|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ליברמן במתקפה חריפה:

ליברמן מאשים את נתניהו בפרסומים נגדו

יו"ר ישראל ביתנו כתב פוסט ארוך בפייסבוק והאשים את נתניהו: "אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר? תסתכל בראי טוב טוב, שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש" "חברות היא משהו שזר לך לחלוטין" ליברמן התייחס בפועל ובמשתמע, בפוסט שכתב, לחשיפות בעניינו שפורסמו ב-News1 העביר לפני כמה שבועות מסרים בהם דרש מנתניהו לפעול להפסקת הפרסומים
11/12/2019  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2019 (ב)   |   תגובות
ליברמן ונתניהו. בזמנים אחרים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

   יואב יצחק
הנציב רוזן דורש מניצן הסבר: מדוע ליברמן לא זומן לחקירה

   יואב יצחק
משרד הביטחון בראשו ליברמן שחרר 'שטח אש' להקמת ישוב נוה תמרים; היזם הצטרף כשותף לבניו של ליברמן

   יואב יצחק
ליברמן הפעיל מערך של עמותות באופן הסותר חוק מימון מפלגות

   יואב יצחק
הנציב בודק: מדוע נמנעה הפרקליטות מחקירת חשד לדליפת מידע לליברמן

   יואב יצחק
גנץ תומרן ע"י ליברמן ולפיד לדחות הצעותיו של נתניהו

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, פתח הבוקר (יום ד', 11.12.19) במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, בפוסט ארוך שהעלה בפייסבוק. בפוסט תוקף ליברמן בין היתר גם את התנהלותו הפוליטית והמשפטית של נתניהו. במיוחד מאשים ליברמן את נתניהו בחשיפות בעניינו שפורסמו ב-News1. בפועל ובמשתמע, וכפי שניתן עתה לגלות, במסרים שהעביר ליברמן לפני מספר שבועות הוא העמיד בפני נתניהו תנאי להתקדמות במו"מ הפוליטי: עצירת הפרסומים ב-News1. יודגש, כי בעקבות החשיפות ותלונת News1 פתח הנציב השופט (בדימ.) דוד רוזן בבדיקה ודרש תשובות מפרקליט המדינה שי ניצן: מדוע ליברמן לא זומן לחקירה בפרשת ישראל ביתנו ובעניינים נוספים.

"לאחרונה אני מזהה קפיצת מדרגה בהשמצות, בסילופים ובגרסאות זדוניות נגדי באופן אישי ונגד משפחתי וסביבתי הקרובה, היוצאים מבית היוצר של רחוב בלפור", כתב ליברמן. "פעם אחר פעם חוזרים מקורבי ראש הממשלה, בגרסאות שונות, על "ההסבר" מדוע לא הצטרפתי לממשלה חרדית-משיחית בראשות נתניהו. ולמי שפספס להלן "ההסבר": "ליברמן נסחט על-ידי המשטרה והפרקליטות, פוחד מחקירה והפך לאתרוג של הממסד המשפטי", הוסיף ליברמן.

בפוסט הגיב ליברמן לביקורת שהושמעה נגדו ולטענות שהוא מופעל בידי גורמים מחו"ל. "עלילות נוספות שלך ושל מקורביך, שקראתי אצל כמה מכתבי החצר של רחוב בלפור בנוסח, "ליברמן מופעל על-ידי גורמים עלומים מחו"ל", "ליברמן הוא 'סוכן'", "סוכן של כאוס" עם רמזים עבים לכיוון החברים שלי, כשאותם מקורבים מוסיפים חטא על פשע וטוענים שבשל כך סירבתי לקבל תפקידים מן הנחשקים בממשלה ובכנסת והעובדה שלא הצטרפתי לקואליציה צרה בראשותך, למרות שלאורך כל הקמפיין הקודם הבהרתי שבלי שינויים מהותיים בנושא דת ומדינה, כמו תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים, גיוס חרדים לצה"ל וגיור על-ידי רבני עיר לא נצטרף לממשלה בראשותך."

ליברמן ממשיך ותוקף את ראש הממשלה על התנהלותו הפוליטית והמשפטית, וכותב: "אז לידיעת ראש הממשלה ומקורביו, עברתי לא מעט חקירות ומעולם לא חששתי מהן, מעולם לא הסתתרתי מאחורי חסינות, את כל הדיונים המשפטיים מימנתי מכספי ובמקום לפנות לחברים לקחתי הלוואה מהבנק. לו היתי חושש ממאן-דהו או רוצה לרצות מישהו, לא הייתי אומר, לאורך כל הדרך באופן חד וברור, שמבחינתי ראש הממשלה רשאי לכהן בתפקידו עד פסק דין חלוט למרות כתב האישום. זה החוק במדינת ישראל, שעבר בשנת 2001 ושאני הצבעתי נגדו. אך למרות הכל אני סבור שחייבים לכבד חוקים גם כאשר הם לא מוצאים חן בעינינו או במקרה שלי כשהצבעתי נגד".

