|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

רז נזרי על חוק הקורונה הגדול: "זה החוק האמיתי"

בדיון ראשון להכנת "חוק המסגרת" בוועדת החוקה אמר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "הכנסת תקבע את גבולות הגזרה; קיבלנו 20,000 הערות מהציבור" יו"ר ועדת החוקה: "לא נשמש חותמת גומי לכל נוסח שיגיע לוועדה"
23/06/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

היו"ר יעקב אשר

ח"כ קארין אלהרר

ח"כ אלי אבידר

ועדת החוקה חוק ומשפט החלה (יום ג', 23.6.20) להכין לקריאות שנייה ושלישית את חוק סמכויות הקורונה, המכונה "חוק המסגרת". החוק כולל בין היתר את ההכרזה על מצב חירום בשל הקורונה ואת סמכות הכנסת לבטלה, וכן את הסמכת הממשלה להתקין תקנות שניתן יהיה להגביל בהן בצורה משמעותית את פעילות המשק בתחומים הבאים: הגבלת הפעילות במרחב הפרטי והציבורי, הגבלת פעילות במקומות עבודה ועסקים, הגבלת אירועים, הגבלת פעילות מוסדות חינוך ומסגרות רווחה, והגבלת פעילות התחבורה הציבורית.

בנוסף, בחוק מוצע כי ועדת שרים שתקבע הממשלה תוכל להכריז על חלק במדינה שתהיה בו התפשטות נרחבת של הנגיף כעל "אזור מוגבל" ולהטיל מגבלות חמורות על-כניסה ויציאה ממנו. עוד בהצעת החוק, ייקבעו העבירות הפליליות בשל הפרת הוראות התקנות והעבירות המינהליות והקנסות שבצדן; נוכח הנסיבות שנוצרו עם פקיעת תקנות שעת החירום שהתקינה הממשלה להתמודדות עם הקורונה בתום שלושה חודשים, מאריכה אותן הכנסת בימים האחרונים למספר שבועות במהלכם אמורה ועדת החוקה להשלים את "חוק המסגרת".

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, פתח את הדיון: "אני רוצה להרגיע את כל הקולות החוששים שנשמעים סביב החוק. נוציא תחת ידינו חוק טוב שלא ידרוס זכויות של אף אחד. המטרה היא שהחוק הגדול יסדיר מספר רב של תקש"חים לחוק אחד מסודר. שלמה המלך החכם באדם אומר בספר משלי 'אני בינה, לי גבורה'. יש המפרשים שהכוונה כך: אם אני יודע ומבין מה עליי לעשות אזי יש לי את הכוח והגבורה להתמודד ולפעול בצורה הנכונה".

היו"ר אשר הוסיף: "הבהילות שהייתה מובנת בשעתה בבית החרושת לתקש"חים והשינויים התכופים יצרו אי-בהירות בציבור וזה גרם שכושר ההתמודדות עם המחלה נפגע. אין בדבריי ביקורת כי המדינה כולה נתפסה לא מוכנה למשבר בסדר גודל כזה אך הגיע הזמן לייצר כלי חוקי צודק והגון שיאפשר להתמודד עם המחלה באופן מסודר ובטוח.

"נייצר גם גמישות בתקנות כי לא את הכל נכון לקבע, אבל הכל יהיה בפיקוח מבקר ומסנן של הכנסת. הכנסת לא צריכה להחזיק בידיה דברים לצורך רצון לשלוט אבל כלי הסינון של הכנסת הכרחיים".

אשר הדגיש בדבריו כי "זה לא רק חוק קורונה, השאיפה היא שהחוק ישמש כפלטפורמה לכל מצב חירום עתידי מגפתי. חשוב שלממשלה תהיה תוכנית מסודרת שמעליה כלי בקרה פרלמנטריים כדי שלא לאשר באישון לילה תקש"חים. החוקים שייצאו תחת ידנו יהיו נגישים ברורים וצודקים. אין בכוונתנו לשמש חותמת גומי ולספק אישורים לכל נוסח שמגיע אלינו בשום חוק וזה נכון שבעתיים לחוק המורכב הזה. אני תקווה שנגיע להסכמות כדי לייצר את החוק הכי טוב".

ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "הסמכות נשארת בידי הממשלה, היא מכריזה ומאשרת הכל ואז מביאה לכנסת. זה לא ראוי".

ח"כ יואב סגלוביץ' (יש עתיד): "השאלה המרכזית היא האיזון בין מצב החירום לבין הצעדים שיינקטו. מה מוליד מצב חירום שמחייב הגבלת זכויות אזרחיות. חסרה בחוק חובת השקיפות והחובה להתייעץ עם בעלי מקצוע לשמיעת פריזמה יותר רחבה. בטח כשמדובר בחוק דרמטי שפוגע בזכויות אזרחיות. זה לא תקש"ח שקוראים לו חוק. זו לא ממשלה שיש לה כנסת. בוועדת הקורונה דרשנו בדיקות רחבות בבתי אבות והייתה התנגדות. אחרי חודש שינו את הדעה וזה סיפור של קיבעון שאותו חובתנו לאתגר. אחד הדברים המרכזיים הוא שיהיה טריגר בריאותי ולא ביטחוני. בתהליך קבלת החלטות ביטחוניות, המטה הכללי מביא החלטות לקבינט וכאן אין תשובה מי מביא החלטות בריאותיות, ומיהו אותו קבינט רפואי. צריך לקבוע גם כאן מבנה דומה - להחליט מי המטכ"ל של משרד הבריאות. יש פה גורמים במשרד הבריאות שהלחם והחמאה שלהם זה מחלות, והם לא היו חלק בהחלטות הקורונה".

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו): "כל הסעיפים מתייחסים למציאות קודמת כאשר אנחנו כבר מספר חודשים עומדים מול מל"ל שאומר שאין אופציות אחרות. החוק לא נותן פתרון למציאות הנוכחית. יש לנו 100 נדבקים ביום ומכריזים על מהפכה אפידמית. המציאות היא שלא מצליחים לקבל נתונים מגורמי המקצוע ואנחנו תופסים אותם מרמים. מהיום הראשון של התקש"חים התייעצתי עם אנשי מקצוע והייעוץ המשפטי של משרד הבריאות משום מה מומחה לישומונים ולמעקבי השב"כ".

המשנה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד רז נזרי: "בתהליך דמוקרטי נכון, ברור שלא כל החוכמה נמצאת אצלנו אך לא נכון להציג זאת כאילו כאן בכנסת מצילים בציפורניים את הציבור מפני חקיקה פוגענית. אפשר לראות בחוק הזה שלד ותשתית להתמודדות עם מגיפות. חשוב כמה שיותר מהר להעביר את החוק כי בהיעדר חוק מסגרת, כמעט כל תיקון של הקלה או החמרה יצטרכו לעבור בחקיקה מלאה ולכן יש חשיבות לרוץ עם הדבר הזה כי זה החוק האמיתי".

המשנה ליועמ"ש נזרי ציטט מדברי השופט עמית בעתירה נגד סגר על העיר בני ברק שאמר ש" המגפה מוליכה אותנו בארץ לא זרועה, במחוזות ובמשעולים חוקיים וחוקתיים שלא שיערו ראשונים ולא חזו גם רואי השחורות... זכויות חוקתיות בסיסיות נאלמות דום". והוסיף כי "הדברים הללו עמדו לנגד עינינו כשיצרנו את החוק".

בהתייחסו לביקורת על הזמן המועט שניתן להערות הציבור אמר כי "אילוץ הזמן נבע מכך שהשאיפה שלנו הייתה להגיע לכנסת באמצע יוני לפני פקיעת תקנות שעת החירום וכי הערות הציבור ימשיכו להגיע תוך כדי בשביל לאפשר לכנסת לדון עוד לפני שהתקנות יפקעו. קיבלנו 20,000 הערות מהציבור".

