|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
תקיפת נהג אוטובוס בנשר [צילום ארכיון]

הרשות פתחה "קו חם" לאלימות נגד
נהגי אוטובוס אך לא טרחה לטפל בפניות

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית נמנעה במשך חצי שנה לפתוח את תיבת הדואר לדיווחים על אלימות כלפי נהגים בכנסת נחשף כי לרשות אין נתונים לגבי תקיפת נהגים ארגוני הנהגים טוענים: השרה רגב מעכבת מחיצות כי היא דורשת חלונית לתשלום במזומן
15/07/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
חברי הכנסת חסיד וח'טיב יאסין

עמיחי לוי מהרשות לתחבורה ציבורית

ישראל גנון מארגון הנהגים

דורון עזרא מההסתדרות הכללית

נפתלי פכטר מההסתדרות הלאומית

ח"כ סונדוס סאלח

תיבת דוא"ל מיוחדת לפניות בנושא אלימות נגד נהגי התחבורה הציבורית שפתחה לפני חצי שנה הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה לא תפקדה, וברשות, שבראשה עומד אמיר אסרף, כלל לא טרחו אפילו לפתוח את תיבת הדואר שפתחו כדי לעיין בפניות. כך חשפו (יום ד', 15.7.20) נציגי נהגי התחבורה הציבורית במסגרת דיון שהתקיים בוועדה המיוחדת למיגור הפשיעה במגזר הערבי.

חוקרת מרכז המידע והמחקר של הכנסת, רינת בניטה, מסרה לוועדה כי הרשות לתחבורה ציבורית כלל לא אספה מידע על האלימות נגד נהגים. כמו-כן ציינה כי אין כלל מידע מדינתי בנושא, לא בקרב המפעילים ולא אצל המשטרה. רב-פקד סיוון שחר, קמ"ד חקירות אח"ם, השיבה: "אין לנו פילוח, ואיננו יכולים ליזום זאת כי הם אינם מוגדרים כעובדי ציבור. אנו מתייחסים למקרי תקיפת נהגים כאל כל תקיפה אחרת וחוקרים בהתאם". בניטה ציינה כי נושא איסוף המידע בנושא כמו גם התקיפות עצמן הם בעיות עולמיות. היא הזכירה כי רק לאחרונה נרצח בצרפת נהג אוטובוס שביקש מנוסע לעטות מסכה. לדבריה, הנהג בישראל נתפס כבעל סמכות אך למעשה הוא אינו כזה, אלא המשטרה שבידיה הסמכויות.

החוקרת ציינה כי מן הרשות הארצית לתחבורה ציבורית נמסר לה שבחודשים הקרובים יותקנו מחיצות הפרדה בין הנהגים לנוסעים, אולם מ"מ מנהל אגף בכיר רישוי ותפעול ברשות, עמיחי לוי, שבעצמו מסר לה את המידע בתחילת השבוע סירב להתחייב מתי זה יקרה ואפילו לתת הערכת זמן. הוא ציין כי הרשות לוחצת להתקין מחיצות בהקדם, וציין כי במכרזי ההפעלה החדשים קיימת דרישה שכזו.

את סיבת העיכוב חשף דורון עזרא מאיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות הכללית, שגילה לוועדה כי שרת התחבורה מירי רגב דורשת להתקין במחיצות חלונית לצורך העברת תשלום במזומן. השרה רגב נמנעה מלהגיב.

"כשהמדינה מזלזלת בנהגים - גם הנוסעים מזלזלים"


יו"ר ארגון נהגי התחבורה הציבורית, ישראל גנון, תהה מדוע למרות שהתקבל מימון למחיצות התקנתן מתעכבת. לדבריו, האלימות כלל אינה מתחיל מהנוסעים אלא מהמאסדר, קרי מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית. "נהג לא יכול לעצום עיניים מהכביש, אפילו לשתיים-שלוש שניות. קיימת זילות בכל מה שהמאסדר צריך לתת - חדר התרעננות אינו מותרות אלא בטיחות. נהגים נוסעים שעות בתנאים בלתי אפשריים. למרות שהרפורמה להוצאת קווים מתחנות מרכזיות התרחשה משנת 2000 עד היום אין חדרי התרעננות. משרד התחבורה נתן מימון, אך ועדות תכנון לא מאשרות ורשויות מקומיות לא מאפשרות. הרשות מקצה מיליארדים לטכנולוגיה ולאוטובוסים אבל את כרטיס הביקור של התחבורה הציבורית, הנהגים שהם הפנים שלה, רומסים. איננו מקבלים הכרה כעובדי ציבור ובכך מביאים לשינוי במעמד הנהגים ולקידום תדמית הענף. כשהמדינה מזלזלת בנהגים - גם הנוסעים מזלזלים.

