|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

עריקה מכחול לבן לליכוד

גנץ הדיח את ח"כ יברקן מרשימת כחול לבן <br>

בעקבות המו"מ, הודיעו גנץ ויעלון הודיעו על הדחתו מהרשימה: "התנהלותו מעידה על ערכיו" מזכירות הליכוד אישרה שריון ליברקן במקום ה-20
15/01/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות
ח"כ יברקן. עורק לליכוד [צילום: כנסת ישראל]

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הדיח (יום ד', 15.1.2020) את ח"כ גדי יברקן מרשימת כחול לבן, לאחר שניהל מגעים להצטרפות לליכוד. בציוץ בטוויטר כתב גנץ: "החלטתי בתיאום עם חה״כ רא״ל (במיל׳) בוגי יעלון להדיח מרשימת כחול לבן את ח״כ גדי יברקן".

ח"כ יעלון, שיברקן הגיע ממפלגתו (תל"ם), מסר כי "לנוכח התנהלותו והתנהגותו שמעידה יותר מכל על ערכיו, הוא מודח ממפלגת תל״ם ולא יכלל עוד ברשימת ׳כחול לבן׳ לכנסת ה-23".

יברקן נועד עם רה"מ נתניהו, ובליכוד הציעו לו את המקום ה-20 ברשימה, בעוד שבכחול לבן ממוקם חבר הכנסת במקום ה-33. לאחר שקיבל את ההצעה מהליכוד דרש חבר הכנסת שדרוג במקומו ברשימה או שיעזוב את אחרי שתי קדנציות.

מזכירות הליכוד אישרה לאחר הצבעה את השריון ליברקן. בליכוד מבקשים באמצעות מהלך זה להחזיר את קולות יוצאי אתיופיה שנדדו לכחול לבן.

תאריך:  15/01/2020   |   עודכן:  15/01/2020
מירב ארד
+בתוך 30 יום - מיזוג מלא בבית היהודי
00:47 16/01/20  |  עידן יוסף
נספח האיחוד במפלגת ימינה כולל מיזוג של מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי למפלגה אחת. חברי המרכז של האחרונה אישרו את הנספח, ובבית היהודי אמורים על פי ההסכם לאשר את המיזוג במרכז המפלגה בתוך 30 יום.
+השר פרץ: קיבלתי בלב כבד אחת ההחלטות הקשות בחיי
00:30 16/01/20  |  איציק וולף
יו״ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, תירץ את העובדה שחזר בו ברגע האחרון מן ההסכם שעליו חתם עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, ואמר כי יש רגעים בחייו של אדם שעליו להכריע כנגד כל הסיכויים.

"בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי מטעם אחד ויחיד - הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל היו היחידות שעמדו לנגד עיניי. החלטתי לרוץ ברשימה אחת משותפת שתציל את מדינת ישראל כולה מממשלת שמאל שתחריב כל סממן זהות יהודית של עם ישראל ושתנהל משא ומתן עם תומכי טרור. מתוך אחריות גדולה לעתיד התורה, הציונות הדתית ומחנה הימין קיבלתי הערב החלטה קשה שתציל את המחנה כולו בבחירות הקרובות", אמר.

פרץ הוסיף התנצלות בפני בן גביר. "אנחנו נמצאים במגרש הפוליטי אך עליי להיות קודם כל נאמן לעצמי ולכן אבקש את סליחתו של ידידי עו״ד איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו", כתב בהודעתו. ספק רב אם ההתנצלות תתקבל בצד השני.

עוד הוסיף כי כאשר מחנה השמאל מצופף שורות במטרה להקים ממשלה נדרשת הכרעה כואבת. "גודל השעה והאחריות הלאומית מחייבות אותנו להתאחד", דברי פרץ.
+ח"כ מוטי יוגב: רפי פרץ - אדם לא ישר, לא אתמודד בבחירות הקרובות
00:09 16/01/20  |  איציק וולף
ח"כ מוטי יוגב, שנדחק לעשיריה השנייה של רשימת מפלגות הימין, תוקף את יו"ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, ואמר כי פרץ אינו ראוי להיות שליח ציבור של הציונות הדתית. "החלטתי שלא להתמודד לכנסת הנוכחית במפלגה שבראשה עומד אדם לא ישר. במפלגה כזאת לא תהיה ברכה. הבית היהודי בראשות רפי פרץ איבד את דרכו".

