|   15:07:40
דלג
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
השילוש הבלתי-קדוש, המפלה, המשתלט והחוטא לתפקידו בשירות עם ישראל [צילום: פלאש 90]

שילוש (בהחלט) בלתי-קדוש

הראשון בשילוש: ביהמ"ש העליון, השני: היועמ"ש, והשלישי: פרקליטות המדינה - הם מושחתים, שמאלנים ומפלים את המתיישבים
13/01/2010  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   סדום ועמורה   |   תגובות
   בעז העצני
הפרצוף האמיתי של שי ניצן

נפל דבר בישראל. זו לא הפעם הראשונה שנחשפה ההוכחה המוחצת באשר להטיה חריפה, חד-צדדית של מערכות על-שלטוניות חתרניות הנתונות בצבת אידיאולוגית קיקיונית. זו הפעם הראשונה שאנו חוזים בעדות מיד ראשונה בסיכול ממוקד של הדמוקרטיה הישראלית. וראה זה פלא, אנו, החרדים לדמותנו בעולם, אנו המחשיבים עצמנו כדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, אנו הם אלו אשר מפנים כתף קרה להוכחות למעשי העוולה הנעשים בשמנו, כלפי עצמנו, מתוך עצמנו, המקעקעים את אושיות קיומנו הדמוקרטיות.

מי שינסה למצוא בתיאורים הבאים התארגנות-על למטרות השחתת השלטון, צפויה לו אכזבה, הוא לא ימצא זאת כאן, באשר הפעילות שתתואר להלן נעשית במתכונת "משפחות פשע" למטרות גחמות אידיאולוגיות כיתתיות צרות, ובהחלט לא במתכונת "פשע מאורגן" הפועל באופן מערכתי. מאידך-גיסא, תוצאות הפעילות הסקטוריאלית המתוארת, מקרינה קשות במבחן המעשה על כושר עמידתה האסטרטגי של מדינת ישראל.

בית המשפט העליון בשבתו כבית דין לקיעקוע הדמוקרטיה

חבורה זו הפכה את שלטון החוק לחוכה-ואיטלולה באשר משתמשים הם בו כ"קרדום לחפור בו" להאצלת משנתם האידיאולוגית המוחזקת בידי מיעוט זניח בעם, על כלל האומה. במידה שלא ייעצר תהליך זה תשקע מדינת ישראל בסבך של מלחמות פנימיות

קודקוד "השילוש", הוא בית המשפט העליון – סמכות "השילוש" העליונה, מחלק ההוראות – אלו הנושאים בציניות ובהעמדת פנים את שם הדמוקרטיה לשווא ולמעשה הינם מסכלי הדמוקרטיה ההופכים את מדינת ישראל לדמוקטטורה הנשלטת על-ידי פוליטבירו של צללים. אכן, קשה למצוא הוכחות לנאמר משום שהוראות והנחיות אינן מועברות באמצעי תקשורת מקובלים אלא באורח חתרני, בבתים פרטיים ובפגישות אישיות. ולמרות זאת, הוכחות נסיבתיות וטביעות רגל גסה אופייניות מלמדות על הנעשה. אהרן ברק ידע היטב את שהוא עושה בהעבירו במחטף פרלמנטארי לפני למעלה מחמש-עשרה שנים את שלטון "הכל שפיט" שלו על מדינת ישראל.

במסווה מנטרת "שלטון החוק" השליטו שופטי העליון החל מאהרן ברק ואילך את שלטון המיעוט, שלטון האליטות, שלטון "כנופיית רחביה" על מדינת ישראל בנוסח קומוניסטי ידוע אשר מעולם לא פס מישראל. חבורה זו הפכה את שלטון החוק לחוכה-ואיטלולה באשר משתמשים הם בו כ"קרדום לחפור בו" להאצלת משנתם האידיאולוגית המוחזקת בידי מיעוט זניח בעם, על כלל האומה. במידה שלא ייעצר תהליך זה תשקע מדינת ישראל בסבך של מלחמות פנימיות, נסתרות וגלויות, אשר תובלנה בסופו של יום למלחמת אזרחים כוללת על כל המשתמע מכך לעתיד האומה.

