|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

דיון טעון בוועדת החוקה על "המתה באדישות"

אמה של אדל בת הארבע שנהרגה מיידוי אבנים: "למה אני צריכה ללכת לעסקת טיעון כי קשה להוכיח כוונת רצח?" יו"ר ועדת החוקה: "אבן שנזרקת על מכונית היא כוונה לרצח בנסיבות מחמירות. אין בה אדישות"
07/11/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מדרג עבירות ההמתה [צילום: דוברות הכנסת]

ועדת החוקה חוק ומשפט המשיכה להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מספר 124) (עבירות המתה) שנועדה ליצור מדרג חדש של עבירות המתה בחוק העונשין. את להצעת החוק הממשלתית מוזגה הצעת החוק שיזמו יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי וח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני). הדיון התמקד בהבחנה בין שתי צורות היסוד הנפשי בעבירת ההמתה- אדישות וקלות דעת. לפי הצעת החוק, עבירת הרצח תכלול בנוסף ליסוד נפשי של כוונה, את ההמתה באדישות.

סלומינסקי אמר לבני המשפחות השכולות כי "זריקת אבן אינה אדישות, אלא כוונה לרצח בדרגה גבוהה ואת זה נצטרך לבחון בניסוח החוק".

עו"ד עמית מררי ממשרד המשפטים הבהירה כי "מקרי האדישות רבים. כיום אין הבדל בספר החוקים בין אדישות וקלות דעת, אך הלכה למעשה בית המשפט נדרש להבחנה בפסקי דין, למרות שאין עבירות הדורשות זאת. ערך חיי אדם הוא ערך שאין שני לו ולכן קיפוח חיי אדם תוך מודעות וזלזול ראוי להיות מתויג כרצח גם כשהייתה כוונה וגם כשלא. מקרים קלאסיים הם דקירות - אדם לא החליט להמית אבל לא אכפת לו אם האחר ימות - כיום יתויג כרצח רק אם הוכחה כוונה".

עו"ד תמי בורנשטיין, ראש התחום הפלילי בפרקליטות המדינה, הציגה מספר מקרים שעוררו את הקושי: "בהריגת אריה קארפ הייתה התגרות של התוקפים, הם לא היו מצוידים בנשק והחטיפו מכות רצח. אנחנו הגשנו כתב אישום על רצח ובית המשפט קבע שלא הוכחה כוונה. זה מקרה מובהק של אדישות. קבוצת האדישים גדולה ובוודאי לא קבוצה ריקה". היא נתנה כדוגמה גם את מקרה הרצח של גדי ויכמן "שירד להשתיק רעש ונדקר דקירה יחידה ומת. המקרה חידד את התובנה שחייב להיות דין זהה למי שפעל כרוצח. הזלזול בחיי אדם לא פחות חמור מוסרית".

ניר לבלוביץ, שאביו אלכסנדר נהרג בעקבות יידוי אבנים: אבא שלנו על-פי החוק כיום נהרג ולא נרצח ע"י בני עוולה מרצחים שהלכו באופן מתוכנן בשליחות חמאס לייצר מכניסם פגעה של חלוקי נחל בגודל 15 ס"מ ופגעו לו בראש. האם כוונתם הייתה ליצור פחד או מהומה? המטרה הייתה להרוג את אבא שלנו ואנחנו רוצים שהמשפחה הבאה שתעמוד בסיטואציה שלנו לא תצטרך לקחת את העוולה שקיימת בחוק יום יום ולדעת שהרוצחים יכולים לצאת בעוד 15 שנה לחופשי".

אדווה ביטון, אמה של אדל בת הארבע שנהרגה מיידוי אבנים: "אותם מידי אבנים לא יצאו לפעילות אחה"צ וזרקו אבן בלי לדעת שזה עלול לגרום למוות?. גם הרחוב מבין שאבן יכולה לרצוח. איבדנו ילדה בת ארבע ושמונה חודשים. הגיע הזמן לתקן את החוק ולהביא להרתעה. בדיוני המשפט של בתי, הרוצחים צוחקים לי בפרצוף, ואיפה התמיכה? למה אני צריכה ללכת לעסקת טיעון כי קשה להוכיח כוונת רצח? איזו עגמת נפש. אתה יושב עם אחיך הפרקליטים שידיהם כבולות. אני מחזקת את ידיכם, שתשנו את החוק, שלא אזכה לראות את רוצחי הילדה שלי משתחררים".

