|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
[צילום: FREEPIK]

מקדם אתרים: כך תדעו למדוד אותו

16/12/2020  |   כתיבת המומחים   |   כתבות שיווקיות   |   תגובות

ישנם לא מעט מקדמי אתרים מקצועיים כיום שפועלים בארץ. חלקם הם בוגרים של קורסים שונים בשיווק דיגיטלי במכללות ייעודיות, וחלקם צברו ניסיון מעשי רב, וכך התקדמו בתחום. מה שמשותף לכל מקדמי האתרים הוא שהידע המקצועי שלהם צריך להתבסס על ניסיון מעשי בשטח. האופן המדויק שבו עובד האלגוריתם של גוגל הוא עדיין סודי ביותר, ולכן עולם קידום האתרים האורגני נשען בעיקר על ידע מעשי שנצבר מניסוי וטעייה. אומנם ניתן ללמוד לא מעט תיאוריה על האופן שבו נכון לקדם אתרים, אך עדיין אין תחליף לניסיון שמבוסס על עבודת שטח פעילה בתחום.

אם התחלתם לבצע קידום אתרים עם חברה או עם מקדם פרטי, חשוב שתדעו כיצד למדוד אותם ולהעריך את ביצועיהם. מה שבאמת קובע את הצלחת הקידום הן התוצאות המעשיות שהקמפיין מביא. יש כמה מדדים שצריכים לסייע למדידה של כל מקדם אתרים שאתם עובדים איתו, והם מובאים כאן.

שיפור במיקומים בקידום האורגני

המדד הראשון והחשוב ביותר לכל קמפיין של קידום אתרים אורגני הוא המיקומים של האתר תחת ביטויי חיפוש שונים בגוגל. את המיקום של האתר יש לבדוק בהתייחס לביטוי חיפוש מסוים. בביטויים שונים, אותו האתר יכול להיות ממוקם במקום שונה לחלוטין בתוצאות החיפוש. לכן, אם יש לכם אתר שעוסק במכירת נעלי ספורט, יכול להיות שבביטוי "מכירת נעלי ספורט בתל אביב" תהיו בראש הרשימה, ואילו בביטוי כמו "חנות נעליים", תהיו במקום נמוך בהרבה. הדבר קשור לא רק למאמצי הקידום של המקדם שלכם, אלא גם לרמת התחרות ההתחלתית על אותו ביטוי בין אתרים שונים.

חשוב לדעת, כי המדד של מיקומי האתר הוא דינמי ויכול להשתנות מאוד מחודש לחודש, ולעיתים משבוע לשבוע. לכן, יש לדרוש מהמקדם שלכם שיעדכן אתכם באופן קבוע בעזרת דוח מיקומים שיישלח אליכם לפחות אחת לחודש.

שיפור בכמות הכניסות לאתר

מדד נוסף של הצלחת הקמפיין הוא כמות הכניסות לאתר שלכם בחודש. באופן טבעי, כאשר הקידום האורגני מצליח והאתר שלכם מתקדם מעלה בביטויי חיפוש רלוונטיים, צריך לגדול גם נפח התנועה לאתר. חשוב לוודא כי יש התאמה בין השיפור במיקומים לבין נפח התנועה לאתר. אם המיקומים משתפרים, אך אין גידול בתנועה באתר, ייתכן שאתם מתמקדים בביטויים הלא נכונים, או בכאלה שאינם מניבים תנועה אמיתית. בסופו של דבר, מה שחשוב זה לא רק המיקומים עצמם, אלא התוצאות שהם מביאים במישור הכניסות לאתר שלכם.

הצלחה של קמפיין קידום ממומן

גם לקידום ממומן יש פרמטרים מדידים של הצלחה. במקרה כזה, הקמפיין צריך להביא כניסות לאתר או לדף הנחיתה, ולהביא גם לעלייה בהיקף הגולשים שמשאירים את פרטיהם ליצירת קשר. בדרך-כלל, לדפי נחיתה ייעודיים בקמפיינים של קידום ממומן יש מדד המרה והצלחה מסוים - מילוי טופס, הרשמה לניוזלטר וכדומה. את איכות הקידום הממומן יש למדוד על-פי יחס ההמרה ועל-פי היקף ביצוע היעד שהוגדר באתר או בדף הנחיתה.