היועץ המשפטי לממשלה - משרתם של "העליונים"
מסובב בכחש. היועמ"ש מזוז

הצלע השנייה במשולש השילוש המושחת הינו היועץ המשפטי לממשלה. הלה משמש כצינור הראשי להעברת הוראות והנחיות שופטי בית המשפט העליון וסביבתם המכונה "חבורת רחביה", לממשלה ולפרקליטות כממונה-העל עליה. מקרה ביטול התביעה נגד שרון למרות המלצת פרקליטת המדינה עדנה ארבל להעמידו לדין בפרשת "האי היווני" נעשה בכוונה 'אתרוגנית' ברורה על-מנת לשחררו לבצע זממו ולגרש את יהודי גוש קטיף, מעיד במשתמע כי מזוז פעל מתוקף הנחיה חיצונית באשר זו אינה יכולה להגיעה שלא מבית המשפט העליון, ממדרשו של אהרן ברק החורש והזומם במסתרים את מדינת כל אזרחיה כמדינת ישראל של העתיד.

התנגדותם העזה, ההיסטרית, של מרכיבי המעגל הפנימי הוא "השילוש הבלתי-קדוש" לפיצול תפקיד היועץ המשפטי מעיד בבירור כי להערכתם הפיצול יביא עליהם אובדן שליטה מכאיב על ממשלת ישראל ועל פרקליטות המדינה וישבור את מעגל הקסמים של שליטתם המשפטית המושחתת על מדינת ישראל.

קיים ספק מזערי בלבד כי היועץ המשפטי הנוכחי מני מזוז לא היה בסוד ענייני האכיפה הסלקטיבית, לא עודד אותה ולא כיוון אותה. חמור מכך, אין לחשוד בשני שרי המשפטים האחרונים מר דניאל פרידמן ומר יעקב נאמן כי שיתפו פעולה עם אכיפה מעוותת זו, והמסקנה מכאן היא כי מזוז כיזב, וסובב בכחש את שניהם להעלים פעילות בלתי-חוקית זו. אין תמה איפוא כי זה אותו המזוז הקורא לשני שרי המשפטים האלה "לעומתיים". והרי לנו המקרה הקלאסי של "זעקת הקוזק (מזוז) הנגזל".

השירות הציבורי, לשירות עצמי
שוחה למול "עכירות" החוץ. ליברמן [פלאש 90]

דוגמה אופיינית הכיצד ניהול גחמתי-אג'נדתי חד-צדדי יכול לנזק את מדינת ישראל - וזאת כסימפטום המלמד על כתמים שחורים השוררים ברחבי השירות הציבורי - ניתן לראות במשרד החוץ של מדינת ישראל. שני האנשים אשר הרעו מצבה של ישראל ללא הכר ביחסיה של ישראל עם מדינות העולם היו שימון פרס (שר החוץ 1995-1992, 2002-2001) וציפורה שפיצר (שרת החוץ 2009-2006). השניים הללו עיצבו באורח בוטה, כוחני ומודגש את שירות החוץ הישראלי בצלמם ובדמותם האידיאולוגית דהיינו, משרד בעל אוריינטציה שמאלנית קיצונית ואנטי-ישראלית לאומית.

משך כ-15 השנים החולפות מונו בלעדית אנשים בעלי אוריינטציה חד-צדדית מוגדרת ונמנע קידומם של בעלי דעות אחרות שם. לאור זאת, קידמו מרב שגרירי ישראל בארצות חוץ את אג'נדת השמאל הקיצוני במדינת ישראל ומנעו יוזמות של פעילות מדינית התואמת את צרכי מדינת ישראל כמדינה יהודית עצמאית. הדברים ידועים היטב לכל שעיניו בראשו להבחין כי "ההסברה" הישראלית מקרטעת אנושות מזה זמן רב באשר לקידום האינטרסים הישראלים בחו"ל. ובכן, ההסברה אינה מקרטעת מעשה ניסים, ההסברה במתכונתה עד היום הינה מכוונת לקרטע בידי בעלי עניין אידיאולוגי חד-צדדי, חד-אג'נדתי.

שר החוץ החדש מר אביגדור ליברמן, אשר מנסה ובצדק לשחות מול הזרם העכור במשרדו, זוכה להתנגדות של "המשמר הישן" בעל האוריינטציה האוניברסאלית, האנטי-לאומית במשרד. נראה כי רבים במשרד החוץ ממתינים למשבתו שם. כבכל אתר ואתר במקומותינו, נחוץ איזון ופלורליזם אידיאולוגי החסר אנושות במשרד זה ואחרים.

