|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

הקול הסרוג: קרב בין הימין החדש ואיחוד הימין

בסביבתו של בנט טוענים כי קולות המבוגרים הולכים לאיחוד הימין וקולות הצעירים לפייגלין באיחוד הימין דוחים את הדברים: בנט מנהל קמפיין געוואלד על המנדט ה-11 תוגברה האבטחה סביב ח"כ בצלאל סמוטריץ' בעקבות איומים משמאל
09/04/2019  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
סמוטריץ'. "מצבנו לא טוב" [צילום: הלל מאייר/פלאש 90]

רשימת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ורשימת איחוד מפלגות הימין בראשות רפי פרץ מנהלות (יום ג', 9.4.19) ביניהן קמפיין "הצילו" (געוואלד), במאבק על קולם של המצביעים הדתיים-לאומיים. נפתלי בנט טוען כי קולות המצביעים הדתיים בורחים לרשימת זהות של משה פייגלין, ואילו קולות המצביעים המבוגרים זורמים לאיחוד מפלגות הימין.

פרץ שלח הודעה למצביעים פוטנציאליים, בה נאמר: "לצערנו זה מצליח. קמפיין הפייק-געוואלד של בנט וביבי לצד קמפיין הסתה גורמים לפגיעה באיחוד מפלגות הימין". באיחוד מפלגות הימין זועמים על בנט ואיילת שקד על כך שהפרו את ההבטחה שהשמיעו כאשר התפצלו ממפלגת הציונות הדתית, לפיה לא ינסו לנגוס בבסיס הבוחרים של הבית היהודי ויפנו לקהלים חדשים.

גורם באיחוד הימין אומר כי ההודעות של הימין החדש היו ידועות מראש. השרה שקד העלתה סרטון בטוויטר, ובו אמרה כי קמפיין הגעוואלד של נתניהו ושל איחד הימין הצליח, ומעמיד את הימין החדש בסכנה. "ביבי שותה אותנו בקשית עם הגעוואלד שלו כאילו הוא לא ראש ממשלה, וגם הרב פרץ עשה געוואלד שעובד", אמרה. סמוטריץ' השיב לה: "איילת, את אומרת לא אמת. האמת היא שאין לכם שום דרך לדעת מה קורה בשעות האחרונות. לנו לעומת זאת יש שטח ורשימות ואצלנו המצב גרוע בעקבות קמפיין הגעוואלד שלכם. אחרי שנטשתם אתם הולכים עכשיו להיות חתומים בחוסר אחריות על מחיקת הציונות הדתית רק כדי לקבל עוד מנדט. תפסיקו מיד!".


לדבריו, הימין החדש יציב בסקרים סביב 10 מושבים, וכעת עושים קמפיין להשגת המושב ה-11 בכנסת.

איחוד הימין מותקף גם משמאל בעקבות פרסום ההקלטה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' לפיה תיקי החינוך והמשפטים יישארו בידי איחוד מפלגות הימין. אמש התקבלה פנייה מקצין הכנסת, ובעקבות מכתב איומים והסתה שהגיעה לכנסת הוחלט לתגבר את האבטחה סביב סמוטריץ' וסביב בני משפחתו. הבוקר הגיעה ניידת משטרה אשר קיימה סריקה בבית וסביבתו. ליוותה אותו לקלפי. סביב ביתו מפטרלת ניידת משטרה, אך אין לח" מאבטח צמוד.

