|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

לא תינתן אשרה לקורא לחרם על ישראל

אזרח זר שפרסם בקריאה פומבי להטיל חרם על מדינת ישראל או התחייב להשתתף בחרם לא יוכל להיכנס ארצה עודה: "ראיתי בארה"ב אלפי יהודים שתומכים בחרם נגד ההתנחלויות"
06/03/2017  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ייעצר בביקורת הגבולות [צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר/פלאש 90]

מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 6.3.17) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון מס' 27), התשע"ז-2017. של חברי הכנסת רועי פולקמן, בצלאל סמוטריץ' וקבוצת חברי כנסת. ההצעה הונחה במקור ע"י ח"כ ינון מגל (הבית היהודי).

לא יינתנו אשרה ורישיון ישיבה מכל סוג שהוא, לאדם שאינו אזרח ישראלי או תושב קבע בישראל, אם הוא, הארגון או הגוף שהוא פועל עבורם, פרסם ביודעין קריאה פומבי להטיל חרם על מדינת ישראל או התחייב להשתתף בחרם כאמור. על-אף האמור, שר הפנים יהיה רשאי לתת אשרה ורישיון לאדם כאמור, מטעמים מיוחדים שיירשמו.

יו"ר ועדת הפנים ח"כ דוד אמסלם: "יש דבר בסיסי ויסודי, מי שמשפיל אותי - אני לא נותן לו להיכנס אלי הביתה. יש לנו כבוד, מי שמעליב אותנו אנחנו מגיבים. החוק הזה הוא בסיסי. אנחנו לא נגד ביקורת לגיטימית, אין קשר בין זה לבין לקרוא לחרם על מדינת ישראל, שזה חציית קווים אדומים. לא מדובר בחרם רק על ההתנחלויות, אל על המדינה כמדינה, הם לא עושים אבחנה. מדובר באנשים שלדעתי הם בכלל אנטישמים".

ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת): "הייתי לפני שבועיים בארה"ב, ראיתי שם אלפי יהודים שתומכים בחרם נגד ההתנחלויות. אלה אנשים שהם לא נגד המדינה, אלא נגד הכיבוש. אני נגד הכיבוש ובעד חרם על התנחלויות, שהן פשע מלחמה וגניבת אדמה של אנשים פרטיים. אז להגיד שאנשים לא ייכנסו בגלל שהם תומכים בחרם על ההתנחלויות, אז הכיבוש עוד יעשה מהמדינה מדינה מצורעת בכל העולם".

ח"כ מנואל טרכטנברג (המחנה הציוני): "אני כבר עשר שנים מתמודד עם ה-BDS פעם אחר פעם, והבאתי חלק מהם לארץ כדי להראות להם שהם טועים. ומה אתם מציעים? להיכנס לבונקר, נסגור את הדלת ונזרוק את המפתח. אני מתבייש בזה. אני שייך לדור שחונך לחתור למגע עם האויב, אנחנו רצינו תמיד להגיע להכרעה מול האויב בשטח שלו. מה אתם מציעים? לא לעשות את זה. זו פחדנות. אתם לא מכירים את האויב הזה ולכן קל לכם לנקוט במדיניות הכי פשוטה. צריך אומץ לא פחדנות. החוק הזה נותן דווקא תחמושת לאויבים שלנו".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "מי היום לא מתנגד לחרם על ההתנחלויות? תסתכלו על האו"ם, על האיחוד האירופי, על מה שקורה בקהילה הבינלאומית, אתם רוצים להחרים את כל אלה ולמנוע מהם כניסה לישראל? כל העולם חושב שההתנחלויות הן בלתי חוקיות, אתם בעצם אומרים אם העולם מתנגד למדיניות של ממשלת ישראל אז נחרים את העולם. מדינה שמחרימה את העולם היא מדינה שמבודדת את עצמה, אתם בעצם מקדמים מהלך של חיזוק החרם על ישראל".