חלק נכבד מהחרמות והעיצומים האנטישמים במסווה התנגדות למדינת ישראל, כמו גם דוחות 'גולדסטונים' למיניהם, נובעים בחלקם המכריע מאזלת ידם המכוונת של קונסולי ושגרירי ישראל בארצות היעד. רבים מהללו שם אינם רואים פסול בדוח גולדסטון ודומיו, נהפוך הוא.

השלכות האכיפה הסלקטיבית

האכיפה החד-צדדית נגד מתיישבים והתרת רסן מוחלטת באשר לאכיפת חוקי מדינת ישראל כלפי הפלשתינים ועוזריהם היהודים מביאה לסדרה של תוצאות קשות המנזקות אנושות את ישראל ועמה.

1. הצד השני הפלשתיני מסרב לשבת למשא-ומתן מאחר שמקבל רוח גבית מממשל אובמה ומממשל ישראל. התנהלות מרכיבי "השילוש הבלתי-קדוש" מאותתת לפלשתינים כי יש להם תומך בתוככי ממשל מדינת ישראל נגד מדיניותה הרשמית ומוסדותיה הנבחרים של מדינת ישראל.

2. ההתפרעויות של פלשתינים ביו"ש נגד המתיישבים, הזוכות לאפס אכיפה מצד הפרקליטות, מביאות גם להתגברות האלימות של פלשתינים ופעילי שלום זרים נגד משטרת ישראל, צה"ל ומג"ב. פרוץ אינתיפאדה נוספת ביו"ש תהיה אחת מהשלכות האכיפה הסלקטיבית.

3. מעמיקה ההסתה במדינות הים נגד ישראל. אלו נתלות באכיפה הסלקטיבית של ממשלי ישראל נגד המתיישבים ולטובת הפלשתינים, המפורשת כמובן ברחבי העולם כצידקת הפלשתינים לעומת "אלימות קלגסי צה"ל והמתנחלים". אחת התוצאות, אך לא היחידה, היא דוח גולדסטון, כמו גם חרמות נגד מוצרים ישראלים, חרמות אקדמיות נגד ישראל וכדומה.

מספר קושיות יסוד העולות מהאמור לעיל:

1) מדוע לא ממנה הכנסת באמצעות 'הוועדה לביקורת המדינה' את מבקר המדינה לחקור את אחד העיוותים הדמוקרטיים והמשפטיים החמורים ביותר שהתגלו מעולם במקומותינו? הפקת דוח מתאים ומינוי צוות פעולה לתיקון העוול באופן ממלכתי ומערכתי תחת פיקוח הכנסת ישנה את פני מדינת ישראל והחברה בה לבלי הכר ויעלה אותנו כולנו על מסלול של תיקון עצמי ולאומי. אכן, מזומנים לחוקר בצפונות "השילוש הבלתי-קדוש" גילויים בנוסח "תיבת פנדורה" לכל דבר ועניין. ברי הוא כי מה שיתגלה יגרום לרעידת אדמה שלטונית וחברתית, אך זה אשר נחוץ למדינת ישראל על-מנת לשרוד למול האתגרים העומדים בפנינו.

2) מדוע ממשיך אותו שי ניצן וחבר מרעיו מפרקליטות המדינה לכהן בתפקידיהם או בכל תפקיד ממשלתי-ציבורי אחר? מדוע ממשיך צוות האכיפה האידיאולוגית-הסלקטיבית בפרקליטות לפעול ולו יום אחד נוסף?

3) מדוע רישיון עריכת הדין של כל המעורבים בפרשה המחרידה הזו אינו נשלל לאלתר על-ידי אגודת עורכי הדין בישראל?

4) מדוע שי ניצן וחבר מרעיו לתיקול ועיוות החוק אינם נשפטים בבית משפט של צדק (לשם שינוי) ומושלכים לכלא לשנים ארוכות בעבור הסבל שגרמו במתכוון, בידיעה ברורה ובמזיד לקורבנותיהם היהודים?

5) מדוע לא מתארגנים הנפגעים הישירים במתכונת "תביעה המונית מאורגנת" ותובעים פיצויי-עתק בבית משפט אזרחי נגד מדינת ישראל בגין הנזקים החומריים והנפשיים שנגרמו להם עקב האכיפה האידיאולוגית-סלקטיבית?