תאריך:  09/04/2019   |   עודכן:  09/04/2019
עידן יוסף
+התוצאות הסופיות - בחמישי בערב או בשישי בבוקר
06:20 10/04/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הקולות במעטפות הכפולות, ובראשם קולות החיילים, יכריעו כיצד תיראה הכנסת ה-21  ▪  הימין החדש זקוק לתוספת של כמה אלפי קולות כדי לעבור את אחוז החסימה
(ישנו את התמונה? [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+נתניהו: זהו הישג בלתי נתפס
05:38 10/04/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הודיע שכבר החל בשיחות הקואליציוניות עם ראשי מפלגות הימין: "זאת תהיה ממשלת ימין, אבל אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים"
("אקים ממשלה יציבה" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+שוויון 35 בין הליכוד לכחול-לבן;
רוב של 65 חברי כנסת לימין-חרדים
05:27 10/04/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המפלגות החרדיות יהיו הבאות בגודלן בכנסת ה-21: 8 מנדטים לש"ס ו-8 ליהדות התורה  ▪  הציונות הדתית ספגה מכה: 5 מנדטים לאיחוד הרשימות, הימין החדש מתחת לאחוז החסימה  ▪  5 מושבים לליברמן ו-4 לכחלון  ▪  העבודה התרסקה ל-6 מנדטים, למפלגות הערביות יהיו 10 מנדטים
בני הזוג נתניהו לפנות בוקר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
פעילים במטה הליכוד הלילה [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
+גפני: האיחוד עם אלי ישי התברר כמהלך נכון
00:50 10/04/19  |  
ח"כ משה גפני במסיבת הניצחון: "אנחנו מברכים על כך שהיינו יחד עם הרב אלי ישי. לא עשינו זאת כאמירה, עשינו זאת רק כשראינו שאין ברירה והם לא מצביעים שס בכל מצב. רק אז עשינו את זה ואנחנו מברכים על כך זה המהלך הנכון ולא ששמחנו מהפילוג בש"ס".
+גנץ: אהיה ראש הממשלה של כולם
00:41 10/04/19  |  איציק וולף
יו"ר רשימת כחול לבן, בני גנץ, טען לניצחון בבחירות לכנסת ה-21 וטען שראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להיות עסוק החל ממחר בתיקים המשפטיים שלו.

גנץ פתח את דבריו בפסוקי ברכת הכהנים. "אור גדול מאיר על ישראל שלנו. זהו יום היסטורי. למעלה ממיליון ישראלים בחרו היום כחול לבן. בחרתם בי, בחרתם בשותפים שלי, בחרתם בצוות, בחרתם בשיתוף פעולה. הגישה הזאת מראה שאפשר לחבר דברים, זה אינו דבר שאיננו ניתן לביצוע. יאיר, בוגי, גבי, אני רוצה להודות לכם על דרך משותפת, על נכונות לעבוד ביחד. אף אחד מאיתנו לא יכול היה לעשות שום דבר לבדו והשלם גדול מסך חלקיו", אמר.

גנץ הודה לבנימין נתניהו על שירותו למען המדינה והוסיף כי הוא מסכים עם דברי נתניהו אודות הצורך להטיל את הרכבת הממשלה על מי שעומד בראש הרשימה הגדולה ביותר. "נכבד את רצון הבוחר ובדיוק כפי שהוא אמר, המפלגה הגדולה ביותר צריכה לקבל את המנדט מהנשיא ולהרכיב את הממשלה הבאה. בבחירות יש מפסידים ויש מנצחים, ואנחנו המנצחים. אנחנו אולי חדשים, אבל לא תמימים. נמתין לתוצאות האמת שיתפתחו לטובתנו ונעמול בימים הקרובים להרכבת ממשלה רחבה ככל שניתן. אנחנו נמשיך לנצח לא רק על-פי הגודל אלא גם על-פי הדרך. הדרך קודם כל תהיה דרך של כבוד לכולם, כיבוד העבר, כיבוד ההווה ובניה משותפת של עתיד שטרם בא. חייבים לשנות את השיח כפי שהקפדנו במערכת הבחירות", אמר והוסיף: "אני אהיה ראש הממשלה של כולם ולא רק של אלה שהצביעו לנו".
(גנץ. אור גדול מאיר על ישראל)
+נתניהו יצא מירושלים לכינוס הליכוד בתל אביב
00:36 10/04/19  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא ממעונו הרשמי בירושלים לכיוון תל אביב, שם הוא צפוי לנאום בפני פעילי הליכוד בעקבות תוצאות מדגמי הטלוויזיה.
+גבאי: תוצאות המדגמים הם אכזבה איומה
00:06 10/04/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, אמר כי הוא מאוכזב מתוצאות מדגמי הטלוויזיה המנבאים למפלגתו 7 מנדטים לכל היותר. "זה ערב לא פשוט עבורי. לא ככה קיוויתי לסיים את הערב הזה. תוצאות המדגמים הם אכזבה איומה ומכה אלקטורלית למפלגת העבודה ולכל מי ששותף לדרך שלנו. תודה לכל האנשים היקרים שנמצאים כאן ושלא נמצאים כאן", אמר לפעילים שנותרו במטה מפלגת העבודה. "ניסינו להיות הכי רציניים שאפשר, להציג תכניות ופתרונות מעשיים, אבל המציאות הפוליטית הלכה לכיוון אחר. ידענו שנצטרך חיבורים פוליטיים אבל לא היו כאלה שרצו להתחבר לאידיאולוגיה שלנו ולעמדות הבסיסיות של מפלגת העבודה", אמר.


