|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
פרץ והורוביץ. יחד בבחירות הקרובות
הוכרז איחוד בשמאל

העבודה-גשר ומרצ החליטו על ריצה משותפת

עמיר פרץ וניצן הורוביץ סיכמו על התמודדות משותפת תחת פתק "אמת" המזוהה עם מפלגת העבודה. פרץ יהיה ראשון ברשימה, לוי-אבקסיס שנייה והורוביץ שלישי. סתיו שפיר בחוץ
13/01/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות

מפלגת העבודה - גשר ומרצ סיכמו (יום ב', 13.1.2020) על ריצה משותפת בבחירות הקרובות תחת הפתק "אמת". יו"ר מפלגת העבודה יעמוד בראש ברשימה המשותפת, לוי-אבקסיס שנייה והורוביץ שלישי. ח"כ סתיו שפיר תישאר מחוץ לרשימה. פרץ והורוביץ יכריזו על האיחוד במסיבת עיתונאים שיקיימו הערב ובה יתנו הצהרה לתקשורת.

בהודעת המחנה הדמוקרטי על האיחוד נכתב כי "מדובר במהלך המשמעותי של בחירות 2020 שיבטיח את היכולת להקים ממשלת שינוי ותקווה לאחר הבחירות".

הרשימה המסתמנת של האיחוד בין העבודה-גשר למרצ: 1. עמיר פרץ; 2. אורלי לוי-אבקסיס; 3. ניצן הורוביץ; 4. תמר זנדברג; 5. איציק שמולי; 6. מרב מיכאלי; 7. יאיר גולן; 8. אילן גילאון; 9. עמר בר לב; 10. רויטל סוויד; 11. עיסאווי פרייג.

חבר הכנסת אילן גילאון בירך על האיחוד ומסר: "מברך את חבריי ושותפיי לדרך - ניצן, עמיר ואורלי. אני כבר הרבה זמן דוחף לשותפות הזו, שמציתה את להבת התקווה לחברה צודקת ולמדינה מתוקנת שואפת שלום. הציונות, הסוציאליזם ואחוות העמים - שוב על המפה, ובגדול. יאללה, מתחילים".

ח"כ סתיו שפיר הגיבה לאיחוד בין העבודה-גשר למרצ: "בוקר של רגשות מעורבים. מאוד רציתי את האיחוד, עבדתי בשבילו, ויתרתי על הכיסא שלי בעבודה כדי לעזור למרצ לעבור את אחוז החסימה. ועכשיו נראה שנקמנות או תחרותיות לא בריאה, הם שמונעים איחוד גדול יותר, עם המפלגה הירוקה", אמרה שפיר בראיון בערוץ 13.

ח"כ מרב מיכאלי על האיחוד בין העבודה-גשר ומרצ: ‏"הבטחנו לעשות כל מה שנדרש כדי להחליף את שלטון הימין המסוכן של נתניהו וזה מה שאנחנו עושות. ריצה משותפת של השמאל הציוני, העבודה-גשר ומרצ, תציל את מדינת ישראל ותשמור עליה כמדינה ציונית ודמוקרטית של העם היהודי - עכשיו עם הפנים קדימה נרוץ בכל הכח יחד אל הניצחון!".

ח״כ איציק שמולי: ״זה איחוד של שינוי ותקווה. אני מברך את ראשי שתי המפלגות שגילו אחריות רבה והגיעו להסכם דרמטי וחשוב הלילה. זו החלטה לא פשוטה אבל מפוכחת ומתחייבת מהמציאות ואני שמח שיוזמתי נענתה והתקבלה במלואה. המהלך מנטרל באופן מוחלט את הסכנה שבאובדן 150 אלף קולות שרוצים שינוי ומסירת השלטון לנתניהו לקדנציית בלהות."

אמש אמרה אורלי לוי-אבקסיס כי אם האיחוד יצא לפועל - הוא יהיה חיבור טכני, ולא אידיאולוגי. "הסמכתי את ידו של יו"ר העבודה-גשר ושותפי, עמיר פרץ, לנהל מגעים עם מפלגות נוספות, כי עלינו צריכים לתפקד כ'מבוגר האחראי' של המערכה הפוליטית הזו", אמרה בראיון לחדשות 12.

