|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

קרב שישפיע על היקום כולו

מרקורי הנסוג כרגיל ישפיע לרעה על התקשורת הבינאישית ויגרום להרבה תקלות, אך מצד שני מסיבות תחת השפעתו יהיו הרבה יותר עליזות בשווקים יש מולות מסוכנת שתטלטל את המשקיעים ברמה האישי צפויים קונפליקטים פנימיים תחזית לשבוע שבין 04.09.2009-10.09.2009
04/09/2009  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

הירח המלא בתאריך 04.09.09 במעלה 12 במזל דגים. המיקום הזה הוא מול האסטרואיד פאלאס, השולט על החוכמה. פאלאס משפיע גם על המערכת החיסונית וגם על תבניות, כך שייתכן ונשמע על תוצאות של מחקרים חדשים העוזרים לטפל בבעיות הנובעות מכשל במערכת החיסון - שפעת החזירים, איידס וכד'.

כוכב מרקורי משנה מגמה ומתחיל בנסיגה בתאריך 06.09, זאת לאחר שבמהלך השבוע האחרון הוא כבר האט עד עצירה במקום וגרם לקשיי תקשורת, חוסר הבנה ותקלות שונות. העצירה של המרקורי, בריבוע למארס, משפיעה על סגנון דיבור חריף, חותך וחסר סבלנות. כאשר מרקורי נמצא בנסיגה רצוי לא לחתום על חוזים חדשים, לא לבצע רכישות של נדל"ן או מכונית חדשה וזה כולל גם מכשירי חשמל לסוגיהם. דאגו לגיבוי החומר הקיים במחשב, מאחר ובתקופת הרטרו התקלות אופייניות יותר. המורים ירגישו את אי השקט בכיתות, המרקורי בנסיגה משחרר את הלשון, התלמידים מפטפטים ו"ישגעו" את המורים. אלה מכם העורכים אירועים חברתיים, מסיבות וכד', יצליחו! המוזמנים ירגישו משוחררים וידברו זה עם זה בלי עכבות, מה שיתרום לשמחה, לעליזות ולמצב רוח נפלא. אנשים שנולדו עם מרקורי בנסיגה, ימצאו שהחודש מביא להם הזדמנויות חיוביות.

ההיבטים השונים המאתגרים את המרקורי בזמן הנסיגה, עלולים ליצור הרבה עבודת ניירת, שינוי עמדות, שינוי דעות וחוסר הבנה. עד התאריך 17.09 יתכן גם שינוי בשיתופי פעולה או במו"מ וויכוחים אינטנסיביים. אחרי התאריך 18.09 כל ניתוח ואנליזה עלולים להתבסס על עובדות סלקטיביות.

תקופת הרטרו היא זמן טוב להתבוננות פנימה, להעריך מחדש את כל השינויים שהתרחשו במהלך החודשים האחרונים. המסלול של כוכב מרקורי בנסיגה הוא עד לתאריך 29.09, אבל עם הצל רצוי לנהוג באותה הזהירות עד לתאריך 05.10. בהווה, כוכב מרקורי נע במזל מאזניים ובנסיגה עוזר להתבונן על מערכות יחסים עם אחרים, על הדרך בה אנו יוצרים תקשורת בינאישית והאם יש בה כבוד הדדי. בהמשך, בתאריך 17.09 המרקורי בנסיגה יגיע למזל בתולה ובעת הזו נעריך את עבודה שעשינו. זו תקופה טובה לנקות שולחן ולהבין מהם הכישורים שיש לנו שיוכלו לעזור לנו להשתלב במקום חדש, אחרי שתקופת הנסיגה תסתיים.

04.09
היום הירח במזל דגים, מול השמש במזל בתולה, המעשי. מצד אחד יש אידיאלים ומאידך יש מציאות. אי-אפשר לברוח לעולם הפנטזיות, אבל גם לא לדחות את הכמיהה והגעגוע. לא צריך לבחור בין שני אלה, יש כאן תהליך של התפכחות המאפשר להתקדם בדרך מעשית כדי לממש את האידיאל או החלום. סמכו על האינטליגנציה הרגשית שלכם, שתנחה אתכם לעשות את הבחירות הנכונות.