לדבריו, לאחר הבחירות יהיה שותף להחלפת ההנהגה של מפלגת הבית היהודי, יחד עם שאר מתפקדי המפלגה.
+בן גביר: רפי פרץ תקע לנו סכין בגב
23:24 15/01/20  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, תוקף בחריפות את מנהיגי מפלגות הימין ובראשם את יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, וטען כי בהפרת ההסכם שעליו חתם לריצה משותפת בין המפלגות - תקע לו סכין בגב. ״מי שמתקרא שר חינוך תקע בי סכין בגב. בי וב-84 אלף מצביעים. וזה לא רק הוא אלא בנט, שקד וסמוטריץ'. היום אמרו שמה שמפריע להם אצלי זו התמונה בסלון [של ברוך גולדשטיין, א.ו.]. כדי להציל את ממשלת הימין הורדתי את התמונה בסלון, אבל שום דבר לא מעניין אותם. שר חינוך שמשקר והאחרים - זו חבורה שלא ראויה להנהגה״.
+ח"כ לפיד: רשימת הימין הכניסה חבורה משיחית והומופובית
23:16 15/01/20  |  איציק וולף
ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) אמר בתגובה לאיחוד במפלגות הימין כי מדובר ברשימה המכילה "חבורה משיחית והומופובית".

"אני פונה לציונות הדתית. לציונות הדתית האמיתית. הממלכתית, הציונית, והלא קיצונית. זו שמאמינה ביצירת גשרים ולא בפיצול ושנאה. זו שלא תצביע לרשימה שהכניסה הערב לשורותיה חבורה משיחית והומופובית בניגוד לכל ההבטחות. זו שלא תצביע ביבי כי היא נגד שחיתות. הערב נשארה לכם אלטרנטיבה אחת במחנה הלאומי: כחול לבן", אמר.
+הבית היהודי חבר לימין החדש, עוצמה תתמודד לבד
22:58 15/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ברגע האחרון להגשת הרשימות לכנסת הוחלט על איחוד רשימות בציונות הדתית  ▪  בעקבות לחצי ראש הממשלה חזר בו רפי פרץ מן הסיכום שהיה לו עם איתמר בן גביר והצטרף לנפתלי בנט  ▪  בן גביר: שפל חדש, עוצמה יהודית תתמודד לבד
בנט ושקד. המנצחים העיקריים במהלך
בן גביר. מאוכזב וכועס [צילום: אוליביר פיטוסי, פלאש 90]
+הליכוד הגישה את רשימתה לכנסת ה-23
21:28 15/01/20  |  איציק וולף
מפלגת הליכוד הגישה לועדת הבחירות המרכזית את רשימתה לבחירות לכנסת ה-23. הרשימה כוללת במקום ה-20 את ח"כ המתפטר גדי יברקן שערק היום ממפלגת כחול-לבן לליכוד.

"בתום העשור הטוב ביותר בתולדות המדינה, אנחנו מבקשים את אמון הציבור כדי להמשיך בדרך בה אנו הולכים, ואשר הביאה את ישראל להישגים חסרי תקדים בכל התחומים. זה לא סוד שרבים מאיתנו לא יצאו להצביע בבחירות הקודמות, משום שהיו בטוחים שממילא ננצח וממילא גוש הימין יהיה גדול. רבים לא האמינו שכחול-לבן תפעל בשיתוף פעולה הדוק עם הרשימה המשותפת ותנסה להקים עמה ממשלה. הפעם לא ניתן להרדים אותנו או להטעות אותנו. הפעם לא נוותר לאף אחד ונדאג שכל הליכודניקים יצאו להצביע. הפעם ננצח", אמר השר יריב לוין אשר הגיש את הרשימה.
+הוגשה רשימת העבודה-גשר-מרצ: "החיבור יבטיח שלא יהיו לנתניהו 61 מנדטים לחסינות"
21:25 15/01/20  |  איציק וולף
ראשי מפלגות העבודה-גשר ומרצ, חברי הכנסת עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ, הגישו הערב (יום ד', 15.1.20) את רשימת המועמדים לכנסת ה-23.