תאריך:  13/01/2020   |   עודכן:  13/01/2020
מירב ארד
+בכירים בליכוד: אדלשטיין תקע סכין בגב
20:10 13/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ביקורת חריפה בליכוד על יו"ר הכנסת על כך שלא מנע את כינוס הוועדה המסדרת  ▪  מביעים ציפיה ממנו לעכב את הדיון במליאת הכנסת בהקמת ועדת הכנסת שתדון בחסינות נתניהו
(יו"ר הכנסת. האם יש לו מרחב פעולה? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ח"כ מוטי יוגב מעכב חתימה על ההסכם בשל שיבוץ
19:16 13/01/20  |  עידן יוסף
פגישת פרץ, סמוטריץ' ובן גביר בביתו של הרב חיים דרוקמן הסתיימה ללא חתימה על ההסכם בשל התנגדות ח"כ מוטי יוגב לרדת מקום אחד למקום החמישי (כיפה).
+אושרה הקמת ועדת הכנסת
19:13 13/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההחלטה התקבלה ברוב של 16 ח"כים שתמכו לעומת חמישה שהתנגדו  ▪  חברי גוש הימין נטשו את האולם לאחר כשעה  ▪  ח"כ מיקי זוהר: "היום אתם הרוב, מחר אתם מיעוט"  ▪  הוועדה המסדרת וועדת הכנסת יוכלו להתכנס ללא אישור יו"ר הכנסת או ועדת ההסכמות
(מיקי חיימוביץ, מאיר כהן ואחמד טיבי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+פרץ על האיחוד בשמאל: "61 מושבים בלי ליברמן"
18:32 13/01/20  |  עידן יוסף
במפלגת העבודה ובמרצ חגגו את החיבור בין המפלגות בהצהרה משותפת בבית סוקולוב, ממנה נעדרה ח"כ אורלי לוי-אבקסיס ולא הוזכרה ח"כ סתיו שפיר. יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ אמר "היום אנו מנפצים את תוכנית נתניהו להשיג בבחירות הקרובות 61 מושבים לחסינות. המטרה היא 61 מנדטים לגוש השמאל - ללא ליברמן". יצוין כי על פי כל הסקרים, לא יוכל השמאל להקים ממשלה בלי ליברמן. על האיחוד בשמאל אמר כי "אני גאה לעמוד לצידו של חברי ניצן הורוביץ, לא על הכל אנחנו מסכימים אבל המכנה המשותף בינינו גדול הרבה יותר".
+פינדרוס ימונה למזכ"ל דגל התורה
18:19 13/01/20  |  עידן יוסף
יצחק פינדרוס יתמנה למזכ״ל תנועת דגל התורה ללא שכר. הודעה רשמי צפויה לצאת על כך בימים הקרובים (בקהילה).
+פליטת ווטסאפ של רפי פרץ: לתת לשרה ב"ק מקום גבוה
18:05 13/01/20  |  עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, שלח הודעה אישית בקבוצת ווטסאפ ציבורית בה כתב כי הצבתה של העיתונאית שרה ב"ק במקום שלישי או רביעי ברשימת איחוד מפלגות הימין. תוכל לשמור על קולותיהם של אלה המפחדים מחרדליות-יתר שלא יברחו לימין החדש. "זהו אינטרס מובהק גם של איתמר וגם של מוטי ואבנר. הם צריכים להסכים לרדת מקום אחד כדי להבטיח את פריצת אחוז החסימה ועוד הרבה יותר...", כתב.
+הימין החדש ואיחוד הימין ירוצו בנפרד
16:56 13/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האיחוד הלאומי לקראת חתימה עם הבית היהודי-עוצמה יהודית להתמודדות משותפת  ▪  הימין החדש תתמודד ברשימה עצמאית: ננהל מערכת בחירות הוגנת, ונביא קולות מכחול לבן ומליברמן שיובילו אותנו לגוש של 61 מושבים
(יוגב, סמוטריץ' ופרץ [צילום: אבי דישי, פלאש 90])
+ישראל ביתנו: את גפני מטרידה הקמת ועדת כספים קבועה
16:40 13/01/20  |  עידן יוסף
