|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

מיסוי החד"פ / יו"ר הוועדה לרשות המיסים:

"לוודא שאין אפליה במיסוי לעומת שטחי הרשות"

בנוסף קראה הוועדה להסדיר בצו מיסוי הולם של כוס נייר המצופה באחוז נמוך של פלסטיק, וכן לתת מענה להסדרת כלים רב פעמיים דקים שנופלים בגדר המיסוי
24/11/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
[צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]

ועדת הכספים קיימה (יום ד', 24.11.21) דיון בנושא צו תעריף המכס והפטורים ומס קניה על טובין (תיקון מס' 3) התשפ"ב - 2021 - הצו למיסוי כלים חד-פעמיים.

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר, פתח את הדיון: "בפעם הקודמת שמענו את הממשלה, חברי הכנסת, ושמענו חלק מנציגי המגזר העסקי קצת, את הדיון הזה נקדיש לכם. אנחנו מזהים שיש 2 בעיות עיקריות - 1 זה אותן כוסות נייר שמצופות בפלסטיק, ו-2 חומרים שנמצאים על התפר שיכולים להיות גם חד-פעמיים וגם רב פעמיים מבחינת העובי, ואנחנו בוחנים פתרונות".

התעשיין עמוס שקד ציים כי "עשרות משאיות עם מוצרי חד-פעמי מגיעות ארצה בשבועות האחרונים מהרשות הפלשתינית מאז הוטל המס".

לשאלת יו"ר הוועדה לפשר העניין, השיבו ברשות המיסים כי ככל הידוע להם, סחורות שנכנסות מהרשות נרשמות ולאחר מכן מתקיימת התחשבנות עם הרשות הפלשתינית לעניין גובה המס שעליה לשלם למדינת ישראל.

לאור הדברים, דרש יו"ר הוועדה כי הרשות תבדוק את הנושא לעומקו ותחזור עם תשובות ברורות עד לדיון הבא, כולל לעניין כמות המשאיות שחצו לישראל עם כלים חד"פ לאחרונה.

תומר מור, מנכ"ל 'מסעדנים חזקים ביחד' קרא להחריג כוסות הנייר: "החוק הזה מבחינת המסעדנים הולך להיות פגיעה ישירה בכיס שלהם. אנחנו מבקשים להחריג את כוסות הנייר מהחוק הזה, או לפחות לצמצם למינימום את המיסוי עליהן. הטייק אווי, נמצא בכל מקום, זה הפך משקל מכירתי משמעותי ווקטור משמעותי בהכנסות של מקומות קטנים. בממוצע ביום יש מיליון צרכנים ביום שקונים קפה טייק אווי, שכוס הנייר ממוסה ב-100 אחוז, הדבר באופן ישיר פוגע בהכנסה של בתי הקפה. אנחנו לא מדברים על העלאת המחיר, אבל צריך להבין שהדבר הזה פוגע בכיס באופן ישיר, בבתי עסק רבים שמעסיקים עובדים. בכוסות הנייר יש רק 5 אחוז פלסטיק, הצריכה לא תרד, והפגיעה תהייה בנו".

יו"ר הוועדה הגיב לדברים: "לא תהייה שום תעשיה שתוחרג, ברגע שמתחילים לא מסיימים עם זה, מה שכן נבנה את המס בצורה שנוכל לבנות מס אמת - אם לכוס הזו יש אחוז פלסטיק מסוים, אין סיבה שהמס יגבה על כל משקל הכוס. לעניין העובי - שם נצטרך לבנות מנגנון שיאפשר ליצרן או היבואן לעבור תהליך מול המשרד לאיכות הסביבה, והוא יוכל להוכיח שמדובר בכלי רב פעמי ולא חד-פעמי".

ח"כ אלון טל: "המשתנה הרלוונטי הוא דיכוטומי, לפעמיים 5 אחוז פלסטיק הוא כמו 100 אחוז פלסטיק, כאשר תהליך ההתכלות אינו שונה ופוגע באופן דומה בסביבה".

