|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

גנץ מבצע סיבוב פרסה בעמדתו

"מקווה שטראמפ יקדים פרסום תוכנית המאה"

יו"ר כחול לבן טען לפני שבועיים כי פרסום תוכנית מדינית על-ידי הבית הלבן תהיה התערבות ממשית ובוטה בתהליך הבחירות בישראל הבוקר קרא לטראמפ לעשות זאת ולהקדים את פרסום תוכניתו הצהיר: אחרי הבחירות נחיל ריבונות בבקעה נתניהו: למה לחכות? אלא אם טיבי הטיל וטו
21/01/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות
גנץ. משחק לידי הליכוד [צילום: אלעד מלכה]

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, קורא לנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, לפרסם בהקדם את תוכנית השלום שלו הנוגעת להסדרת הסכסוך הישראלי-פלשתיני. "אני מקווה שהנשיא טראמפ יקדים את פרסום התוכנית ואני מצפה להפצת התוכנית בהקדם. במזרח התיכון קורים הרבה דברים דרמטיים", אמר (יום ג', 21.1.20) במהלך סיור שערך יחד עם ח"כ משה יעלון ביישוב ורד יריחו הסמוך לים המלח.

גנץ סירב להשיב לשאלה האם הוא ואנשיו נמצאים בקשר עם הנשיא האמריקני ועם הבית הלבן בנושא.

הצהרתו של גנץ מהווה סיבוב פרסה בעמדותיו, לאחר שלפני כשבועיים טען בפתח ישיבת סיעת כחול-לבן בכנסת כי הוא מתנגד לפרסום 'תוכנית המאה' של טראמפ לפני הבחירות בישראל. "אני יכול להניח שבנושא כל כך חשוב האמריקנים יהיו מאוד זהירים ולא יפרסמו לפני הבחירות, שהרי זו תהיה התערבות ממשית ובוטה בתהליך", טען אז.

יו"ר כחול לבן הצהיר עוד במהלך הסיור כי הוא מתכוון להחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן ועל צפון ים המלח, לאחר הבחירות שבהן לטענתו ינצח. "אנחנו חוזרים וקובעים שבקעת הירדן היא חומת המגן המזרחי של ישראל בכל תרחיש עתידי שלא יקרה. אנחנו רואים את חבל הארץ הזה כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. לאחר הבחירות נפעל לסיפוח בקעת הירדן, עד אז נדאג להמשיך לפתח את האזור", אמר. עוד הוסיף כי החלת הריבונות הישראלית במקום אמורה להיות בתיאום עם הקהילה הבינלאומית.

הדברים נאמרו, בין היתר, בעקבות הצעת השר בצלאל סמוטריץ' להעלות את החלת הריבונות הישראלית בבקעה ובצפון ים המלח בישיבת המליאה הצפויה להתקיים ביום שלישי הקרוב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מצפה לתשובה של גנץ מדוע לא להחיל את הריבונות כבר כעת. "למה לחכות לאחרי הבחירות אם אפשר להחיל ריבונות על בקעת הירדן כבר עכשיו בהסכמה רחבה בכנסת? בני גנץ, אני מצפה לתשובתך עוד הערב, אלא אם אחמד טיבי שם לך וטו", טען.

תאריך:  21/01/2020   |   עודכן:  21/01/2020
איציק וולף
+דגל התורה קיבלה אישור רבני למו"מ עם הציונות הדתית
23:19 21/01/20  |  עידן יוסף
רבני דגל התורה וחברי הכנסת של המפלגה קיבלו היתר מגדולי התורה הרב חיים קניבסקי והרב גרשון אדלשטיין לנהל משא ומתן עם רבני הציונות הדתית ומנהיגיה הפוליטיים. הם הביעו חשש מאובדן קולות שיחזקו את "שונאי הדת".
+גורמים בכחול לבן: יהיה חסר אחריות להצביע בעד סיפוח הבקעה
22:43 21/01/20  |  עידן יוסף
בכחול לבן לא מוכנים לומר מה יעשו אם חוק לסיפוח הבקעה יובא לכנסת. גורמים במפלגה טוענים שזה חוסר אחריות לעשות את זה באופן פזיז ובלי תיאום מדיני (חדשות 12).
+"אנחנו נבלום סופית את אירן"
21:59 21/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הליכוד: "אם אתה מצביע כחול לבן, או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר - וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות"  ▪  "נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח ואת החוק הישראלי על ההתיישבות כולה"
(נתניהו. "הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+"ישראל ביתנו תתמוך בגנץ לראשות הממשלה"
20:32 21/01/20  |  עידן יוסף
מקורב בכיר לליברמן: "חד משמעית - תומכים בגנץ לראשות הממשלה" (ערוץ 20).