הכרה כעובדי ציבור תלויה בביטוח הלאומי

נציג הרשות השיב כי הרשות תומכת בהכרה בנהגים כעובדי ציבור, אך הדבר אינו תלוי רק בה אלא בגורמים נוספים כגון הביטוח הלאומי. עוד אמר לוי: "יזמנו העלאת שכר לנהגים, יזמנו הצבת 100 תחנות - 10 מהן הוקמו ו-25 נמצאות בהליכים מול הרשויות המקומיות. בתחום ההדרכות קבענו של החברות חלה חובה לתת 50 שעות הדרכה לנהגים. יו"ר הוועדה, ח"כ מנסור עבאס, העיר לו כי החברות לא תמיד מארגנות הדרכות שכאלה. לוי השיב כי הרשות מפקחת על הנושא ויש לה נתונים בעניין, אך למיטב הבנתו נדרשת מעורבות בתכנים ולכן 12 שעות מתוך ה-50 יוקדשו לתכני חובה.

לוי מסר לוועדה כי על-אף נתוני התחלואה הגבוהים בתחבורה הציבורית, מספר הנהגים שנדבקו קטן מאוד ואפסי, וחלקם נדבקו במסגרות אחרות מחוץ לעבודה. "ביטלנו ישיבה בשורה הראשונה ועמידה בקרבתו של הנהג ופעלנו לצמצום התשלום במזומן. השרה רגב בוחנת מול האוצר ביטול חובת התשלום לקשישים. לגבי נהגים שקיבלו קנסות על כך שנוסעים לא עטו מסכה, הבהרנו יחד עם משרד המשפטים למשטרה כי חובת אכיפה היא על המשטרה ולא על הנהגים ודרשנו ביטול של הקנסות".

שליש מהתקיפות - אלימות קשה

קודם לדיון, נועדה חברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין (הרשימה המשותפת) עם חמישה נהגים. לדבריה, מדי שנה יש 600 600 מקרי תקיפה מדווחים, והערכה היא שמספר המקרים כפול, אך הנהגים נמנעים מלדווח הן מתוך ידיעה שהתיקים ייסגרו הנהגים והן מחששם להתנכלויות מבעלי החברות ואחרים. יאסין ציינה כי כשליש (34%) מהתקיפות מוגדרות כאלימות קשה, ומלבד אלימות גופנית ישנה גם אלימות מילולית גזענית כלפי נהגים ערבים ואתיופים.

היא העלתה גם את נושא המחסור בנהגים, את עומס העבודה שלהם והעדר הוותק התעסוקתי. "הנהגים בתחבורה הציבורית מועסקים ללא הסכם קיבוצי. זוהי מעין אלימות כלכלית כלפי הנהגים. נהגים מועסקים בתנאי עובדי קבלן ולא מקבלים את מלוא תנאיהם הסוציאליים. אני נגד קיבוע סטיגמות כלפי נוסעים וחברות אחרות, ומצפה מנהגי אוטובוס שמגיעים לתפקיד הזה לנהוג בהוגנות וביושרה".

חברת הכנסת סונדוס סאלח (הרשימה המשותפת) חיזקה את דבריו של גנון ואמרה: "האלימות ממוסדת, כי לא מכירים בנהגים כמקצוע. הם סופגים את הביקורת על איחורים, על אתר אינטרנט לא מעודכן. הנוסעים מתייחסים אליהם כאילו הנהג הוא בעל הבית הוא השוטר והוא האחראי על התנועה. תשלום ביד מסכן את חיי הנהגים, בני משפחותיהם והקשישים. שילוב המסיעים הפרטיים יפגע בנהגים הנמצאים בחל"ת". לילך חייבי מנחם (ארגון תחבורה בדרך שלנו): "כאשר השירות לוקה בחסר, הנוסעים לא יודעים איך להתלונן. לא תמיד יש מספר טלפון גלוי ולחלק מהחברות אין פייסבוק, ולכן נוסעים מוציאים את התסכול על הנהגים. הנהג לא צריך להתעסק בכסף אלא בנהיגה ולא להיות מנהל נסיעה. בשביל זה צריך סדרנים". עזרא מההסתדרות אמר שהפקקים, המחסור בנהגים, המתנה ממושכת בתחנה ואפילו דרישה לעטיית מסכה או סתם תסכול אישי גורמים לנוסעים לפרוק את זעמם על הנהגים. "החברה אלימה, והאלימות כלפי הנהגים חוצת מגזרים, וכבר ראינו את שיסוי הכלב בנהג הערבי. כוחות הביטחון לא שמים את הנושא בראש מעייניהם". ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת) שאל אותו מה מייחד את האלימות כלפי נהגים מיתר האלימות, ועזרא השיב שאין הבדל.

