|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

המדינה מאשרת: אוחנה הדיח את המנכ"ל פלמור

אומרת בבג"ץ, כי לפלמור לא נותרה ברירה אלא להסכים לסיום תפקידה לאחר שהשר הודיע שאינו מעוניין בה מבקשת לדחות על הסף את העתירה נגד ההדחה בטענה שטרם התקבלה החלטה סופית
28/07/2019  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
"גילה דעתו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

המדינה מודה, כי שר המשפטים, אמיר אוחנה, הדיח את מנכ"ל משרדו, אמי פלמור. זאת, לאחר שבשבוע שעבר אמרו השניים שמדובר בפרישה בהסכמה של פלמור. הדברים עולים (יום א', 28.7.19) בתשובתה של המדינה לעתירה לבג"ץ שהגישה התנועה לאיכות השלטון.

המדינה אומרת: "סמוך לאחר כניסתו לתפקיד, גילה שר המשפטים דעתו, כי הוא אינו מעוניין שהמשיבה 4 [פלמור] תמשיך בתפקידה לצידו, וכי הוא מעוניין בסיום כהונתה. לנוכח עמדה זו של שר המשפטים, לא נותר בידי המשיבה 4 אלא להסכים לסיום תפקידה בהתאם לבקשת השר". למרות זאת טוענת המדינה, כי מאחר שפלמור הסכימה לסיים את כהונתה - אין לאפשר לתנועה לעתור לבג"ץ נגד הדחתה.

עוד אומרת המדינה כי אכן לפי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה - יש להימנע מהחלפת מנכ"לי משרדי ממשלה בתקופת הבחירות. אולם קיים נוהל המאפשר זאת ואוחנה פועל על פיו: פנייה לנציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ, אשר מינה ועדת חריגים לבחינת בקשתו. הוועדה התכנסה בשבוע שעבר ואמורה להתכנס שוב מחר, ואז למסור את המלצתה. בראש הוועדה עומד סגן הנציב, מוטי אהרוני, והחברים בה הם: מנהל מינהל הסגל הבכיר, אילן רם; סגן היועץ המשפטי של הנציבות, עדו בן-צור; עמי כהן, ראש מטהו של הרשקוביץ (מרכז הוועדה); ונציג היועץ המשפטי לממשלה.

לדברי המדינה, במצב זה מדובר בעתירה מוקדמת, שכן טרם התקבלה החלטה על מינויו של אופיר כהן למנכ"ל המשרד. רק אם ועדת החריגים תאשר את ההחלפה, יהיה צורך להעביר את מועמדותו של כהן לאישור ועדת המינויים ולאחר מכן לאישור הממשלה. הפרקליטות טוענת, כי ניתן יהיה לעתור רק כאשר תתקבל החלטה שכזו. תגובת המדינה הוגשה באמצעות עוה"ד נחי בן-אור ויונתן ברמן.
בג"ץ 5063/19, התנועה לאיכות השלטון נ' שר המשפטים ואח' / תגובה מטעם המשיבים
המדינה מבקשת לדחות על הסף את העתירה נגד הדחת מנכ"ל משרד המשפטים, אמי פלמור, בידי השר אמיר אוחנה