05.09
האווירה היום משתנה משעה לשעה. התגובות שלכם בעלות משמעות כפולה, מקרטעות לאורך היום, על כן המתינו אם תוכלו לפני שאתם מתחייבים. חוסר היציבות היום נובע גם מעצירת המרקורי, כך שחוסר הסבלנות עלול לגרור גם התפרצות. יש תסכולים וגם חוויות רגשיות לא צפויות. הירח בטל משעה 19:53 עד לשעה 05:14 למחרת בבוקר.

06.06
שימרו על ערנות בכל מחיר, גניבת דעת עלולה להתרחש היום וההיקף יכול להיות בכל שיעור. כל ניסיון להתמודד עם התהליך יגרום לאכזבה אישית. בכל מצב בו חווים ספק, בחרו לסגת ותנו לאחרים לבזבז מאמצים עד שיבינו שהם סתמיים.

הרגשות והפעולות מנוגדים זה לזה, קיימת סתירה בין מה שנאמר ומה שאתם מרגישים. היזהרו מחתימות, עדיף לתמרן מה שאפשר ולא להתחייב. רשמו לפניכם את המשימות ותו לא. אל תהיו נמהרים, נסו לא לחזור על עצמכם יותר מדי פעמים. יש חוסר וודאות וקבלו אותו, הביטחון והוודאות יגיעו בהמשך.

07.09
עצירת מרקורי גורמת לכם להרגיש שהתוכניות אינן עולות יפה. למעשה זה הסיפור לשלושת השבועות הבאים. כמה מכשולים יופיעו במסלול שלכם, יתכן שלא שמתם לב לפרטים הקטנים בזמן שהרכבתם את התמונה הגדולה. נסו להתמקד ולאסוף את כל החלקים בפאזל הגדול ואז תעלו על דרך המלך. התחושות טובות היום ועוזרות לקדם את התוכניות, אל תחפשו את הפרויקטים הגדולים ותזכו בתוצאות הרצויות.

08.09
הירח בטל משעה 03:11 עד שעה 13:18. בימים הקרובים הבסיס הסולידי מאפשר לכם לעשות כל מה שאתם רוצים, בעיקר אם מדובר בדברים פשוטים ומעשיים. האווירה אלגנטית ויפה, והסבלנות חשובה. אמונה בעצמכם לצד תמיכה הדדית גם היא עוזרת. נחישות וקלילות מאפיינות את האנרגיה היום. אל תשאלו יותר מדי שאלות, תזרמו עם המתרחש.

09.09
השילוב ההרמוני בין השמש והירח מאפשר נוחות, ביטחון וחושניות. אפשר להשלים תוכניות ולקבל תמיכה. הסכמים שתעשו היום ישרתו אתכם היטב לטווח הארוך; למרות שהמרקורי בנסיגה, ההרמוניה בין השמש והירח היום יעזרו להתגבר על כל המכשולים העלולים לצוץ בהמשך והתוצאה מובטחת.

10.09
הבוקר קיימת יציבות יחסית, המאפשרת לכם לומר את מה שאתם מרגישים, אבל אל תגזימו. שיחות על בסיס אמוציונאלי יהיו מרגיעות. הירח בטל משעה 10:17 עד שעה 19:17. מילים עפות די בקלות לצד הצהרות, לכן נסו לומר רק מה שיש לו משמעות ואל תחששו לשנות את ההבטחות או לשפר את התכנים כדי להגיע לתוצאה טובה יותר.

כלכלה ושווקים
להישאר סבלנים [צילום: AP]

המולות של סאטורן ואורנוס מגיעה לדיוק החודש. בפעמיים הקודמות כשההיבט הזה היה מדויק, השווקים קרסו. האם הפעם זה יקרה שוב באותה רמה? או שהתוצאה תתבטא יותר בחוסר וודאות או ספקות שישפיעו על השווקים?