אפשר שהתשובה לקושיות לעיל דהיינו, מדוע לא נעשה דבר, מדוע זה לא נחסמה פעילות אנטי-חוקית בעליל זו עד כה, היא-היא המעידה יותר מכל על הבעיה השלטונית-חברתית-דמוקרטית בה שרויה מדינת ישראל ועל תקפות הבעיות שהועלו במאמר זה.

יהיו שיראו במאמר זה הושטת אצבע מאשימה כלפי כלל העושים במלאכה מאותם סקטורים המתוארים במאמר וכמובן שאין הדבר כך. קיימים בינינו אנשים ונשים העושים מלאכתם נאמנה, העושים לעמם לפני עשותם לביתם ומסוגלים לבדל דעותיהם האישיות, יהיו אלו אשר יהיו, מחובתם המצפונית והמוסרית לשרת את כלל עם ישראל בלב ובנפש חפצה. עלינו לרומם אנשים אלו, לשאתם על כפיים ולגנות ולהרחיק מקהלנו את אותם העשבים השוטים המכלים בנו כל חלקה טובה.

השתלשלות האירועים
עו"ד ניצן. לא פעל על דעת עצמו [פלאש 90]

ניצן הודה גם כי הצוות בראשותו "התייחס בכל שנות פעילותו בכבוד, ברצינות ובכובד-ראש לתלונות של ארגוני שמאל קיצוני - ולא התייחס כלל לפניות של ארגונים לזכויות אדם של המתנחלים, כגון ארגון זכויות האדם ביש"ע"

בתחילת חודש ינואר 2010 הופיע עו"ד שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה, בפני ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת אשר דנה בדרך פעולתו של "צוות אכיפת החוק בשטחים" הפועל בלא רשות, בלא סמכות ובניגוד לחוק במסגרת פרקליטות המדינה. הודעתו כמו גם הודאתו של עו"ד ניצן בפני הוועדה מצלצלת כתמרור אזהרה באוזני כל שוחר חוק ודמוקרטיה בארצנו.

המשנה לפרקליט המדינה הודה בפני הוועדה כי צוות אכיפת החוק בשטחים שהוא עומד בראשו "מתמקד באופן גורף בעבירות אידיאולוגיות של מתנחלים".

הצוות הוקם במקורו בשנת 1995 על-ידי היועץ המשפטי לממשלה בן יאיר, אך בשנת 1998 החליט היועץ המשפטי לממשלה דאז, אליקים רובינשטיין, לבטל את פעולת הצוות מכיוון שהוא התמקד באכיפה סלקטיבית הנוגדת חוק במשטר דמוקרטי. מאידך-גיסא, בשנים האחרונות שב הצוות לפעול. בתזוויג מקרים שאינו כלל תמוה, חופפת תחילת עבודתו המחודשת של "צוות האכיפה הסלקטיבית" בפרקליטות המדינה לתקופת כהונתו של ערן שנדר כפרקליט המדינה (מאוגוסט 2004). והכיצד כבר שכחנו כי ערן שנדר הינו ממקימי ארגון "שלום עכשיו" (1978). אופס, תזוויגי המקרים "המוזרים הללו. האם אך תזוויג מקרים הוא כי ארגון "שלום עכשיו" מעולם לא נתבע לדין על הונאה רבת-שנים של החוק ורשם העמותות (כולל תקופת כהונתו של מזוז)?

יו"ר הוועדה, ח"כ מר זאב אלקין (הליכוד), שעיין בפרוטוקולים של הדיונים, גילה כי 12 מתוך 14 דיוני הצוות עסקו באכיפה אידיאולוגית מוטה נגד המתנחלים. אלקין הדגיש כי התנהלות זו היא סטייה ברורה הן מהחלטת היועץ המשפטי לממשלה דאז, הן סטייה מהחלטת הממשלה, ואפילו סטייה חמורה מכתב המינוי הייעודי אותו קיבל שי ניצן מפרקליט המדינה בעניין.

עו"ד ניצן ציין בדיון כי האוריינטציה של דיוני הצוות היא "באופן ברור, אכיפה אידיאולוגית על המתנחלים".

