|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

הידעתם? היועץ המשפטי לממשלה הוא רובוט

כפל התפקידים של היועמ"ש אינו אלא המצאות תמידית בניגוד עניינים בני אנוש אינם יכולים לכפל זה נכון שמזוז הוא רובוט - חסר חולשות אנוש, אבל בכ"ז כנופיית ("אגדע את ידו") שלטון החוק מפחידה אותנו בסיפורי אלף לילה ולילה על התפוצצות אטומית של פשע ושחיתות אם רק נפריד את התאומים הסיאמים
14/11/2009  |   אביגדור פלדמן   |   מאמרים   |   פיצול סמכויות היועץ   |   תגובות
כלל איסור ניגוד העניינים נועד לבני האדם. אבל מני מזוז הוא בכלל רובוט חסר אינטרסים. מה, לא רואים? [פלאש 90]

איסור ניגוד עניינים
ענבל בר-און
בכדי להגן על האזרח מפני פקידי רשות אשר מנצלים את סמכותם לרעה לצורך האינטרסים האישיים שלהם נוצר במשפט המנהלי כלל איסור ניגוד העניינים
לרשימה המלאה

מסמך: פיצול סמכויות היועמ"ש (דברי הסבר)
ד"ר יעקב נאמן, שר
חלוקת סמכויות היועץ המשפטי לממשלה בין היועץ המשפטי לממשלה והתובע הכללי הראשי * דברי הסבר * טיוטא לדיון והערות בלבד (02.11.09)
לרשימה המלאה

שלטון החוק - באנו לחזק ויצאנו מוחלשים
משה גביש
כמו בדוחושב האורווליסטי- שם חירות היא עבדות, מלחמה היא שלום ובערות היא הכוח, בדוחושב של נאמן "חיזוק שלטון החוק" פירושו: החלשתו * מדוע יש להתנגד לתוכנית נאמן
לרשימה המלאה

אילו היה היועץ המשפטי לממשלה, מני (מנחם) מזוז, אדם בשר ודם כמוך וכמוני, והייתה נשאלת השאלה, האם יכול אותו אדם לשבת בבוקר בשולחן הממשלה, לאכול בורקסים עם ראש הממשלה, לשלוח פתק מגחך לשר החוץ, להחליף טלפונים של צימר בצפון עם שר העבודה והרווחה, ובערב לשבת עם ראש יאח""פ ולקרוא בסקרנות תמלילי האזנות סתר לשר החוץ, לדפדף בחשבון הבנק של ראש הממשלה, או לפשפש במסמכי רכישת מערכת סלון מהודרת לשר העבודה, ולמחרת בבוקר, שוב בורקס, חיוך קל ובסרעפת היועץ מתרוננת השורה "אם הייתם יודעים את מה שאני יודע, היו צומחים לכם קרניים יא אהבלים", אבל היועץ המשפטי לא יתיר לקול הסרעפת המתגבר לצאת מן השפתיים הדקות וההדוקות.


אילו היה היועץ המשפטי בן אנוש, דהיינו אגס דחוס בזכרונות ותשוקות והייתה נשאלת השאלה, האם באותו גוף צנום, וכלל לא אגסי של מר מזוז יכולים לשכון היועץ המשפטי לממשלה והתובע הפלילי העליון, שאם יפוצל יזדקק בדחיפות לתואר אחר, כזה שנושא עימו את החלחלה והאימה שיש לתואר למשל ברוסית генеральный прокурор, (גלבני פרוקרור) תואר שיש בו הרבה פ הנפלט החוצה בהתפוצצוצת רכה של רוק ואוויר כמו Nadprokurator בפולנית, או לכל הפחות Procurorul general ברומנית המתהדר ברישים גרגרניים. תארים המשלחים אל מרחב הדמיון חדרי חקירה,,בתי משפט ליליים, מנורות שאינן כבות 24 שעות ביממה.


אילו היה היועץ המשפטי חיה פצועה ומדממת, כמו רוב הגברים בגילו, הנלחמים על כל פיסת ליבידו ומתעוררים שטופי זיעה קרה באמצע הלילה, בשאלה הבנאלית "מה יהיה בסופי", התשובות לשאלות הללו הייתה כמובן לא נחרץ וחד-משמעי, המשפט מגחך בהבנה לחולשה האנושית למצבים מובהקים של ניגוד אינטרסים, והוא מקדים תרופה לחולשה ויוצר מערכת תיאורטית מורכבת של קווים אדומים, מרחבים מוגנים, גדרות תיל לא עבירות, מבנה ארכיטקטוני שלא נופל ממוזיאון גוגנהיים בבילבאו, שנועד לחלץ בני אנוש מפיתויי הכח והחולשה.


