|   15:07:40
דלג
  דני בז  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

גונבים לנו את המדינה

שלא כעם ישראל ששב מגלות אל ארץ ארץ אבותיו, מתקיימת מזה זמן רב נדידת עמים ולאומים מובטלים במסווה של "פליטים נרדפים", ההופכת למסע כיבוש עולמי מסע ההגירה הבלתי חוקי הזה, נעשה בידי גורמים שהקשר היחיד שלהם למדינת היעד הינו אינטרס כלכלי מי שבאמת דואג לעתיד העובדים הזרים ומשפחותיהם, מוזמן להשקיע ממיטב כספו ומרצו בארצות מוצאם ולא על חשבון החברה הישראלית
04/08/2009  |   דני בז   |   מאמרים   |   תגובות
מי שבאמת אכפת לו - יסייע באפריקה ולא כאן [צילום: פלאש 90]

   עומר כרמון
"המסתננים לישראל אינם פליטים מחבל דרפור"

   עופר וולפסון
ישראל 2008: כ-107 אלף עובדים זרים ללא אשרה

   איציק וולף
גירוש הילדים הוקפא למשך שלושה חודשים

בשקט בשקט, בדרך לא דרך, מתבצעת פלישת הזרים השנייה אל תחומי ארץ ישראל ועדיין יש בקרבנו יפי נפש ומתחסדים חסרי חשיבה אסטרטגית, המתעלמים מעובדות היסטוריות.

שלא כעם ישראל ששב מגלות ושיעבוד אכזר בניכר אל ארץ מולדתו, ארץ אבותיו, המגובה בממצאים ארכיאולוגים רבים, מתקיימת מזה זמן רב נדידת עמים ולאומים מובטלים, במסווה של "פליטים נרדפים" ההופכת למסע כיבוש עולמי שחיצי תנועתו כבר מופנים לכיוונינו ופוגעים בבשרנו. מסע ההגירה החמדני, הבלתי חוקי הזה, נעשה בידי גורמים שהקשר היחיד שלהם למדינת היעד הינו אינטרס כלכלי המשלב בתוכו לצערי מזימת השתלטות איסלאמית עולמית כפייתית, תוך רמיסה גסה של חוקי המדינה ואורח חיי החברה האנושית אליה הם חודרים באישון ליל כגנבים. גנבים של ממש!

כך בדיוק החלה את דרכה תנועת העובדים הזרים המוסלמים מסוריה, מחצי האי ערב ומשאר מדינות ערב בשתי המאות האחרונות אל תחומי ארץ ישראל, והיום היא מכונה למרבה האירוניה, בתמיכת העולם, "העם הפלסטינאי". בדרך זאת הלכו אחיהם המוסלמים, אזרחים במדינות צפון אפריקה והיבשת השחורה, בטרם השתלטו על צרפת הגדולה, על אנגליה, בלגיה, גרמניה, על מדינות סקנדינביה ועוד ידם נטויה. בטקטיקת נחש, שקטה, זוחלת וערמומית, השתלטו המוסלמים השיעיים על אירן, על לבנון ובקרוב גם על עזה ועל "הרשות הפלשתינית"; כך ביום בהיר אחד גילו הגרמנים והשוויצרים, לתדהמתם, מיליון עובדים זרים טורקיים על אדמתם, מרביתם בלתי חוקיים; בשקט מופתי צמחו באמריקה מסגדים לרוב, כפטריות אחר הגשם ואפילו נשיא בעל שורשים מוסלמים התנחל בבית הלבן.

התעוררו יהודים והפסיקו את הפסטיבל ההזוי הזה סביב גירוש עובדים זרים וילדיהם, ואת מחול השדים וצייד המכשפות על הגורמים האחראים לשלום החברה הישראלית. יש בארצנו למעלה מ-300,000 עובדים ופולשים זרים, המאיימים על אופייה היהודי ועל המרקם החברתי הייחודי של המדינה אותה גאלנו בדם, יזע ודמעות. המצב הנורא הזה מתחיל להיראות בדיוק כמו האסון האירופאי. בלי להבחין בכך אנו מאיצים בקצב מסחרר אל נקודת אל-חזור, שבה נאבד את זהותנו ואת מדינתנו לגונבי הגבולות. לא רחוק היום, אולי מאה אחת בלבד, עד שיקומו בני אותם מהגרים בלתי לגאליים, ממש כמו המהגרים המוסלמים באירופה וידרשו אוטונומיה, אחר-כך הינתקות ובסוף גם מדינה, את שלנו, כפי שעושים היום המתחזים "הפלשתינים".