הוא פירט את עיקרי החוק ואמר: "החוק מטפל בארבעת התקש"חים המשמעותיים שהיו: מגבלות תנועה, מגבלות על מקומות עבודה, אזור מוגבל ואכיפה. הבידוד במלוניות לא נכלל בהצעת החוק כי הוא יותר מורכב ופוגעני לכן עבר בממשלה רק שלשום אך הוא ייכלל בהמשך. זו חבילת התקש"חים העיקרית שעוסקת ביומיום של האזרח ופוגעת בחרויות ובקניין בצורה הגבוהה ביותר. עיקרון העל שהנחה אותנו הוא שבמצב חירום הממשלה צריכה לפעול וצריכה גמישות אך עדיין יש להציב גבולות וקווים אדומים".

בהתייחסו להבדלים בין מנגנון התקש"חים לחוק המסגרת אמר: "יצרנו מנגנון שמאפשר פיקוח פרלמנטרי והכנסת אף יכולה לבטל את ההכרזה. הכנסת תקבע את גבולות הגזרה. הבדל נוסף הוא שיש כאן הכרזה דו-שלבית. סעיף 2 מתניע את התהליך בהכרזה מצב חירום בריאותי בשל הקורונה, אך כדי שהממשלה תעשה משהו עליה להיכנס לסעיף 4 שבו מוסדר העניין בתקנות ספציפיות. זה כמו כניסה לבניין וכניסה לדירות עצמן. הבדל נוסף הוא שבסעיפים עצמם נקבע רף ההכרזה על מצב חירום כזה. הממשלה צריכה להשתכנע שיש סיכון ממשי להתפשטות נגיף הקורונה. זה מבחן עם מהות ממשית. ובנוסף, החוק מחייב מבחנים של מידתיות כך שהתקנת התקנות תהיה רק לתקופה שהן נדרשות ואם הן נדרשות וגם רק לאחר שקילת החלופות וההשפעה על המשק".

בהתייחסו לסוגיית ההפגנות אמר: "אני לא יודע מי הספינולוג המוצלח שהצליח לפזר נושא שלא היה ולא נברא. בסעיף 7 בו מותר להגביל תנועה כתוב שלהגבלה ביציאה מהבית צריכים להיקבע חריגים ובהם הצטיידות במזון, תרופות, יציאה של עיתונאי, הגעה למשכן הכנסת והשתתפות בהפגנה. ההפגנה מוחרגת באופן מפורש וזה היה מלכתחילה בהצעת החוק".

בסיום דבריו אמר: "החוק יוצר איזון נכון בין הצורך של הממשלה בגמישות להתמודד עם המחלה לבין ההגבלות החוקתיות הנדרשות כשאתה פוגע בזכויות כאלה ומתן ביטוי נכון ונדרש לפיקוח הפרלמנטרי".

יועמ"ש משרד הבריאות עו"ד אורי שוורץ: "עבדנו בחודשים האחרונים באינטנסיביות רבה מאוד. זו המלחמה של מערכת הבריאות. תקש"ח הגבלת פעילות הותקן לראשונה לפני שלושה חודשים ותוקן מאז כ-20 פעמים בהחמרות ואז בהקלות. בסוף חודש ינואר הקורונה לא היוותה עדיין סכנה ממשית והייתה רק בסין ולקחנו כבר אז צעדים לסגירת השמים שזכו לתמיכה קטנה ואף למתקפות מחוץ למשרד הבריאות. כל הצעדים עד אמצע מרץ נעשו כשהסכנה החמורה לא ריחפה מעלינו. אי-אפשר להתייחס למצב חירום בריאותי כמו למצב חירום ביטחוני כי מדובר בסט כלים שונה. בסוף ההסתכלות לצערי על הצ"ח היא שלממשלה יש אינטרס והדאגה לאינטרס הזה פוגעת בזכויות אדם. צריך להבין שזכויות אדם יש בשני הצדדים והדאגה שאנשים לא ימותו במגיפה היא לפעמים דאגה לזכויות אדם יותר לפעמים מאשר לצאת מהבית".

