|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

כחול לבן מתפרקת, יעלון ולפיד עוזבים

חברי הכנסת לפיד ויעלון פנו אל הוועדה המסדרת וביקשו להתפצל מסיעת כחול לבן יחד עם מפלגותיהם - יש עתיד ותלם חברי הכנסת של יש עתיד עזבו באופן מופגן את הווטסאפ המשותף לכחול לבן
26/03/2020  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
ה'קוקפיט' כבר לא קיים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מפלגת כחול לבן מתפרקת בעקבות הסיכומים שבין יו"ר המפלגה, בני גנץ, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לממשלת אחדות. שותפיהם של גנץ וגבי אשכנזי למפלגה, חברי הכנסת משה יעלון ויאיר לפיד הודיעו על פרישה מן המפלגה יחד עם מפלגותיהם - תלם ויש עתיד.

בין יעלון ללפיד התקיימו היום מגעים שלפיהם תישארנה מפלגותיהם כסיעה אחת. השניים הגישו לוועדה המסדרת של הכנסת בקשת פיצול מסיעת כחול לבן. השניים דורשים להמשיך להיקרא כחול לבן בטענה כי יש להם 18 חברי כנסת ובשל כך - רוב המפלגה לצידם. חברי הכנסת של יש עתיד עזבו באופן מופגן את קבוצות הווטסאפ המשותפות לכלל חברי מפלגת כחול לבן. מקורביו של יעלון טענו כי המהלך של גנץ ואשכנזי להצטרפות לממשלת נתניהו הוא התאבדות פוליטית.

שר הביטחון, נפתלי בנט, הצפוי במקרה של ממשלת אחדות לאבד את מקומו במשרד היוקרתי, ברך את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, על מה שהגדיר "הצעד האמיץ של כניסה לממשלת אחדות בראשות נתניהו". "זה הדבר הנכון לישראל בעת חירום זו", אמר. עוד הוסיף כי הדיווחים על שיח תיקים הם "פייק ניוז מוחלט", כלשונו.

תאריך:  26/03/2020   |   עודכן:  26/03/2020
איציק וולף
+"קול זעקה לגבי שירותים רפואיים
והצורך בבדיקות בבתי אבות ובדיור מוגן"
00:29 27/03/20  |     |   לרשימה המלאה
קפלן סקר בפני ועדת הכספים הזמנית את הערכות משרדו מול נגיף הקורונה: מפיצים ארוחות לכ-70 אלף אזרחים ותיקים באמצעות פיקוד העורף ונרחיב זאת, פונים לכל אזרח ותיק המתקיים מקצבאות, פועלים לפתרון מהיר לאנשים עם צרכים מיוחדים שאמורים להיות בבידוד או באשפוז, שיהיה להם מקום להיקלט  ▪  ניתן יהיה לממש תווי קנייה גם באופן מקוון, והם יחולקו לכ-30 אלף משפחות עם ילדים בסיכון ועם צרכים מיוחדים, להורים יחדניים ועוד
(אביגדור קפלן [צילום: פלאש 90])
+האוזר והנדל יוכלו להתפלג מתלם
23:03 26/03/20  |  עידן יוסף
גורמים משפטיים: חברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל יוכלו להתפלג ולהיכנס כסיעה עצמאית לממשלת נתניהו-גנץ (חדשות 12).
+הפגנה
21:46 26/03/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
גדעון סער עשה משהו  ▪  אומנם כאיש ליכוד הסתייג מהחלטת בג"ץ לבחור יושב-ראש חדש לכנסת אבל ציין כי יש למלא אחריה
(היינו מעטים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+כמה איפיונים למצב משתנה
21:13 26/03/20  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה
אי ודאות מוחלטת מאפיינת את המלחמה שלא הכרנו כמותה, ולא התכוננו לקראתה  ▪  במסגרת זאת: שיפעת הפרופסורים מבלבלת אותנו; הדיסונאנס הקוגניטיבי בין שני המחנות רק החריף; הדמוקרטיה חיה ונושמת ולא מתה, וה"משותפת" שולטת עכשיו למעשה בכנסת כי גנץ תלוי בה לחלוטין
(הדמוקרטיה שבה לתחייה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+אדלשטיין
20:45 26/03/20  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה
אני רואה בהתפטרותו צעד האומר לחבריו ורעיו כי המצב אליו נקלע הוא אישי, מצפוני, לא היענות ללחצים סקטוריאליים ולא התגודדות לתוך מחנה, אפילו מחנה קרוב
(אדלשטיין. צריך היה לדעת [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90])
+אדלשטיין: ממאחל לגנץ הנאה לזמן קצר
18:59 26/03/20  |  עידן יוסף
יושב-ראש הכנסת היוצא, ח"כ יולי אדלשטיין, שזכה לביקורת קשה מצד גנץ, אמר: "אני מברך את בני גנץ, יושב-ראש הכנסת החדש. בני, אני מאחל לך ליהנות בתפקיד - אבל רק לזמן קצר. כבר בימים הקרובים עלינו להקים ממשלת אחדות, בה תהיה גורם מרכזי - שהיא הדבר החשוב ביותר לו מצפים אזרחי ישראל. למען ממשלה כזו פעלתי בשלוש מערכות הבחירות האחרונות. ממשלה כזו תוכל לעשות הכל כדי להתגבר על משבר הקורונה, כדי שנוכל יחד לעמוד באתגרים הכלכליים, החברתיים והביטחוניים עמם מתמודדת מדינת ישראל".
+ימים לא רגילים מחייבים החלטות לא רגילות
18:52 26/03/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על התפקיד: "כדי למצות את האפשרות להקים ממשלת חרום לאומית, ורק בשביל זה, החלטתי להעמיד את עצמי היום לבחירה כיו"ר הכנסת"  ▪  על לפיד ויעלון: הקמתי את כחול לבן, והתכוונתי ואני עדיין אשמח לעשות הכל כדי שנמשיך ללכת יחד"
גנץ מקבל את פטיש היו"ר מפרץ [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
גנץ נכנס למליאה [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+מסתמן: גנץ לביטחון, אשכנזי לחוץ
18:34 26/03/20  |  עידן יוסף
בני גנץ עשוי לקחת את תיק הביטחון בממשלה הבאה, גבי אשכנזי את תיק החוץ.
+לפיד ויעלון ישאו הערב הצהרה
18:28 26/03/20  |  עידן יוסף
בעקבות ההתפתחויות הפוליטיות ישאו ראשי כחול לבן, ח״כ יאיר לפיד וח״כ משה יעלון הצהרה בשעה 20:30 בבית סוקולוב. כתבים לא יורשו להיכנס ולשאול שאלות.
+74 ח"כים בחרו בגנץ לראשות הכנסת
18:25 26/03/20  |  עידן יוסף
בחירת יושב ראש הכנסת: ברוב של 74 בעד ו-18 נגד נבחר ח"כ בני גנץ לתפקיד.
+יו"ר מרצ: גנץ ירק בפרצופם של מצביעי גוש המרכז-שמאל
17:27 26/03/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+ח"כ זנדברג: גנץ המיט חרפה על הפוליטיקה ועל המדינה
17:23 26/03/20  |  איציק וולף
ח״כ תמר זנדברג (מרצ) טענה במליאת הכנסת כי יו"ר כחול לבן, בני גנץ, המיט חרפה על הפוליטיקה הישראלית ועל המדינה כולה. ״‫גנץ רימה והוליך שולל מליוני מצביעים שרצו ממשלה אחרת. במקום ראש ממשלה בחרת לשים את עצמך כשטיח של נאשם בשוחד, מסית וגזען. אנחנו המומים מעומק הרמייה והחרפה שהמתת היום, לא רק על מליוני מצביעים שחברו למען אלטרנטיבה, אלא על הפוליטיקה הישראלית כולה ועל מדינת ישראל״, טענה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כחול לבן מתפרקת, יעלון ולפיד עוזבים
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן נאמן
26/03/20 18:28
 