תחת זאת יוצאים היום גורמי שמאל ותקשורת שמאלנית בעיקר, "בעלי מונופול ומניות שליטה" בחברת קש של ערכים אנושיים ומצפון שהקימו לעצמם, להגנה על "החלשים", "האומללים", ושאר "מדוכאי העולם", נפגעי הטרור הישראלי בארץ ובחו"ל. אל תפקפקו בעובדות לרגע; מדובר "במסכנים אמיתיים", כאלו היורים רקטות ופצצות מרגמה על ישובים אזרחיים בעוטף עזה למעלה משמונה שנים. "מסכנים" שהתנדבו להתפוצץ באוטובוסים אזרחיים ואמהותיהם "המסכנות" שהכריזו בגאווה על-כך שהיו שולחות גם את שאר ילדיהן לפיגועי התאבדות. מדובר "במסכנים", שכאשר איפשרו להם להתפרנס בכבוד בישראל, הם ניצלו זאת למעשי טרור וחבלה פיסית באתרי בנייה רבים ברחבי הארץ. "מסכנים תמימים" חסרי פרנסה בארצות מוצאם, שגילו את הארץ המובטחת, ארץ זבת חלב ודבש והחליטו כי להם היא. עבריינים משיגי גבול החודרים לארצנו כדי לחמוד ולגזול את פרי עמלנו.

אילו נהגנו כך אתם ואני במדינה "ההומנית והדמוקרטית ביותר עלי אדמות", ארה"ב, הרי היו שולחים אותנו למעצר מינהלי בבית הסוהר למשך חודשים אחדים ואחר-כך מגרשים אותנו בבושת פנים, בלי יכולת להתגונן, תוך פסילת אפשרותנו לשוב אי-פעם לארץ "האפשרויות הבלי מוגבלות". והנה הפלא ופלא, מרשימת "המסכנים" שלהגנתם יוצאת התקשורת מגדרה ועמה "אנשי רוח" מהאקדמיה וצבא הישועה הישראלי כדי לקיים אירועי הזדהות ואיסוף תרומות, נעדרים ניצולי השואה האומללים, נפקד מקומם של קורבנות הפינוי האיום מגוש קטיף, של הנכים, הזקנים ואפילו העולים החדשים החיים מתחת לקו העוני במדינת ישראל.

מיעוט צעקני וצבוע משתלח ביחידת 'עוז' ובשרי ממשלת ישראל האמונים על ביטחוננו ושלום גבולותינו, רק משום שהם עושים את עבודתם כהלכה, על-פי החוק הישראלי. רק משום שמדובר בילד של עובד זר לא חוקי, דובר עברית, בוכה, העומד להיות מגורש מהארץ.

"כל הכבוד" על המהומה ההומנית שחוללתם למען ילד דובר עברית, השוהה בארץ באופן לא חוקי, אבל היכן הייתם כאשר ילדים אתיופים רבים ומשפחותיהם, נקרעו מאחיהם היהודים העולים לישראל ונותרו באתיופיה חשופים לסכנות קיומיות ממשיות? למה לא יצאתם לרחובות והפעלתם לחצים כדי לשנות את רוע הגזירה? מדוע לא הרמתם ערב התרמה למענם? כי מדובר ביהודים כהי עור ואילו פליטי דארפור המוסלמים נראים טוב יותר בתקשורת העולמית ונחשבים יותר מאחינו ההיסטוריים בני הפלאשמורה!

ילדים אתיופים כהי עור מקסימים מופלים לרעה בבתי ספר שונים בארץ. היכן זעקתכם? היכן היא מעורבותכם לתיקון המצב המביש? ילד זר דובר עברית חשוב יותר מילדים יהודיים?