תאריך:  28/07/2019   |   עודכן:  28/07/2019
איתמר לוין
+לפיד לשקד ולבנט: "אל תכניסו את הכהניסטים"
09:13 29/07/19  |  
ח"כ יאיר לפיד התייחס לפגישת המו"מ לאיחוד הימין, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "איחוד מפלגות הימין עוד לא יצא לפועל ויש עוד זמן. אני קורא מפה לנפתלי בנט ולאיילת שקד ולרב פרץ - אל תכניסו את הכהניסטים. אל תכניסו אותם, זה לא לגיטימי, זה לא אנשים לגיטימיים, זה לא עמדות לגיטימיות, זה לא משהו שצריך להיות בכנסת ישראל, זה לא משהו שצריך להיות בממשלת ישראל. אסור להכניס את הכהניסטים רק בגלל שנתניהו פוחד מהכלא".
+"יש ויכוח על יחסי הכוחות בתוך הרשימה"
08:37 29/07/19  |     |   לרשימה המלאה
הוסיף: הכדור במגרש של אנשי הימין החדש  ▪  פגישת המו"מ הסתיימה ללא החלטה סופית אך הצדדים דיווחו על התקדמות  ▪  פייגלין תוקף את שקד: "היא לא פנתה אליי בכלל"
(סמוטריץ' ופרץ. נותרו מחלוקות)
+בחירות אישיות אד הוק
08:17 29/07/19  |  מיכאל מירו   |   לרשימה המלאה
ברוכים הבאים לבחירות האישיות והשטחיות שבפניהן אנו עומדים. כבר היום אפשר לומר שזה ממש לא משנה מי יבחר, שכן אף לא אחד מציג משנה סדורה בסוגיות האסטרטגיות של מדינת ישראל, שהיא מדינה שהצליחה עד כה למצב את עצמה, אך כושלת בתחזוק ההצלחה ובחשיבה לעתיד איך לצמוח
(מראית עין של שיתוף פעולה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+‏בל"ד החליטה להצטרף לרשימה המשותפת
23:00 28/07/19  |  
יממה אחרי הכרזת הקמתה מחדש של הרשימה המשותפת, החליטה גם מפלגת בל"ד להצטרף לאיחוד הרשימות הערביות. ח"כ איימן עודה,יו"ר הרשימה המשותפת: "רשימה משותפת גדולה תשפיע יותר מתמיד למען כל האוכלוסיות המוחלשות, סיום הכיבוש וחברה שוויונית". הרשימה המסתמנת: 2. מטאנס שחאדה (בל"ד); 3. אחמד טיבי (תע"ל); 4. מנצור עבאס (רע"ם); 5. עאידה תומא סלימאן (חד"ש); 6. וליד טהא (רע"ם); 7. עופר כסיף (חד"ש); 8. היבא יזבק (בל"ד); 9. אוסמה סעדי (תע"ל); 10. יוסף ג'בארין (חד"ש); 11. סעיד אלחרומי (רע"ם); 12. ג'אבר עסאקלה (חד"ש); 13. מאזן גנאים (בל"ד); 14. סונדוס סאלח (תע"ל); 15. אימאן חטיב (רע"ם); 16. יוסף עטאונה (חד"ש).
+תנאי רפי פרץ: מו"מ קואליציוני משותף והמלצה על נתניהו
22:43 28/07/19  |  
יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ מבקש התחייבות להמליץ על נתניהו, התחייבות שיתנהל קמפיין שלא יתקוף את נתניהו ושהמו״מ הקואליציוני יתקיים במשותף. בימין החדש מעוניינים להמליץ על מועמד מטעם גוש הימין שיתחייב שלא להמליץ על ממשלת אחדות עם השמאל.
+ח"כ שטרית: סטודנטים בעברית אינם חשים בנוח להביע דעות פוליטיות
22:39 28/07/19  |  
ח"כ קטי שטרית (ליכוד) נפגשה עם נשיא האוניברסיטה העברית הפרופסור אשר כהן וסגל האוניברסיטה, והשמיעה בפניהם טענות שהגיעו ללשכתה על כך שסטודנטים רבים אינם חשים בנוח להביע את דעותיהם הפוליטיות ואף חווים התנכלויות מצד סגל וסטודנטים אחרים. לאחר הפגישה אמרה: "שמחתי לשמוע שהאוניברסיטה מחויבת לדאוג לכל הסטודנטים ולאפשר להם להביע את דעתם בביטחון, תהא השקפתם הפוליטית אשר תהא. הבהרתי שהתבטאויות אנשי סגל ברשתות החברתיות כנגד קבוצה זו או אחרת אינן לגיטימיות, ופוגעות באותם הסטודנטים שמגיעים לשיעורים ונחשפים להתבטאויות ברשת. אני שמחה שדבריי נשמעו בקשב רב. הנהלת האוניברסיטה הצהירה כי היא מחויבת לשיח פתוח לכל הצדדים ושדלתם תמיד תהיה פתוחה לכל הסטודנטים".
+נתניהו: הבטחתי שני תיקים בכירים לבית היהודי ותו לא
22:16 28/07/19  |  