ח"כ סגלוביץ' התפרץ לדבריו: נמאס לי מההפחדות האלו והאמירות הפופוליסטיות. זה יועמ"ש למשרד הבריאות ולא רופא. די עם הפופוליזם הזה.

רקע: עם תחילת התפשטות נגיף הקורונה, התמודד משרד הבריאות עם ההדבקה בצווים שניתנו מכוח פקודת בריאות העם ובייחוד צו הבידוד ל-14 יום לכל השבים מחו"ל ולמי שהיה במגע הדוק עם חולה בנגיף הקורונה. הצו קובע בנוסף, הגבלות על התקהלויות ועל פעילות של מקומות שונים, שמתעדכנות בהתאם להתפשטות הנגיף. עם העלייה המתמדת בהיקף הנדבקים, נוצר צורך חיוני לקבוע הסדרים רחבי היקף. צורך דחוף זה, יחד עם העדר האפשרות לפנות לכנסת, תחילה בשל תקופת הבחירות לכנסת ה־23 וימי תחילת כהונתה, הביא לכך שהממשלה עיגנה את ההסדרים בתקנות שעת חירום. עם זאת, חוק־יסוד: הממשלה מגביל את תוקף מרבית התקש"ח לשלושה חודשים.

החוק המוצע מסמיך את הממשלה להתקין תקנות לשם הטלת הגבלות על פעילות הציבור במרחב הפרטי והציבורי במגוון תחומי החיים, בהתאם לתחומים המוסדרים כעת בתקנות שעת החירום.


בין התקש"ח שהותקנו להגבלות על תנועתם ועל פעילותם של פרטים, עסקים וגופים ציבוריים:

1. תקנות הגבלת הפעילות הקובעות בעיקרן הסדרים לצמצום היציאה אל המרחב הציבורי וכללי ההתנהגות בו, הגבלת פעילויות המסחר, הפנאי, הגבלת הפעילויות במקומות הפתוחים לציבור והגבלת שירותי התחבורה הציבורית.

2. תקנות הגבלת מספר העובדים הקובעות הסדרים בדבר הגבלת מספר העובדים הרשאים להגיע למקום העבודה ובדבר תנאים לפעילות במסגרת מקום עבודה, כדי לשמור על בריאות הנמצאים בו ולמנוע את התפשטות המחלה.

3. תקנות אזור מוגבל המסמיכות את ועדת שרים להכריז על אזור שבו התפשטה מחלת הקורונה בהיקף נרחב כאזור מוגבל שעליו יחולו הגבלות לעניין כניסה ויציאה מהאזור וכן הגבלות בתוך האזור האמור שנועדו למנוע את התפשטות המחלה.

4. תקנות שעת חירום (אכיפה), המסדירות בעיקרן את העבירות הפליליות והמנהליות בגין הפרת הוראות מסוימות, כולל קביעת הקנסות לגביהן, וכן סמכויות אכיפה, ביחס לצו הבידוד, לתקנות הגבלת פעילות וכן לתקנות אזור מוגבל.

תאריך:  23/06/2020   |   עודכן:  23/06/2020
עידן יוסף
+בטרומית: עד 20 שנות מאסר על שידול לייבוא גת
13:28 24/06/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית פה אחד את הצעת חוק לתיקון פקודת הסמים המסוכנים (שידול לייבוא או ייצוא חומר הנחשב לסם בחו"ל), התש"ף-2020 של חבר הכנסת משה ארבל.