פרופ' מרדכי קרמניצר, סגן נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה, שעמד בראש הצוות לבחינת יסודות עבירות ההמתה: "בפני המחוקקים עומדת שאלה ערכית- מהו היסוד הנפשי שמצדיק להכניס מקרה לקטגורית רצח. במדינה בה קיימת קדושת חיי אדם, לא ייתכן שהיסוד הנפשי של אדישות לא ייכלל בהגדרה. חשוב לצייד את בית המשפט בכלים עדינים יותר שיאפשרו לו לעשות צדק".

ד"ר יואב ספיר, הסניגור הציבורי הארצי: "כחבר הצוות לבחינת עבירות ההמתה הייתי בדעת מיעוט בנושא האדישות. יש לא מעט מקרים בהם אם נשנה את החוק- נאנוס את בית המשפט להרשיע ברצח".

תאריך:  07/11/2016   |   עודכן:  07/11/2016
עידן יוסף
+האם יבוטלו הקנסות הדרקוניים של סיטיפס
12:12 08/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אורי מקלב הגיש הצעת חוק המבקשת להבחין בין נוסע שלא שילם עבור נסיעה בתחבורה הציבורית לנוסע ששילם אך לא תיקף את כרטיסו
(קנסות ללא חשבון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכספים אישרה: פטור ממס למתקיני מערכות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל
00:59 08/11/16  |  
לאחר שבשבוע שעבר טרם גובשו הסכמות מלאות בין ועדת הכספים לרשות המיסים בנוגע להצעת חוק שנועדה לעודד את השימוש באנגריות מתחדשות לצורך ייצור חשמל, אישרה הוועדה לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת החוק, הקובעת פטור ממס ומביורוקרטיה, יצרני חשמל פרטיים. הכוונה ליצרני חשמל, כאלו שמתקינים על גגות בתיהם, או על גגות של מתקנים שונים או על קרקע פרטית, התקנים לייצור חשמל באנרגיות חלופיות, התקנים פוטו-וולטאיים. אותם יצרנים ייצרו את החשמל לשימושם העצמי ואת היתרה יימכרו לחברת החשמל או לכל ספק חשמל בעל רישיון לכך מהמדינה. על-פי ההצעה, יינתן פטור מלא מכל מס שהוא, לרבות מס הכנסה, ארנונה וכד', על הכנסות של עד 24,000 ש"ח בשנה מהפקת חשמל ומס מופחת של 10% בסה"כ על הכנסות מ-24,001 ש"ח ועד 60,000 ש"ח. תחילת החוק הינה רטרואקטיבית, שכן מדובר בהטבה, והיא תחול מה- 1.1.16.
+המליאה אישרה את החלטת ועדת הכנסת לפיצול חוקי התקציב
00:40 08/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה את המלצות ועדת הכנסת על פיצול חוקי התקציב בין ועדות הכנסת. ועדת הכנסת התכנסה במקביל למליאה ובזמן שקיימה את הדיון וההצבעות, התקיים במליאה פיליבסטר במסגרתו עמד על הדוכן סגן שר האוצר יצחק כהן במשך כמעט שלוש שעות והקריא דברי תורה. הישיבה ננעלה מעט אחרי חצות.
+בקריאה ראשונה: פטור מארנונה לארכיון ציבורי
00:35 08/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) (מס' 27) (פטור מארנונה לארכיון ציבורי), התשע"ז-2016 של חברי הכנסת נאוה בוקר ויוסי יונה. מוצע בה לתקן את פקודת מסי העירייה ומסי הממשלה (פטורין) ולפטור מארנונה כללית או מאגרה שטח נכס המשמש ארכיון ציבורי כהגדרתו בחוק הארכיונים, התשט"ו-1955.
+דרעי על הרפורמים: מוותר על היהדות הזו
00:17 08/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התייחס לתקציב משרדו ולשאלות נוספות שהעלו חברי כנסת בשעת שאלות
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סופית: הוראת שעה להפחתת תוספות פיגור שנוספו על קנסות