המעבר הבא יהיה ביולי 2010, יש להניח שאם לא תגיע התמוטטות הפעם היא תהיה ביולי 2010. המעבר הזה בוחן את הבסיס הכלכלי וכל עוד אנשי כלכלה ופיננסים מפריחים בועות וספינים באוויר, אפשר לצפות את ההתרסקות הבאה.

כוכב מרקורי בנסיגה בין התאריכים 06.09-29.09 ושינוי המגמה ישפיע על הפסיכולוגיה של המשקיעים. בנוסף, המולות סאטורן-אורנוס מגיעה לדיוק בתאריך 15.09. כזכור, המולות הזו הביאה איתה את המשבר הכלכלי הגדול וייתכן שהמעבר הנ"ל ישפיע, בגלל שמיד אחריו יש מולד ירח בתאריך 18.9, בצמידות לכוכב סאטורן.

סימן השאלה מתעורר בגלל ההבדל. בשנה שעברה היה ירח מלא בדיוק בתאריך 15.09.08 ואז הוא גרם לטלטלה חזקה בשווקים. ירח מלא גורם לריגוש וגולש לא פעם לפאניקה. הפעם יהיה מולד ירח, המסמל התחלה חדשה ומתמשכת, אבל כוכב מרקורי בנסיגה. איזה החלטות או התחלות חדשות יתקבלו?

עם המרקורי בנסיגה, כל החלטה שתתקבל צפויה לשינויים. מרקורי בנסיגה גורם לטעויות בשיקול דעת, או קבלת החלטות על סמך מידע מוטעה. התגובה לחוסר הוודאות יכולה להתבטא בעוד משבר, וגם אם זה לא יהיה מיידי, זה יגיע בעוד כמה שבועות.

סבלנות ואורך רוח חשובים בחודש ספטמבר הנוכחי במיוחד.

כוכב פלוטו נעצר ב-11.09 ושוב יגרום לשינוי מגמה. הזהב מדשדש יחסית, הוונוס במזל אריה תהיה מול הנפטון ובמנעד לא נחמד לאורנוס, בין התאריכים 15.09-16.09, אבל הוא יתחזק במהלך חודש אוקטובר.

גדעון סער – שר החינוך
נלהב ורודף צדק. סער [צילום: פלאש 90]

כבן מזל קשת, גדעון סער נושא דגל של צדק, הגינות ויושר (תואר ראשון במשפטים), הוא אדם עם צורך בהרחבת אופקים, המשולבת בעשייה לצד התפתחות במרחב. הוא אדם שמציב לעצמו אתגרים ועם השפעת כוכב פלוטו בהורוסקופ שלו, הוא אינו מתפשר על היעדים. כוכב אורנוס צובע את דרכו בהומאניות ומחדד גם את מאבקו למען שוויון זכויות הפרט והוא גם פועל למען כך (היה חבר הוועדה לקידום מעמד האישה, חבר בוועדת המשנה למאבק בסחר בנשים).

כבן מזל קשת הוא נוהג לומר את האמת, גם אם אינה נוחה לאוזנו של הזולת, ובימים האחרונים שמענו את דבריו בישירות ובוטות, חד-משמעיים, אם זה בנושא האתיופים, או התנגדותו למעורבות ההורים בבית הספר.

מבנה ההורוסקופ שלו הוא שילוב של מזלות קשת ועקרב. הוא אדם שאכפת לו, רגשן ונלהב, עושה כרצונו, מתבלט ויודע להפנות אליו את אור הזרקורים, אבל מחפש גם שקט ופרטיות. אי-אפשר להתעלם ממנו, הנוכחות שלו בולטת בכל מקום אליו מגיע.

