|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
שי חג'ג'. נמצא חיובי לנגיף [צילום התמונה ה"מפלילה": איתי שיקמן, כאן חדשות]
בכנסת שוקלים צעדי חרום

שני שרים ושני ח"כים נכנסו לבידוד

הארבעה - אלון שוסטר ורם בן-ברק והשרים אריה דרעי וצחי הנגבי שאף הגיעו לטקס ההשבעה של הכנסת אדלשטיין: ועדות הכנסת יוקמו מיד - גם אם לא תושג הסכמה "אם לא יהיו הסכמות אביא את הנושא להכרעת המליאה"
17/03/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2020   |   תגובות

שי חג׳ג׳, ראש מועצת מרחבים ויו״ר מרכז שלטון רשויות מקומיות, שהיה במגע עם ארבעה חברי כנסת - השרים צחי הנגבי ואריה דרעי, אלון שוסטר ורם בן-ברק - נמצא נגוע בנגיף הקורונה.

עוד ייכנסו לבידוד: מנכ״ל משרד הפנים, מרדכי כהן, יו״ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, סגן יו״ר שלטון מקומי בני ביטון, ברק סרי, יועץ התקשורת של שר הפנים, עו״ד יהודה זמרת, היועץ המשפטי של משרד הפנים, אלי רגב, מנהל מנהל החרום במשרד הפנים וראש המועצה הממונה בירכא, מוני מעתוק, סמנכ״ל משרד הפנים וראש מועצה הממונה בטבריה, אריאל יוצר, סגן הממונה באגף תקציבים באוצר, גלית וידרמן, ראש אגף בכיר לבקרת הון אנושי במשרד הפנים, איתי טמקין, עובד אגף התקציבים במשרד האוצר וריאל שמיר בלאט, מ"מ דובר משרד הפנים. משרד הבריאות יבצע חקירה לגבי כל האישים.


בכנסת שוקלים צעדי חרום. דובר הכנסת הבהיר עד לרגע זה אנחנו בכנסת לא קיבלנו מידע לגבי תוצאות בדיקתו של האזרח מאתמול.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע (יום ג', 17.3.20) שבכוונתו להביא להקמתה של ועדה מסדרת ובהמשך להקמת יתר ועדות הכנסת - גם אם לא תושג הסכמה בין סיעות הבית. הוועדה המסדרת מורכבת כשהיא משקפת את הכוחות היחסיים בין הסיעות השונות, ולכל אורך ההיסטוריה היא הוקמה עם השגת הסכמות בין סיעות הבית.

אדלשטיין אמר: "אם לא יהיו הסכמות, עם כל הקושי ועם העובדה שזה לא קרה בתולדות הכנסת - אביא את הנושא להכרעת המליאה". הקמת ועדה מסדרת מאפשרת בהמשך להקים ועדות חיוניות אחרות - כמו ועדת החוץ והביטחון וועדת הכספים.

אדלשטיין שוחח עם השר זאב אלקין (ליכוד) ועם ח"כ אבי ניסנקורן (כחול לבן) ודרש מהם להגיע באופן דחוף להסכמה על הקמת הוועדה המסדרת ויתר הוועדות הנחוצות בעת הזו, במטרה שהכנסת תוכל למלא את תפקידה כמפקחת על עבודת הממשלה בהקדם האפשרי. בכל הכנסות שכיהנו עד כה הוועדה המסדרת הוקמה בהסכמה. לדברי אדלשטיין, "בייחוד בתקופה זו חשוב לפעול בהבנות מצד כל סיעות הבית. אין לנו את הפריווילגיה להתכתש בוויכוחים מיותרים".

מן הליכוד נמסר: בשעה שראש הממשלה נתניהו נאבק סביב השעון במגיפת הקורונה כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל, חברי הכנסת של כחול לבן וליברמן עסוקים בעסקנות פוליטית במטרה לבצע מחטף שלטוני באמצעות חקיקה אנטי דמוקרטית. במקום לגלות אחריות לאומית ולהצטרף מייד לממשלת חירום, הם עסוקים בעסקנות פוליטית קטנונית בניגוד גמור להבטחותיהם לבוחריהם. הליכוד קורא לכחול לבן להיפגש עוד הערב כדי להקים את ועדות הכנסת בהסכמה".

מכחול לבן נמסר בתגובה להודעת הליכוד: "לאורך היום התקיימו פגישות ושיחות. בשורה התחתונה - נתניהו מונע מהכנסת לפעול למען האזרחים. זו הפיכה שלטונית".