מוצע בה לתקן את פקודת הסמים המסוכנים ולקבוע ששידול של אדם לייבא ממדינה אחרת או לייצא אליה חומר שיבואו או יצואו הוא עבירת סמים שעונשה מאסר של שלוש שנים לפחות, לפי דיני אותה מדינה, הוא עבירה פלילית שעונשה עשרים שנות מאסר או קנס. ארבל: "על פי נתונים שקיבלתי ממשרד החוץ בתקופה שמנובמבר 18 לפברואר 20, נעצרו בחוץ לארץ 110 ישראלים על הברחת גת. חלקם סולקו בתוך כמה ימים אבל חלקם נשפטו לחודשים בכלא או לשנים בתלות במדינה בה נתפסו והכמות אשר הוברחה. המפעילים יודעים לפנות היטב אל צעירים וקטינים ממשפחות במצוקה, ברוב הפעמים בני העדה האתיופית או חרדים. לצעירים הללו שמימיהם לא נסעו לחופשה ולא ראו מטוס מבפנים, מוצע עולם ומלואו. טיסה לחו"ל בחינם בתוספת כמה אלפי שקלים ,רק בשביל להעביר חומר שהצעירים הללו מכירים ויודעים שהוא חוקי". הצעת החוק תידון בוועדת החוקה.
+חוק איכוני השב"כ חוזר לסדר היום
13:01 24/06/20  |  עידן יוסף
‏כחול לבן והליכוד סיכמו לקדם את הצעת החוק להפעלת איכוני השב"כ, נבדקת האפשרות להעלות את החוק לקריאה ראשונה עוד היום (חדשות 12).
+בטרומית: אי-הפללה על שימוש בקנביס לצריכה עצמית והסדרת השוק
12:53 24/06/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית שתי הצעות חוק העוסקות באי הפללה בשימוש פרטי בקנביס ובהסדרת השוק לצריכה עצמית, של חברי הכנסת שרן השכל ורם שפע.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) האשים את המפלגות החרדיות בכך שלא התנגדו להצעת החוק, ואמר: "אתם הולכים קל לעשות ניסוי חברתי סופר-מסוכן שאם חלילה הוא ייכשל, ויש סבירות מאוד גבוהה שהוא ייכשל, יהרוס את הדורות הבאים של מדינת ישראל. זה עגל זהב שכולם סוגדים לו, אופנה, השאלה היא ממתי אנחנו נכנעים לאופנות מסוכנות והרסניות? אני מבין שהצעת החוק הבאה של הליברלים כאן במשכן תהיה לבטל את החובה לחגור חגורות בטיחות כי אנחנו הרי בעד אחריות אישית ומינימום התערבות של המדינה".

ח"כ השכל (ליכוד): "יש כאן בשורה אמיתית לציבור שוחרי החרות. הסדרת נושא הקנביס לצריכה עצמית היא אחד הסמלים בקרב הדור שלי לחרותו של אדם לעשות בעצמו בחירות על גופו. זהו ביטוי לזכותו של אדם לפרטיותו ולצנעת חייו, ביטוי לזכותו לקיים את אורח חייו כרצונו כל עוד אינו פוגע באחר, וזאת ללא תיקון שברדיפה משטרתית, מעצר או מיתוג כעבריין". ח"כ שפע (כחול לבן): "ההצעה מבקשת להסדיר תחום פרוץ במשך עשרות שנים. בעיניי חלק מהפעמים ההתנגדות היא של חוסר הבנת המטרה. דווקא אני כאיש חינוך וכיו"ר ועדת החינוך בכנסת, מבין מה קורה לנוער שלנו היום, ופוגש את הנוער שלנו היום, שחלקו חלק מהעובדה שזה לא-חוקי גורם לו לפעמים לרצות עוד יותר לצרוך קנביס, וליצור קשר דרך כל מיני ישומונים מפוקפקים גורמים עברייניים שמציעים להם לצרוך עוד דברים שחס וחלילה אנחנו לא רוצים שהם יעשו".