מנהל תחום תחבורה בהסתדרות הלאומית, נפתלי פכטר, כינה את הודעתו של ראש הרשות אמיר אסרף לפיה היתוספו 400 פקחים לתחבורה הציבורית כ"בדיחה", בשל מספרם הנמוך. הוא הוסיף כי יש להתאים את הנהג לסביבת העבודה, ולכן לא יהיה נכון לשבץ נהג חרדי בה נשים מסתובבות בלבוש חושפני באופן שיאלץ אותו להסיט מבט או נהג ערבי בשכונה חרדית שבה לא יידע להתמודד עם מלא ילדים. "נהג צריך להכיר את השיח", אמר. "אני לא מאשים את הנהגים, כי צריך הדרכה". ח"כ אליהו חסיד חלק עליו, ואמר כי נהגים ערבים של נתיב אקספרס דווקא מגלים יחס טוב למשפחות חרדיות, וכי הבעיה קיימת יותר במגזר הכללי. פכטר השיב שהם מתנהגים כראוי משום שהדריכו אותם.

ח"כ חסיד סבור כי לא אמור להיות קשר בין הנהג לנוסעים, ויש לאפשר תשלום מחוץ לאוטובוס. לדבריו, למטבע יש שני צדדים וישנם גם נהגים שמתייחסים ביחס מזלזל לנוסעים. תמר אוחנה מוועדי הנהגים בכוח לעובדים העירה כי אומנם קיימת גזענות כלפי ערבים בעיקר בהתנחלויות, אך העלייה בתקיפות אינה רק על-רקע גזעני, וכשתוקפים נהגים הם משביתים את השירות במחאה.

יו"ר הוועדה מנסור סיכם את הדיון, ואמר כי דרושה הרתעה, ולחצן מצוקה יכול להיות חלק מכך. הוא דרש כי מעתה יהיה איסוף נתונים לגבי תקיפות נהגים מהמשטרה, ממשרד התחבורה ומהמפעילים. כמו-כן ביקש לבדוק עם הייעוץ המשפטי של הוועדה כיצד ניתן לקדם בחקיקה הכרה במעמד הנהג כעובד ציבור. כמו-כן ביקש לקבל לוח זמנים ברור להתקנת המחיצות, דיווח לגבי ההדרכות לנהגים וקו חם לדיווחי נהגים על אלימות כלפיהם.
אלימות כלפי נהגים בתחבורה הציבורית- חומר רקע / סקירה
מסמך זה נכתב לבקשת חבר הכנסת מנסור עבאס, יו"ר הוועדה המיוחדת למיגור הפשיעה בחברה הערבית, לקראת דיון מהיר שביקשו חברי הכנסת אימאן ח'טיב יאסין ומיכאל מלכיאלי בנושא אלימות, תקיפות וגזענות כלפי נהגי אוטובוסים.(7 עמ')
נייר עמדה לוועדה המיוחדת למיגור הפשיעה בחברה הערבית בנושא אלימות תקיפות וגזענות כלפי נהגי האוטובוסים / נייר עמדה
המטרה - יצירת מנגנוני ביטחון ובטיחות לנהג בתחבורה הציבורית שיגרמו להפחתה מידית וברורה במקרי האלימות כלפי הנהגים במהלך עבודתם. (4 עמ')

