|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

530 שקל עלויות מחיה לעובדים הזרים

כיום הסכום נע בין 200-280 לפי האזורים השונים בארץ התאחדות חקלאי ישראל: "מדובר בהישג משמעותי לחקלאים"
03/07/2017  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: אורון דב]

ועדת העבודה והרווחה של הכנסת התכנסה (יום ב', 3.7.17) לדיון מיוחד בנושא העלויות והוצאות המחיה של העובדים הזרים. הוועדה קיבלה את עמדת התאחדות חקלאי ישראל, לפיה יוכרו העלויות עבור הוצאות המחיה של העובדים הזרים בסכום העומד על 530 שקלים. כיום הסכום נע בין 200-280 לפי האזורים השונים בארץ.

כאמור, ההוצאה בעלויות לעובדים זרים לדיור, מזון, אנרגיה, בגדי עבודה וכו'. המחיר שהוחלט יהיה מחיר אחיד לכולם בכל אזורי הארץ.

בכך בא בעצם לידי סיום דיון אשר נמשך למעלה מחמש שנים. כאשר על-פי כל עבודות המחקר שנעשו על-ידי גופים בלתי תלויים, עלות ההוצאה האמיתית של חקלאי על עובד היא למעלה מ-1000 שקלים לעובד זר לחודש.

החקלאים הסכימו לפשרה לאחר דיונים ממושכים ולאחר שהדרישה להתנות ולהצמיד את ההכרה בהגדלת ההוצאות באזורים אחרים נדחתה על סף.

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום (אבו) וילן: "מדובר בהישג משמעותי לחקלאי ישראל. ראשיתו של המאבק עם החתימה על הסכם הקטנת העובדים הזרים בשנת 2009 וסיומו בהתערבותה של שרת המשפטים, איילת שקד שהציעה את הפשרה הנ"ל".

תאריך:  03/07/2017   |   עודכן:  03/07/2017
מירב ארד
+אשראי מהבנק? תלוי מי אתה
00:29 04/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: יש קשר ישיר בין הסיכוי לקבל אשראי בבנק לבין פרופיל הלווה - נטפל גם בכך בוועדת החקירה הפרלמנטרית  ▪  בישיבה נידונה בטענה לאפליית ערבים, נשים ומזרחים בקבלת אשראי
([צילום: פלאש 90])
+הצעת חוק לשכירות הוגנת לקראת אישור
23:21 03/07/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
מסדירה יחסים בין המשכיר לשוכר, אך אינה מתערבת בקביעת שכר הדירה  ▪  בדיון היום התברר: לארבעה ח"כים, כולל יו"ר הוועד סלומינסקי, יש אינטרס אישי בנושא
([צילום: דוברות הכנסת])
+תיקונים למתווה הטבות המס ליישובים
23:03 03/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה הצעת חוק שנועדה להיטיב עם יישובים בפריפריה שהופחתה רמת הטבת המס שניתנה להם במסגרת מפת הטבות המס החדשה ליישובים
(כפר ורדים. תיקון המעוות [צילום: חברת נתיבי ישראל])
+גם רשויות מקומיות ואגודות לא ינתקו מים
22:40 03/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה להרחיב את האיסור לנתק מים  ▪  כבל: מים לא מנתקים! אחרי שאישרנו את איסור הניתוק על התאגידים עכשיו סגרנו מעגל ונפעל להחיל כללים דומים גם בחשמל  ▪  הכללים יכנסו לתוקף כבר בעוד כחודש  ▪  רשות המים: בשלב הבא נחיל את הכללים גם על מקורות
(לא רק תאגידי מים [צילום: איתמר לוין])
+סופית: תמיכה מיוחדת בחיילים משוחררים בודדים וקבלת מענק אוטומטית
20:53 03/07/17  |  
הכנסת אישרה סופית את הצעת חוק קליטת חיילים משוחררים (תיקון מס' 19), התשע"ז-2017. הצעת חוק זו היא הצעת חוק ממשלתית שאליה מוזגו שמונה הצעות חוק אותן יזמו חברי הכנסת מרדכי יוגב, חמד עמאר, יוליה מלינובסקי, עודד פורר, ענת ברקו, שולי מועלם-רפאלי, מיקי לוי, סתיו שפיר, רוברט אילטוב, אורלי לוי אבקסיס ואיציק שמולי. החוק החדש יאפשר השתתפות בהוצאות שכירות או בניית בית מכספי הפיקדון, תמיכה בחיילים משוחררים בודדים ומשיכת כספי פיקדון לחיילים משוחררים שנקלעו לבעיות כלכליות. ייקבעו הוראות לעניין העברת יתרת הפיקדון לחשבון הבנק של החייל בתום התקופה למימושו ללא צורך בהגשת בקשה מצד החייל.
+פקח עירוני יוכל לפקח גם על דו-גלגלי חשמלי
20:50 03/07/17  |  
הכנסת אישרה סופית הצעת חוק לייעול הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות (תעבורה) (תיקון), התשע"ז-2017. החוק לייעול הפיקוח והאכיפה העירוניים ברשויות המקומיות (תעבורה), מעניק לפקחים העירוניים סמכויות לעשות סדר במדרכות הערים, ובכללן סמכות להוציא אוויר מהגלגלים, סמכויות גרירה וסמכויות עיכוב ומתן קנס כלפי הולכי רגל ורוכבי אופנוע, תלת אופן ואופניים וכן אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים. החוק עד היום קבע כי הפקחים יוכלו להפעיל את הסמכות רק כלפי אופניים וקורקינטים חשמליים בהתאם להגדרתם בפקודת התעבורה (המגביל בין היתר את ההספק הכלים והמהירות). בהתאם לכך פקח יצטרך להוכיח שהוא נותן דוח רק לכלי שאכן עומד בהגדרות המפורטות בחוק. כדי להקל על הפקחים ולמנוע מהם צורך להוכיח שמדובר בכלים שניתן לבצע אכיפה כלפיהם, החוק מרחיב את סמכויות האכיפה לפקחים העירוניים בכל הנוגע להתמודדות עם עבירות של רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים וקובע כי מה שנראה כמו אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי גם ייחשב לכזה.
+הנחת ארנונה תינתן גם כאשר הנכה גר בדירת עמותה
20:47 03/07/17  |  עידן יוסף

