|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

גלובס ופרטנר - בין הזוכים בפרס ההשקה המנצחת בימי הקורונה

פרטנר שינתה את שורת הסטאטוס שבראש מסכי לקוחותיה ל-stay home יותר מ-2.5 מיליון ישראלים נחשפו למסר של פרטנר באופן ישיר ומיידי! כשתעשיות אחרות הוקפאו בשל המצב, גוף שידור וגוף מוזיקה - זאפה וקשת - יצרו יחד מוצר חדש שענה הן על צרכיה של תעשיה במצוקה והן על אלה של קהל בהסגר
24/06/2020  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות


ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי מצאה לנכון לקיים תחרות מיוחדת להשקה המנצחת המיוחסת לימי הקורונה בלבד, בנוסף לתחרות הרבעונית הקבועה. הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לימי הקורונה הם המהלכים של:

קבוצת זאפה וקשת 12 - מיזם זאפה לייב ב-12

גלובס - עסק ישראלי

פרטנר - שומרים אתכם בבית

כללית - קורו-נע 360 למגזר החרדי

לוריאל - קיל'ס, מותג הטיפוח הניו-יורקי

מתוך נימוקי השופטים:

קבוצת זאפה וקשת 12 - מיזם זאפה לייב ב-12

הגבלות הקורונה - מניעת התקהלויות, איסור הופעות וכד' - גרמו לפגיעה מיידית בקבוצת זאפה, המחזיקה מועדונים בפריסה ארצית ומתפרנסת ממכירת כרטיסים. גם הטלוויזיה המסחרית ספגה הפסדים בשל הירידה בפרסום. מאידך-גיסא, הבחינו בקשת בצורך ב"מדורת שבט", לאור הנטייה של הישראלים להתמקד בשידור הציבורי בעיתות משבר. לאור נתוני הצפייה הגבוהים, היה ברור שנדרשת היערכות מהירה ויעילה לשידור חדשות מסביב לשעון לצד תכני בידור שיאפשרו הפגת מתח לאזרחים המסוגרים בבתיהם.

ימים ספורים לאחר הטלת הסגר חברו קבוצת זאפה וקבוצת קשת והעלו את מיזם זאפה לייב שנועד להעלות את המורל וליצור סולידריות חברתית. המטרה המרכזית של המיזם הייתה לייצר הכנסה וחשיפה לאנשי תעשיית המוזיקה ולהעמיד לרשותם במה כדי שימשיכו לתקשר עם הקהל שלהם.

ב-13 במרץ הושק המיזם בקשת 12, באתרי מאקו ו-N12 ובעמודי הדיגיטל של זאפה. למעלה מ-80 הופעות חיות של מיטב אמני ישראל שודרו באורח יומיומי בשידור חי ממועדוני זאפה ומלוקיישנים נוספים. האמנים שהופיעו קיבלו תשלום לכיסוי הוצאות הנגנים והצוות. המיזם קודם באופן אינטנסיבי בקמפיין טלוויזיוני וברשתות החברתיות של קשת וזאפה, בעמודי האינסטגרם הפופולריים, בכתבות ובראיונות עם האמנים.

וכך, כשתעשיות אחרות הוקפאו בשל המצב, גוף שידור וגוף מוזיקה יצרו יחד מוצר חדש שענה הן על צרכיה של תעשיה במצוקה והן על אלה של קהל בהסגר. לפרויקט נחשפו כ-70% ממשקי הבית, כ-2.8 מיליון איש, וממוצע הרייטינג של ההופעות היה 7.3% - עלייה של 46% לעומת זה של רצועת השידור הזו בשנה האחרונה. המופעים זכו לתהודה חריגה בהיקפה. המיזם הוכיח כי אפשר לפתח פתרונות יצירתיים למצב החירום ועודד גופים נוספים ליזום מהלכי קריאייטיב ושיווק חדשים.