אם הייתי רוצה לתקוף או לפגוע בך אדוני ראש הממשלה במקום הכי רגיש, היתי מזכיר לך את דבריך בשנת 2008 על ראש ממשלה אחר, אהוד אולמרט: "מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל-כך גורליים במדינת ישראל. קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי - לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על-פי האינטרס הלאומי, (משום ש) הוא נמצא במצוקה המיוחדת הזו - הכל כך עמוקה". ובטח ובטח הייתי מצטרף להצעת החוק של "כחול לבן", שמונעת מחבר כנסת שקיים נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה, ותומך בהקמת ועדת הכנסת בתקופת המעבר, שהייתה מסירה ממך את החסינות".

"אדוני ראש הממשלה, כנראה שבגילך זכרונך בוגד בך ושכחת שתמכתי במתווה הנשיא שהעניק לך, ולא לבני גנץ, זכות לכהן ראשון כראש ממשלה. לו היתי מתנהל כפי שאתה מתנהל, היתי מצטרף לממשלת מיעוט עם "כחול הלבן" ללא היסוס. ההבדל בינינו, שלי יש ערכים ולך רק אינטרסים. ערך עליון עבורי הוא חברות משהו שזר לך לחלוטין".

לסיום כתב ליברמן ש"אדוני ראש הממשלה, הפוסל במומו פוסל. אולי אתה סוכן של גורמים עלומים ועשירים ממקומות שונים בעולם? אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר? אולי אתה הסוכן של ספנסר פרטריג'? אולי אתה משרת את האינטרסים הכלכליים של נתן מליקובסקי? גם כאן ההבדל בינינו שאצלי מעולם המטרה לא קידשה את האמצעים ומעולם לא החלפתי עקרונות בכסאות. אז תסתכל בראי טוב טוב. שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש".

  • הערת מערכת News1: בניגוד לטענותיו של ליברמן, הפרסומים ב-News1 בעניינו בוצעו משיקולים ענייניים בלבד. נמשוך לעסוק ולחשוף גם פרשות שחיתות בהן מעורב ליברמן.