+כבל: לגבאי אין שום זכות להמשיך ולו דקה אחת בתפקיד
23:36 09/04/19  |  
איתן כבל במשדר ׳ערוץ 13׳: ״אני מקווה שגבאי יאמר הערב שהוא מסיים את תפקידו כיו״ר העבודה. אין לו שום זכות להמשיך ולו דקה אחת בתפקיד״.
+מדגם ערוץ 9: 70 מושבים לגוש הימין-פייגלין
23:29 09/04/19  |  
מדגם ערוץ 9: כחול לבן 38; הליכוד 34; העבודה, זהות 7; יהדות התורה, חד"ש תע"ל 6; הימין החדש, ש"ס 5; ישראל ביתנו, כולנו, מרצ, איחוד מפלגות הימין 4.
+סקר i24NEWS: ישראל ביתנו נמחקת
23:24 09/04/19  |  
סקר i24NEWS (מכון שריד): כחול לבן 33; הליכוד 27; העבודה 8; הימין החדש, איחוד מפלגות הימין, יהדות התורה, תע"ל-חד"ש 7; כולנו 6; ש"ס, מרצ 5; זהות, בל"ד-רע"ם 4. ישראל ביתנו וגשר אינן עוברות את אחוז החסימה. לפי סקר זה יש רוב של 63 לגוש הימין.
+שקד: נעשה מה שבוז'י היה עושה, נלך לישון
23:18 09/04/19  |  
איילת שקד בתגובה לתוצאות המדגם: "אני מציעה שנעשה מה שבוז'י היה עושה, נלך לישון, נקום מחר בבוקר ונראה את תוצאות האמת. אני בטוחה שנראה שעברנו ושיש לנו תפקיד חשוב בניהול המדינה. יש לנו הרבה אתגרים לפנינו, תהיו חזקים, נקום בבוקר ונדבר".
+‏כחלון לנתניהו: אמליץ עליך להרכיב את הממשלה
23:02 09/04/19  |  