עלייה בהיקף הפעילות העסקית

בסופו של דבר, המטרה האמיתית של כל קמפיין קידום אתרים הוא העלאה של היקף הפעילות העסקית. זהו מדד מורכב, אשר מושפע מגורמים רבים שלא כולם קשורים באופן ישיר לקידום האתר. אך מכיוון שקידום אתרים הוא קמפיין של שיווק ופרסום - יש למדוד את העלייה בהיקף הפעילות של העסק, לאחר כמה חודשי קידום, ולהעריך כך את איכות הקמפיין ואת טיב המקדם.

תאריך:  16/12/2020   |   עודכן:  16/12/2020
כתיבת המומחים
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"לפני כשש שנים ביקרתי באוניברסיטת בן־גוריון ונודע לי שרק אחוז אחד מכיתות הבוגרים לכל אורך השנים נשאר להתגורר ולעבוד בנגב", מספר איש העסקים והפילנתרופ רון לאודר, שהסכים להתראיין במיוחד למעריב לכבוד ראש השנה. "הבנתי שהסיבה לעזיבתם של הצעירים היא העובדה שהם לא הצליחו למצוא משרות מתאימות בנגב ושהמצב הזה חייב להשתנות. מנגד, ראיתי שישנן כ־400 חברות בינוניות וגדולות הפועלות באזור, ושאלתי את עצמי כיצד זה ייתכן שעדיין צעירים לא מוצאים שם את עתידם? הבנו שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבעיה היא על-ידי הקמת מרכז תעסוקה שבו כל אחת מהחברות הללו תוכל למצוא את האנשים הנכונים עבורה, ובו כל אחד מהסטודנטים יוכל למצוא ולקבל הכוונה לעבודה המתאימה עבורו".
טוען רבני הוא האדם שייצג אתכם בבית דין רבני בדומה לעורך-דין בבית המשפט. זוגות רבים המעוניינים להתגרש דרך בית הדין הרבני, פונים לטוען רבני כדי שינחה אותם במהלך הדיונים. זאת משום שעל-מנת להגיע להסכמים בבית הדין הרבני לטובת שני הצדדים, נדרש ידע רב בתחום. על כן, חשוב לבחור את הטוען הרבני הנכון שילווה אתכם לאורך כל התהליך.
אם יש משהו שימי הקורונה הבלתי נשכחים לימדו אותנו, עם סגר א', סגר ב' ומקומות הבילוי שנשארו סגורים גם בין לבין, הרי שמדובר בערך היצירתיות. אי-אפשר לזלזל ביצירתיות. בטח ובטח כאשר מדובר בבילויים ובדייטים. דווקא כאשר בתי הקפה, בתי הקולנוע, מתחמי ההופעות, התיאטראות והפאבים היו סגורים, אנשים התעלו על עצמם ופתרו את הצורך ההגיוני והלגיטימי ביציאה בדרכים יצירתיות. נשאלת השאלה - מה יכול להיות כיפי בטירוף, חסין לקורונה ויצירתי במיוחד? לנו יש תשובה. השכרת יאכטה לזוג.
החיים חזקים יותר מהכל אבל כשהם סוחפים אותנו לתוך שגרה ותובענות, לעיתים אנו עלולים לשכוח את היקרים לנו מכל. את הסיפור הבא רציתי לספר דווקא אודות דודי, אח של אימי שהתגורר במשך שנים על גבי שנים לבד בבית קטן במרכז הארץ.
תארו לכם את התסריט הבלתי נעים הבא: אתם יושבים לכם עם המחשב הנייד בבוקר עם כוס קפה בצד, מוכנים לקראת עוד יום עבודה פורה שבו תתנו מעצמכם כמה שיותר. במחשבה של רגע אתם מחליטים לעשות חיפוש קצר על השם שלכם, רק כדי לוודא שהכל טוב. אבל ברגע שאתם מקלידים את שמכם ולוחצים על מקש ה-Enter בשורת החיפוש, חושכות עיניכם, כי אי-אפשר שלא להבחין בתגובה בלתי מחמיאה, בלשון המעטה, שפרסם עליכם לקוח בלתי מרוצה בעליל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il