אדלשטיין בפגישתו עם ראשי הסיעות
תאריך:  17/03/2020   |   עודכן:  17/03/2020
עידן יוסף
+חדשות מדויקות ונכונות לקראת הראשון באפריל 2020
09:50 18/03/20  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
אחרי הכישלון להקים ממשלת אחדות, או אפילו ממשלה צרה כלומר ממשלה צרה צרורה החליטו נציגי כל הסיעות שעלו לרגל למשכן הנשיא [עדיין רובי ריבלין, עדיין לא דוד לוי, לא יולי אדלשטיין ולא עמיר פרץ], להטיל על הנשיא ריבלין להקים את הממשלה הבאה
(ריבלין. רחב אופקים [צילום: אליביה פיטוזסי/פלאש 90])
+עזה כבר כאן
09:26 18/03/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות - העובדה שערבים רבים תומכים במשותפת מדאיגה ביותר  ▪  ולקינוח קתולי יותר מן האפיפיור
(גנץ. העדיף את טיבי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+גנץ צייץ מחדש הודעת טוויטר של נתניהו
22:43 17/03/20  |  עידן יוסף
ח"כ גנץ צייץ מחדש ציוץ של נתניהו עם כללי משרד הבריאות וכתב: "כשזה מגיע לחיי אדם - אין פוליטיקה, ישראל לפני הכל. שמרו על עצמכם וקרוביכם ומלאו אחר ההנחיות".
+ח"כ עומר ינקלביץ מתנגדת לממשלת מיעוט
21:01 17/03/20  |  עידן יוסף
גם חברת הכנסת עומר ינקלביץ הודיעה לגנץ שהיא מתנגדת לממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת. בכחול לבן אומרים - עמדתה ידועה אך היא תצביע על-פי המשמעת הסיעתית (חדשות 12). ינקלביץ מצטרפת בעמדתה לחברי הכנסת ‏האוזר, הנדל, טרופר, אשכנזי וזמיר.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני  ביטון / Benny Biton   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים ביבס / Haim Bibs   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שני שרים ושני ח"כים נכנסו לבידוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2020
לפוליטיקה מגיעים כדי לקדם מדיניות ולשרת את הבוחר ולא כדי לשבת במושבי האופוזיציה ולא לעשות כלום. בפוליטיקה אי-אפשר לממש את כל השאיפות כי יש להתחשב במספר המנדטים ובשותפים הקואליציוניים הקיימים.
17/03/2020  |  עמוס שנער  |   יומני בלוגרים
סדרת המניפולציות שמנהלות מפלגות הכנסת במטרה לתמרן זו את זו לעמדת נחיתות שבינה לבין תוצאות הבחירות אין קשר, היא בלתי-נסבלת. שתי המפלגות הגדולות, הטוענות לכתר הבכורה - זו שמתוכה יבחר ראש הממשלה הבא - ושתי המפלגות הקטנות יותר - "ישראל ביתנו" ו"ישראל לא ביתנו" (המכונה גם "הרשימה הערבית המאוחדת"), הן שחקניות ראשיות במחול שדים זה.
17/03/2020  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
סיעת כחול לבן הגישה (יום ב', 16.3.20) שלוש הצעות חוק שנועדו למנוע מנתניהו לכהן כראש ממשלה- 1. הגבלת כהונת ראש ממשלה לשתי תקופות כהונה; 2. הפסקת כהונת ראש ממשלה או שר שהוגש נגדו כתב אישום; 3. איסור הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על חבר כנסת אשר הוגש נגדו כתב אישום.
16/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחרי הענקת הסמכות להרכבת הממשלה ליו"ר כחול לבן בני גנץ, יצאה לדרך (יום 16.3.20) הכנסת ה-23. חלק מחברי הכנסת (3) נחשפו באופן עקיף לנגיף ולא הגיעו לאולם המליאה לטקס הצהרת האמונים. בשל הנחיות משרד הבריאות האוסרות על התכנסות של יותר מעשרה אנשים במקום אחד הוחלט כי ההשבעה תתבצע ללא קהל או נוכחות תקשורתית ביציעים, למעט נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות שישבה לבד ביציע. יו"ר הכנסת ונשיא המדינה נאמו מול אולם כמעט ריק כשחברי הכנסת נכנסים לאולם בעשרות סבבים של שניים-שלושה חברי כנסת בכל פעם, לפי סדר הקראת שמותיהם, ולפעמים ח"כ אחד.
16/03/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
אפתיע אתכם ואומר שהקורונה "באה בזמן". כן, יש גם היבט החיובי, לנו הישראלים, מהנגיף העלום שמתפשט ללא מעצור, משתק את העולם, ועד כה לא נמצא לו מענה תרופתי. הוא כבר השבית אצלנו את מהלך החיים בחלקים גדולים של המשק, החינוך, התרבות, התיירות והתעופה. הוריד את הגרפים של שוקי ההון לשפל הנמוך בעשרות אחוזים. צריך רק לקוות שהרע ביותר לא יתרחש ושלא יפיל בנו חללים.
רשימות נוספות   /   בחירות 2020  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
"אעשה הכל להקים בתוך ימים ממשלה לאומית רחבה"  /  מירב ארד
נתניהו פועל להחתים את הבלוק על תמיכה בממשלת אחדות  /  מירב ארד
הכנסת ה-23 מושבעת בצל הקורונה  /  מירב ארד
תובנות מהבחירות ופתרון אפשרי  /  ד"ר גד פניני
שלושה גנרלים דהויים וריקא אחד  /  בעז שפירא
מכחול לבן נשאר הלבן  /  אברהם בנמלך
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il