+סקר ערוץ 20: 63 מושבים לגוש הימין
23:01 09/04/19  |  
‏סקר ערוץ 20: כחול לבן 33; הליכוד 27; העבודה 9, יהדות התורה 7; איחוד מפלגות הימין, כולנו, ש"ס, מרצ, הימין החדש 6, חד"ש-תע"ל, זהות 5 מנדטים.
+דרעי: אעמוד בהתחייבות להמליץ על נתניהו
22:55 09/04/19  |  
יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והודיע לו כי שס תמליץ עליו לנשיא המדינה ותתמוך בהקמת ממשלת ימין כפי שהתחייבה לפני הבחירות. בכאן חדשות דווח כי ‏מקורבי גנץ ניסו ליצור קשר עם דרעי, אך נתקלו בסירוב.
+דרעי שוחח עם נתניהו: אמליץ עליך בפני הנשיא
22:52 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שוחח עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והודיע לו כי מפלגת ש"ס תמליץ עליו בפני נשיא המדינה כמי שצריך להרכיב את הממשלה הבאה, וכי ש"ס תתמוך בממשלת ימין, כפי שהתחייבה לפני הבחירות.
+ליברמן: אנשים איבדו אמון בסקרים, התמונה לא תהיה סופית עד קולות החיילים
22:50 09/04/19  |  איציק וולף
ח"כ אביגדור ליברמן הגיב על תוצאות מדגמי הטלוויזיה לסיום יום הבחירות ואמר כי מוקדם להתחיל בסיכומים ובהפקת לקחים. "ההפרשים בין המדגמים גדולים מדי והתמונה מעורפלת מדי. ראיתי איך הצביעו בקלפיות המדגם - להערכתי יש פער לא מבוטל בין המדגמים להצבעת האמת. לצערי מרוב הצפת הסקרים והמניפולציות והמלחמה הפסיכולוגית אנשים איבדו אמון בסקרים. ראיתי במו עיני אנשים שאמרו שהם לא מוכנים להצביע במדגם והיו כאלה שאמרו שהצביעו הפוך ממה שהצביעו בקלפי", אמר.

לדבריו, יש צורך לקראת הבחירות הבאות לחוקק חוק בחירות עדכני שיהיה מעודכן לעידן הדיגיטלי. "התמונה לא תהיה סופית עד לספירת קולות החיילים. לכולם ברור שישראל ביתנו נמצאת חזק על המפה. תוסיפו עוד מנדט או שניים בכל מדגם", הצהיר.
+איחוד הימין: מו"מ לסיכום עקרונות הממשלה - לפני המלצה לנשיא
22:37 09/04/19  |  
איחוד מפלגות הימין בתגובה למדגמים: ״הערב מתברר יותר מכל שהאחריות שגילינו בחיבורים בינינו יחד עם עוצמה יהודית הצילו את שלטון הימין. הדרך של הציונות הדתית ניצחה והוכיחה שהיא גדולה מאדם כזה או אחר. אנחנו מצפים מראש הממשלה להודיע באופן שאינו משתמע לשני פנים, שפניו להקמת ממשלת ימין בה אנו רואים את עצמנו שותפים בכירים בה. עוד בשעות הקרובות ניכנס למשא ומתן מיידי, כדי לסכם את העקרונות שעל פיהם תפעל הממשלה הזאת עוד בטרם נמליץ לנשיא״.
+איילת שקד: מציעה שנלך לישון ונראה בבוקר את התוצאות
22:36 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, אמר לתומכי המפלגה כי הוא סבור שקולות החיילים יביאו להכנסת המפלגה לכנסת. "אנחנו דואגים לחיילים ואתם תראו שהחיילים ידאגו לנו. מפלגת הימין החדש תעבור, ותעבור יפה. רק סבלנות שתהיה לכם", אמר.

