|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

גלגל הצלה לחינוכית?

ח"כ זוהר: שידורים לילדים בלבד ימנעו פיטורים

דיון בהצעת חוק לביטול פיצול תאגיד השידור הציבורי קיבל תפנית מפתיעה כשיו"ר הוועדה מן הליכוד הציע לחברי האופוזיציה לחבור אליו ולמנוע את סגירת החינוכית ח"כ כבל ספקן: הממשלה תתנגד למהלך
17/07/2018  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: שרונה גיא]

ח"כ מיקי זוהר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

גלגל הצלה מפתיע נזרק לעבר עובדי הטלוויזיה החינוכית העומדת להיסגר בחודש אוגוסט המתקרב ובא. אולם כלל לא ברור האם יש בו ממש. יו"ר הוועדה המשותפת לוועדת הכנסת ולוועדת הכלכלה לדיון בהצעת חוק השידור הציבורי הישראלי, ח"כ מיקי זוהר, הציע לחברי האופוזיציה מתווה שלפיו ניתן יהיה להימנע מפיטורי 184 עובדי החינוכית ומסגירת תחנת הטלוויזיה האיכותית לילדים.

"סגירת הטלוויזיה החינוכית היא פעולה מאוד לא מובנת מבחינתי. אני לא מבין למה סוגרים בלי לתת לחינוכית הזדמנות לפרוח ולשגשג? אני לא מוכן לקבל את הדבר הזה. עכשיו יש הזדמנות לראות איך מתקנים את העוול הזה. בואו ניקח כסף ממשרד החינוך ומהתאגיד, בואו נצמצם את שידורי החינוכית לתוכן איכותי לילדים בלבד והיא תוכל להתקיים בהצלחה בלי פיטורי 184 עובדים", אמר בדיון שאמור היה להיות טכני בלבד ושאמור היה לעסוק בביטול פיצול תאגיד השידור הציבורי לשני תאגידים.

חברי האופוזיציה הודיעו כי יתמכו במהלך, אולם הביעו ספק גדול אם הממשלה תאפשר את מימושו. "אני אומר לכם שאני אתמוך אם לא תהיה ברירה אבל לדעתי הממשלה תעמוד על רגליה האחוריות נגד המהלך שלך. שלא ייווצר מצב שהחיבור הזה יגרום לעוד עיכוב בביטול פיצול התאגיד", אמר ח"כ איתן כבל.

רעיה עדני, רכזת התקשורת במשרד האוצר, טענה מנגד כי הצעתו של ח"כ זוהר הכוללת דחייה של כשנה בסגירת החינוכית עומדת בניגוד לאינטרס העובדים. "הארכת אי-הוודאות בשנה נוספת היא לא לטובתם. אנחנו עובדים על מתווה מוסכם שרוב העובדים הולכים לתוכנית פרישה. התקציב של הטלוויזיה החינוכית עומד על 150 מיליון שקלים וחלקו הולך על אחזקה של מבנים ועובדים ולא בהכרח הפקות מקור לילדים", טענה. עוד הוסיפו אנשי האוצר כי כלל אין מקורות תקציביים לפעילות החינוכית.

ח"כ זוהר טען מנגד כי המציאות שונה לחלוטין מדברי אנשי האוצר. "באגף התקציבים שיקרו לי עשרות פעמים. יש כל כך הרבה כסף מיותר שנזרק לפח. אנחנו צריכים את החינוכית כגוף רזה יותר שמייצר תכנים לילדים. אין עוד הזדמנות אחרת. זאת ההזדמנות האחרונה להציל את הטלוויזיה החינוכית", אמר.

בתום הדיון ביקש זוהר מחברי הוועדה שיצביעו נגד הצעתו להעברת 50 מיליון שקלים מתקציב שהבטיח משרד האוצר למשרד החינוך ולקיחת 40 מיליון שקלים מתקציב התאגיד - שניהם להפעלת החינוכית למשך שנה נוספת. "אם תתנגדו", הסביר, "אז תעלה הסתייגות בנושא למליאה ואולי נוכל להעביר את הנושא בתמיכת חברי הכנסת". במקביל הגיש ח"כ זוהר רביזיה כנגד הצעת החוק מה שיאפשר לו לשוב ולדון בחוק ואף אולי לאחד אותו עם חוק של ח"כ כבל בנושא.