כפי שנאמר לא אחת בבית המשפט העליון, וגם על-ידי השופט העליון מישאל חשין, לפני שנטל לידו את המסור החשמלי מג'ון קראמר (מסדרת הסרטים: "המסור") ויצא לגדוע זרועות בלילות ירח מלאים: דין ניגוד העניינים אינו חל רק על איש הציבור המושחת הנכלולי, אלא נועד לעובד הציבור הטוב והישר, ותכליתו - בעיקרו - להזהיר אותו מפני פיתויים המזומנים לו בדרכו, גם כאשר הוא נקלעלכף הקלע של אינטרסים שלטוניים שאינם עולים בקנה אחד.

אבל מה שנאסר על יוסף מאגף המים בעירייה ונאסר על אקאקי אקאקיאביטש, יועץ טיטולארי מן "האדרת", של גוגול, הותר ליועץ המשפטי לממשלה, כי היועץ המשפטי אינו בן אנוש וזאת לא השערה או הנחה המתבססת על מכונת שיקוף המוצבת בשדה התעופה שגילתה בבטנו של היועץ המשפטי לממשלה, במקום שבו נמצא הפיתול המדהים של המעי הגס, סוללה ענקית כזו ששימשה בימי נעורי להצמדה על טרניסטור קטן במקום הסוללות היקרות שכילו את עצמן בתוך זמן קצר, אלא משום שכך שמעתי במו אוזני והדברים היו וכאן ראוי לעבור ללחישה דקה, בחדר האטום של משפט משה קצב, והדברים אפשריים בגילוי מהוסס ולחשני, אך משום שבית המשפט התיר לפרסום את עדותו של עו"ד רז נזרי, מן הסתם האדם הקרוב במיותר ליועץ המשפטי, אלא אם יתברר כי גם רז נזרי אינו אדם אלא סייבורג מוצלח.

הבטריה של מני מזוז
ניגוד אינטרסים? לא אני! [פלאש 90]

והאם יכולה הממשלה על כל שריה לבטוח לחלוטין ביועץ המשפטי, לחשוף בפניו מהלכים שטרם הבשילו להכניס אותו אל סוד נשמתה המתלבטת. יועץ משפטי הוא איש סודו של לקוחו, הדברים הנאמרים ביניהם זוכים לחסינות מוחלטת והכיצד יסמוך השר לפיתוח מלפפונים צרי גיזרה על היועץ המשפטי, כאשר כל העת הוא רואה לנגד עיניו את שלוחיי היועץ המשפטי שוטרי החרש של היחידה המרכזית לירקות ופירות מפשפשים במגירות ארונו וחושפים את תחביבו הכמוס ללבוש מחוך פרחוני מתחת לחליפתו וגרבי ניילון מתחת למכנסיו המעומלנות.

וכך היה הדבר: במהלך חקירתו הנגדית של רז נזרי הנפתי לעומתו אצבע צרידה, מגויידת ופרקליטית והטחתי בפניו בסגנון האנאכרוניסטי החביב כל כך על פרקליטים ממולחים: "אני אומר לך שהיועץ המשפטי לממשלה הגיש כנגד מרשי כתב אישום על אונס, בניגוד גמור להסדר הטיעון והעמדה שהציג בבג"צ, כי רצה לנקום במרשי, כי היעץ המשפטי נפגע מביטול הסדר הטיעון" ועל כך השיב רז נזרי בפסקנות חד-משמעית נחרצת, אני מכיר את היועץ המשפטי מספר שנים ואני אומר לך כי היועץ המשפטי לא נוקם ולא נעלב כי אין לו רגשות. דממה ירדה על אולם המשפטים ואני אמרתי בליבי "ווואווו".

עכשיו אני מבין , כמה דברים שנראו לי תמוהים ומוזרים בעבר. למשל לבושו של היועץ המשפטי, המקטורן המוזר, מחוץ לזמן ואופנה כלשהי, המכנסיים ובעיקר העניבה שנראה שהגיעה מהאוסף המיוחד של ראש המכון הפתולוגי ד"ר היס, לאחר שהופשטה מגופתו של רוצח סדרתי ממוצא יפני.