השרה איילת שקד הודתה לפעילים. אני בטוחה שנעבור ובטוחה שנעבור יפה. יש לנו עוד הרבה עבודה. ביחד נצליח להגיע ליעדים שהצבנו גם אם ייקח לנו יותר זמן. "אני מציעה שנעשה מה שבוז'י היה עושה. מציעה שנלך לישון ונראה בבוקר את תוצאות האמת ושעברנו ושיש לנו תפקיד חשוב בהנהגת המדינה. נקום בבוקר ונדבר".
+נדחו 3 בקשות להארכת מועד הבחירות
22:35 09/04/19  |  
יו"ר ועדת הבחירות דחה שלוש בקשות שהוגשו להארכת מועד הבחירות, מאחר ולא מצא שהצבת המצלמות גרמה לשיבושים.
+יונתן אוריך: עם ישראל ניצח
22:32 09/04/19  |  
יונתן אוריך, יועצו של ראש הממשלה: "‏בָּרוּךְ אֱלֹוהִים אֲשֶׁר לֹא הֵסִיר תְּפִלָּתִי וְחַסְדּוֹ מֵאִתִּי. עם ישראל ניצח!"
+ליצמן: נמליץ על נתניהו לנשיא
22:30 09/04/19  |  
יהדות התורה: "ביבי שוחח כעת עם ליצמן - ליצמן הודיע לו שיהדות התורה תמליץ עליו לנשיא".
+עודה: מאמין שגם בל״ד רע״ם יהיו איתנו בכנסת
22:25 09/04/19  |  
ח״כ איימן עודה, יו״ר חד״ש תע״ל בתגובה לתוצאות המדגמים: "האזרחים הערבים ויהודים דמוקרטים, שיצאו להצביע למרות ההסתה, השנאה והחקיקה הגזענית ונתנו בנו את אמונם. ביבי מבין את זה וגם אנחנו - לא יהיה שינוי במדינה הזו ללא הכוח הפוליטי של הציבור הערבי. אנחנו מחכים לתוצאות האמת ואני מאמין שגם בל״ד רע״ם יהיו איתנו בכנסת. ביחד נמשיך להיאבק למען השוויון והשלום".
+נתניהו: ניצחון מובהק. אתחיל בהרכבת ממשלה ימנית כבר הלילה
22:23 09/04/19  |  
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו: "‏גוש הימין בהובלת הליכוד ניצח ניצחון מובהק. אני מודה לאזרחי ישראל על האמון. אתחיל בהרכבת ממשלה ימנית עם שותפינו הטבעיים כבר הלילה".
+גפני הודיע לנתניהו: נמליץ שתרכיב את הממשלה הבאה
22:15 09/04/19  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם יו"ר דגל התורה, משה גפני. גפני הודיע לנתניהו בשיחה כי מפלגת יהדות התורה תמליץ עליו להרכיב את הממשלה הבאה.
+בנט: הימין החדש תעבור, ותעבור יפה
22:13 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת הימין החדש, השר נפתלי בנט, הגיב על מדגמי הטלוויזיה שמנבאים מציאות עגומה שבה על פי חלקם מפלגתו לא עוברת את אחוז החסימה. "חברים, אל תיפול רוחכם. מנהיגות נבחנת ברגעים קשים. יש לנו סבלנות, אמונה ועצבי פלדה. הימין החדש תעבור, ותעבור יפה. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו. איילת ואני מוסרים לכל תומכינו: אתם הקבוצה המדהימה ביותר שיש. עוד מעט נגיע למטה לפגוש את תומכינו הנפלאים", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+כחול לבן - הגדולה; יתרון לגוש הימין;
ממתינים לתוצאות ספירת הקלפיות
22:06 09/04/19  |  איתמר לוין, איציק וולף, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
 ▪  כאן 11 וחדשות 13 צופים שוויון בין כחול-לבן לבין הליכוד ו-66-64 מנדטים לגוש הימין  ▪  מדגם חדשות 12 צופה יתרון משמעותי לכחול-לבן ושוויון בין הגושים  ▪  שלושת המדגמים קובעים שפייגלין לא עובר את אחוז החסימה, מעניקים 14-13 מנדטים לחרדים, ארבעה-חמישה לאיחוד הימין וצופים שליברמן וכחלון יצליחו להיכנס  ▪  מחלוקת בין המדגמים לגבי גורלו של הימין החדש, מספר המנדטים של העבודה ומספר הח"כים של המפלגות הערביות
בני הזוג נתניהו היום בקלפי [צילום: חיים צח, לע"מ]
גנץ, הערב. טוען לניצחון
+אחוז ההצבעה עד 20:00: 61.3%;
פתקים מחוררים ומסומנים יוכשרו
21:29 09/04/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בשעה 22:00 ייסגרו הקלפיות ברחבי הארץ  ▪  ועדת הבחירות המרכזית הודיעה כי פתקים מסומנים ומחוררים ייחשבו, בתנאים מסוימים, כפתקי הצבעה כשרים  ▪  ההחלטה - בעקבות תופעה נרחבת של ניסיון פסילה מכוון של רשימות על-ידי יריבים פוליטיים
אחוז הצבעה נמוך [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
הנחיות למקרי השחתת פתקים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+רפי פרץ: הימין החדש רוצה לחסל את הציונות הדתית
19:47 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר איחוד מפלגות הימין, רפי פרץ, מאשים את נפתלי בנט ואת איילת שקד ברצון לחיסול הציונות הדתית. "הימין החדש רוצה לחסל את הציונות הדתית:קמנו הבוקר עם תחושות טובות בשטח, המון התלהבות. מאז הימין החדש הולך עם ספינים עלינו ונלחם בנו ורוצה לחסל את הציונות הדתית", טען במסר ששלח הערב, לקראת השעות האחרונות של יום הבחירות.
+אחוזי הצבעה נמוכים: 52% הצביעו עד 18:00
19:45 09/04/19  |  איציק וולף
אחוזי ההצבעה בבחירות לכנסת ה-21 עד לשעה 18:00 עמדו על 52%. כך נמסר מוועדת הבחירות המרכזית. מדובר ב-3,296,252 מצביעים שהצביעו ב-7,970 קלפיות.