ניצן הודה גם כי הצוות בראשותו "התייחס בכל שנות פעילותו בכבוד, ברצינות ובכובד-ראש לתלונות של ארגוני שמאל קיצוני - ולא התייחס כלל לפניות של ארגונים לזכויות אדם של המתנחלים, כגון ארגון זכויות האדם ביש"ע".

לאלו בינינו אשר יתמהו הכיצד לא הגיע אירוע מזעזע אמות הסיפין והשלטון בישראל לידיעת הציבור - נגלה כי לא הייתה כל אפשרות כי הציבור ידע דבר וחצי דבר, באשר בפשטות, הנושא לא דווח בכל עיתון שהוא, בכל ערוץ טלוויזיה שהוא במדינת ישראל, לא בעמודים הראשיים ואף לא בפנימיים. דממת מוות מרחפת על פני המים.

אין כל ספק כי שי ניצן לא פעל על דעת עצמו ובעצמו. אין כל ספק כי קיבל אישורים והוראות ביצוע לכך וכוונת המאמר היא להצביע על נותני ההנחיות והאישורים ועל נותני החסות להם.

האם אך מקרה הוא כי בצוות הפרקליטות הנדון חברים נציגים מצה"ל, המנהל האזרחי, שירות הביטחון, משטרת ישראל וכמובן נציגות נכבדה מאנשי פרקליטות המדינה. לא, קרוב לוודאי שלא.

מעשה שטן, המתיישבים בשטחי יו"ש טוענים מזה שנים ארוכות להפליה מכוונת באכיפת החוק נגדם. כבר ממש איננו יודעים כיצד להכיל את תזוויגי המקרים הטורדניים הללו המכים בנו שוב ושוב.

אך כל הנאמר לעיל, חמור ומרעים ככל שיהיה, הינו אך קצה הקרחון הנגלה לעין. שאר שמונה התשיעיות השקועות בשאול תחתיות הינן המסכנות אושיות יציבותה וקיומה של מדינת ישראל. ובכך דן המאמר.

כוחות הביטחון לשחרור פלשתין
לא ייצא נקי. הרמטכ"ל אשכנזי [פלאש 90]

לפי דיווח השר לביטחון פנים מחודש ינואר 2010, הרי שכוח האדם המיועד לשמירת הסדר במחוז יו"ש עולה ב-20% על הכוח המוקצב לאוכלוסיה היהודית בתחומי הקו הירוק. מכיוון שהאכיפה הינה למצער בלעדית על המתיישבים, וזאת מבלי להביא בחשבון את כוחות יס"מ ומג"ב ביו"ש המצטרפים לסד"כ כוחות המשטרה, הרי שקיים עודף אכיפה עצום ובלעדי מצד משטרת ישראל על ציבור המתיישבים בעוד אשר לא קיימת אכיפה כלל על הציבור הפלשתיני. למותר לציין כי גם נציגי משטרת ישראל משתתפים במושב הלצים המדובר של שי ניצן בפרקליטות.

גם צה"ל והמנהל האזרחי אשר פועל מטעמו של צה"ל, משתפים פעולה בחגיגת האפליה (אלוף הפיקוד הקודם גד שמני קבע רף עליון חדש באפליית יהודים בשטחי יו"ש כאשר מחליפו מחרה ומחזיק אחריו, בהושטת יד אוהדת ומלטפת לאויבינו ביו"ש). ידה של הפרקליטות וציוותו של שי ניצן בניצוח רוחו הרעה של בית המשפט העליון ניכרת ושורה בכל אלה. גם הרמטכ"ל גבי אשכנזי אינו יכול לצאת נקי מכל התסבוכת הזו. היעלה על הדעת כי אשכנזי לא יודע מהי הנטייה הפוליטית הברורה לכיוון אחד ופעולות האכיפה האידיאולוגית-הסלקטיבית הננקטת על-ידי אלופי פיקוד המרכז שתחת פיקודו הישיר? האם עלינו להאמין כי מיתמר עמוד עשן אך אין כל אש מאחוריו?