+גנץ: אין כלום בין דברי לסיפוח חד-צדדי בבקעה
20:30 21/01/20  |  עידן יוסף
‏יו״ר כחול לבן בני גנץ כתב לח״כים של מפלגתו בעקבות סערת הריבונות על בקעת הירדן: ״חידוד בנושא הבקעה - חיזרו לדברי קראו ו/או והקשיבו להם היטב. אין בינם ובין ׳סיפוח חד-צדדי׳ של הבקעה ולא כלום! אל תתנו לאף אחד לעשות סיבוב על עמדה אחראית" (ynet).
+הורוביץ: החיבור בין מפלגות השמאל יכפיל את כוחן
20:13 21/01/20  |  עידן יוסף
ח"כ ניצן הורוביץ מעריך כי החבירה למפלגת העבודה-גשר תכפיל את כוחה של רשימת השמאל המאוחדת. "החיבור הזה הוא מכפיל כוח משמעותי", אמר. יו"ר הרשימה, ח"כ עמיר פרץ, היה פחות אופטימי ואמר: "אם העבודה גשר מרצ לא יהיו גדולים סיכוי רב שכחול לבן ישעטו עם סמוטריץ' ובנט לממשלת ימין קיצונית". בהתייחסו לריבונות בקעת הירדן אמר פרץ: "אני פונה לכחול לבן שלא ליפול למלכודות האלה. גורל הבקעה צריך להיות מוכרע כחלק מהסדר מדיני כולל, אנו קוראים לכחול לבן לא להיגרר אחרי סמוטריץ'״. השניים דיברו בכינוס בחירות בבאר שבע.
+נתניהו: נחיל ריבונות על כל היישובים ביו"ש
15:05 21/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הצהיר שלא ייעקר אף יישוב ישראלי ביהודה ובשומרון וכי השלב הבא במדיניות הוא החלת הריבונות על כל היישובים  ▪  "נבטיח את ההתיישבות בלב ארץ ישראל, יחד עם הממשל האמריקני"
(נתניהו וראש מועצת בנימין, ישראל גנץ [צילום: דוברות בנימין])
+ראש מועצת בקעת הירדן: לא להמתין לקהילה הבינלאומית להחלת ריבונות
14:32 21/01/20  |  איציק וולף
דויד אלחייני, ראש מועצת בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע, הגיב על הצהרת גנץ ואמר כי אין להמתין לאישור של הקהילה הבינלאומית לצורך סיפוח הבקעה.