תאריך:  17/07/2018   |   עודכן:  17/07/2018
איציק וולף
+נתניהו הורה לעצור את חקיקת "חוק הפייסבוק"
11:31 18/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מהליכוד נמסר: "רה"מ סבור כי נוסח החוק עלול לאפשר צנזורה ופגיעה קשה בחופש הביטוי בישראל"
(חשש לפגיעה בחופש הביטוי [צילום: ג'ף צ'יו, AP])
+הוועדה אישרה את חוק הלאום
10:30 18/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוועדה המשותפת אישרה ברוב של שמונה מול שבעה את הצעת החוק השנויה  ▪  ההצעה תעלה להצבעה במליאת הכנסת היום או מחר
(הוועדה המשותפת. אושר לאחר דיונים סוערים [צילום: דוברות הכנסת])
+אושר סופית: תיאסר העסקת בני נוער באתרי בניה
10:13 18/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בין השנים 2017-2015 נהרגו 5 בני נוער באתרי בנייה ונפצעו 75

([צילום: AP])
+סופית: אושרה תוספת הטבות מס ליישובים סמוכים לגדר הצפון
08:36 18/07/18  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ישובים הזכאים להטבות המס בהתאם לקריטריונים הקבועים בחוק יכללו עד 85,000 תושבים  ▪  שגם ישובים הממוקמים במרחק שבין 2 ל-9 קילומטר מהגבול בצפון יהיו זכאים להטבת מס נוספת על הכנסה - בת 2%
(גבול הצפון [צילום: AP])
+גופים ציבוריים יחויבו לפרסם דרכי יצירת קשר בדוא"ל
23:27 17/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק פנייה לגופים ציבוריים באמצעי קשר דיגיטליים, התשע"ח-2018. של חברי הכנסת דוד ביטן, שרן השכל וקבוצת חברי כנסת, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ סתיו שפיר. מוצע בה לחייב גופים ציבוריים הנותנים שירות ציבורי לפרסם באתר האינטרנט שלהם את עיקרי סוגי השירותים הניתנים בהם, פריסתם הגיאוגרפית ודרכי ההתקשרות עימם (פרסום אמצעי הקשר הדיגיטלי שאפשר לפנות באמצעותו) ודרכי התקשרות עם העובד או היחידה הנותנים שירות לציבור.
+אושרו שינויים בוועדה המוסמכת לדון בזכאות פעוטות בסיכון למעון יום
23:25 17/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק פעוטות בסיכון (הזכות למעון יום) (תיקון מס' 4), התשע"ח-2018 של ח"כ מירב בן ארי. מוצעים בה מספר תיקונים בחוק פעוטות בסיכון (הזכות למעון יום) וביניהם שינויי הוועדה המוסמכת לדון בזכאותם של פעוטות בסיכון למעון יום, וכן שינוי של התנאים הנדרשים כיום לצורך קביעה כי הפעוט הוא פעוט בסיכון. עוד מוצע להסמיך את הוועדה הדנה בזכאותו של פעוט למעון יום לקבוע גם את דרכי הטיפול בפעוט ובמשפחתו.
+תוקם ועדה לשחרור ממאסרים קצרים
23:24 17/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שחרור על-תנאי ממאסר (תיקון מס' 17 - הוראת שעה), התשע"ח-2018. מוצע בה להקים יחידה מנהלית ייעודית בשירות בתי הסוהר שתשמש כוועדה לשחרור ממאסרים קצרים ובסמכותה יהיה לשחרר על-תנאי אסירים שנשפטו לתקופת מאסר שבין שלושה חודשים לשנה, למעט חריגים שמפורטים בחוק. ועדה זו תוסמך במקום נציב שירות בתי הסוהר לעניין שחרור על-תנאי של אסירים שנשפטו לתקופות של עד שישה חודשים, ובמקום ועדת השחרורים הקיימת לעניין תקופות שבין שישה חודשי מאסר לשנה. מוצע שוועדה זו תקבל, ככלל, את החלטותיה על בסיס בקשה בכתב של האסיר ומסמכים שיונחו בפניה. הצעת חוק זו תהיה תקפה כהוראת שעה לשלוש שנים.
+תוארך תקופת המאסר שניתן יהיה להמיר בעבודות שירות לתשעה חודשים
23:23 17/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 133 - הוראת שעה), התשע"ח-2018, של ח"כ אחמד טיבי. מוצע בה לקבוע בהוראת שעה למשך שנתיים, כי משך המאסר שבית משפט רשאי להמירו בעבודות שירות יהיה תשעה חודשי מאסר במקום ששה חודשים כפי שקבוע היום. עוד מוצע כי לכל עובד שירות שנגזרו עליו עבודות שירות לתקופה העולה על שישה חודשים תקבע תכנית ליווי ושיקום על ידי קצין מבחן, אלא אם כן מצא קצין המבחן כי לא נדרשת תכנית כאמור וכי תקופת עבודת השירות של עובד שירות הנושא עונש מאסר בעבודת שירות לתקופה העולה על שישה חודשים תקוצר לפי התנאים המפורטים בחוק.