נתוני ההצבעה העדכניים לשעה 18:00 נמוכים ב-1.4% מאחוז ההצבעה המקביל בבחירות של שנת 2015 ונמוכים ב-3.5% מהנתונים המקבילים בשנת 2013.

+יו"ר ועדת הבחירות אסר הפצת מסרונים נגד ישראל ביתנו
19:39 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, הוציא צו ארעי ואסר על מפלגת הימין החדש להפיץ מסרונים נגד מפלגת ישראל ביתנו. מדובר במסרונים הטוענים כי ישראל ביתנו אינה עוברת את אחוז החסימה. עוד קבע כי הימין החדש תגיש את תגובתה עד לשעה 20:00.
+בני גנץ שב לביתו לקראת פרסום תוצאות המדגם
19:36 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ, שב לביתו בשעה 19:30 ויישאר שם עד לאחר פרסום תוצאות מדגם תחנות הטלוויזיה בשעה 22:00. את גנץ מלווים כבר עתה מאבטחי שירות הביטחון הכללי.
+השופט מלצר: איחוד הימין לא אחראי לסרטון נגד הימין החדש
19:11 09/04/19  |  איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, השאיר בתוקף צו מניעה האוסר להמשיך ולהפיץ סרטון ברשת ווטסאפ נגד מפלגת הימין החדש. עם זאת, קבע בהחלטה שפרסם כי על פי תגובת איחוד מפלגות הימין - שבה נכתב כי המפלגה לא עומדת מאחורי הפצת הסרטון - לא ניתן לומר שהמפלגה יזמה את הפצת הסרטון.
+אהוד ברק: מחנה השינוי עלול לשגות שגיאה היסטורית
18:51 09/04/19  |  
רה"מ לשעבר אהוד ברק בטוויטר: "מחיקת או גימוד העבודה ומרצ, אם חלילה תתרחש - תוביל בהכרח לממשלה קיצונית בראשות נתניהו. זוהי גם שגיאה פוליטית בקנה מידה היסטורי של 'מחנה השינוי' ומוביליו".
+"בל"ד ומרצ יימחקו"
18:43 09/04/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שיעור ההצבעה במגזר הערבי נכון לאחה"צ הגיע ל-27% בלבד  ▪  לנוכח כך פונות הליכוד וכחול לבן לקהל המתלבטים  ▪  טיבי ועודה משדלים סטודנטים ערבים לבוא מג'נין ומירדן  ▪  סכנת התכווצות למפלגת העבודה
(הקול הערבי. לא נוהרים [צילום: צפריר אביוב/AP])
+רוטר נאלץ להסיר תוצאות הימורים על תוצאת הבחירות
18:24 09/04/19  |  
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, הורה לפורום רוטר להסיר רשומה ובה תוצאות הימורי גולשים על תוצאת הבחירות. מי שעתר נגד הפרסום הייתה רשימת ישראל ביתנו, שראתה עצמה נפגעת מהפרסום הלא מחמיא. מלצר כתב כי הפרסום נחזה להיות סקר, האסור בפרסום בימים אלה, והורה לרוטר להגיש את תשובת האתר עד היום בשעה שלוש.
+כ-43% מהמצביעים הגיעו להצביע
17:50 09/04/19  |  
ועדת הבחירות המרכזית: שיעור הצבעה נכון לשעה 16:00 הוא 42.8%, לעומת בשנת 45.4%.
+נתניהו למתרחצים בחוף פולג: "צאו מהמים"