"הרשימה שאנחנו מגישים עכשיו, רשימת העבודה-גשר-מרצ היא המצפון החברתי והמצפן המדיני לישראל. הרשימה הזאת תוביל, הרשימה הזאת תנווט את הממשלה הבאה ותהיה מכפיל הכוח של מחנה השינוי ותקוה", טען ח"כ עמיר פרץ שעומד בראש הרשימה. לטענתו, עידן נתניהו הסתיים. "החיבור הזה יבטיח שאין סיכוי שיהיו לו 61 מנדטים לחסינות".
(0)
+ח"כ יברקן התפטר, מיכל קוטלר-וונש - לכנסת
21:10 15/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חבר הכנסת ממפלגת כחול לבן שערק לליכוד התפטר מן הכנסת  ▪  את מקומו תתפוס עורכת הדין מיכל קוטלר וונש
(מיכל קוטלר וונש. תושבע כחברת כנסת)
+מבקר הליכוד: השריון ליברקן מנוגד לחוקת המפלגנ
19:51 15/01/20  |  עידן יוסף
‏מבקר מפלגת הליכוד, עו"ד שי גלילי: "פעולת שריון גדי יברקן ברשימת הליכוד על ידי גוף שאיננו מוסמך לכך, היא בגדר הפרה בוטה של הוראות החוקה והן של חוק המפלגות. יש לשים סוף להפרות החוקה הסדרתיות, וכן לשקול עיצומים משמעותיים או פליליים כלפי המעורבים בדבר".
+"בנט ופרץ קרובים מאוד לאיחוד"
19:35 15/01/20  |  עידן יוסף
גורם בימין אומר: בנט ופרץ קרובים מאוד לאיחוד (ערוץ 20).
+בנט לליכוד: "שריינו אתם את בן-גביר"
19:24 15/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקף את עוצמה יהודית: "במקום לבנות, שוברים; במקום לתקן, מתפרעים"  ▪  בן-גביר: "לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון"...
(בנט על בן גביר: "זה לא ימין, זו אנרכיה" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+מסתמן: ליטל שמש תשוריין בימין החדש
18:59 15/01/20  |  עידן יוסף
מסתמן: העיתונאית ליטל שמש צפויה להסכים לשריון שהציע לה בנט למקום השישי בימין החדש (חדשות 12).
+בנט ופרץ נועדים בקריה בתל אביב
18:03 15/01/20  |  עידן יוסף
מאמצים אחרונים להוביל לאיחוד בימין: בנט ופרץ נפגשים עכשיו בתל אביב. המחלוקת הייתה ונותרה בן גביר. מקורבי הרב פרץ אמרים: לא נפרק את הברית עם בן גביר בשום תרחיש. מנגד, כתב בנט בפייסבוק: "לא אלך עם איתמר בן גביר, ויהי מה".
+סתיו שפיר הודיעה: לא אתמודד בבחירות
17:50 15/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שפיר אמרה במסיבת עיתונאים: "אני משלמת בגאווה את המחיר. זה מה שצריך לעשות כדי שהדמוקרטיה הישראלית תחזור לשגשג אחרי שנים של חשכה"  ▪  "אני זו שהצעתי לזוז אחורה כדי שעיסאווי הערבי יהיה מספר 2"
(שפיר. פרידה זמנית? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+טלי פלוסקוב ניהלה מגעים עם כחול לבן
17:28 15/01/20  |  עידן יוסף
טלי פלוסקוב, בכירה במטה הרוסי בליכוד וח"כית לשעבר מטעם כולנו, מנהלת מגעים עם כחול לבן (מעריב). ‏תגובת הליכוד: "בכחול לבן ניסו לפנות לטלי פלוסקוב, לנהל איתה מו"מ אך היא אמרה להם - "לא יקרה, אני נשארת בליכוד".
+ביטן התנגד לצירוף יברקן
16:12 15/01/20  |  עידן יוסף
ח"כ דוד ביטן הצביע במזכירות הליכוד נגד צירוף יברקן. בתוך כך, בחדשות 12 דווח כי גם חבר הכנסת לשעבר אברהם נגוסה נוכח בפגישה כעת אצל ראש הממשלה, כנראה בניסיון לוודא שהליכוד יצא מאירוע יברקן עם תוספת כוח או לכל הפחות בלי נפגעים.
+כחול לבן: מיכל קוטלר וונש תחליף את גדי יברקן
15:54 15/01/20  |  עידן יוסף
סיעת כחול לבן הודיעה כי מיכל קוטלר וונש היא המועמדת החדשה ברשימתם לכנסת במקום גדי יברקן. קוטלר וונש (48), דתייה, נשואה ואם לארבעה. בין תפקידיה השונים טרם היבחרה לרשימת כחול לבן, היתה מנהלת קשרי חוץ בינלאומיים במרכז הבינתחומי הרצליה, מנהלת תחום במרכז הבינלאומי ליישוב סכסוכים וגישור בקנדה ומרצה בבית ספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת מקגיל, קנדה.