לצפייה בדיון


תאריך:  15/07/2020   |   עודכן:  15/07/2020
עידן יוסף
+ששינסקי: להתנות התמודדות כי"ל בזיכיון ים המלח
00:14 16/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פרופ' איתן ששינסקי מציע לחייב את חברת כי"ל להגיע להסדר עם רשות המיסים לפני שתורשה להתמודד על המכרז לזיכיון  ▪  "נובל אמרה שהפרישה את כספי ההיטלים אולם רשות המיסים לא מוכנה לקבל את הכסף"
(ששינסקי. תמריץ לסיום המחלוקת [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+האבטלה בנצרת זינקה מ-3% לפני הקורונה ל-44%
00:10 16/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש העירייה עלי סלאם: זו עיר של אנשי עבודה, אבל כעיר תיירות ספגנו מכה קשה. ללא עזרה לא נוכל להתקיים  ▪  שר התיירות אסף זמיר: משרד התיירות השקיע בקידום ובניית מלונות בנצרת, אבל יש עוד הרבה לעשות בכל מה שנוגע לשיווק
(ראש עיריית נצרת, עלי סלאם [צילום: פלאש 90])
+"האיזוק האלקטרוני אינו מתאים למאה ה-21"
19:38 15/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים: מדוע ב-2020, כשלכל ילד יש שעון עם ג'י-פי-אס, האיזוק האלקטרוני עובד בלי מערכת כזו, ותלוי בטלפון הנייח?  ▪  האוצר: האוצר: "מכסות האיזוק האלקטרוני עלו מ-750 לאלף בהוראת שעה בגלל הקורונה. בחוק ההסדרים נאשר 1,250 מכסות"
(אזיקים אלקטרוניים [צילום: איתמר לוין])
+מעונות-היום והמשפחתונים ימשיכו לפעול
19:27 15/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בישיבה משותפת של ועדת הקורונה והוועדה לזכויות הילד לקראת פתיחת שנת הלימודים, קראו לגיבוש מתווה-הפעלה שיכלול התייחסות לתרחישים שונים
([צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+בטרומית: בע"ח שנשך אדם לא יוכנס לבידוד אם חוסן נגד כלבת
14:29 15/07/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הכלבת (בידוד בעלי חיים), התש"ף-2020, של חברת הכנסת שרן מרים השכל. להצעה זו הוצמדה הצעה דומה של ח"כ מיקי חיימוביץ'. מוצע בה לקבוע כי בעל חיים שנשך אדם, לא יוכנס לבידוד אם חוסן נגד כלבת בשנה שקדמה לנשיכה והוא הובא לווטרינר לשם בדיקת קיומם של סימני כלבת. כמו כן, מוצע להגביל את האפשרות להמית בעל חיים שנשך, ולקבוע כי ניתן יהיה להורות על המתתו רק אם אותו בעל חיים צפוי במידה יתרה להידבק בכלבת ולהעבירה או אם לא נאסף על ידי בעליו ממאורת בידוד בתום תקופת הבידוד ולא ניתן למסור אותו לאימוץ.

+מאבטחת בכנסת נמצאה חיובית לקורונה
14:03 15/07/20  |  עידן יוסף
קצין משאבי אנוש במשמר הכנסת הודיע לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף כי מאבטחת במשמר הכנסת נמצאה חיובית לבדיקת קורונה. הכנסת תמשיך בחקירה האפידמיולוגית בנושא בתאום נציגי משרד הבריאות.
+בטרומית: תבוטל סמכות ההוצאה לפועל להגביל ולשלול רישיון נהיגה של חייבים
13:56 15/07/20  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - ביטול הגבלת רישיון נהיגה), התש"ף-2020 של חברי הכנסת שלמה קרעי, יעקב אשר ויעקב טסלר. להצעה זו הוצמדו הצעות דומות של חברי הכנסת שרן השכל, חמד עמאר, ג'אבר עסאקלה ואוסאמה סעדי. מוצע בה לבטל את סמכות רשם ההוצאה לפועל להגביל ולשלול רישיון נהיגה של חייבים בהליכי הוצאה לפועל.
+בטרומית: לאחר הכרזה על מצב מיוחד בעורף, תושבי הדרום יוכלו לדחות תשלומים
13:55 15/07/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את הצעת חוק דחיית מועד תשלום מסים בעת מצב מיוחד בעורף (תיקוני חקיקה), התש"ף-2020, של חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר. הכרזה על מצב מיוחד בעורף משפיעה על מרקם החיים בתחומים שונים. מוצע לתקן את פקודת מס הכנסה ואת חוק מס ערך מוסף, התשל"ו-1975, ולקבוע שאם הוכרז על מצב מיוחד באזור מסוים במדינה ונקבעו תקנות לפי חוק מס רכוש וקרן פיצויים, התשכ"א-1961, החלות על מי שגר באזור שבו הוכרז מצב מיוחד בעורף, יידחה המועד הקבוע בתקנות בו על הניזוק לשלם מקדמות ותשלומי מע"מ עד לתשלום הפיצויים לניזוק. בנוסף, מוצע לקבוע שחובות הניזוק לרשות המיסים ולמע"מ יקוזזו מהפיצויים שישולמו לו.
+בטרומית: מעסיקים פרטיים גדולים ימסרו דוח על עמידתם ביעד הייצוג ההולם למוגבלים
13:54 15/07/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון - מידע בדבר עמידת מעסיקים פרטיים גדולים ביעד הייצוג ההולם), התש"ף-2020, של חברי הכנסת עינב קאבלה ומשה ארבל. מוצע בה להחיל, בהתאמות מסוימות, את ההסדר הקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות לעניין בחינת עמידת מעסיקים ציבוריים ביעד הייצוג ההולם, גם על מעסיקים פרטיים המעסיקים 100 עובדים ומעלה. מוצע לקבוע כי המוסד לביטוח לאומי יבחן את מידת עמידתם של מעסיקים פרטיים גדולים ביעד הייצוג ההולם וימסור לנציבות שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, אחת לשנה דוח בעניין, על פי אמות מידה הקבועות בהצעת בחוק. הנציבות תפרסם באתר האינטרנט את מידת עמידתו של מעסיק כאמור ביעד הייצוג ההולם.