15:59 09/04/19  |  
ראש הממשלה נתניהו הגיע לחוף פולג בנתניה, קרא לאנשים לצאת מהמים וללכת להצביע. "תעזבו את הים, צאו מהבתים, בואו להצביע", אמר בהצהרה.
+הרשימות הערביות: שיעור ההצבעה במגזר - 20%
15:57 09/04/19  |  
המטה המשותף של הרשימות הערביות מסר כי שיעור ההצבעה במגזר הערבי הוא 20%, לעומת שיעור ההצבעה הכללי - 35%. בהודעת המטה נכתב: "צאו לקלפיות, לא ייתכן שנאפשר לימין להקצות אותנו".
+צו מניעה נגד הקלטות הארכיון של בנט ושקד
15:54 09/04/19  |  
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית נתן צו ארעי האוסר על רשימת איחוד מפלגות הימין להפיץ הודעות קוליות ומסרונים בהן נשמעו בנט ושקד, ראשי הימין החדש, קוראים להצביע לבית היהודי, מהבחירות המקומיות. מוקדם יותר מסר איחוד הימין כי אין מדובר בהודעות רשמיות מטעם הרשימה אלא ביוזמות עצמאיות של אנשים שאינם חלק מהמפלגה.
+צו מניעה נגד חלוקת הנרות של ש"ס
15:50 09/04/19  |  
ועדת הבחירות המרכזית קיבלת את עתירת מרצ נגד ש״ס שחילקה נרות זיכרון עם דמותו של הרב עובדיה יוסף בקלפיות בירושלים. כעת הוציאה ועדת הבחירות צו מניעה ארעי.
+חשד להונאה בהצבעה בבית החולים סורוקה
15:48 09/04/19  |  
חשד לניסיון הונאה בהצבעה בבית החולים סורוקה בבאר שבע: מנהל המחלקה הפנימית בבית החולים הבחין בכמה חסידי גור שעוברים במחלקה ומנסים לשכנע מטופלים להצביע, ואף להשתמש בתעודת הזהות שלהם ולהצביע במקום. הוא הזעיק את אנשי הביטחון ואלה הזמינו את המשטרה.
+זהות: מסתירים פתקים שלנו בקלפיות בגבעתיים
15:41 09/04/19  |  
רשימת זהות אומרת כי בקלפי בבית שז"ר בגבעתיים הוסתרו פתקי ההצבעה 'ז' של זהות עם 'יז'.
+ישראל ביתנו נגד בנט: מפיץ הודעות המתחזות להודעות מטעמנו
15:39 09/04/19  |  
רשימת ישראל ביתנו מגישה תלונה נגד הימין החדש בגין הפצת מסרונים והודעות קוליות המכוונות לציבור דוברי הרוסית. בהודעות הכתובות נאמר שישראל ביתנו אינה עוברת את אחוז החסימה ולכן כדאי להצביע לימין החדש. במקביל, נשלחות הודעות טלפוניות על ידי אדם המתחזה בקולו ליבגני סובה, מספר 3 ברשימת ישראל ביתנו, איש תקשורת מוכר אצל דוברי הרוסית, ובו מסר דומה.
+11 סיבות להזהר מפייגלין
15:35 09/04/19  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
מדוע כדאי להימנע מתמיכה במשה פייגלין למרות השאיפה המובנת למשהו חדש ומרענן בכנסת
([צילום: הלל מאייר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הקול הסרוג: קרב בין הימין החדש ואיחוד הימין
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