גלובס - עסק ישראלי

גלובס, המעיד על עצמו כי הוא נוקט מדיניות של עיתונות אקטיבית - לא רק דיווח אלא גם מציאת פתרונות, יצר בתקופת הקורונה פלטפורמה של קישור בין יועצים עסקיים מובילים מתחומים שונים לבין עסקים שהרגישו כי הם זקוקים לעזרה לשם חזרה לשגרה ותנופה עסקית מחודשת. המטרות שהוצבו: גיוס עשרות יועצים מובילים, היענות של מאות עסקים המעוניינים בייעוץ והגעה למאה קישורים בין שני הצדדים.

השלב הראשון היה פנייה ליועצים בתחומי השיווק ואסטרטגיה, העסקי ופיננסי והדיגיטלי ואי-קומרס. היועצים שהצטרפו התחייבו לתת 4 שעות ייעוץ בהתנדבות. לאחר מכן פנו לעסקים, והמעוניינים שודכו ליועצים. ההשקה נוהלה בערוצי גלובס - העיתון המודפס, הדיגיטלי והאתר, וכן בפעילות ממומנת בפייסבוק.

Solution Journalism כדרך פעולה מוצהרת בתחום הכלכלי הינה גישה חדשנית בשוק התקשורת הישראלי. גלובס אפשרו ערך ממשי הניתן לכימות עבור עסקים. גלובס השתמשו בכוחם לגייס, למיין ולרתום 76 יועצים מובילים, 700 פניות של חברות הגיעו בפלטפורמה. ונעשו 100 חיבורים של פגישות ייעוץ.

כתוצאה מההשקה מדווחים סיפורי הצלחה רבים של הפרויקט כגון: חברות ששינו אסטרטגיה, קמפיינים, מוצרים וזוויות, חברות שעוברות תהליכי גיוס מחודשים ועוד. מפגשי הייעוץ התרחבו לשעות רבות, והתגובות הן מצד היועצים והן מצד העסקים היו מדהימות. למעלה מחמישים אלף איש נכללו בפרויקט.

פרטנר - STAY HOME - שומרים אתכם בבית

עם הבידוד החברתי והניתוק בשל הקורונה, לפרטנר כמותג תקשורת מוביל עם מעל 2.5 מיליון מנויים ישראלים היה ברור כי עליהם לקחת תפקיד רלוונטי ומשמעותי עבור הצרכן. ברור היה כי בתקופה שכזו יותר מתמיד, יש לייצר מהלך צנוע ומדויק על-מנת להתחבר ללקוחות מבלי לעורר אנטגוניזם. פרטנר השיקה מהלך שמטרתו הייתה למלא תפקיד משמעותי ורלוונטי בחיי הלקוחות בתקופת הקורונה.

כאשר שיעורי השימוש בסמארטפון מרקיעים שחקים יותר מתמיד, עם עלייה מדווחת של 24% בשימוש ברשתות סלולריות - פינה קבועה ובולטת בסמארטפון של הצרכן היא נכס שאי אפשר להפריז בחשיבותו. פרטנר שינתה את שורת הסטאטוס שבראש מסכי לקוחותיה ל-stay home. יותר מ-2.5 מיליון ישראלים נחשפו למסר של פרטנר באופן ישיר ומיידי!

עם אפס השקעה כספית במדיה המהלך הבולט והייחודי הצליח לבלוט ולחזק את פרטנר ואת התפקיד אותו היא ממלאת בחיי הלקוחות. השפעות המהלך ניכרו מיידית באחוזי נטישה נמוכים במיוחד במהלך חודש מרס, ובעקבות המהלך רשמה פרטנר את נתון ה"נטו" הגבוה ביותר בקטגוריה - לראשונה מזה 7 שנים (נטו חישוב הפער בין גיוס לקוחות חדשים לבין הנטישות).