הכנסת אישרה סופית את הצעת חוק הסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב) (תיקון מס' 15), התשע"ז-2017. רשות מקומית שקבעה הנחה בארנונה לנכה תהיה מחויבת להעניק את אותה הנחה, ובאותם תנאים שקבעה, לגבי נכס שבו מתגורר הנכה שהיה זכאי להנחה האמורה, גם אם אדם אחר נחשב מחזיק בנכס וגם לגבי נכים שאינם נכי נפש, ובכלל זה אנשים עם מוגבלות פיזית או קוגניטיבית ואוטיסטים, שהופנו למסגרת של מגורים בקהילה על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. יו"ר ועדת הפנים ויוזם החוק ח"כ דוד אמסלם: "סיפור המעשה מתחיל באישה בשם קלרה שהזמינה אותי לסיור בעמותת שק"ל. במהלך הסיור התבקשתי להגיע לדירה בגילה בה נמצאים חמישה אנשים עם מוגבלויות קשות. לא זו בלבד שהמדינה לא מתקצבת את העמותה ואת הטיפול בנכים במאה אחוז וסמוכים על העמותה שתשיג את השלמת התקציב, אתם מחייבים את העמותה בתשלום ארנונה?!".
+בקריאה ראשונה: הרישיון לייעוץ מס יינתן לבעלי תארים כלכלים שיקבלו פטור ממבחן ההסמכה
20:44 03/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסדרת העיסוק בייצוג על ידי יועצי מס (תיקון מס' 4), התשע"ז-2017. במטרה לקדם את מקצוע ייעוץ המס למקום הראוי לו בחיי הכלכלה של מדינת ישראל, מוצע לעודד קבוצות נוספות של בעלי ידע אקדמי בתחומים שעשויים לתרום למקצוע ייעוץ המס, להיכנס בשערי המקצוע. זאת בדרך של מתן הקלה מחובת הבחינות, למי שהם בעלי תואר אקדמי בתחומים רלוונטיים. מוצע לקבוע כי לשר האוצר תינתן סמכות לקבוע בתקנות תנאים למתן פטור מחלק מבחינות ההסמכה המקצועיות הנדרשות לקבלת רישיון יועץ מס מייצג ולרישום בפנקס יועצי המס המייצגים, למי שהוא בעל תואר אקדמי בתחום הנוגע לתחומי העיסוק של יועץ מס מייצג, במסלול שאישרה לעניין זה מועצת יועצי המס המייצגים.
+בקריאה ראשונה: חצי יום חופש להצבעה בבחירות מקדימות
20:08 03/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק חופשה שנתית (תיקון מס' 17) (חופשה ביום שמתקיימות בו בחירות מקדימות במפלגה שבה העובד חבר), התשע"ז-2017 (קריאה ראשונה) - של חברי הכנסת יואב קיש ודוד ביטן. מוצע בה לאפשר לעובד ליטול חצי יום חופשה, ביום שבו מתקיימות בחירות מקדימות (פריימריז) במפלגה שבה הוא חבר. על העובד להודיע על כך למעסיקו 14 ימים מראש. עוד מוצע לקבוע כי על המעסיק תחול חובה לשמור בסוד את המידע שמסר לו העובד לגבי נטילת חופשה כאמור.
+רשות מקומית תחויב להסדיר חניית נכה בסמוך לביתו
19:41 03/07/17  |  
הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הצעת חוק חניה לנכים (תיקון מס' 7), התשע"ז-2017. היא קובעת הסדר ארצי אחיד, ולפיו רשות מקומית תקצה לרכב מזכה אחד העומד באופן קבוע לשימושו האישי של הנכה ואשר נושא תג נכה, מקום חניה קבוע, המותאם לצרכיו של הנכה, סמוך ככל האפשר למקום מגוריו ובמרחק שאינו עולה על 200 מטרים ממנו. במידה ובאזור של עד 200 מטרים כאמור אין כלל מקומות חניה המוסדרים על-ידי הרשות המקומית, תקצה הרשות, ככל האפשר, מקום חניה לנכה לפי ההסדר המוצע במרחק שאינו עולה על 400 מטרים. עוד מוצע, כי חובת הקצאת מקום החניה כאמור תחול לגבי עיוורים, נכי גפיים ונכים שלהם דרגת נכות של 90% ומעלה. לגבי נכים אחרים הזכאים לקבל תג נכה לפי הוראות החוק הקיים, תקצה הרשות מקום חניה כפי שמוצע אם מצאה כי הדבר מוצדק בנסיבות העניין ובהתחשב בדרגת נכותו של הנכה. יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ויוזם החוק ח"כ דוד אמסלם סיפר כי פנה אליו משה בר המתנייד עם כיסא גלגלים שהפנה אותו לכך שהרשות המקומית לא מחויבת לסימון מקום חניה בסמוך לביתו של הנכה. "כמובן שאין בהצעת החוק להביא לתוספת מקומות חנייה, אלא לשינוי המקום כך שיקל על הנכה. היה ויכוח בוועדה על שיעור אחוזי הנכות שיקנה את הזכות הזו ולפיכך נקבעה נכות של מעל 90 אחוז, או נכות בגפיים תחתונות ואף לעיוור. זו לא הטבה אלא צורך ושירות".