לפני ארבע שנים בוצע פינוי והרס טוטאלי של ההתיישבות החוקית בחבל עזה, פינוי שיצר פצע בלב האומה, שרק ההיסטוריה תשפוט אם עלה בידינו לאחות. איפה הייתם כדי להגן על שלום הילדים שבתיהם משפחותיהם וחייהם נהרסו לעד? היכן התקשורת שהתחייבה ללוות את שיקום המפונים ולא להוריד את הנושא מסדר היום הציבורי, עד שישוקם אחרון המפונים? היכן נחבאתם בזמן שהייתם כה נחוצים?

כן, אני יודע, הבנתי זאת לאחרונה. ילד שחור של עובד זר לא חוקי, דובר עברית ובוכה העומד בפני גירוש, חשוב יותר מילדי עוטף עזה שחלקם, מה לעשות, גם חובשי כיפה. כן, זהו צו האופנה, 'הטרנד' החדש המרשים את הגויים ומביא "הכרה בינלאומית", מי יודע, אולי גם "פרס" כלשהו מטעם האו"ם.

היכן הייתם כשאנשי השייטת נפגעי הקישון היו זקוקים לתמיכתכם הכנה והאנושית? למה לא יצאתם אז לרחובות? מדוע לא זעקתם את זעקתם? משום ש"אייטם" כזה לא ממש פופולרי בתקשורת העולמית?

במדינת ישראל על שלל בעיותיה הרפואיות ובכלל זה מגיפת שפעת חזירים הפוקדת אותנו, עדיין לא מונה שר בריאות כבכל מדינה מתוקנת. איפה ה"עליהום" שלכם? מדוע אינכם מפגינים מול משרדי הממשלה? מדוע אינכם פועלים בתקיפות, כפי שהנכם עושים במקרה של יחידת 'עוז', על-מנת לתקן את המצב?

אחינו הדרוזים והצ'רקסים מופלים לרעה שנים רבות וסובלים מאבטלה קשה וקשיי פרנסה לא פחותים משל העובדים הזרים הפולשים לישראל. הקיץ הם נותרו גם ללא מים ואילו אתם מילאתם פיכם מים. קולכם לא נשמע! אבד בהמולת הפסטיבל התקשורתי למען ילדי דארפור. ומה עם ילדי המיעוטים בארץ?
כן, הבנתי. ילד שחור של עובד זר לא חוקי, דובר עברית ובוכה....

גלי פשיעה מטורפים, רצח ילדים ונשים בתוך המשפחה. נשים המוברחות לארץ בעל כורחן למטרות זנות והופכות לשפחות מין עד אובדן צלם אנוש. ואתם שותקים. אין מחאה, אין זעקה, אף לא מילה.

ישובים בדואים נאמנים, שבניהם משרתים בכוחות הביטחון, סובלים ממחסור בשירותים מוניציפאליים בסיסיים כגון: מים, חשמל ומערכת חינוך תקינה ואתם עסוקים בהגנה ומניעת גירוש עובדים זרים בלתי לגאליים. כן, הבנתי מזמן. ילד שחור של עובד זר, דובר עברית ובוכה...

אלו לא פליטים, אלא מסתננים, משיגי גבול, השמים ללעג את חוקי מדינת ישראל ומסכנים את ביטחונה. שום מדינה אירופאית ,ועל אחת כמה וכמה ארה"ב, לא תסכים למצב שכזה, ומדינות שנרדמו בשמירה על גבולותיהן מבכות היום את מר גורלן. אם לא נתעשת זה יהיה גם גורלנו.

אני מביע את דעתי מתוך דאגה אמיתית לעתיד מדינתנו ולא מתוך גזענות, או חלילה וחס מתוך אטימות וחוסר רחמים, אלא מתוך הכרות מעמיקה עם היבשת השחורה על מגוון בעיותיה ותפישת עולמה התרבותית השבטית. בעבור חופן דולרים ועתיד כלכלי טוב יותר, יכריז כמעט כל אפריקני על עצמו כפליט, או כל סטטוס אחר שיענה לצרכי השעה. הם שורדים אמיתיים הרואים בדרך כלל רק את צורכיהם. אגב אני מכיר גם ישראלים שהיו מוכנים לנהוג כך, על-מנת להגר לאוסטרליה ולארה"ב. "הפליטים" הרבים מהודו, מסודן, מאפריקה השחורה, דרום אמריקה ואסיה הם אופורטוניסטים שלא נשקפת שום סכנה לחייהם בארץ מוצאם. לקהילה ההומו-לסבית בישראל נשקפת סכנה גדולה יותר.

