אם חשבתם שלאף אחד לא אכפת מהמצב הקשה בו אנו נמצאים - טעיתם. קבוצתו של הקבלן ואיש העסקים דוד עזריאלי, החליטה לצאת בקמפיין כלל ארצי, להעלאת המורל שלנו. הקמפיין, אותו תוביל הסיסמא: "זה בידיים שלנו", הוא יוזמה של מנהל העסקים של עזריאלי בישראל, האלוף במיל. מנחם עינן.
הקמפיין יחל (יום ג', 27.11.01) ב"הנפת" דגל האורות הגדול ביותר שראתה ישראל מעודה. הדגל יורכב מאלפי מנורות בכחול-לבן, על גבי בניין עזריאלי המשולש בתל אביב.
במסגרת הקמפיין שימשך כחודש, יחולקו כמיליון סטיקרים עם הסיסמא ויבוצעו פעולות נוספות, בכל 7 הקניונים של קבוצת עזריאלי. הקבוצה מבטיחה להפתיע וכי הקמפיין יורגש בכל רחבי הארץ.
קבוצת עזיראלי מדווחת, כי לקראת תחילת הקמפיין, מסרו גופים רבים בישראל, על כוונתם לקחת בו חלק. עם הגופים הללו נמנים: התאחדות התעשיינים, התאחדות הקבלנים, איגוד לשכות המסחר, איגוד נהגי המוניות, תנועות הנוער הצופים ומכבי צעיר, התנועה הקיבוצית, תנועת המושבים, איגוד בעלי המלאכה הצעירה, בזק, בנק לאומי, פרטנר, אגד, ארגון גמלאי צה"ל, התאחדות בתי המלון וחברת גו-נקסט.