"דבריו של גנץ הם ביטוי מובהק לחוסר מנהיגות. הוא נתמך באותה קהילה בינלאומית שדורשת לסמן את מוצריהם של חקלאים יהודים, זו אותה קהילה בינלאומית שמעמידה אותנו לדין בהאג. הקהילה הבינלאומית היא קהילה של צבועים הפוגעת מידי יום במדינת ישראל בכלל ובבקעת הירדן בפרט. כשרוצים עושים וכשלא רוצים מוצאים תירוצים וממציאים מכשולים לא רלוונטיים. עצוב ומדאיג שזה פרצופה של מפלגה המבקשת להנהיג את מדינת ישראל.אני פונה לסיעת כחול לבן לשים את האגו והפוליטיקה בצד לטובת ביטחון תושבי מדינת ישראל, לא להמתין לאחר הבחירות, להפגין מנהיגות ואחריות ולהחיל את הריבונות בבקעת הירדן מחר", אמר.
+יו"ר מרצ: הצהרת גנץ - או ספין או חוסר היגיון
14:28 21/01/20  |  איציק וולף
יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, התייחס להצהרת גנץ על סיפוח הבקעה ואמר כי אם זו התשובה של כחול-לבן לספין החלול של הימין - זה מעיד על חוסר ביטחון. "אם זו אכן הכוונה, לספח 40% מהשטחים באופן חד-צדדי ולחסל כל סיכוי להסדר - זה מעיד על חוסר הגיון. לא יודע מה יותר חמור. כך או כך זה מבהיר מצויין שלאנשי שמאל-מרכז אין מה לחפש בכחול-לבן", טען.
+יו"ר הרשימה המשותפת: הצהרת גנץ - ניסיון פתטי לקושש קולות מהימין
14:26 21/01/20  |  איציק וולף
יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, הגיב על הצהרתו של בני גנץ כי יפעל לספח את הבקעה מיד אחרי הבחירות ואמר כי לאזרחי המדינה מגיעה תקווה ולא חיקוי. "ככה לא מחליפים ראש ממשלה. ‏סיפוח הוא חיסול כל סיכוי לדמוקרטיה ושלום. כנראה ששכחת שיש גם חיים אחרי הקמפיין. הניסיון הפתטי לקושש כמה קולות מהימין לא שווים את הרס העתיד של כולנו", אמר.
+פסילת יזבק, הצגה תקשורתית
12:51 21/01/20  |  עמוס שנער   |   לרשימה המלאה
צריך לפסול את כל הרשימה המשותפת ולא את ח"כ יזבק בלבד, אין שום תועלת בכך שיזבק תצא וייכנס במקומה ח"כ אחר התומך בהשקפה זהה  ▪  פסילתה של יזבק היא הצגה תקשורתית לצורך בחירות, אך אחרי שהנושא עלה, מי יעז להתנגד לו (חוץ מבמרצ) ולהצטייר כאדיש לתומכי הטרור?
(היבא יזבק [צילום: נעם מושקוביץ])
+ההודעה החסרה
12:35 21/01/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לפיכך כל עוד אתה מעוניין בכך אנו מוכנים להציע לציבור להצביע לך  ▪  אך עליך להקל עלינו לעשות זאת בכך שלא תופיע בפני ציבור בוחרינו כמי שבורח מן הדין והצדק והמשפט
(נתניהו. מאחורייך [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מקווה שטראמפ יקדים פרסום תוכנית המאה"
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חנוכיה
21/01/20 15:08
2
שמחה חן
21/01/20 17:37
3
לא לפייסבוק
21/01/20 17:51
4
קורןנאוה טבריה
21/01/20 18:08
5
באום
21/01/20 18:17
6
א.ל. רמת-גן
21/01/20 18:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
עמדותיה של יזבק מייצגות את כל חברי רשימתה ממנה יצאו גם באסל גטאס, חנין זועבי, עזמי בשארה (שברח מהמדינה כדי לחמוק מהדין) ואחמד טיבי (יועצו של רב המחבלים ערפאת). רשימה זו אינה מכירה במדינה ואינה רואה ברצח חיילים כפעולת טרור וגם רוצחי אזרחים קרובים לליבם. אף אחד מבין חברי הרשימה הערבית לא הוכיח את יזבק על עמדותיה וגם לא יצא נגד עמדותיהם הבעייתיות של בשארה, חנין זועבי והאחרים.
21/01/2020  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
אילו הייתי איש סיעת הליכוד, אחד מאלה שנקלע לסתירה בין הנאמנות הלגיטימית למסגרת המפלגתית ומנהיגה לבין היושרה האישית והמצפון, הייתי מפרסם את ההודעה הבאה: כפנייה לביבי משהחלטת להתמודד על ראשות הליכוד וזכית, ומשהחלטת לטעון לחפותך - אנו מחויבים לליכוד ונעמוד מאחוריך. לפחות בשלב זה.
21/01/2020  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
הייתי משוכנע שזה לא יחזיק מעמד זמן רב כל כך, שהרוב יבינו שזו אחיזת עיניים, הראיות מונחות לעיני כל, העדויות מצטברות והן מצמררות. אל"ם גדי מאירי מכנה את בני גנץ "הטפלון התמידי" הוא מוסיף ואומר "מעולם לא החזקתי ממנו מפקד". תת-אלוף צביקה פוגל בראיון לשרון גל אומר: "הוא (גנץ) לא קורץ מהחומר שלהיות באמת ראש ממשלה" והוא מוסיף "האיש הוא חניך מצטיין בקורס להימנעות מוועדות חקירה".
21/01/2020  |  קובי אפללו  |   יומני בלוגרים
נותרו כארבעים וחמישה ימים עד הבחירות (נשמע מוכר?). על כורחנו נתייצב שוב אנו האזרחים מאחורי הפרגוד על-מנת לבחור כנסת וממשלה. בשורות דלקמן אנסה להבהיר מדוע הצבעה לליברמן תנציח את הקיבעון הפוליטי ותשלח אותנו למערכת בחירות נוספת.
21/01/2020  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', פנה אל ראש הממשלה וביקש ממנון לנצל את ישיבת המליאה המתוכננת ליום שלישי הבא לצורך העברת החלטה להחלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן ובצפון ים המלח.
20/01/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il