ובאם ברמטכ"ל אשכנזי מדובר, קל וחומר באשר לממונה עליו אהוד ברק אשר ללא כל צל צילו של ספק נמצא בסוד "השילוש הבלתי-קדוש" ומתואם במלואו עם מרכיביו (ויעידו אמצעי ההקפאה הדרקוניים מטעמו הסותרים את החלטות הקבינט). מאמציו הנואשים על גבול ההיסטריה של אהוד ברק להדוף כל כוונות לשינוי מבני אשר אין מוצדק הימנו, כמו גם הדיפת כל ביקורת נגד בית המשפט העליון - מבססים הנחה זו.

זוהי הזדמנותו של הרמטכ"ל אשכנזי (לגבי אהוד ברק כבר התייאשנו) להוציא את צה"ל מהשיח הפוליטי, שהרי הנאמר לעיל, האכיפה הרעיונית הסלקטיבית, הינה לב ליבה של ההטיה הפוליטית, כאשר צה"ל משמש בה כ"אידיוט מועיל" לביצוע מדיניות הנוגדת את מדיניות הממשלה והמנוגדת לחוק. אכן, מתיישבי יו"ש צודקים בדרישתם להוציא את צה"ל מהשיח ומהעשייה הפוליטיים באשר הם, כזרוע הביצועית והממונה בשטחי יו"ש, מופנה כנגדם שלא ברשות ובלא סמכות.

כך פועלת השיטה

בבואנו להצביע במשתמע על האחראים לקיעקוע הדמוקרטיה הישראלית והפיכתה ל"דמוקטטורה" כפי שתואר לעיל, הרי שניתן להבחין בתצורה הבאה: אנו מזהים שני מעגלי השפעה 'על-פרלמנטאריים' עיקריים. מעגל מקבלי ההחלטות ומעגל הסיוע. מעגלים אלו פועלים במתכונת של מדינה בתוך מדינה, אינם כפופים לרצון העם, בורשים בבוז את שלטון הכנסת - נציגו של הריבון - ומעסיקים במשרה חלקית ומלאה, חלקם של נבחרי הציבור, כאשר נאמנותם ושתיקתם של אלו נקנית בתמורה לאי-חשיפה של "תיקים באפלה" הקיימים במשתמע בכספות עלומות וממתינים ליום פקודה כל אימת ש"הנבחר" שוכח את התפקיד שיועד לו ומגלה עצמאות יתר.

א. מעגל מקבלי ההחלטות ("השילוש הבלתי-קדוש" האמור) – 1) בית המשפט העליון 2) היועץ המשפטי לממשלה 3) פרקליטות המדינה. "שילוש זה הינו גורם מרכזי בפילוג העם, קיעקוע אחדותו, החלשה עקבית של כוח העמידה הלאומי והרס מתמשך, איטי אך עקבי של המשטר הדמוקרטי התקין במקומותינו.

ב. מעגל הסיוע וזרועות הביצוע – 1) המדיה על שלוחותיה 2) משטרת ישראל 3) צה"ל 4) משרדי ממשלה נבחרים. מעגל זה, למעט אנשי קשר "אמינים" על חברי המעגל הראשון, בעלי עניין, הסחיטים לעיתים, חלקו הגדול אינו מודע להפעלתו כבובות על חוט בידי חברי המעגל הראשון ומהווה הלכה ולמעשה את צבר "האידיוטים השימושיים" לביצוע מטלות מוגדרות עבור "השילוש הבלתי-קדוש".

כלבי חורבן הדמוקרטיה

עיתונאים בכירים בכל מערכות העיתונים המספקים סיוע תקשורתי למערך "השילוש" עמלים להסב דעת קהל לטובת מערכת המשפט ולהשתיק אירועים וידיעות אשר אינן נוחות לחברי ה"שילוש הבלתי-קדוש"

לא בכדי נפלה דממה דקה על "כלבי השמירה של הדמוקרטיה" בנושא "האכיפה האידיאולוגית הסלקטיבית", והטעם הפשוט הוא כי מרב עיתונאי ישראל מזדהים עמוקות עם אג'נדה חד-צדדית שמאלנית קיצונית (במשאל עיתונאים מסוף 2007 אישרו כ-75% מהם כרואים עצמם בשמאל). הללו הפכו ממגיני הדמוקרטיה ל"כלבי החורבן של הדמוקרטיה". מזה מספר שנים שאמצעי המדיה השונים מנהלים מסע של דה-לגיטימציה נגד מתיישבי יו"ש בהבליטם באורח חד-צדדי קיצוני את "אלימות המתנחלים" (תוך פרסומים מכפישים נגד כלל ציבור המתיישבים כאלימים בעוד שהאמת הפוכה לחלוטין), ומצניעים ובעיקר נמנעים מלפרסם את אלימות הפלשתינים העולה כפורחת מעשה יום ביומו, והיא המהווה סיבה נאותה להגנה עצמית של המתיישבים (למעט אלימות בלתי-סבירה של מעטים בלבד).