+פקודת הבטיחות בעבודה תחול גם על נשים
19:39 03/07/17  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק לתיקון פקודת הבטיחות בעבודה (מס' 10). בפקודת הבטיחות בעבודה תתוקן ההגדרה "אדם כשיר", לעניין פעולה במכונה או ממסרת שבתנועה, שמתייחסת היום לגבר בלבד, כך שתחול לגבי כל אדם שמלאו לו 18 שנים ושמתקיימים לגביו התנאים הקבועים באותה הגדרה, ללא תלות במגדר שלו. ח"כ איל בן-ראובן יוזם החוק אמר כי ענינו של החוק הוא שוויון הזכויות בין גברים לנשים, זהו צעד קטן, אך צעד בכיוון הנכון.
+תותר האזנה לעובדי מערכת הביטחון
16:12 03/07/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוץ והביטחון של הכנסת אישרה פה אחד הצעה שלפיה ניתן יהיה לבקש האזנה לכל שיחותיו של עובד מערכת הביטחון, הנחשף למידע ביטחוני רגיש
([צילום: AP Photo/Alexander F. Yuan, File])
+תוקם מועצה לאומית לגיל הרך
14:46 03/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר החינוך יהיה יו"ר המועצה, ויהיו חברים בה 20 נציגים עם זיקה לתחום הגיל הרך ממשרדי הבריאות, הרווחה, האוצר, החינוך, הפנים וכן נציגי אקדמיה בנושאי הגיל הרך, נציגי הורים וארגונים בתחום  ▪  עלות הצעת החוק: 8.75 מיליון שקלים בשנה
([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עובדים זרים   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
530 שקל עלויות מחיה לעובדים הזרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת החוק המבקשת להעניק את ההגנה מפני פיטורים, הקבועה בחוק בגין הריון או חופשת לידה, גם לחיילות בשירות קבע העוברות טיפולי הפריה חוץ-גופית, וכן לחיילות או חיילים בשירות קבע העוברים טיפולי פוריות, בדומה להגנה הקבועה בחוק עבודת נשים. בכך יושווה מצבם של החיילים למצב הקיים לגבי אזרחים שאינם חיילים בשירות קבע, המאפשר לעובדים הגנה מפני פיטורים בשל הריון, תקופת לידה והורות, וטיפולי פוריות או הפריה חוץ-גופית. כמו-כן, מוצע כי ההגנה בעת חופשת לידה וחופשה מיוחדת לאחר לידה, ולאחריהן, תחול גם על חייל שזכאי לה לפי פקודות הצבא.
02/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת חוק שנועדה להעניק את הזכאות ישירות לאחים השכולים על-מנת למנוע הפליה בין אחים שכולים יתומים לבין אחים שכולים שהוריהם בחיים. ההצעה, של חברת הכנסת מירב בן-ארי וקבוצת חברי כנסת, מבקשת לערוך תיקון בחוק משפחות חיילים שנספו במערכה, בו נקבע שאח של חייל שנספה במערכה זכאי לזכויות שונות, ובכלל זה הזכאות לקבל סיוע במימון השכלה לתואר ראשון או הכשרה מקצועית בשיעור של עד 40% משכר הלימוד עד גיל 30. בפועל, הזכאות ניתנת להורים השכולים עבור אחי הנספה ולא ישירות לאחים. מצב זה יוצר בעיה כאשר ההורים הלכו לעולמם והאחים נותרים יתומים ובלי אפשרות לממש את זכאותם, בעוד אח של נספה שהוריו בחיים זכאי להטבה. הצעת החוק תאושר בקריאה טרומית ואם בתוך חצי שנה לא יותקנו תקנות - תחזור לוועדת השרים.
02/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות

02/07/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
סגן יושב-ראש הכנסת, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תוקף את מבקר המדינה יוסף שפירא, ואומר (יום ה', 29.6.17) כי מבקר המדינה שוב שוכח את תפקידו ופועל בחוסר סמכות. לדבריו, המבקר הגדיל הפעם לעשות ומנסה להתערב בצורה בוטה וחסרת בסיס בהליכי החקיקה של הכנסת.
29/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
מבקר המדינה יוסף חיים שפירא, פנה (יום ה', 29.6.17) לשר האוצר משה כחלון ולשרת המשפטים איילת שקד, להמתין עם קידום החוק הפותח מסלול ישיר למינוי פוליטיקאים לתפקידי דירקטורים. בהודעתו, כינה המבקר את הצעת החוק "חוק הג'ובים", הכינוי אותו הצמידה האופוזיציה להצעת החוק, ולא "חוק הדירקטורים", כפי שקוראת לו הקואליציה.
29/06/2017  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
לבחון הזזת תחילת שנת הלימודים לא' באלול  /  יפעת גדות
המדינה בעד הוצאת קווים מאגד י-ם  /  עידן יוסף
אין חסם משפטי בהקפאת כספים לרש"פ  /  עידן יוסף
לא משתנים  /  איתמר לוין
הבלוף של מיקי רוזנטל  /  איתמר לוין
ממאיסים את הדמוקרטיה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il