+בכחול לבן שוקלים חופש הצבעה בחוק למניעת טיפולי המרה
13:50 15/07/20  |  עידן יוסף
בעקבות אירועי ועדת החקירה בנושא השופטים, שוקלים בכחול לבן לנקום בליכוד לאפשר חופש הצבעה לחברי הסיעה בהצבעה על הצעת החוק של ניצן הורוביץ שאוסרת טיפולי המרה ללהט"בים, למרות שעמדת הקואליציה היא להתנגד הצעת החוק (כאן חדשות).
+טיבי: "לפיד שקרן ויהיר. מי הוא שיגיד לנו מה לעשות"
13:43 15/07/20  |  עידן יוסף
ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תוקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד, ואומר כי בשיחה לאתר "פאנט" אמר לפיד כי לא יעלה על הדעת שאחמד טיבי ימכור את הציבור הערבי בבחירות לוועדה למינוי שופטים. לדבריו, לפיד שקרן ויהיר וקפץ לו סעיף הזועבי'ס. "אל תשחק איתי משחקים! אל תתערב ברשימה המשותפת. הרשימה המשותפת תצביע אותו הדבר ובדעה אחת. הידיעה כאילו יש סיכום של רע"ם עם הליכוד אינה נכונה ומנסור עבאס הכחיש אותה. להבא לא נתייעץ עם יאיר לפיד כשנקבל החלטות ברשימה המשותפת. מי הוא שיגיד לנו מה לעשות?!".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אמיר גילת   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דן / Dan   הרשות הארצית לתחבורה ציבורית /  National Authority for public transport   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרשות פתחה "קו חם" לאלימות נגד נהגי אוטובוס אך לא טרחה לטפל בפניות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
מליאת הכנסת תבחר היום (יום ד', 15.7.20) את שני נציגיה לוועדה לבחירת שופטים. הבחירה היא חשאית ולכן לא מובטחת מראש בחירתם של חברי הכנסת בהם תומכת הממשלה. המליאה מתכנסת בשעה 11:00, אך טרם פורסם סדר היום המדויק של הישיבה.
15/07/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
נשיא המדינה ראובן ריבלין גינה את קריאתו של ח"כ עידן רול (יש עתיד-תל"ם), לסרבנות. בציוץ בטוויטר קרא רול למרי אזרחי ולאי-ציות לממשלה אם תחליט להטיל הסגר.
14/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 14.7.20) במשבר חברות ההסעה, בשילוב אוטובוסים פרטיים ומוניות בתחבורה הציבורית ובפיקוח על התחבורה הציבורית בצל הקורונה.
14/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ג', 14.7.20) את בקשת השר רפי פרץ להתפלגות מפלגתו, מפלגת הבית היהודי, מסיעת ימינה. בקשת ח"כ פרץ אושרה ברוב של 10 תומכים מול התנגדותם של 2 ח"כים ונמנע אחד.
14/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ יפעת שאשא-ביטון תמשיך לכהן בתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה בכנסת, ואף פתחה בצהריים (יום ג', 14.7.20) את הדיון בוועדה בנושאהתמודדות מסגרות הגיל הרך בצל הקורונה. אתמול פנה יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, ליו"ר ועדת הכנסת, איתן גינזבורג, בדרישה להדיחה מתפקידה כיו"ר הוועדה, לאחר שהעלתה להצבעה את פתיחת הבריכות וחדרי הכושר בוועדה.
14/07/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il