תאריך:  11/12/2019   |   עודכן:  11/12/2019
מירב ארד
+ח"כ כהנא: לבטל את יום השבתון הנהוג בבחירות
21:51 11/12/19  |  איציק וולף
ח"כ מתן כהנא קרא ליו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ אבי ניסנקורן, לבטל את יום השבתון הנהוג ביום הבחירות הכלליות לכנסת.
+יו"ר הרשימה המשותפת: נרוץ מאוחדים לכנסת ה-23
21:35 11/12/19  |  איציק וולף
יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, ח"כ איימן עודה, הודיע כי מפלגתו תרוץ מאוחדת גם בבחירות לכנסת ה-23. בנאום שנשא במליאת הכנסת טען כי למפלגתו חלק משמעותי בכך שראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא הצליח להקים ממשלה. "החל ממחר בבוקר אנחנו יוצאים החוצה לדבר עם אנשים במטרה להשיג 15 מנדטים", אמר.
+"הבחירות יהיו פסטיבל של שנאה ואלימות"
20:27 11/12/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דנה בהצעות החוק לפיזור הכנסת ולהקדמת הבחירות לקראת ההצבעה עליהן בקריאה ראשונה  ▪  ח"כ לפיד: הבחירות הן על שוחד, מרמה והפרת אמונים  ▪  נתניהו: הבחירות מיותרות, חייבים לנצח ובגדול
(לפיד. תרחיקו הילדים מהטלוויזיה [צילום: הדס פרוש, פלאש 90])
https://www.youtube.com/watch?v=3RTvOmh57HY
+אייכלר: "ליברמן עובר על האיסור לפעול נגד קיומה של ישראל כמדינה יהודית"
19:46 11/12/19  |  עידן יוסף
ח"כ ישראל אייכלר במליאה: "חוק יסוד הכנסת קובע שמי שפועל בגזענות לא יכול להיבחר לכנסת. ליברמן פועל לליבוי שיטתי נגד החרדיים והערביים. לפי סעיף 7 ליברמן לא יכול להתמודד לכנסת. ליברמן גם עובר על הסעיף שאוסר לפעול נגד קיומה של ישראל כמדינה יהודית". חברי הכנסת של ישראל ביתנו קראו לעברו קריאות ביניים שישראל אינה מדינת הלכה.
+לפיד: תרחיקו את הילדים מהטלוויזיה
19:40 11/12/19  |  עידן יוסף
ח"כ יאיר ‏לפיד בדיון במליאת הכנסת: "תרחיקו את הילדים מהטלוויזיה, שלא יראו. מה שהיה פעם חגיגה דמוקרטית הפך להיות בושה. לבחירות האלה יש רק שלוש סיבות: שוחד, מרמה והפרת אמונים".
+אדלשטיין: ננסה למנוע את קיום הבחירות בפורים
19:39 11/12/19  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "להצעה לפיזור הכנסת יש מטרה אחת - לקבוע תאריך מוסכם לבחירות. הכנסת תתפזר כך או אחרת. אבל אם ההצעה לא תתקבל, ייקבעו הבחירות לפורים ואת זה אנחנו רוצים למנוע".
+הכנסת החלה את הדיון על פיזורה בקריאה ראשונה
19:39 11/12/19  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת החלה את הדיון בהצעת חוק פיזור הכנסת בקריאה ראשונה. צפויות כשלוש שעות של נאומים לפני ההצבעה. אח"כ צפוי דיון בוועדה והצבעה בקריאה שנייה ושלישית.
+הוועדה הכינה את חוק התפזרות הכנסת לקריאה ראשונה
17:22 11/12/19  |  עידן יוסף
הוועדה המיוחדת לעניין הצעת חוק התפזרות הכנסת ה-22, והצעת חוק הבחירות לכנסת ה-23 (הוראות מיוחדות) אישרה את הצעות החוק לקריאה ראשונה. הצעות החוק יועלו לדיון והצבעה במליאת הכנסת בקריאה ראשונה. השלב החמישי (מתוך שמונה) בסדרת מעשי החקיקה שפורט בבוקר, אושר.
+"רוצים בחירות רביעיות? הצביעו ליברמן"
17:17 11/12/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת של הליכוד הונחו לתקוף את יו"ר ישראל ביתנו  ▪  ראש הממשלה צפוי לבקר מחר בערב בישיבת הר המור, ביתה הרעיוני של מפלגת נעם וסופג מתקפות משמאל
(ליברמן. מוקד למתקפה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הליכוד: ויתור על חסינות - ספין של כחול לבן
16:15 11/12/19  |  עידן יוסף
עמית סגל: "אצל נתניהו יש בשעות האחרונות בדיקות אם להצהיר שיסכים לוותר על החסינות. בכל מקרה אין מצב שנתניהו יוותר היום על חסינות בלי הסכם כלשהו עם כחול לבן. עומדים לרשותו עשרים יום. המקסימום שנקבל - הסכמה לוותר על החסינות אם תוקם ממשלה, כך שגנץ יידרש לספק את סחורת החתימות במזומן ולקוות לחסינות באשראי. הסיכוי לא גבוה". מהליכוד נמסר בתגובה: "כחול לבן בבולמוס של ספינים, אחרי שהכשילו בכל דרך אפשרית ממשלת אחדות ונכשלו בהקמת ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי ואיימן עודה. נותרו עוד כמה שעות. אם כחול לבן יסכימו להחיל את הריבונות על בקעת הירדן והיישובים ביהודה ושומרון, ניתן להקים ממשלה מיד ולמנוע בחירות".
+למה סער? בשתי מילים: טובת המדינה
15:11 11/12/19  |  חיים היילפרין   |   לרשימה המלאה
סער חייב לומר לביבי: אין בחירות שלישיות. הליכוד וכחול-לבן חייבות להקים קואליציה, איתך או בלעדיך.
([צילום: פלאש 90])
+"הליכוד וכחול לבן שיחקו משחק כפול"
13:14 11/12/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תוקף: ההסכמה היחידה שהשיגו הליכוד וכחול לבן היא על מימון מפלגות.  ▪  טוען - כחול לבן רימו את ציבור הבוחרים  ▪  הבהיר: "לא יכול לקבל את הטירוף הזה ש-3 רמטכ"לים שקלו ברצינות להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת"
(ליברמן. בחירות מיותרות [צילום: מסך])
+גנץ: "נתניהו מנסה להגיע לרוב שיבטיח חסינות"
12:34 11/12/19  |  
ח"כ בני גנץ בכינוס בכנסת להגנה על שלטון החוק: "ההקשר של השימוש בחוק החסינות יצא מפרופורציה. לפי מה שנראה כרגע, אנחנו הולכים היום למערכת בחירות שלישית בשל ניסיון של נתניהו להגיע לחסינות. נגד זה חייבים לקום. לא לכך כוונה החסינות לחברי הכנסת, אלא בכדי לאפשר להם לבצע את תפקידם. אנחנו נפעל בכנסת הזו אם תשרוד או בכנסת הבאה בכדי לבחון את הנושא הזה ולמצות את הטיפול בו. אין מקום לחסינות, וחוק החסינות בישראל צריך להיות מותאם ויש להשתמש בו עבור מה שהוא נועד".
+הפריימריז ייערכו ב-26 בדצמבר
11:31 11/12/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המועד סוכם בפגישה בין ראש הממשלה ליו"ר מרכז הליכוד חיים כץ  ▪  ח"כ סער בירך: ""אקיים קמפיין חיובי, נקי וענייני"
(סער ונתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+יו"ר העבודה-גשר לגנץ: "הפסיקו אשליית המגעים עם נתניהו"
10:52 11/12/19  |  מירב ארד
יו״ר העבודה-גשר ח״כ עמיר פרץ בפניה ל״כחול לבן״: ״הפסיקו את אשלית המגעים עם בנימין נתניהו. ביבי רוצה בחירות, נלך לבחירות, ננצח בהן ונחליף גם את ביבי וגם את המדיניות שלו. בואו נערך נכון וננצח אותו!". בתוך כך, ח״כ פרץ יפנה היום לכל ראשי המפלגות בגוש המרכז שמאל בכדי לתאם אסטרטגיה משותפת בה לא תהיינה התקפות הדדיות.
+הצעת חוק לפיזור הכנסת אושרה בקריאה טרומית
10:17 11/12/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי ההצעה מוצע לפזר את הכנסת ה-22 ולקיים בחירות לכנסת ה-23 ב-2 במרס 2020  ▪  הוועדה המסדר אישרה ועדה מיוחדת בת 13 חברים שתדון בהצעת לפיזור הכנסת והצ"ח הבחירות לכנסת
(דיון הוועדה המסדרת [צילום: דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ליברמן מאשים את נתניהו בפרסומים נגדו
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צנחן
11/12/19 10:03
2
ליברמן תתבייש !
11/12/19 11:15
3
עמוס שנער
11/12/19 13:04
4
שמחה חן
11/12/19 14:14
5
קורןנאוה טבריה
11/12/19 14:23
6
בהשראת נתניהו.
11/12/19 14:53
 