אם היועץ המשפטי לממשלה אינו אדם אלא רובופרקליט הרי מובן שאין הוא יכול להקלע למצב של ניגוד אינטרסים, כי אין לו אינטרסים, הוא משוחרר לחלוטין מזכרונות ותאווה, מבטו כמבט הטרמינייטור המזהה סביבו מוקדי חום עויינים ואם החליט להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה, מן הסתם אין בהחלטה זו אפילו לא הד קל מאיזו מחלוקת שהתגלעה ביניהם בישיבת ממשלה, ואם החליט שלא להגיש כתב אישום כנגד ראש ממשלה אחר, הרי שלא היה בכך משום ביטוי לתמיכה ביוזמה מדינית שהיועץ הזדהה איתה או אפילו סתם כתב אישום כתגובה ילדותית לקפה החם ששפך עליו שר החוץ המגושם באחת מישיבות הממשלה בהם ישב לצידו.

והאם יכולה הממשלה על כל שריה לבטוח לחלוטין ביועץ המשפטי, לחשוף בפניו מהלכים שטרם הבשילו להכניס אותו אל סוד נשמתה המתלבטת. יועץ משפטי הוא איש סודו של לקוחו, הדברים הנאמרים ביניהם זוכים לחסינות מוחלטת והכיצד יסמוך השר לפיתוח מלפפונים צרי גיזרה על היועץ המשפטי, כאשר כל העת הוא רואה לנגד עיניו את שלוחיי היועץ המשפטי שוטרי החרש של היחידה המרכזית לירקות ופירות מפשפשים במגירות ארונו וחושפים את תחביבו הכמוס ללבוש מחוך פרחוני מתחת לחליפתו וגרבי ניילון מתחת למכנסיו המעומלנות. אם אין אימון מוחלט בין הלקוח ועורך דינו והממשלה היא במידה ניכרת לקוחתו של היועץ המשפטי לממשלה, נפגם היועץ והלקוח משייט לבדו במים סוערים. ומה יהיה הדין כאשר במסגרת מלאכת היעוץ נחשפת בפני היועץ אפשרות לעבירה פלילית על-ידי שר או משרד ממשלתי כזה או אחר, האם רשאי היועץ לעשות שימוש במידע זה ולהעבירו לכיס השני של מכנסיו, כיס התובע הפלילי ולנקוט לגבי הליכים פליליים, האם הוא לא מחוייב מכח החסינות לשמור מידע זה בסוד? ומי רוצה להתלבט בכל השאלות הללו, רק כדי לשמר מוסד אנאכרוניסטי שאיש לא השקיע מחשבה אמיתית בעיצובו ורק משום שנולד יחד עם המדינה, כמו השב"כ, כמו מעמדה המיוחד של הסוכנות היהודית, כמו החוק לנכסי נפקדים, זכה לשכון באולימפוס האלים הנרגזים שתלו על פתח משכנם את האזהרה, אל תגעו בנו אנחנו כועסים.

והיו שניהם לאחד?
הידעת? שני אנשים לפניך [פלאש 90]

רק עורכי דין בערי שדה, כעפולה, חדרה ואום אל פאחם, עוסקים בכל ותולים על מרפסת המשרד כרזת בד באותיות של קידוש לבנה, "עורך דין לצוואות, נזיקין, תאונות דרכים, משפטי תעבורה, רצח, אונס, סחר בסמים, אשרות, שידוכים, מחירים טובים ותוצאות מובטחות”.

הטענה שסמכויות היועץ המשפטי לממשלה וראש התביעה הכללית, דבקו זה בזה והיו לבשר אחיד ואין להפריד ביניהם עד קץ הימים, אין לה כל בסיס. מעבר לניגוד העניינים הנובע מן התחושה האנושית הלא נעימה של תובע כללי המתחכך ללא הרף במי שהם לעתים קרובות יעדים לחקירות פליליות, הרי שמדובר בתחומי עיסוק ועניין שונים בתכלית, השואבים אליהם תחומי התמחות, עניין וטיופסי אישיות, כמעט הפוכות זו מזו. מצד אחד אל תפקיד התובע הפלילי, נמשכים אנשים מרי נפש, פסימיים, הנחשפים ללא הרף אל הצד האפל שבנפש האנושית. התבוננו בתובעים הפליליים האגדתיים, אהרן שדר, אוסטרובסקי כהן, שרה סירוטה, ציניקנים גדולים, שעל-פי הגדרותיו של אבי אבות הרופאים היפוקרטוס הם אנשים של כיס המרה, בעורקיהם זורם נוזל ירוק המצהיב את עיניהם ומלבין את לשונם, ידיהם המושטות לשלום יבשות וצוננות ולרוק בפיהם טעם של גיר טחון, ולעומתם היועצים המשפטיים, דומים לחבריהם לממשלה ידיהם רטובות וחמימות, הם אנשים של קיבה וזפק, רוחם בדרך כלל טובה עליהם ויעדיפו קישקע ממולאת על פני סרדין ולבן החביבים על התובעים הפליליים.