ישראל ביתנו: "‏היום כולם רואים שכל מה שמטריד את ח״כ גפני זה שתוקם ועדת כספים קבועה ואנחנו נדרוש להחליפו. מעניין האם הוא שוב יפעיל את ה'דיל' שלו ושל המפלגות החרדיות עם אחמד טיבי ואיימן עודה כדי שיוכל להשאר עם היד על הברז של תקציבי המדינה". בתגובה אמר גפני: "עודד פורר עושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס. מוציא הודעות בחוץ שאדונו רואה, ועושה ההפך ממה שהוא אומר בוועדת הכספים".
+ראשי גוש הימין יתכנסו מחר בכנסת
16:23 13/01/20  |  עידן יוסף
הליכוד הודיע כי בעקבות הניסיון למחטף שמתבצע בכנסת, כלשונו, מחר יתקיים כינוס של ראשי סיעות המחנה הלאומי.
+טיבי להנדל: תמשיכו לדבר על סיפח וגנץ יישאר ראש האופוזיציה
15:28 13/01/20  |  עידן יוסף
ח"כ אחמד טיבי אמר בדיון שנערך כעת בוועדה המסדרת לח"כ יועז הנדל מסיעת כחול לבן: "תמשיכו לדבר על סיפוח בקעת הירדן. אולם אם תתקדמו עם התוכנית הזו, ח"כ בני גנץ יישאר ראש האופוזיציה".
+המגעים בין בנט וסמוטריץ' עלו על שרטון
15:16 13/01/20  |  עידן יוסף
המגעים בין נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ' נקלעו למבוי סתום, והחל מו"מ מתקדם בין סמוטריץ לרפי פרץ ואיתמר בן-גביר. במו"מ שנערך בין הימין החדש לאיחוד הלאומי הוצעו לסמוטריץ׳ מקומות 3, 5, ו-8. האיחוד הלאומי דרש את מקומות
ו-4 שלטענתו הובטחו לו. מזה כיממה שורר נתק בין הצדדים, ונראה שהאיחוד הלאומי במו"מ לחידוש המתכונת שנוסתה באפריל: ריצה של הימין השמרני ברשימה אחת והליברלי ברשימה שנייה (חדשות 12).
+‏דיווח: הימין החדש והאיחוד הלאומי לקראת סגירה
15:05 13/01/20  |  עידן יוסף
‏דיווח: הימין החדש והאיחוד הלאומי לקראת סגירה (מקור ראשון).
+ח"כ פורר דורש הקמה של כל ועדות הכנסת
14:56 13/01/20  |  עידן יוסף
‏חבר הכנסת עודד פורר (ישראל ביתנו) דורש להקים את כל הוועדות הקבועות של הכנסת ע"י ועדת הכנסת. לדבריו, זו אינה זכות הכנסת אלא חובתה. ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) אמר כי הוא מסכים לכך עקרונית, ובלבד שכל דיון בוועדות יקבל אישור מוקדם מוועדת ההסכמות.
+דרוש מנהיג
13:09 13/01/20  |  ציפורה בראבי   |   לרשימה המלאה
דרוש מנהיג! כריזמטי, שלא ישב בכלא, שלא עזב את הפוליטיקה לאחר כישלון  ▪  למה אנו רואים שוב ושוב את אותם אנשים? האם זה מפני שהם כה מוצלחים או אולי הדור נכשל?
(איפה הצעירים? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+ביבי נגד הדין
11:47 13/01/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הצילו את שמו של גוש הימין; את תורתם של זאב ז'בוטינסקי ואת מוסרי הנביאים אשר נשכח מלומדי הישיבות הדתיות-לאומיות
(נתניהו. עבריין פלילי [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90])
+ועדת הכנסת תוכל לדון בחסינות ללא אישור אדלשטיין
11:31 13/01/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה אבי ניסיקורן החל בדיון ראשון של הוועדה המסדרת לאחר שבית המשפט העליון דחה בקשת הליכוד למתן צו ארעי שימנע כינוס הוועדה בהתבסס על חוות הדעת של היועמ"ש לכנסת איל ינון  ▪  זוהר: "הייתם הרבה שנים המיעוט, עכשיו אתם הרוב"
דיוני הוועדה המסדרת [צילום: דוברות הכנסת]
+צבועים, נמאסתם!
10:46 13/01/20  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
המסר היחיד של מחנה השמאל/תקשורת הוא מסר של שנאה: רק לא נתניהו! שני מרכיבי המחנה, השמאל והתקשורת, לוקים בצביעות רבה בפרשנות הפוליטית שלהם לגבי חיבורים אפשריים במפלגות הלווין של שני הגושים, ובעיקר לגבי שתי תמונות הראי, עוצמה יהודית ומרצ