עיתונאים בכירים בכל מערכות העיתונים המספקים סיוע תקשורתי למערך "השילוש" עמלים להסב דעת קהל לטובת מערכת המשפט ולהשתיק אירועים וידיעות אשר אינן נוחות לחברי ה"שילוש הבלתי-קדוש". זו זכותם וחובתם של העיתונאים לדווח על אירוע האכיפה הסלקטיבית כמתואר לעיל. משלא עשו כן, הריהם חוטאים לתפקידם הקמאי לדווח דיווח אמת ולהזעיק את דעת הקהל נגד עוולות המכוונות כנגד הציבור והדמוקרטיה. אין לעיתונות הנוהגת באופן כה פסול, זו המעלימה ידיעות מפלילות על אודות עצמה ובעלי בריתה, מקום במשטר הדמוקרטי ויש להפוך קיומה על פניו. תופעת האינטרנט אשר פלשה לחיינו הינה "התקווה הלבנה הגדולה" לקיומו של חופש הביטוי לכל כנגד העיתונות משרתת-עצמה וה"שילוש". עיתון "News1" בניהול יואב יצחק היה היחיד שהביא פרטים על אודות עוולות שי ניצן וצוותו.

  • ראה בנושא:

מבחר פתרונות מוצעים
על המבקר להיכנס לעובי הקורה [פלאש 90]

הדרך לפתרון הבעיה הינה פשוטה בעיקרון, אך מסובכת מעט לביצוע. יש להחליף ולבנות מחדש את כל הוועדות הבוחרות בעלי תפקידים ציבוריים ולאיישן בבעלי מגוון דעות פלורליסטי בניגוד למגוון המונוליטי השמאלני הקיים היום. על-מנת לבצע זאת נחוצים אנשים אשר מחד-גיסא הינם בעלי השפעה ויוקרה, ומאידך-גיסא הינם בקצה דרכם הפוליטית והציבורית, המוכנים לשכב על הגדר למען עם ישראל. דוגמה נאותה לכך ניתן למצוא במבקר המדינה מר מיכה לינדנשטראוס, אשר חייב, ממש חייב להיכנס לעובי הקורה של האכיפה הסלקטיבית, לחקור ביסודיות ולפרסם ממצאיו קבל עם ועדה כהרגלו, ללא כחל ושרק תוך האצלת תהודה מתאימה לדברים.

גם שר המשפטים מר נאמן אסור שייפקד מקומו. חובתו של משרד המשפטים להקים ועדת בדיקה פנימית על-מנת לנקות את האורוות הצואות וזאת עדיין לפני פרסום דוח מבקר המדינה בנושא.

פרקליטות המדינה - המוציא והמביא

מזה שנים שעמותות חוץ-פרלמנטאריות הממומנות בכספי האיחוד האירופי וסעודיה, שולחות משפטנים לשנות לימודי אוריינטציה שמאלנית קיצונית אנרכיסטית על-חשבונן בארצות חו"ל. בחוזרם של אלו הם נקלטים על-ידי עמיתיהם הממתינים להם כמובן בזרועות פתוחות בפרקליטות המדינה

הצלע השלישית – פרקליטות המדינה, ובעיקר פרקליט המדינה בעבר ערן שנדר (איש שלום עכשיו שלא הפך עורו וחברבורותיו) הינו דוגמה טובה לכך, ופרקליטות המדינה – על שלל פרקליטיה התאבים למלא הנחיות בית המשפט העליון מהפן האידיאולוגי ומהפן האישי-תועלתי. עו"ד(?) שי ניצן ואחרים בפרקליטות המדינה הינם הדוגמאות המעידות על הכלל שם.