הליכו: למעט העובדה שנתניהו התחייב על שני תיקים בכירים לבית היהודי, כל שאר הדברים לא היו ולא נבראו.
+מרצ אישרה את הסכם המחנה הדמוקרטי הכולל הקמת מדינה פלשתינית
21:21 28/07/19  |  
ועידת מפלגת מרצ אישרה ברוב מכריע של קולות את הסכם המחנה הדמוקרטי. במסגרת ההסכם, ראש רשימת המחנה הדמוקרטי יהיה יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, בצמרת הרשימה ימוקמו חברי הכנסת של מרצ. האותיות יהיו של מרצ. כמו כן, המחנה הדמוקרטי מחויב לחתירה להסדר שלום ולהקמת מדינה פלשתינית, לביטול חוק הלאום והתחייבות שלא לשבת בממשלת ימין.
+שקד: ננסה להכניס את כל מפלגות הימין תחת הימין המאוחד
21:18 28/07/19  |  
יו״ר הימין החדש, איילת שקד, בכניסתה לפגישת המו״מ: ״כפי שראיתם ושמעתם, פנינו לאחדות. אני מאמינה בזה ועובדת על זה כבר הרבה זמן. אני מקווה שנסיים את הלילה ושייצא עשן לבן, כדי שנעבור לשלב השני - לנסות להכניס את כל מפלגות הימין תחת הימין המאוחד״.
+ניסיון בימין החדש לצירוף נציג מוסכם מטעם זהות
21:07 28/07/19  |  
בבית היהודי האיחוד הלאומי מטילים וטו על צירוף זהות לרשימה המאוחדת. לכן בימין החדש פועלים למצוא איש זהות לשילוב ברשימה שלהם (מקור ראשון).
+פייגלין מפצל את הימין: "תבואו בטענות לשקד"
20:44 28/07/19  |  
יו"ר זהות משה פייגלין: "איילת שקד העדיפה לנהל משא ומתן עם כל המפלגות שמימין לליכוד, מלבד זהות. זהות תרוץ בעצמה, במלוא המרץ בכדי להבטיח שלמחנה החירות יהיה ייצוג מכובד מאוד בכנסת הקרובה. בכל הנוגע לטענות על פיצול קולות הימין - נא לפנות לאיילת שקד".
+מיכל פרץ לחצה שבעלה רפי יעמוד בראש איחוד הימין
20:27 28/07/19  |  
עמית סגל חושף בחדשות 12 הקלטות של מיכל פרץ, רעייתו של השר רפי פרץ, שהפעילה מכבש לחצים כדי להשאיר את בעלה במקום הראשון בראש רשימה מאוחדת והעידה כי נתניהו התחייב לו שיישאר בתיק החינוך. פרץ נשמעת אומרת בהקלטה: ״שרה נתניהו מאשימה את איילת שקד בתפירת התיקים לנתניהו, ולכן מסכלת את עמידתה בראש הרשימה המאוחדת״.
+האם רמ"ט יש עתיד, הלל קוברינסקי,
זכה ליחס מיוחד בבתי הדין לעבודה
20:23 28/07/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קוברינסקי ואשתו הואשמו בהעסקת עובדת זרה בלתי חוקית בשנת 2010; הם טענו שרק האישה נושאת באחריות  ▪  בית הדין האיזורי הטיל על קוברינסקי קנס על תנאי ונמנע מהרשעתו - למרות שכלל לא ביקש זאת  ▪  בית הדין הארצי קבע שיש להרשיע את קוברינסקי - ואז הציע למדינה להסכים להימנע מכך
הווילה של קוברינסקי בסביון [צילום: סטריט וויו]
קוברינסקי. הטיל את האחריות על אשתו [צילום: יוטיוב]
+גנץ על האיחוד בימין: מהלך להקמת ממשלת חסינות לנתניהו
20:21 28/07/19  |  
יו"ר כחול לבן , ח"כ בני גנץ, הגיב לאיחוד בימין ואמר: "היום נעשה המהלך הראשון במהלך הכולל של נתניהו להקמת ממשלת חסינות. השלב הבא בברית הקיצונים שמוקמת בחסות נתניהו הוא צירוף הכהניסטים המבקשים ליצור עבורו מלוכה. היום הבחירה ברורה - זה או ממשלת אחדות והסכמה לאומית רחבה ודמוקרטית בראשות כחול לבן או ממשלת קיצוניים וחסינות".
+עוצמה יהודית ונעם סיכמו על ריצה משותפת
20:18 28/07/19  |  
לאחר סדרת פגישות שנערכו בימים האחרונים, עוצמה יהודית ורשימת נעם הגיעו להבנות על בלוק טכני ולפיו ירוצו ברשימה משותפת בבחירות הקרובות. ההסכם בין הצדדים צפוי להחתם בתוך 36 שעות וכרגע המדובר בהבנות ראשוניות. בעוצמה ונעם אומרים שמדובר בחיבור שיביא את הניצחון לימין, ימנע הקמת ממשלת שמאל ויתן בית למאות אלפי אנשים הנאמנים לשלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ.