ניתן לחלק את היועצים המשפטיים שכיהנו בתפקידם לכאלה שצד היועץ המשפטי שלהם התגבר על התובע הפלילי ואחרים שלהיפך, אהרן ברק היה ללא ספק כיס מרה (תובע), ש שהגיש ללא מורא ומצמוץ כתב אישום כנגד לאה רבין וגרם להתפטרותו של יצחק רבין על-אף יחסי העבודה ההדוקים והקרובים ביניהם. ואילו חריש היה קיבה, (יועץ), שבחר להגן על הממשלה למשל כנגד ההחלטה הנואלת של גירוש 400 אנש/י אשר החמאס יצרה את הקאדר הראשון, של קיצוני החמאס, גבריאל בך היה לב, (יועץ), ורק חיים כהן שהיה על-פי הגדרות היפוקרטס אדם של כבד, היה גם יועץ וגם תובע, אך חיים כהן יש רק אחד.

אין קשר בין יועץ לממשלה לתובע כפי שאין כל דמיון בין הסניגור הפלילי הרדוף, המתגרש, המתמכר לחוןמרים מסוכנים ובין הפרקליט המסחרי היועץ העגלגל והורדרד. רק עורכי דין בערי שדה, כעפולה, חדרה ואום אל פאחם, עוסקים בכל ותולים על מרפסת המשרד כרזת בד באותיות של קידוש לבנה, "עורך דין לצוואות, נזיקין, תאונות דרכים, משפטי תעבורה, רצח, אונס, סחר בסמים, אשרות, שידוכים, מחירים טובים ותוצאות מובטחות”.

ייפרדו זה מזה היועץ והתובע, ילך כל אחד מהם לדרכו השונה ואם יחושו געגועים קשים מנשוא זה לזה מן הסתם יוכלו להיכנס איש לחדר רעהו שיהיו מן הסתם סמוכים זה לזה, בתחילה יהיו כתאומים שנפרדו בלידתם אך בהדרגה יאמץ כל אחד מהם קלסר פנים שונה האחד יגדל זקן אדמוני והאחר פיסת שפם מאפיר מתחת לחוטמו. כבר היו פרידות דומות, בעבר, ואולי אף כואבות יותר, ראש המוסד נפרד מראש השב"כ ואישיות אחת, איסר הראל, "הממונה", התפצלה לשניים שכבר שכחו זה את זה ולעתים הם נלחמים ומתחרים זה בזה, והתחרות טובה לא רק בין רשתות מזון. וגם ראש הממשלה נפרד יום אחד משר הביטחון, דוד בן-גוריון נסע לשדה בוקר ופנחס לבון שקע בעסק הביש, אם כי עד עצם היום כאשר אני שומע ברדיו את צמד התיבות "ראש הממשלה", אני לא יכול שלא להשלים אותן באופן ספונטאני בלבי "ושר הביטחון".

האיום כאילו פיצול תפקידי היועץ המשפטי לממשלה, משול לפיצול הגרעין באתר הניסויים של אלאמו ויוביל לתגובת שרשרת איומה ונוראה ומערכת שלטון החוק תעלה השמיימה בפטריית ענק, הוא חזיון תעתועים של רובו-פרקליטים המקיימים את שני החוקים הראשונים של הרובוטיקה הממשלתית, שלא נהגו על-ידי איזאק אסימוב:
1. "אין לקצץ בסמכויותיו של רובוט מתפקד.
2. "כל הרובוטים שבסביבה ויחושו מייד לעזרת רובוט מותקף"

תאריך:  14/11/2009   |   עודכן:  14/11/2009
עו"ד אביגדור פלדמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הידעתם? היועץ המשפטי לממשלה הוא רובוט
תגובות  [ 39 ] מוצגות   [ 39 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רק כסף כסף ירדוף!
14/11/09 09:08
 
בורית דייניש
14/11/09 11:08
 
ומיני עברינים....
14/11/09 12:49
2
מי רצח את רבין
14/11/09 10:13
3
ח.
14/11/09 10:46
 
זה לא מתבקש!
14/11/09 12:04
4
פטריוט ישראלי
14/11/09 11:53
5
הדודה קלרה
14/11/09 12:45
 