בהצעה של ח"כ השכל תמכו 61 והתנגדו 11 ובהצעה של ח"כ שפע תמכו 53 התנגדו 12 ואחד נמנע. שתי ההצעות יועברו לוועדת הכנסת שתכריע היכן יתקיים המשך הדיון.
+בלי מבני ציבור ובלי תחבורה נגישה
12:40 24/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים מבקשת מגופי התכנון וממשרד התחבורה לבחון כיצד מייצרים כלי עבודה תכנוניים, שיאפשרו התניה בין אכלוס של שכונה חדשה לבין ביצוע תוכניות התחבורה של השכונה כפי שהן מאושרות בתוכנית המתאר
(מחלף אם המושבות [צילום: דביר רז])
+יוארך התכנון במשק החלב לשנה נוספת
11:13 24/06/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
גם על ההתיישבות - וגם תוריד מחירים לצרכן הוועדה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את בקשת משרדי החקלאות והאוצר לשמור על התכנון לחצי שנה, כאשר אם תבקש הממשלה הארכה של חצי שנה נוספת - ידרשו המשרדים לקבל את אישורה של הוועדה ולדווח לה על התקדמות באסדרת הענף
(ועדת הכלכלה [צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן])
+הממשלה ציפתה ל-40% התקנה, אך
בפועל רק 17% התקינו את "המגן"
23:03 23/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ישומון המגן 2.0 כבר מוכן להפצה לאנדרואיד, ולאייפון עוד כשבוע  ▪  הפתרון המוביל למי שאין לו טלפון חכם: צמידים עם שן כחולה  ▪  הבעיה: כל צמיד עולה כ-15 דולר ול-3.64 מיליון אזרחים אין טלפון חכם
([צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי שוורץ / Uri Shwartz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב סגלוביץ' / yoav  segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רז נזרי / Raz Nazri   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רז נזרי על חוק הקורונה הגדול: "זה החוק האמיתי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת החוץ והביטחון דנה (יום ג', 23.6.20) על פיתוח אמצעים טכנולוגים למעקב אחר תחלואה בנגיף הקורונה, וזאת בהמשך לדיון שקיימה ב-26.5.20, שבו הוצג לה חיתוך מצב ההתקדמות החלופות לשימוש ב"כלי' של שב"כ.
23/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
עדת הכספים אישרה ברוב קולות את גילום מס על תשלומים, שירותים וטובות הנאה שקיבל ראש ממשלה במסגרת מילוי תפקידו עד לשנת ל-2017, שאינם שכר או קצבה.
23/06/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בני משפחתן של מיכל סלה ומאיה וישניאק, שנרצחו השנה על-ידי בני זוגן, השתתפו בדיון שקיימה (יום ב', 22.6.20) ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בנושא 'יישום התוכנית למניעת אלימות במשפחה'. בדיון, בנוכחות שר הרווחה והשירותים החברתיים, איציק שמולי. נאמר כי התוכנית, שאושרה בשנת 2017, הייתה אמורה לקבל תקציב תוספתי של 50 מיליון שקל בשנה, אך בפועל הועברו סכומים נמוכים בהרבה והתוכנית יושמה באופן חלקי בלבד.
22/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברים בוועדת הכספים ביקשו ממשרד האוצר להעביר לידיהם הערכה תקציבית של הסעיפים הנוגעים להטבות שביקשה לשכת ראש הממשלה ביחס למעון הפרטי של ראש הממשלה, אך משרד האוצר טרם העביר את הפרטים.
22/06/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
במסגרת החוק הנורווגי ולאחר ששרים מסיעותיהם התפטרו מהכנסת, נכנסו לכנסת שבעה חברי כנסת חדשים, והצהירו אמונים במליאת הכנסת.
22/06/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
הדיג הושבת בעונת הרבייה, אך הפיצוי לא הגיע  /  עידן יוסף
צו קנסות חדש לרכב מזהם  /  מירב ארד
חברי הכנסת לא הצליחו לרכך תקנות הקורונה  /  עידן יוסף
זנדברג הציעה להגביל מוניות בשבת  /  עידן יוסף
לפעול למען חברה נאורה יותר  /  אימאן ח'טיב יאסין
להפסיק לקרוא לנו המגזר הערבי  /  סונדוס סאלח
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il