עם3כתבי אישום...
27/03/20 08:22
 
ע_הראל
27/03/20 17:17
2
חשדנית
26/03/20 19:06
3
א.ל. רמת-גן
26/03/20 20:21
 
רוניד
27/03/20 07:11
4
מייק
26/03/20 20:25
5
נס פסח
26/03/20 20:33
6
מדמוני אסף
26/03/20 21:15
7
רוני ש.
26/03/20 21:26
 
רוניד
27/03/20 06:57
8
בן נאמן
26/03/20 21:39
9
שונסי גנצינר
26/03/20 23:55
10
רוניד
27/03/20 07:04
11
הגוי..
27/03/20 08:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, האשים את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שהפך למשתף פעולה של "הנאשם מבלפור", כלשונו.
26/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ נרשם (יום ה', 26.3.20) כמועמד לתפקיד יו"ר הכנסת, כדי לשמור על הסיכויים לאחדות עם הליכוד. גוש הימין הודיע שיתמוך בגץ לתפקיד. בשיחה שקיים ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם ראשי מפלגת יהדות התורה, שר הבריאות יעקב ליצמן וח"כ משה גפני, סוכם כי הסיעה תתמוך במועמדותו של גנץ לתפקיד יו"ר הכנסת.
26/03/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
מצערת בורותם של חברי כנסת המצהירים בלהט רב ולעתים בנאומים חוצבי להבות, "שמעולם לא היה יו"ר כנסת, שלא ייצג את מפלגת השלטון". מצער, שחברי כנסת מפמפמים את השקר הזה, אליו מצטרפים כתבים פרלמנטריים.
"אחרי הכל הרי פרלמנט ריבוני וחופשי, שנבחר בדרך הוגנת במשטר המעניק זכות בחירה לכל, שידו משגת להדיח את הממשלה בכל יום, אלא שהוא גאה לתמוך בה בימים הקודרים ביותר, היה אחת הנקודות השנויות במחלוקת עם האויב. הפרלמנט ניצח". דבריו של וינסטון צ'רצ'יל על ניהולה של בריטניה בזמן מלחמת העולם השנייה, בהסבירו מדוע דאג עד מאוד לבטחונם של חברי הפרלמנט בעת ההפצצות הגרמניות הכבדות על לונדון.
26/03/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
יו"ר הכנסת המתפטר, יולי אדלשטיין, טוען כי ברור לו שהודעת ההתפטרות שלו שהייתה למעשה סירוב לציות לפסיקת בג"ץ היא "צעד תקדימי", כלשונו, אולם הוא טוען עם זאת שכל ההתרחשות הפוליטית הישראלית בימים אלה היא תקדימית וכי מדובר בצעד שנעשה נגד ניסיון בית המשפט העליון להשתלט על הכנסת ועל הפרוצדורה שלה.
26/03/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il