המהלך זכה לתהודה תקשורתית רחבה גם מחוץ לקהילת לקוחות פרטנר. הלקוחות המופתעים צילמו את מסך הסמארטפון ופרסמו פוסטים, ובכך הפכו לשגרירים של המסר ושל פרטנר. המהלך עורר דיונים מקצועיים בקהילות של אנשי טכנולוגיה ושל מנהלי שיווק ופרסומאים.

כללית - קורו-נע 360 למגזר החרדי

כשליש מהמגזר החרדי חברים בכללית. משבר הקורונה במגזר זה היה קשה במיוחד כיוון שהטיל איסורים על אבני היסוד של החיים בקהילה - סגירת בתי כנסת, סגירת ישיבות, איסור לבקר את ההורים הזקנים, הגבלות על התחבורה הציבורית, שהיא הכלי העיקרי בו משתמש המגזר וכיו"ב. ומספר הנדבקים בבני ברק ובירושלים הרקיע שחקים.

בכללית הבינו שכדי להילחם במגיפה ולהביא את הציבור החרדי להיבדק צריך להקים מערך פעילות יעיל שיקנה לאוכלוסייה החרדית ידע וכלים. כדי להתמודד, לצד ביצוע בדיקות. המטרה הייתה להגדיל את מספר הנבדקים במגזר החרדי לצורך איתור מהיר של חולים, לצד יידוע והסברה אודות הנגיף ושינוי הרגלים כדי להתמודד אתו.

המהלך כלל הנגשת בדיקות - הקמת מתחמי בדיקות ייעודיים ומותאמים למגזר, קשר עם רבנים וגורמי ממסד מובילים, תקשורת בערוצים החרדיים והשקת רפואה מקוונת כדי להרחיק את האוכלוסייה מהמרפאות וכך למנוע הדבקה. המוצרים שהושקו: "קורו-נע" - ניידות בדיקות לאזורים האדומים, לצד מתחמי בדיקות ייעודיים. מתחמי "היבדק וסע" של מד"א לא התאמו לאוכלוסייה זו, כיוון שהיא מתניידת בעיקר בתחבורה ציבורית. כללית הקימה 60 נקודות בדיקה בפריסה ארצית בריכוזים החרדיים.

"חמ"ל קורונה חרדי" - במלונות פיקוד העורף שהפעיל "קומנדו חרדי" בשיתוף עם רבנים שסייעו לשכנע את האוכלוסייה להתפנות למלונות - משימה קשה במיוחד במגזר החרדי. רפואה מקוונת - שירותי און-ליין באמצעות שירות כוכבית 2700 וכן שירותים בזום.

ההשקה התבססה על אמצעי המדיה המקובלים בקהילה, וגם העברת מידע באמצעות רבנים, אדמו"רים ויועצי רפואה במגזר. גולת הכותרת הייתה "מכתב הרבנים" שיזמה כללית יחד עם בכירי הרבנים - "קול קורא" לשמור על הנחיות משרד הבריאות. נעשה שימוש בערוצים דיגיטלייים מגזריים, קבוצות ווטסאפ ואתרי אינטרנט - לאוכלוסייה היותר צעירה ומודרנית, ומודעות ביידיש לאוכלוסייה המבוגרת יותר.

התוצאות מראות כי כרבע מהנבדקים בכללית בחודשים אפריל ומאי היו מהמגזר החרדי. ההשקה זכתה לכיסוי תקשורתי רב - למעלה מ-90 אייטמים בתקשורת הכתובה, מאות ידיעות, הפצה ויראלית באלפים.

לוריאל - קיל'ס, מותג הטיפוח הניו-יורקי

בעוד רוב מוצרי הטיפוח היוקרתיים ניתנים לרכישה און ליין, מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's הקיים בישראל מזה 7 שנים מציע את שירותיו רק בחמש החנויות שלו בקניונים - ללא ערוץ הפצה אונליין או ערוצי הפצה דרך רשתות הפארם.