הדוד מואיז!
14/11/09 13:05
 
הדודה קלרה
14/11/09 16:36
 
צדקת דודה קלרה !
14/11/09 16:56
6
עידןסובול
14/11/09 13:09
 
הנ"ל
14/11/09 17:30
7
אבדון
14/11/09 13:14
 
פיטוסי! וגם פתתי
14/11/09 14:07
8
אפרסק רקוב
14/11/09 14:18
 
יהווה לוי
14/11/09 16:53
9
למות מצחוק!!!!!!
14/11/09 14:23
10
גרזן - לא מסור
14/11/09 14:39
 
בייבי ג'ין
15/11/09 08:12
11
שּלומית
14/11/09 16:20
 
המשך המאמר
14/11/09 16:25
 
פלדמן חלאת אדם !
14/11/09 16:31
 
עושקי זקנים בע"מ
14/11/09 16:37
12
עידןסובול
14/11/09 16:40
13
צדק חברתי
14/11/09 17:42
14
סטודנט משפטים א'
14/11/09 18:36
 
עידןסובול
15/11/09 09:24
15
אליהו חיים
14/11/09 19:13
 
כל מלה אמת !
14/11/09 20:18
16
נחום שחף
14/11/09 19:24
 
צביעות פלדמנית !
14/11/09 20:32
17
שולץ
14/11/09 19:52
18
אגנטה בורשוב
15/11/09 00:03
19
ישמעאל
15/11/09 07:24
20
אונס את רעייתו
15/11/09 07:57
21
ספינר
15/11/09 09:57
22
עידןסובול
15/11/09 10:39
 
הנ"ל
15/11/09 19:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלוגיקה מוגדרת כ"תורת ההגיון", חקר ההיסק. מתארת את סוגי ההיסק ודפוסיו המשמשים למעשה, אך יותר מכך היא מעוניינת בחוקי ההיסק התקף,שבאמצעותם אפשר יהיה להבחין בין אותם היסקים שהנחותיהם באמת גוררות את מסקנותיהם(גזירה), לבין אלה שהנחותיהם אינן גוררות את מסקנותיהם.
14/11/2009  |  ד"ר דויד שוורץ  |   מאמרים
מייג'ור נידאל מחמיד חסן הוא פסיכיאטר המוצב בבסיס פורת'הוד במדינת טקסס בארצות הברית. בשבוע שעבר נודע לו שהוא עומד להיות מוצב באפגניסטן. הוא סיפר על כך לשכנה הגרה בביתו ולמרות שהייתה נוצרייה והוא מוסלמי הקשר ביניהם הה הדוק.
14/11/2009  |  רועי אורן  |   מאמרים
עם שובו לאנקרה מהכינוס בדאבוס שנטש בזעם על מחיאות הכפיים שלהן זכה נשיא המדינה, שמעון פרס, זכה ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, לקבלת פנים חמה בשדה התעופה באנקרה. לאלפי התומכים שהמתינו לו, כשהם מצוידים בדגלי פלשתין ובשלטי תמיכה, הוא אמר: "הייתי חייב להגן על כבודה של טורקיה ושל העם הטורקי".
13/11/2009  |  עידו שטרנברג   |   מאמרים

13/11/2009  |  לבנה שיפמן  |   מאמרים
מזל טוב לשכנינו בארץ הארזים, אשר הצליחו להרכיב ממשלה כמעט חמישה חודשים לאחר שזכו בבחירות לפרלמנט. לא שהם לקחו חופשה בינתיים - המגעים התנהלו יומם ולילה, אך ככה זה כאשר מי שקובע מה שיקרה במדינה נמצא בטהרן, בדמשק ובריאד, וכאשר הכוח הצבאי הגדול ביותר בה אינו בידי הממשלה, אלא מאיים עליה. יתרה מזאת, אותו כוח צבאי חוץ-ממשלתי - חיזבאללה - יכול להכריז מלחמה על ישראל בכל עת שירצה ומכל סיבה שימצא לכך, וללבנון כמדינה לא יהיה כמעט מה לומר בעניין.
13/11/2009  |  מרדכי קידר  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פיצול סמכויות היועץ  /  מי ומי  
מזוז: העיתונות לא דמוקרטית  /  ספי קיני
בגין מתנגד לתוכנית נאמן  /  איציק וולף
"לדור צריך לדבר בנימוס"  /  עידן יוסף
לפצל בין היועץ לבין כלב השמירה  /  בועז סנג'רו
למה לפצל? צריך רק לנהל  /  עו"ד חגי אשלגי
יועץ משפטי אחוד או מפוצל?  /  הרב ישראל רוזן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il