שמחה חן
11/12/19 15:38
7
מייק
11/12/19 17:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (ב)
ח"כ איילת שקד, המכהנת כיו"ר משותפת במפלגת הימין החדש, שוקלת את דרכה הפוליטית ואת המסגרת שבה תרוץ בבחירות לכנסת ה-23 שיתקיימו ככל הנראה ב-2 במרס.
10/12/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
מזכירת הכנסת הכריזה (יום ג', 10.12.19) כי הונחה על שולחן הכנסת הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-22. בכך ניתן האות לפתיחתה הכמעט רשמית של מערכת הבחירות לכנסת ה-23.
10/12/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
כיצד נודע לי שהולכים לבחירות עוד לפני שהכנסת פוזרה? כך: באתר ynet הופיעה ידיעה צנועה שהשר לביטחון פנים, גלעד ארדן הוציא צו האוסר על פעילותו של "מושל ירושלים" מטעם הרשות הפלשתינית.
10/12/2019  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
הצעתו החדשה של גנץ לישיבה עם נתניהו בממשלה תמורת ויתורו על החסינות מוכיחה שבכחול לבן לא פוסלים את הליכוד ושהפערים האידיאולוגים בין שתי המפלגות אינם טורדים את מנוחתם ושרק החסינות של נתניהו מפרידה בין ממשלה חדשה לבחירות חדשות.
10/12/2019  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
"המערכה על E1 היא למנוע את הרצף הטריטוריאלי הפלשתיני ומצד שני להבטיח רצף טריאטוראילי בין ירושלים למעלה אדומים וזו נקודה אסטרטגית ראשונה במעלה". כך אומר (יום ג', 10.12.19) ח"כ גדעון סער בסיור בשטחי E1.
10/12/2019  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (ב)  /  מי ומי  
נתניהו: לא פועל נגד פריימריז  /  איציק וולף
נתניהו: קורא לליברמן למו"מ מואץ  /  עידן יוסף
גנץ לנתניהו: ותר על החסינות ותקבל שותף  /  עידן יוסף
תודה לח"כ משה ארבל מש"ס  /  איתן קלינסקי
מנדלבליט: צל"ש או טר"ש   /  צ'לו רוזנברג
החתול של שרדינגר הוא גנץ  /  טל בן-יעקב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il