+שקד תעמוד בראש איחוד מפלגות הימין
19:27 28/07/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הבית היהודי, הימין החדש והאיחוד הלאומי ינסו לסכם הערב את חלוקת המקומות בתשיעייה הראשונה של הרשימה  ▪  ינסו לצרף בהמשך את זהות
(שקד. במקום הראשון [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
+הליכוד ניסה לטרפד איחוד בימין באמצעות רשימת נעם
17:41 28/07/19  |  
הליכוד פנה בחשאי לרשימה החרדית-לאומית "נעם" והציע לשתף פעולה נגד איחוד בימין. בנעם סירבו לבקשה (חדשות 13).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המדינה מאשרת: אוחנה הדיח את המנכ"ל פלמור
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
הבית היהודי, הימין החדש והאיחוד הלאומי יתמודדו במשותף במסגרת איחוד מפלגות הימין. יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, הרב רפי פרץ, הודיע (יום א', 28.7.19), כי בראש הרשימה המשותפת תעמוד שרת המשפטים לשעבר ויו"ר הימין החדש, איילת שקד.
28/07/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
חבר הכנסת איציק שמולי מודיע (יום א', 28.7.19) כי יישאר במפלגת העבודה ולא יעבור לכחול לבן. "מפלגת העבודה היא הבית שלי", כתב בטוויטר, "וגם כשיש בו מחלוקות וויכוחים, אני נותר מחויב לו ולא אנטוש אותו ברגעים קשים".
28/07/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
הסנטור ברני סנדרס - מי שמצוי במקום ה-2 בפריימריז לנשיאות מטעם הדמוקרטים בארצות הברית - הוא יהודי "מה יפית", מרושע כלפי עמו. הוא מרשה לעצמו לרוץ בבחירות עם הסיסמה שלא צריך להיות כל הזמן "פרו ישראלי" אלא "פרו אזורי". וזה במפלגה שרוב יהודי אמריקה תומכים בה.
28/07/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
כתומך מפלגת "עצמה יהודית", אינני רוצה לשלשל שוב בקלפי את הפתק שיחזק רשימות שאינן מדברות אלי ושאינן מכבדות את "עצמה יהודית" השותפה שלהן למרוץ. אם פתק "טב" ששלשלתי לקלפי הכניס לכנסת את הרב פרץ שביזה את הציונות הדתית ואת מעמדו הדתי והמוסרי, הפתק הבא יהיה גרוע יותר כי הוא יכניס פנימה גם את בנט, שקד ופייגלין שאינני רוצה שייצגו אותי ויפעלו בכנסת תחת שליחותי.
28/07/2019  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
קצת מוזר שאדם שקנה לו תדמית של נקי דעת כמו ניצן הורוביץ התחבר לאהוד ברק. טוב, לא ממש התחבר, כי ביניהם מפרידים שמונה נקיי דעת נוספים, שלא ברור איך הגורל תעתע בהם עד שהביאם לשבת עם אדם שהתועלת האלקטורלית שלו היא עניין למהמרים כבדים.
28/07/2019  |  עו"ד יוסי דר  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
העליון אישר מיזוג כולנו  /  איתמר לוין
הרב פרץ דחה את פגישתו עם בנט ושקד   /  מירב ארד
"לא אתחייב להמליץ על גנץ"  /  עידן יוסף
שלא יכה בנו ברק (2)  /  יעקב עמר
טובל ומרצ בידו  /  ד"ר רון בריימן
דמוקרטים בלי מנדטים  /  יצחק מאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
זלמן שובל
זלמן שובל
"אוי לי מיצרי אוי לי מיוצרי" אומר הפתגם התלמודי ויכולנו להוסיף "אושרנו שלא אנחנו צריכים להחליט", אבל זו, כמובן, טעות שכן למה שהעם האמריקני השסוע יחליט ב-4 בנובמבר תהייה השפעה גם על...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
בסוף נהייה שורה קטנה, יותר ממילה יחידה, אות בודדה, תג יחיד, פסיק קטן. נהייה שורה קטנה, שורה בעמוד הריק של ההיסטוריה היהודית עתיקת היומין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il