ח"כ תמר זנדברג (מרצ): "החוק נועד למנוע כניסה מאנשים שקוראים לחרם על שטחים שנמצאים מחוץ למדינת ישראל. זו המתנה הכי גדולה ל-BDS, כי מה עושה התנועה הזו מסבירה? שמדינת ישראל הדמוקרטית היא לא לגיטימית בגלל הכיבוש ובאה הממשלה נכון, אנחנו לא נעשה אבחנה בין המדינה הדמוקרטית והלגיטימית לבין המדינה הכובשת והמתנחלת. ישראל זה הכיבוש והכיבוש זה ישראל, זה מה שההצעה אומרת. זו הצעה היסטרית ופחדנית שנועדה להפעיל צנזורה פוליטית על מתנגדי הכיבוש ותומכי זכויות האדם".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "יש ויכוח לגיטימי על איך לפתור את הסכסוך. מה שכואב לי, זה שבתוך ניהול המחלוקת, אתם מאבדים קצת מהבריאות הטבעית של עם ומדינה. אני שומע מהצד השמאלי התנכרות וסלידה מחבלי המולדת שלנו. מה בסך-הכל החוק הזה? הדבר הכי טבעי של אדם בריא שאוהב את אוהביו ושונא את שונאיו, שלא נותן את הלחי השנייה. מדינה עם היגיון בריא שלא רוצה לעזור למי שפוגע בה, ולא מאפשרת להשתמש בתשתיות שלנו לחתירה נגדנו".

ח"כ רועי פולקמן(כולנו): "אפשר להרגיש גאווה לאומית וגם להאמין בזכויות אדם. אפשר להגן גם על השם והכבוד של מדינת ישראל וזו לא בושה".

בקריאה שלישית תמכו 46 והתנגדו 28.