(מסר של שנאה [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90])
+למען ההיסטוריה, וגם עכשיו
10:27 13/01/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
כך מדבר מנהיג עם חוש אחריות ציבורי וכבוד בפני המשפט והצדק, שלעולם לא היה מבקש להיחבא מאחרי חוק החסינות  ▪  זה לא לליגת ההתנהגות של ביבי
(בגין. מנהיג ישר [צילום: הרמן חנניה/לע"מ])
+גורם בליכוד: "זוהי העת של הימין להתאחד"
08:52 13/01/20  |  מירב ארד
גורם בליכוד מסר בתגובה לאיחוד בשמאל: "זוהי העת של הימין להתאחד. נפתלי בנט חייב לשים את האגו בצד ולאחד את כל מפלגות הימין על מנת למנוע אובדן מנדטים מיותר בפעם השלישית. מאמינים שהאחריות תגבר על השיקולים האישיים".
+השר כהן: "בכחול לבן מברכים על האיחוד כי הם מפלגת שמאל"
08:47 13/01/20  |  מירב ארד
שר הכלכלה והתעשייה ח"כ אלי כהן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בכחול לבן מנסים להסתיר את זה שהם מפלגת שמאל, אך הם פעלו לאיחוד בין מרצ והעבודה, וכיום הם מברכים עליו כי הם מפלגת שמאל. מפלגת הליכוד היא מפלגה ימנית גאה, ולכן פועלת לאיחוד בימין, שכה נחוץ בבחירות גורליות אלו. למי שעוד לא ברור לו - הליכוד = ימין. כחול לבן = שמאל."
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
העבודה-גשר ומרצ החליטו על ריצה משותפת
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פוקח עיניים
13/01/20 09:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
ח"כ אורלי לוי אבקסיס הודיעה (יום א', 12.1.20) כי הסכימה לאיחוד רשימת העבודה-גשר עם מפלגת מרצ. לוי אבקסיס, שנבחרה לראשונה לכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו, הודיעה כי מפלגת גשר שבראשה היא עומדת תשמור על עצמאות בכל הנושאים.
12/01/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון ניל הנדל, נפגש (יום א', 12.1.20) עם ממלא-מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן ועם קציני מטהו.
12/01/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
הוועדה המסדרת של הכנסת צפויה להתכנס מחר לפני הצהריים לדיון שיעסוק בסדרי הדיון בתקופת הפגרה.
12/01/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ יוועד (יום א', 12.1.20) עם יו"ר מרצ לסכם על איחוד בין המפלגות. בישיבת הנהלת הסיעה מוקדם יותר, אמר פרץ כי אין מנוס מאיחוד המפלגות, וזאת מחשש שלפחות אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה. על-פי סקר שהוזמן, תקבל סיעה משותפת 11 מושבים, דבר שלא יגדיל את כוח הסיעה.
12/01/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הפובליציסט שמעון ריקלין מבהיר: לא ארוץ לכנסת בבחירות הקרובות. "זה מוקדם מדי. אני עדיין לא הולך לשום מקום למרות ההצעה הנדיבה של הבית היהודי".
12/01/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי  
"911 בישראל הוא צו השעה"  /  מירב ארד
העבודה-גשר ומרצ לקראת איחוד  /  איציק וולף
"במקום משפחה נורמלית - עיוותים חשוכים מסדום, מצרים וכנען"  /  עידן יוסף
ביבי: אשם ונזק  /  דן מרגלית
הצפה תודעתית נגד נתניהו  /  קובי אפללו
בחירות מארס  /  ד"ר רפאל בוכניק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il