העובדים הזרים הבלתי חוקיים הם בחזקת פצצת זמן חברתית מתקתקת עבור מדינת ישראל וככל שנקדים להפטר ממנה, כן ייטב ועם כל הצער שבדבר, יפה שעה אחת קודם. ומי שבאמת דואג לעתיד העובדים הזרים ומשפחותיהם, מוזמן להשקיע ממיטב כספו ומרצו בארצות מוצאם ולא על חשבון החברה הישראלית. הגיע הזמן שתפנימו את האמרה: 'עניי עירך קודמים'. יש כאן מספיק צרות גם בלעדיהם.

את מה שעשיתי במשך עשרים השנים האחרונות למען ילדים באפריקה, לא עשו 99 אחוזים מקרב החברה הישראלית "הרחמנית" והאמינו לי שעשיתי זאת בהתנדבות ובאהבה גדולה במולדתם. לנו היהודים יש רק בית אחד שכולם חומדים, לגויים עולם ומלואו, שיחפשו את עתידם במקום אחר.

וליחידת 'עוז', חזקו ואמצו ותודה שאתם שומרים לנו על הבית, על המולדת.

דני בז חבר אגודת הסופרים העברים בישראל.
תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
דני בז
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גונבים לנו את המדינה
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורן נאוה טבריה
4/08/09 14:27
2
אדל
4/08/09 15:19
3
שבע
4/08/09 16:44
4
יוא"ב
4/08/09 18:16
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לא צריך להיות אוהד גדול של התנועה ההומו-לסבית כדי להתקומם נגד הרצח הנפשע או להזדהות עם תחושת הנרדפות המתמדת של חבריה. הכתובת הייתה על הקיר, ובכמה שפות, אך רק מעטים קראו אותה.
04/08/2009  |  ד"ר אביעד הכהן  |   מאמרים
הפירוש המקובל והידוע של המילה ברכה הוא – איחולי טובה, ואילו הפירוש הפחות ידוע הוא – מתנה. נלמד זאת מן הכתובים:
04/08/2009  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
התקשורת דיווחה לפני מספר ימים על תקרית מביכה שבה השתיק ראש הממשלה את ראש השב"כ ומנע ממנו לדווח לשרים ולהתייחס לעמדות המדיניות של תנועת החמאס. על-פי אותו דיווח, פסק ראש הממשלה כי התייחסות לתהליך המדיני עם הפלשתינים "איננה בסמכות השב"כ אלא באחריות היועץ לביטחון לאומי". איני יודע אם הדיווח על תקרית זו מדויק, אולם אם אכן אלה היו הדברים, הרי שהם מבטאים אי-ידיעה וטעות מצד ראש הממשלה.
04/08/2009  |  שלמה גזית  |   מאמרים
מחקר של פרופ' משה ברוור, גיאוגרף בעל שם עולמי, עסק בהגירת פועלים ופלאחים עניים ממצרים, מסוריה, מלבנון ומעבר-הירדן - לארץ ישראל המנדטורית. פרופ' ברוור השתתף בסקר של כפרים ערביים בארץ ישראל בתקופת המנדט הבריטי. בשנים 1978-1968 נערך מחקר נוסף, בכפרים שלא חרבו במלחמת העצמאות. אחד מנושאי המחקר היה הגירת פועלים ממצרים בתקופת המנדט, והשתקעותם בעיקר במישור החוף.
04/08/2009  |  רבקה שפק ליסק  |   מאמרים
יפה עשו מיקי רוזנטל ואילן עבודי כאשר ציירו לנו את התמונה העגומה של שקשוקתנו המסריחה והדוחה. משנפרשו העובדות יש ודאי מקום לפרשנויות, ואני אנסה להתמקד בשורש הבעיה, ובדרכים לתיקונה. ונתחיל בדרך השלילה.
04/08/2009  |  אפרי הלפרין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il