תאריך:  06/03/2017   |   עודכן:  06/03/2017
עידן יוסף
+אושרו הטבות מס ל-79 עמותות ציבוריות
12:20 07/03/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכספים: "יש לסייע למי שממלא את מקומה של המדינה בתמיכה בתחומים חברתיים רבים"  ▪  שיבח את רשות המיסים על מהירות הטיפול בבקשות של העמותות
(ח"כ גפני. שיבח את רשות המיסים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+דרמה בוועדת הכספים: בקשות האוצר מושעות
12:10 07/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הדיונים הופסקו בשל דרישת ח"כים מהקואליציה ומהאופוזיציה שלא לדון בנושאים שמבקש לקדם האוצר  ▪  גפני: אנשי האוצר עברו את הגבול  ▪  הריבון במדינה דמוקרטית
(מבחן ריבונות
[צילום ארכיון: דוברות הכנסת])
+דרום או צפון: היכן יוקם השדה המשלים לנתב"ג
11:09 07/03/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
סגן ראש עיריית ב"ש: חלם זה כאן - מקימים שדה על הראש של תושבי הצפון בעוד שבנגב יש הסכמה מלאה גם של הגופים הירוקים  ▪  ראש עיריית עפולה: אנחנו דווקא בעד הקמת השדה ברמת דוד, יש לכך אספקט כלכלי דרמטי
(ח"כ כבל. ילווה אישית את הנושא [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+החוק לחילון השבת
09:58 07/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת חוק השבת מהלכת אימים על הדתיים באמתלה של החרפת חילולי שבת. בפועל היא מציעה הפרדת הדת מהמדינה באמצעות הקטנת חילול שבת כמותי תמורת הגדלת חילול שבת איכותי
(טרכטנברג. ראייה קצרת טווח [צילום: אמיר לוי/פלאש 90])
+ילדי תימן: אין תיעוד לרישום מאוחר
00:55 07/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ישיבה ראשונה של הוועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן: "המערכת הביורוקרטית מונעת מהמשפחות לקבל תשובות"  ▪  משרד הבריאות: "אנשים מבקשים מידע על אדם בלי הוכחה שהם קרובי משפחתו"
(ח"כ נורית קורן [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת])
+ועדת הכספים אישרה: תוקם קצא"א ב'
23:44 06/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נכסי קצא"א עד היום, העובדים וזכויותיהם, יעברו כולם לקצא"א ב'  ▪  רצועת החוף של קצא"א באילת תועבר לשימוש ציבורי למעט חלק קטן לשימוש החברה  ▪  גפני: "חוק חשוב שאושר רק בזכות ועדת הכספים שידעה לחבר בין כל בעלי האינטרס הרבים שקשורים בו"
(קצא"א [צילום: איתמר לוין])
+חיילים יוכלו להצביע באמצעות תעודת חוגר
22:58 06/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הצבעה באמצעות תעודה צבאית אישית (תיקוני חקיקה), התשע"ז-2017, של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וקבוצת חברי כנסת. חייל בשירות חובה ובשירות קבע יוכל להזדהות באמצעות תעודה צבאית אישית לצורך הצבעה בבחירות לכנסת ולרשויות המקומיות גם בקלפיות הרגילות (שאינן קלפיות מיוחדות לחיילים).
+בקריאה ראשונה: ביטול התנאי לזכאות לגמלה בתקופת שהייה במקלט לנשים מוכות
22:57 06/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הבטחת הכנסה (תיקון מס' 49) (זכאות לגמלה למי ששוהה במקלט לנשים מוכות), התשע"ז-2017, של חברות הכנסת זהבה גלאון, עליזה לביא וקבוצת חברי הכנסת. מוצע לבטל את התנאי שלפיו אישה השוהה במקלט לנשים מוכות תהיה זכאית לגמלה רק אם היא הייתה זכאית לה בחודש שקדם לשהייתה במקלט. עוד מוצע לקצר את תקופת השהייה במקלט המהווה תנאי לזכאות לגמלה, כך שדי יהיה בכך שהאישה שהתה במקלט לנשים מוכות לפחות מחצית מהחודש הקלנדרי שבעדו משתלמת לה הגמלה.
+בקריאה ראשונה: עיצומים דתיים על סרבני גט בכלא
22:56 06/03/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק בתי דין רבניים (קיום פסקי דין של גירושין) (תיקון מס' 8) (הוספת הגבלות על סרבני גט במאסר), התשע"ז-2017 - של חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי. מוצע בה להרחיב את סמכויותיו של בית הדין הרבני להגביל את זכויותיו של אסיר אשר לא קיים את פסק הדין המורה לו לתת גט לאשתו, ולאפשר לו לקבוע בצו, הגבלות על השתתפות בכל מסגרת לימודית המתקיימת בבית הסוהר, על קבלת אוכל כשר למהדרין ועל שהייה באגף התורני. בנוסף, מוצע לקבוע כי בית הדין יהיה רשאי לאסור על אסיר, שהורה על החזקתו בבידוד, להחזיק חומרי כתיבה וקריאה ולעשות שימוש באמצעי תקשורת מכל סוג שהוא.
+הכנסת אישרה את "חוק עזמי בשארה"
21:12 06/03/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר סופית: דיון על ביטול אזרחותו של אזרח אותו לא ניתן לאתר, יוכל להתקיים שלא בנוכחותו של אותו אדם  ▪  אמסלם: הבן אדם מסתובב בכל העולם וצוחק עלינו משם
(בשארה. אזרחותו תישלל)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   האיחוד האירופי / Europian Union   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כבוד האדם וחירותו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא תינתן אשרה לקורא לחרם על ישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דן ה
7/03/17 02:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק האזרחות (תיקון מס' 13), התשע"ז-2017, המכונה חוק עזמי בשארה.
06/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
האם שר הפנים לא יוכל לסרב בקרוב לבקשת עולה לקבל דרכון רק בשל כך שטרם השתקע בישראל? ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק האומרת כי מתן דרכון לעולים עם קבלת אזרחותם תקל באופן משמעותי על התנהלותם ביציאותיהם לחוץ לארץ.
06/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
סטודנטיות אשר יולדות במהלך תקופת לימודיהן נאלצות להפסיד זמן לימודים בשל הצורך לטפל בתינוק הנולד. חשיבותן של התקופות האמורות, הן עבור התינוק והן עבור האם, כבר הוכרו בחוק במקרה של נשים עובדות, אולם כיום אין הסדרה אחידה במוסדות הלימוד האקדמיים בנוגע להיעדרות של סטודנטיות וההחלטה נתונה למוסד עצמו.
05/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
תלמידים הנעדרים מבית הספר בשל מחלה הנמשכת למעלה מ-21 ימים או תלמידים הסובלים ממחלה מתמשכת לתקופה העולה על ארבעה שבועות, גם אם תקופות ההיעדרות אינן רציפות, יזכו לשירותי חינוך. כך מציעה הצעת חוק של ח"כ יוסי יונה ושורת חברי כנסת, הנתמכת (יום א', 5.3.17) בוועדת השרים לחקיקה.
05/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת (יום א', 5.3.17) בהצעת החוק שהגיש ח"כ יואב קיש (הליכוד) המחייבת עסקים בינוניים וגדולים שכרתו עסקה עם לקוח, למסור לו הקלטה של מעמד ההתקשרות.
05/03/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il