1. משה פייגלין לא מימש את זכותו בקלפי בבחירות הקודמות שבהן לא הספיק להכין את מפלגתו למרוץ, ונהג בבחינת: "או אני או אף אחד". הוא המליץ גם לתומכיו להיעדר מהקלפי והוכיח בכך שמבחינתו מר"צ שווה ל"עוצמה יהודית" וממשלה בראשות ממשיכי רעיון אוסלו שווה לממשלה בראשות נתניהו, ושדבריו בעניין הגושים לא היו מהשפה ולחוץ אלא ביטוי של עמדתו הממשית שלא הושמעה כאסטרטגיית בחירות בלבד.
09/04/2019  |  עמוס שנער  |   מאמרים
ברקע דיווחים על שיעור הצבה נמוך מאוד במגזר הערבי, סרטון של הליכוד שהופץ (יום ג', 9.4.19) משמיע שיחה בין עמיר פרץ (העבודה) ועפר שלח (כחול לבן) שבה השניים לכאורה מדברים על חשיבות ההצבעה הערבית כמפתח לקואליציה עתידית להקמת ממשלת. על-פי הנטען, הוקלטה השיחה ב-27 במרס. בהקלטה נשמעת השיחה כשהיא חתוכה וייתכן כי הודבקו בה קטעי שיחה לא רצופים.
09/04/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הבחירות המרכזית הודיעה (יום ג', 9.4.19) כי היא בודקת טענות שלפיהן מצלמות נסתרות רבות הותקנו על-ידי הליכוד בקלפיות בארץ, בעיקר במגזר הערבי. בליכוד מאשרים כי נשכרו כ-1,200 פקחים, סביבם מערך אבטחה, אך עוה"ד של הליכוד קובי מצא הבהיר כי לא הוצבו מצלמות מאחורי הפרגוד, היכן שאסור להצביע, וציין כי מדובר במצלמות גלויות.
09/04/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
1) משה פייגלין לא מימש את זכותו בקלפי בבחירות הקודמות שבהן לא הספיק להכין את מפלגתו למרוץ, ונהג בבחינת: "או אני, או אף אחד". הוא המליץ גם לתומכיו להיעדר מהקלפי והוכיח בכך שמבחינתו מר"צ שווה ל"עוצמה יהודית" וממשלה בראשות ממשיכי רעיון אוסלו שווה לממשלה בראשות בנימין נתניהו, ושדבריו בעניין הגושים לא היו מהשפה ולחוץ אלא ביטוי של עמדתו הממשית שלא הושמעה כאסטרטגיית בחירות בלבד.
09/04/2019  |  עמוס שנער  |   מאמרים
בחירות 2019 בעיצומן: 6,333,279 בעלי זכות הבחירה יוצאים (יום ג', 9.4.19) לממש את זכותם הדמוקרטית ולקבוע איך תראה הכנסת הבאה ומי ירכיב את הממשלה. 10,720 קלפיות פזורות ברחבי הארץ והן נפתחו בשעה 07:00 ויינעלו ב-22:00.
09/04/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
השופט מלצר דחה עתירת בן גביר נגד פייסבוק  /  מירב ארד
המבקר בודק תעמולת "בוטים"  /  איתמר לוין
שלח: "יותר ממחצית מהעם רוצה להחליף את השלטון"  /  מירב ארד
דרך לא דרך  /  אפרים הלפרין
השאירו את הציניות מחוץ לקלפי  /  איציק וולף
כאילו אין ברירה  /  עו"ד ד"ר יובל קרניאל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il