00:07 08/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הפחתת תוספות פיגור שנוספו על קנסות בידי המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות (הוראת שעה), התשע"ז-2016, של ח"כ אוסמה סעדי וקבוצת חברי כנסת. היא קובעת, כהוראת שעה, הסדרים מיוחדים לתשלום קנסות הנגבים בידי המרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות. חייבים בתשלום קנסות, שנוספה להם תוספת פיגור לפי האמור בסעיף 67 לחוק העונשין, והוצאות לנקיטת הליכי גבייה, כמשמעותן בסעיף 4 לחוק המרכז, אם נקבעו, יוכלו לשלם בתקופת תוקפה של הוראת השעה את הקנסות הפליליים והמנהליים שהושתו עליהם ואשר לא שולמו על אף שננקטו באותם תיקים הליכי גבייה, תוך הפחתה של 40% מגובה החוב, זאת רק אם ההפחתה לא תביא לפגיעה בסכום הקנס המקורי ושהחוב העדכני שולם במלואו בתקופת הוראת השעה.
+שופטים וקצינים בכירים יגישו הצהרת הון
00:03 08/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה סופית: שופטים וקצינים בכירים יחויבו להגיש הצהרת הון  ▪  התנועה למשילות ולדמוקרטיה: "צעד חשוב למאבק בשחיתות"
(סמוטריץ'. שקיפות חשובה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: החמרת ענישה על שידול קטנים לזנות
23:56 07/11/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 129), התשע"ו-2016. סעיף 203ג לחוק העונשין, התשל"ז-1977 קובע עבירה על קבלת שירות של מעשה זנות של קטין והעונש הקבוע בצדה הוא שלוש שנות מאסר. מוצע להחמיר את העונש הקבוע בצד עבירה זו המהווה היום עבירה מסוג עוון, לחמש שנות מאסר, כך שתהווה עבירה מסוג פשע. בנוסף, סעיף 2ג לחוק תיקון סדרי הדין (חקירת עדים), התשי"ח-1957 קובע כי בעבירות מסוימות (שנקבעו בתוספת) יוכל קטין למסור את עדותו שלא בנוכחות הנאשם אלא בנוכחות סנגורו, וזאת בנסיבות שבהן עלולה להיגרם פגיעה בקטין או פגימה בעדות. מוצע להוסיף את העבירה שנקבעה בסעיף 203ג כאמור לתוספת לחוק חקירת עדים.
+גיל הפרישה לנשים לא יעלה בינואר ל-64
23:40 07/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים הודיע שהוועדה תתקן את החוק הקיים, הקובע כי באין החלטה אחרת גיל הפרישה יעלה אוטומטית ל-64 ב-1 בינואר  ▪  דרישה לפתרון הוליסטי שייתן מענה לנשים בתחומי עיסוק שונים, תוך מניעת פגיעה בנשים במקצועות שוחקים או שפורשות בגיל מוקדם
([צילום: פלאש 90])
+כביש 89: עוד לא סיימו אפילו לתכנן
22:31 07/11/16  |     |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה דנה בסחבת בטיפול בכביש 89 בגליל המערבי  ▪  היו"ר כבל זעם על כך שכבר 14 שנה הכביש לא טופל ודרש תשובות בתוך 10 ימים  ▪  משרד התחבורה: תכנון הרחבת השוליים יסתיים באמצע 2017 ומכרז להרחבת הכביש ייצא בעוד כשנה וחצי
הסכנה מחריפה מיום ליום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב ספיר   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי קרמניצר   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיון טעון בוועדת החוקה על "המתה באדישות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