כדי להתמודד עם משבר הקורונה הוחלט ב-Kiehl's לאפשר ללקוחות לקבל ייעוץ עור אונליין דרך ווטסאפ ולאפשר משלוחים עד הבית בהזמנה טלפונית. כאשר המטרה הייתה להמשיך לספק את המוצרים ללקוחות. ההזמנות התבצעו בצורה טלפונית לסניף, כאשר מנהלת החנות ניהלה את ההזמנות השוטפות מול הלקוחות וביצעה להם ייעוץ טלפוני ודיגיטלי. המוצרים נשלחו באמצעות חברת שליחויות. זמן ההגעה לבית הלקוח היה עד 48 שעות. כך kiehl's אפשר בפעם הראשונה לקהל לקוחותיו לקבל את המוצרים ללא יציאה מהבית. בכל מארז ניתנו גם דוגמיות מתנה וכן מכתב תודה אישי - כתוב עם שם הלקוח בכתב יד.

ל-Kiehl's מאגר לקוחות גדול ונאמן (עשרות אלפים), ועם תחילת השקת השירות נשלח SMS וניוזלטר לכל קהל הלקוחות עם לינק לעמוד נחיתה שמכיל את קטלוג של מוצרים נבחרים ומספר טלפון לביצוע ההזמנה. בנוסף, עלה קמפיין דיגיטל בפייסבוק ובאינסטגרם שמציע את השירות החדש, כאשר הייתה אפשרות הגעה לעמוד לידים, בו הלקוחות יכלו למלא את הפרטים שלהם לביצוע הזמנה. לתקופת הקורונה הוכן מארז ייחודי ובלעדי של מוצרים חיוניים אשר יכול לענות על הצרכים של הלקוחות בימים אלו (קרם ידיים, סבון ידיים, שמפו). נעשו גם שיתופי פעולה עם קבוצות פייסבוק שונות, בלוגריות טיפוח ואופנה וכן נשלח המארז למשפיענים רבים אשר העלו את התכנים באינסטגרם.

בנוסף לחידוש שבאספקת מוצרי קיל'ס עד הבית, הייתה זו הפעם הראשונה בישראל שמותג קוסמטיקה מציע ייעוץ טיפוח אונליין, לקוחות המותג ולקוחות פוטנציאלים יכלו לקבל ייעוץ והתאמת מוצרים ללא עלות. ההשקה רשמה גידול של 143% מהמכירות הממוצעות של הסניף ברמת אביב. פעילות המשלוחים מהווה 50% מכל מכירות הרשת בהשוואה לממוצע חודשי של המכירות בחמש חנויות הרשת. הסל הממוצע בתקופה זו גדל ב-167% לעומת הסל הממוצע של הרשת.

תאריך:  24/06/2020   |   עודכן:  24/06/2020
יפעת גדות
+איכוני השב"כ יידונו בוועדת חוץ וביטחון
23:13 24/06/20  |  איציק וולף
עדת הכנסת בראשות ח"כ איתן גינזבורג החליטה כי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת תדון בהצעת חוק הסמכת שירות הביטחון הכללי לסייע במאמץ הלאומי לצמצום התפשטות נגיף הקורונה החדש ותכין את ההצעה לקראת ההצבעה בקריאה השנייה והשלישית במליאת הכנסת.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ צבי האוזר, הודיע כי מתוך מטרה להעניק שקיפות לדיוני הוועדה ולאפשר את השתתפותם של חברי הכנסת שאינם חברי הוועדה, דיוני הוועדה יהיו פתוחים לכלל חברי הכנסת וכי הדיונים ישודרו בשידור ישיר באתר הכנסת. הוועדה דחתה את ההצעה להעביר את הדיון לוועדות אחרות שהוצעו במליאת הכנסת.