+תוגבל השעיית עובד גוף ציבורי עקב הליכים פליליים
23:22 17/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק השעיה של עובד גוף ציבורי עקב הליכים פליליים, התשע"ח-2018 של חבר הכנסת דוד ביטן. מוצע בה להסדיר את משך השעייתו של עובד בגוף ציבורי שהוא חברה ממשלתית, חברת בת ממשלתית או תאגיד שהוקם בחוק, בעקבות פתיחה בהליך פלילי או הגשת כתם אישום נגדו. לפי ההצעה, הגוף הציבורי יוכל להשעות עובד לתקופה שאינו עולה על 45 ימים, וכל תקופת השעיה ארוכה יותר תותנה באישור של בית הדין לעבודה.
+חברי ועדת קלפי בבחירות לרשויות המקומיות יקבלו שכר
23:22 17/07/18  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (בחירות) (תיקון מס' 51) (תשלום לחברי ועדת קלפי), התשע"ח-2018 של חבר הכנסת דוד ביטן, כהוראת שעה. מוצע בה לקבוע כי חברי ועדות הקלפי בבחירות לרשויות המקומיות יקבלו שכר מאוצר המדינה, בדומה לחברי ועדות הקלפי בבחירות לכנסת.
+שוברים שתיקה ובצלם: חוק העמותות לא חל עלינו
22:49 17/07/18  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השנה לא תחול חובת דיווח על שני ארגוני השמאל הרדיקליים, לאחר שהתברר כי סכום המימון הזר שלהן אינו עולה על 50% הנדרשים על-פי חוק  ▪  שקד: הוכחה להצלחת החוק, שהביא להפחתת התרומות מצד מדינות אירופה
כינוס של שוברים שתיקה מול הקריה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ זוהר: שידורים לילדים בלבד ימנעו פיטורים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
עברה במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק פעוטות בסיכון (הזכות למעון יום) (תיקון - סיכום מידע רפואי) שיזמה ח"כ מירב בן ארי (כולנו) והוצמדה להצעת חוק ממשלתית, ע"פ הצעת החוק הסמכות להתריע בפני גורמי הרווחה על פעוטות בסיכון תנתן גם לאחיות ולא רק לרופאים כפי שקיים היום בחוק.
17/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ב', 16.7.18) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לקיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות. התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח ויכנס לתוקף בעוד כשנה. ההצעה עברה ברוב של 58 ח"כים וללא מתנגדים.
17/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה המשותפת לחוק הלאום דחתה (יום ג', 17.7.18) את ההסתייגויות לסעיף 7 החדש ואת בקשות הרביזיה על כל סעיפי החוק. בעקבות תיקון ניסוחי שנערך בסעיפים 4ב ו-10, איפשר היו"ר ח"כ אמיר אוחנה להגיש הסתייגויות ביחס לתיקון עד השעה 12, והודיע כי הדיון יתחדש מחר בבוקר.
17/07/2018  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (יום ב', 16.7.18) תקנות שהגיש לה השר הממונה על השירות האזרחי (כלל אוכלוסיות המתנדבים לשירות שאינו צבאי, למעט חרדים), אורי אריאל, בהן מפורטות לראשונה הפעילויות בהן מותר למתנדבי השירות האזרחי לעסוק (עד כה הוגדרו רק תחומים כלליים). בין הפעילויות שהותרו:
16/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 16.7.18) תקנות שהגיש לה שר החוץ בנימין נתניהו, לפיהן כ-1,500 עובדים ישראלים מקומיים בנציגויות ישראל בחוץ לארץ ("עמ"י"), המועסקים בתפקידי עזר לעבודת הנציגויות, ייחשבו מעתה לעובדי מדינה. הם יהיו חתומים על חוזה מיוחד לתקופה קצובה. זאת בתום משא-ומתן בין המדינה לנציגיהם.
16/07/2018  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
"גברים הביטו בנו במקלחת וחטפנו מכות"  /  עידן יוסף
רשות הגנת הצרכן תפרסם שמות תאגידים שנקנסו  /  עידן יוסף
יורחב הפורום להכרזה על מלחמה  /  עידן יוסף
משתלת המח-שבת  /  עידן יוסף
מי כאן גזעני?  /  איתמר לוין
האחריות מחייבת  /  יצחק מאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il