גדעון סער נולד באמצע שנות השישים, עם המולות בין אורנוס (במזל בתולה) וסאטורן (במזל דגים) ולמעשה כאן הסיפור המעניין. השילוב הנ"ל, המופיע עתה ומשפיע על היקום כולו בכל התחומים, מדליק עתה, עם פתיחת שנת הלימודים, במדויק את אותה המולות בהורוסקופ האישי שלו. במציאות הנוכחית, הציג השר את התוכנית שלו לשנת הלימודים ובבסיסה הוא ביטא את התכנים המאפיינים את המולות בין הסאטורן לאורנוס. הוא רוצה לשבור את המצב הקיים במסגרות הקיימות (סאטורן), לבנות סדר חדש (אורנוס), אם זה במערכת היחסים בין המורה לתלמיד, או אם זה במערכת היחסים בין ההורים לבית הספר, להלחם באלימות (אורנוס המרדן), לשנות תכנים חברתיים (אוראנוס). קיים רצון להחזיר את המורשת (סאטורן) לתוכנית הלימודים, לחנך לערכים ואחריות (סאטורן), לאתגר את המורים למצוינות (אורנוס).

כוכב אורנוס מסמל את האינטליגנציה הגבוהה יותר ועם האנטנות הגבוהות שלו, הוא מבין איך להתחדש ולשנות. למעשה סער מחפש כיצד ליישם את האיזון מתוך הניסיון שלו, ליישב בין הניגודים בכדי להביא את האידיאל. ההליכה על חבל מתוח בין הסאטורן והאורנוס מאתגרת מאד, אבל אפשרית.

תמונת מצב כללית

כוכב פלוטו משנה מגמה בתאריך 11.09 וחוזר להילוך קדמי, במעלת האפס במזל גדי, המעלה שכזכור משפיעה על העולם כולו. הפעם הכוכב הקיצוני יותר בגלגל המזלות, נמצא מול הכוכב האורני האדס ובריבוע לאסטרואיד יונו.

האדס מסמל את החלק הכי נחות באופי האדם, החלק הארצי והחשוך שבו. שני אלה יחד מעלים את הרוע על פני השטח, ועשו כך כמה וכמה פעמים לאורך השנים האחרונות. שני אלה יחד בריבוע ליונו, מסמלים התעמרות בחסרי ישע, כמו פליטים או מהגרים, או אצלנו במדינת ישראל - העובדים הזרים. הכוכבים והסמלים הנמצאים על מעלות העולם חושפים אירועים כאלה בעולם הגדול ויוצרים מוטיבציה לשפר ולמחוק מצבים כאלה מעל פני הגלובוס.

לפנייה של כוכב פלוטו בתאריך 11.09 (איזה תאריך עם איזו אסוציאציה) בריבוע ליונו, יש אופי נפיץ בחזית צבאית או אחרת. יתכן ונשמע במציאות הפוליטית או בתחום תרבות המוזיקה והפופ, על כמה סקנדלים, פרידות מתוקשרות, התפרצויות והצהרות תובעניות. חלק מהסיבות נובעות מקנאה ונקמה. מניפולציות בימים האלה יהיו הסטנדרט הנורמטיבי.

גם המולות סאטורן ואורנוס מתקדמת לקראת דיוק בתאריך 15.09 ואנו חווים את ההרגשה של התחלה חדשה ומיד אחריה עצירה ועיכוב וכך חוזר חלילה. המולות הזו היא למעשה קרב בין כוכב סאטורן, המתנגד לרעיונות חדשים, וכוכב אורנוס, המבקש ודורש לשנות. עתה המולות הזו משפיעה על היקום כולו, על הפוליטיקה בכל מדינה על פני הגלובוס.

ברמה האישית והפסיכולוגית של כל אחד מאיתנו, המולות הזו היא למעשה קוטביות היוצרת ניגודים וגורמת למתח. ההמלצה בתקופה כזו היא למצוא את האיזון; האיזון בין השגרה המוכרת והידועה, שכל כך נוח לשמר אותה, ובין הרצון לשבור את הסטטוס קוו ולצאת לדרך חדשה, המכילה גם את הלא צפוי.

מאחר והשמש במזל בתולה קרובה למולות הזו והאסטרואיד פאלאס גם הוא שם, אפשר לצפות להתפתחויות פוליטיות בכמה מדינות כמו מצרים, הולנד, קולומביה, מקסיקו ועוד כמה מדינות. באלו צפויים אתגרים למנהיגות, יתכן שבירה של הסדר הישן כדי לפנות מקום לחדש.