מזה שנים שעמותות חוץ-פרלמנטאריות הממומנות בכספי האיחוד האירופי וסעודיה, שולחות משפטנים לשנות לימודי אוריינטציה שמאלנית קיצונית אנרכיסטית על-חשבונן בארצות חו"ל. בחוזרם של אלו הם נקלטים על-ידי עמיתיהם הממתינים להם כמובן בזרועות פתוחות בפרקליטות המדינה (זוכרים? חבר מביא חבר). התוצאה? ראה פעולות שי ניצן וחבר מרעיו. ואלו הן אך קצה הקרחון.

ללא כל צל של ספק ידעו ועודדו שני פרקליטי המדינה משה לדור וערן (שלום-עכשיו) שנדר פעילות אסורה ובלתי-חוקית זו, ודאגו להעלימה מעיני הממונים עליהם תוך שמסובבים אותם בכחש.

ראוי להעיר כאן כי כלל המערכת המשפטים הארצית דהיינו, רובם ככולם של שופטי בתי משפט השלום והמחוזי, ממודרים בקפדנות ממערכת "השילוש", למעט נבחרים "אמינים" על חברי החונטה, המסומנים לקידום נוסף עקב נאמנותם לאידיאולוגיה והאג'נדה החד-צדדית, והנמצאים ברגיל בצמרת ובהנהלת בתי המשפט המחוזיים.

שירות הביטחון היהודי למען פלשתין

המחלקה היהודית בשב"כ עובדת במשרה מלאה נגד מתיישבי יו"ש ובשירות "השילוש הבלתי-קדוש". המחלקה הינה מחלקה ייעודית-יהודית אשר כל מטרתה למלא גחמותיו של חברי "חונטת רחביה" הפועלת במתכונת משפחת פשע וגוררת עימה את השב"כ לבוץ הסמיך. איננו יודעים אם מכתב "האיום" לאהוד ברק הינו אותנטי או סחריר מבית מדרשה עמוס "השמפניות" של המחלקה היהודית של השב"כ. אך מכיוון שסיפור "הרועה והזאבים" לא נס ליחו, הרי עלינו להניח במידה רבה של ודאות כי כפילו של אבישי רביב קם לתחייה שוב מאלמוניותו ומשתף פעולה עם מסיתי השב"כ נגד תנועת ההתיישבות הציונית ביו"ש לשמחת ליבה של לשכתו ומפלגתו המידלדלת של אהוד ברק. ישיבתם של נציגי השב"כ בחבר הקושרים בפרקליטות של שי ניצן אינה נדרשת להסברים נוספים.

[ראה גם: כצל'ה במתקפה: "השב"כ מפברק מכתבים"]

תאריך:  13/01/2010   |   עודכן:  13/01/2010
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שילוש (בהחלט) בלתי-קדוש
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מאמר טיפשי
13/01/10 10:46
 
המושחתים שבכתבה
13/01/10 11:47
 
קוזקי
13/01/10 12:53
 
מאמר רציני
13/01/10 18:27
2
ישמעאל
13/01/10 10:52
3
מד' ליונה עיוורת
13/01/10 13:21
4
ד''ר אברהם שלום
13/01/10 13:32
5
יוסי שפניר
13/01/10 14:27
6
החשמן רישליה
13/01/10 17:10
7
הניה
13/01/10 19:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
היום בבוקר היה לי יום ממש נחמד. בעודי עורכת סידורים בקרבת מגדלי עזריאלי, חלפה דמות על פני.
12/01/2010  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
בפסק הדין בעניין יעקב לוי (וע' 163/07) שניתן על-ידי ועדת הערר בירושלים נדונה שאלת קביעת שווי הרכישה של נכס משנת 1964, כאשר לא ניתן היה לאתר את הסכם המכר.
מוצא ללא מוצא
12/01/2010  |  ציפי לידר  |   מאמרים
למה יש לי הרגשה שמאז ילדותי אני חיה במדינה שבה המיעוט הדתי כופה דעתו על הרוב החילוני? תשובה: כי זוהי עובדה: מאז שנולדתי כיהודיה חילונית ועד היום יש בישראל כפיה דתית: גלויה, בולטת, כוחנית ובלתי מעורערת שאינה נחה לרגע.
12/01/2010  |  שולמית קיסרי  |   מאמרים
שלשום הלך לעולמו הבמאי, פזמונאי, תסריטאי נדב לוויתן אשר נאבק בדלקת הריאות ממנה סבל.
12/01/2010  |  רועי אורן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il