+איכוני השב"כ אושרו בקריאה ראשונה
22:16 24/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק המסמיכה את שירות הביטחון הכללי להשתמש ביכולות האיכון שלו לצורך מעקב אחרי חולי קורונה  ▪  השר שטייניץ: כל מי שמנסה להכחיש את האיום שבמגיפה ואת הסיכון שבמגיפה אינו אלא שרלטן ומאחז עיניים
()
+בתוך 5 ימים: 1,000 חולים ביום
20:07 24/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
264 חולי קורונה חדשים אובחנו היום אך בתוך פחות משבוע צפוי מספר החולים החדשים ליום לעמוד על 1,000 ויותר  ▪  משרד הביטחון נערך לפתיחת מלוניות קורונה נוספות וכבר היום פתח מלונית למשפחות בקיבוץ שניר
264 חולים חדשים אותרו היום [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
התראה של 48 שעות לפתיחת מלוניות נוספות [צילום: דו"צ]
+כלכלת העולם תתכווץ השנה ב-4.9%
17:35 24/06/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אחרי שבאפריל עדכנה את תחזית הצמיחה וקבעה כי כלכלת העולם תתכווץ ב-3% פרסמה קרן המטבע הבינלאומית עידכון - משבר הקורונה יביא את כלכלת העולם להתכווץ ב-2020 ב-4.9%  ▪  95% מהמדינות ירשמו השנה צמיחה שלילית  ▪  קובעת: מדובר במיתון הכלכלי החמור ביותר מאז השפל הגדול
הפסד של 12 טריליון דולר [צילום: AP]
כלכלות שנשענות על תיירות יתאוששו מאוחר מאחרות [צילום: AP]
+זנדברג: איכון שב"כ - החלטה מטרידה
16:44 24/06/20  |  עידן יוסף
יושב-ראש סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "מעקב אחרי אזרחים באמצעות איכוני שב"כ הוא סכנה לדמוקרטיה הישראלית ומדרון חלקלק. מתוך אין ספור פתרונות המיושמים ברחבי העולם, ישראל היא המדינה היחידה בעולם הדמוקרטי שבחרה בדרך של מעקב בכפייה על-ידי השירות החשאי, זוהי החלטה שחייבת להטריד כל אזרח בישראל".
+נתניהו: אפס סיכוי הידבקות למי שעוטה מסכה
15:54 24/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
‏ראש הממשלה בישיבת הממשלה: "ייקח שבועות לפתח את הישומון הדיגיטלי - שבועות ואני מקווה שלא חודשים. עד אז אנחנו מבקשים להשלים את החקיקה בשימוש בכלי הדיגיטלי של השב"כ. אנחנו מלווים את הבדיקה הזו במתגים של הפעלה ועצירה, 'שאלטרים' כדי לעצור ולהפעיל"
(נתניהו. אולי העקומה תשוטח [צילום: רועי אברהם/לע"מ])
+חוק איכוני השב"כ חוזר לסדר היום
13:01 24/06/20  |  עידן יוסף
‏כחול לבן והליכוד סיכמו לקדם את הצעת החוק להפעלת איכוני השב"כ, נבדקת האפשרות להעלות את החוק לקריאה ראשונה עוד היום (חדשות 12).
+המלצה: מסירת דירות תידחה בחודשיים
12:50 24/06/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
משרד המשפטים מציע לליצמן לקדם תיקון חקיקה שיקל על הקבלנים בשל הקורונה - במקביל לדחיית התשלומים מצד הקונים  ▪  התיקון יאפשר הגשת תביעות, אך המשרד צופה שברוב המקרים ייבחר ההסדר המוצע
(הקלות עד אפריל 2021)
+אלעד: מערך התחבורה הציבורית יתוגבר
11:43 24/06/20  |  עידן יוסף
בהנחיית שרת התחבורה מירי רגב, נערך משרד התחבורה לתגבר לאלתר את התחבורה הציבורית באלעד באמצעות הסטת אוטובוסים מאשכולות אחרים אל העיר, במטרה להפחית את העומס על מערך התחבורה הציבורית בעיר בצל הגבלות הקורונה שהוכרזו בעיר מהבוקר. במקביל, נציגי המשרד הונחו להגיע אל העיר ולבחון את הסיוע הנוסף