"אדריכלו של היקום לעולם אינו חוזר על עצמו - כל יום הוא בריאה חדשה לגמרי. הפק את מירב התועלת מכל יום חדש" (רבי נחמן מברסלב).

תאריך:  04/09/2009   |   עודכן:  04/09/2009
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קרב שישפיע על היקום כולו
תגובות  [ 22 ] מוצגות   [ 22 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מכיר את האיש
4/09/09 15:06
 
נ.ב
4/09/09 16:46
 
מכיר את השיטה
4/09/09 23:09
 
ד.ב.י.
5/09/09 10:31
 
דורון א
6/09/09 00:15
 
אחת מהעם
5/09/09 11:37
 
אמיר2008
5/09/09 02:53
 
זאב ג
5/09/09 09:27
 
דוחה בפוליטיקה
5/09/09 13:44
 
דב עקנין
5/09/09 15:47
 
אינקו בטור
5/09/09 20:58
2
רלי
4/09/09 15:50
3
עטרה קלימי שגב
4/09/09 15:51
4
דר' בן ישי
4/09/09 16:11
5
שושי
4/09/09 16:26
6
דן 7
4/09/09 17:33
7
EM
4/09/09 18:33
8
רותי
4/09/09 22:00
9
שבל
4/09/09 22:20
10
הוקוס םוקוס
5/09/09 11:45
 
דב עקנין
5/09/09 15:57
11
נעמה ק.
6/09/09 11:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קשה למצוא אדם השונא את המתנחלים יותר מטליה ששון. אריאל שרון, שהכיר אותה היטב, שבר שיא עולמי של ציניות כשבחר דווקא בה לחבר דוח על המאחזים, בתקופה שגורלו היה נתון לחסדי אנשי השמאל המאכלסים בהמוניהם את הפרקליטות.
04/09/2009  |  בעז העצני  |   מאמרים
מלאה מחצית השנה לקריסת השמאל (העבודה ומרצ) בבחירות, והגיע הזמן לחשבון נפש. השלמנו תהליך קריסה ארוך, שהחל כבר ב-1996. העבודה ומרצ הדרדרו מאז מ-56 מנדטים ל-16 מנדטים, כ-13% מהמצביעים.
04/09/2009  |  מוסי רז  |   מאמרים
קרוב לשמונה שנים אני פעיל במאבק לזכויות הבדואים בכפרים הלא מוכרים בנגב, ובכל זאת לא השתתפתי בהפגנות נגד ביקורם של הגזענים הכהניסטים ברהט. לעומת זאת, ביקרתי בימים האחרונים בכפר הבדואי בנגב, טוואייל אבו ג'רוואל, יומיים לאחר שנהרס כולו בפעם המי יודע-כמה בידי נציגי המדינה, אנשי משרד הפנים ומנהל מקרקעי ישראל.
04/09/2009  |  עמוס גבירץ   |   מאמרים
בדיון על ההבדל בין שיח הזכויות לשיח הפוליטי ראוי להבהיר מספר נקודות. במונח "שיח הזכויות" הכוונה לכך שעבור חלק ניכר ב"שמאל" הישראלי הסכסוך הישראלי-פלשתיני נבחן לאור מושגי שיח זכויות האדם כפי שאלו עוצבו, בין היתר, בהכרזת זכויות האדם של האומות המאוחדות ובמשפט הבינלאומי ובדגש על הוראות אמנת ג'נבה הרביעית. במונח שמאל נעשה שימוש באשר עד כה לא התקבל מונח מתאים יותר.
04/09/2009  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
מנכ"ל אפריקה-ישראל, איזי כהן, היה השבוע בעין הסערה. ביום ראשון (30.8.09) בבוקר, שעות מספר לאחר הישיבה הלילית של דירקטוריון החברה, התייצב כהן, לצידו של הבוס לב לבייב, כדי להסביר לעיתונאי שוק ההון והבורסה מה אירע לחברה, לספר כמה הוא עובד קשה, ולנסות להסביר מדוע נאלצת החברה להודיע שספק אם תוכל לפרוע את כל חובותיה לבעלי האג"חים.
04/09/2009  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il