+חה"כ סתיו שפיר תודיע היום על המשך דרכה הפוליטית
13:41 15/01/20  |  מירב ארד
יו"ר התנועה הירוקה, ח"כ סתיו שפיר, תכנס אחה"צ (יום ד') מסיבת עיתונאים בשדרות רוטשילד בת"א. במהלך מסיבת העיתונאים, צפויה שפיר צפויה להודיע על המשך דרכה הפוליטית.
+‏ח"כ גדי יברקן קיבל הצעה לשיריון בליכוד
13:28 15/01/20  |  מירב ארד
ח"כ גדי יברקן עדכן את אנשי מפלגתו כחול לבן שהוצע לו שיריון ברשימת הליכוד וביקש שיקדמו אותו ברשימה.
+להחזיר את העדה האתיופית לליכוד
13:20 15/01/20  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
למנות בדחיפות שר אתיופי כשר לביטחון פנים כדי להבטיח שינוי ביחס המשטרה לעדה היקרה הזו במעשים ולא בדיבורים  ▪  את השר האתיופי לביטחון פנים חייבים למנות כעת ולא כהבטחת בחירות העשויה להתפרש כהבטחת בחירות ללא כיסוי
(חשדנים בצדק [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גנץ הדיח את ח"כ יברקן מרשימת כחול לבן
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מדיח כלים
15/01/20 23:00
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
אסור לוותר על-אף קהל בדרך ל-61 המנדטים הנדרשים לניצחון הימין וחייבים להחזיר את הברית הלא כתובה בין העדה האתיופית לליכוד. האכזבה שלהם ממפלגת השלטון היא אחת הסיבות לכך שנתניהו התקשה בהרכבת הממשלה בסבבי הבחירות האחרונים והשינוי בגישה לעדה האתיופית מגיע להם גם ללא שיקולי הבחירות. כל שצריך לעשות, זה לנקוט בשתי דרכים שונות:
15/01/2020  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - 75 שנה, צער, שיטפון ודתי מחמד
דרישתו של נתניהו למפלגה ימנית אחת לצד הליכוד היא דרישה שגויה שלא תסייע לו להרכיב את הממשלה הבאה, כיוון שקיים ציבור בוחרים גדול שבחיים לא יצביע לנתניהו ואפילו יעדיף את כחול לבן על פניו, כל עוד לא תתקיים מפלגתו של בנט שתהיה נקייה מסמוטריץ', פרץ ובן גביר הנתפסים בעיניהם כקיצונים, חשוכים ופנאטים (למרות שהם לא כאלה בכלל).
15/01/2020  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
פשוט תנו להם, תנו להם את השלטון, הם התאמצו כל כך, הם המציאו את החוק מחדש, הם המציאו להם את גנץ, הם נמצאים במתקפה בלתי פוסקת, והימין, במקום לתקוף חזרה לא מפסיק להתגונן. אם הם כל כך רוצים, פשוט תוותרו. אל תתאחדו. המשיכו להאמין שקולו של דוד המלך בוקע מגרונכם, שאתם גלגולם הישיר של אבותינו הקדושים, שכוחכם האלקטורלי גדול ממה שהוא באמת. תריבו, תתקוטטו, עוצמה יהודית וכיפה באלכסון מרושל, צרחות לטעטע בשדה השומם, וליברמן, הורוביץ, וגנץ פשוט ייעלמו.
15/01/2020  |    |   יומני בלוגרים
העיתונאי שמעון ריקלין דחה (יום ד', 15.1.2020)) את הצעת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו להצטרף לרשימת הבית היהודי. בחשבון הטוויטר שלו צייץ ריקלין כי "החרמות, השנאות והפילוגים לא מאפשרים לי לקבל בלב שלם את ההצעה של הבית היהודי". עוד הוסיף: "חבל שאין בכוחה של הציונות הדתית ללמוד מהשמאל להניח בצד את המחלוקות ולהתמקד במטרה המשותפת: ניצחון. ומכיוון שלא נראה לי שאני יכול לתרום, אעזור ככל יכולתי מהתקשורת. סדקים בקירות הבית. ואיש לא זז. וחבל".
15/01/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי  
נתניהו איים לפטר את בנט   /  עידן יוסף
גולן ושפיר ישאירו חוב: 8.5 מלש"ח  /  איציק וולף
כחול לבן דורשת כינוס המליאה - מחר  /  איציק וולף
אחוז חסימה מדורג להכרעת הבחירות  /  עידן יוסף
גשר לאן  /  ציפי לידר
ה"דמוחרטים"  /  אליהו קאופמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il