16 11:14
4
to the gutter
10/10/16 12:19
5
הגוי..
11/10/16 09:01
6
רון ה.
11/10/16 09:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות בארה''ב
הילרי קלינטון לא פותחת פער על פני דונלד טראמפ בעקבות שערוריית ההקלטות - מלמד (יום א', 9.10.16) סקר ראשון שנערך מיד לאחר פרסום ההקלטות, בהן מתבטא טראמפ בגסות רבה כלפי נשים.
09/10/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
עוד ארבע נקודות בעקבות שערוריית ההקלטות של דונלד טראמפ: מה זה מלמד על הציבור האמריקני, כיצד קלינטון צריכה להגיב, ממה חוששים הרפובליקנים וכיצד סיקר ישראל היום את הפרשה
09/10/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
אם טראמפ יהיה יותר מדי דונלד בעימות השני מול הילרי קלינטון - הקמפיין אבוד מבחינתו. ואת זה לא אומר פרשן ליברלי התומך במועמדת הדמוקרטית. זו המסקנה של סוכנות AP מדבריו של ג'ד גרג - סנטור רפובליקני לשעבר, שסייע לנשיא ג'ורג' בוש להתכונן לעימותים. העימות הזה היה בעל חשיבות רבה לטראמפ עוד לפני שערוריית הקלטת משנת 2005, וכעת הוא מסתמן כאפשרות האחרונה שלו למנוע התרסקות מהדהדת בחודש שנותר עד הבחירות.
09/10/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
שורה של בכירים במפלגה הרפובליקנית הסירו את תמיכתם מדונלד טראמפ וחלקם קוראים לו (שבת, 8.10.16) לפרוש מן המרוץ לנשיאות. כל זאת - בעקבות חשיפת קלטת משנת 2005, בה הוא מדבר בצורה גסה במיוחד על נשים ואף מתאר כיצד ניסה לפתות אישה נשואה. טראמפ עצמו הבהיר חד-משמעית שאין לו כל כוונה לפרוש.
08/10/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
אתר האינטרנט וויקיליקס פרסם (יום ו', 8.10.16) תכתובות דואר אלקטרוני חדות השייכות ככל הנראה לג'ון פודסטה, יו"ר מסע הבחירות של הילרי קלינטון. בעבר שימש פודסטה בתפקידים שונים בבית הלבן בממשליהם של ביל קלינטון, אז שימש כראש הסגל, וברק אובמה.
08/10/2016  |  אריאל י. לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות בארה''ב  /  מי ומי  
"איזנקוט אישר שמנענו גרעין מאירן"  /  עידן יוסף
טראמפ לא שילם מס פדרלי במשך 18 שנה  /  איציק וולף
כ-80 מיליון בני אדם צפו בעימות  /  איציק וולף
מעורב אנטישמי ופרו-ישראלי  /  ענבל בר-און
ההוריקן הפוליטי של טראמפ  /  איתמר לוין
ההכרעה בעיצומה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il