הנדרש לעיר בתיאום עם ראש העירייה.
+משרד הבריאות: ביממה האחרונה התגלו 450 חולים חדשים
09:55 24/06/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות: ביממה האחרונה התגלו 450 חולים חדשים. במספר הבדיקות עומד על 18,396.
+מגפת הקורונה: גנץ חתם על צו המאפשר גיוס של עד 250 אנשי מילואים
09:06 24/06/20  |  מירב ארד
לאור הימשכות מגיפת הקורונה, חתם שר הביטחון בני גנץ על צו המאפשר גיוס בצווי חירום של עד 250 אנשי מילואים, רובם אנשי פיקוד העורף, עד לתאריך 30.7.20. יצויין כי מדובר בצו קיים שתוקפו יפוג ב-30.6.20. הגיוס יתבצע לפי צורך בלבד, ובהתאם להתפתחויות בהתפשטות מגיפת הקורונה. השר קיים אתמול סיור בפיקוד העורף, בו הוצגו לו תוכניות הפיקוד להמשך הסיוע האזרחי במאבק בקורונה.
+חרדות בקרב ילדים בזמן קורונה
08:27 24/06/20  |  מיכל שרגא   |   לרשימה המלאה
ילדים רבים נחשפו לפניקה של ההורים שלהם בעקבות הקורונה, מה שעלול לעורר חרדה גדולה בפרט אצל ילדים קטנים שמאוד סומכים על הוריהם
(שומעים הכל [צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גלובס ופרטנר - בין הזוכים בפרס ההשקה המנצחת בימי הקורונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
להיות הורים זה אתגר לא קטן ברוב ימות השנה אבל אין ספק שבזמן הקורונה האתגר הזה הפך להיות קשה יותר ורב ממדי. עצם השהות הממושכת במשך מספר חודשים עם הילדים בבית באופן רצוף העלתה בקרב הורים רבים חרדות. הפעם נתייחס דווקא לחרדות של הילדים עצמם. הפסיכולוגית האינטגרטיבית מיכל שרגא, חברת פורום רופאים ומומחים בינ"ל לרפואה משלימה ואינטגרטיבית, ומנהלת תוכנית ההחלמה חוזרים לחיים במדיקל קר, נותנת מספר טיפים להורים לילדים בדבר ניהול החרדות בעת הקורונה:
24/06/2020  |  מיכל שרגא  |   יומני בלוגרים
ועדת החוקה חוק ומשפט החלה (יום ג', 23.6.20) להכין לקריאות שנייה ושלישית את חוק סמכויות הקורונה, המכונה "חוק המסגרת". החוק כולל בין היתר את ההכרזה על מצב חירום בשל הקורונה ואת סמכות הכנסת לבטלה, וכן את הסמכת הממשלה להתקין תקנות שניתן יהיה להגביל בהן בצורה משמעותית את פעילות המשק בתחומים הבאים: הגבלת הפעילות במרחב הפרטי והציבורי, הגבלת פעילות במקומות עבודה ועסקים, הגבלת אירועים, הגבלת פעילות מוסדות חינוך ומסגרות רווחה, והגבלת פעילות התחבורה הציבורית.
23/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון דנה (יום ג', 23.6.20) על פיתוח אמצעים טכנולוגים למעקב אחר תחלואה בנגיף הקורונה, וזאת בהמשך לדיון שקיימה ב-26.5.20, שבו הוצג לה חיתוך מצב ההתקדמות החלופות לשימוש ב"כלי' של שב"כ.
23/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס (יום ג', 23.6.20) את ועדת השרים לקביעת ״אזור מוגבל״ בראשותו. הוועדה החליטה להכריז על אלעד וחמש שכונות בטבריה כ״אזורים מוגבלים״.
23/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מדוע הספריות העירוניות עדיין מושבתות, בשעה שכל שאר השירותים נפתחו לציבור? ולקינוח פסוקו
23/06/2020  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il