עוצרים את הטייס האוטומטי! ועדת הכספים החליטה (יום ב', 7.11.16) לתקן את החוק בנוגע לגיל הפרישה, כך שבניגוד לאמור בחוק הקיים, לפיו אם לא תתקבל כל החלטה אחרת בעניין, גיל הפרישה יתחיל לעלות בהדרגה ל-64, החל מה- 1.1.17. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הסביר כי "נדרש דיון ציבורי כאן בוועדת הכספים בטרם יוחלט על שינוי בנושא ולכן אנחנו הולכים על תיקון החקיקה. הוועדה הציבורית שמונתה ע"י שר האוצר הגישה את המלצותיה ועתה על השר להעביר לוועדת הכספים את המלצותיו הוא ולאחר מכן, אנו צריכים לפחות שלושה חודשים על-מנת לדון לגופו של עניין. מדובר בהחלטה בעלת השלכות מרחיקות לכת על מעט יותר מ-50% מהאוכלוסייה".
07/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 7.11.16) בטיפול בכביש 89 בין כברי לנהריה בצפון, לבקשת שורת חברי כנסת. זאת לנוכח גילוי אוזלת יד מצד משרד התחבורה בטיפול בכביש, שמסכן את חייהם של תושבי הגליל המערבי. היו"ר איתן כבל פתח את הדיון בביקורת על היעדרותו של מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, ואמר כי הוא מעוניין להגיע לתוצאות מעשיות ולכן מצפה שבישיבה כזו ישתתפו מי שיש להם סמכות לקבל החלטות במקום.
07/11/2016  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ב', 7.11.16) דיון מעקב אחר ביישום חוק נתוני אשראי, אותו אישרה לפני כשמונה חודשים, שנועד להגביר את התחרות בשוק האשראי בעיקר למשקי הבית ולעסקים קטנים. לפי החוק, בנק ישראל יקים וינהל מאגר של נתונים שיאפשרו ללשכות אשראי (חברות דירוג) להפיק דירוג אשראי ללקוחות במטרה לייצר תחרות בשוק האשראי למשקי הבית ולעסקים קטנים ולהוזיל את עלות האשראי. החוק ייכנס לתוקפו בעוד כשנתיים והקמת המאגר צפויה להתבצע ביוני 2018. היו"ר איתן כבל הזכיר כי הוועדה הכניסה להצעת החוק שינויים מרחיקי לכת, בין היתר באשר לאבטחת מידע ושמירה על הפרטיות, ולאור זאת ביקש התייחסות של בנק ישראל לשאלת הפרטת המאגר. מנכ"ל בנק ישראל, חזי כאלו, סקר את ההתקדמות בהקמת המאגר והבהיר כי לא מדובר בהפרטה. הוא הסביר כי אומנם יצא מכרז להפעלת המאגר, אך המאגר יושב פיזית בבנק ישראל והוא גם אחראי לאבטחתו, ושב והבהיר כי אין מדובר בהפרטה.
07/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום דיון בבקשת מנכ"ל הכנסת, לאשר את שינוי המנגנון לבחירת מועמדים למשרות בכירות בכנסת, הודיע (יום ב', 7.11.16) יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ש"הוועדה לא תכריע בסוגיה הזו היום", וקרא למנכ"ל "לשוב ולהידבר עם ועד העובדים על-מנת להגיע להסכמות לקראת ההכרעה בנושא שתתקיים בישיבה הבאה".
07/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לזכויות הילד קיימה (יום ב', 7.11.16) דיון בנושא 'תמונות מצב בצהרונים - עלויות והתנהלות מקצועית'. יושב-ראש הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון, פתחה את הדיון: ״הצהרונים הפכו לשטח הפקר שכל אחד מתנהל כרצונו על גבי הורים וילדים, תוך ניצול סיטואציה קשה בה להורים עובדים אין אופציה אחרת. צהרונים אינם מותרות והגיע הזמן להסדיר את הנושא, ולכן התכנסנו כאן היום".
07/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
איזו רמת עברית נדרשת ממאבטחים  /  עידן יוסף
ללא בקרה: 13 מיליארד ש"ח לרשויות  /  עידן יוסף
אושר: פטור ממס לחשמל מתוצרת ביתית  /  מירב ארד
הכנסת בעליבותה  /  שמעון זיו
ועדת העסקנים   /  דביר מור
הזרזיר והעורב  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il