מחישוב שנעשה בדיון, עלה כי המס ייקר את עלות כוס הקפה, כולל עלות המשקה שבה, בכ-8% עבור המסעדות ובתי הקפה.

הראל בן דוד, מהתאחדות התעשיינים ציין כי למרות פריסת התשלום לעניין מלאי הכוסות עליה סיכם יו"ר הוועדה עם רשות המיסים, עדיין תיוותר פגיעה בהון השוטף של היצרנים: "לא לקחתם בחשבון את היצרנים המקומיים שחיים בעולם האשראי, אם מפעל מייצר 500 טון בחודש, הלקוח שלו משלם לו אחרי 3-4 חודשים, זה יוצר לו בור של 5-6 מיליון שקלים שיניתם את המלאי, אבל לא את נושא ההון השוטף, החיוב במס על כל תוצרת שמיוצרת".

רמי שר שלום, מנכ"ל פעמית התריע כי העלויות בשטח גדולות מהמשוער: "שיעור המס שרציתם לקבוע הוא 100 אחוז תוספת על העלות. החשבון היה ש-11 שקלים לקילו ישקפו 100 אחוז, אנחנו רואים כבר במכולות הראשונות כמה זה עולה לנו כיבואנים – על ערך כוסות נייר למכולה של 66 אלף שקלים שילמנו מס הקנייה של 120 אלף שקלים, זה לא 100 אחוז אלא 200 אחוז".
עמיעד לפידות, ראש תחום פסולת ומחזור בעמותת אדם טבע ודין: "מבחינת בריאות, אדם שאוכל כל יום ארוחה בכלים חד-פעמיים מכניס כ-250 גר פלסטיק לגופו בשנה, כאילו אכל גביע של קוטג'. בנוסף, אם נוריד את הפלסטיק אנחנו נוריד גם את כמות פליטת גזי החממה, יש לנו בעיה קולוסאלית וצריך לטפל בזה".

ח"כ אורי מקלב: "ליצרנים אין את המוטיבציה להעלות את עובי הכלים החד-פעמיים. אם הם יעלו בשני מילימטר, היצרן לא ישלם את המס אלא הצרכנים ואנחנו נותנים מוטיבציה שלילית. השוני הגדול בין כוס חד-פעמי לשאר הכלים החד-פעמיים היא כמות השימוש בו ביום, אין תחליף לחד-פעמי".

ח"כ שלמה קרעי: "הציבור משלם כפול ולא ברור לאנשים מה המס המושת על כל כלי. יכול להיות שעוד שבועיים נתקן את החוק, מי יחזיר את הכסף לצרכן אחרי חודש של טעות? זו שערורייה שלא נראתה כדוגמתה, קודם ממסים את הציבור ואח"כ בודקים. אם ממסים, צריך לכתוב על המדפים מה החלק של המס הירוק מתוך המחיר הכולל".

ח"כ מיכל וולדיגר: "המהירות והבהילות של קידום החוק מפריעה לי, לא ראוי ככה לחוקק חוקים במדינת ישראל".

ח"כ אופיר כץ: "כל השבוע עסקנו רק בהעלאות מיסים ואנחנו נרגיש את זה ביוקר המחיה. כולם דיברו על השקיות וכיצד הם מיגרו את הבעיה עם 10 אגורות, מדוע אנחנו מקבלים 11 ש"ח כמובן מאליו".

יו"ר הוועדה סיכם את הדיון: "יש מספר נושאים שחייבים להיות מטופלים לקראת הדיון הבא – הראשון הוא לבטא באופן אמיתי את המשקל האמתי של כוס נייר מצופה בפלסטיק ולמסות אותה בצורה נכונה, השני הוא טווח העובי במסגרתו יוכלו היצרנים לטעון כי מדובר בכלי פלסטיק רב פעמי והמנגנון שיסדיר את הנושא מצד הרשויות. דבר נוסף שאני מבקש בדיקה לגביו הינו הפרצה כביכול שקיימת כלפי סחורה שנכנסת מהרשות הפלשתינית, אני רוצה לוודא שאנחנו סוגרים זאת הרמטית ואין מצב שיש אפליה במיסוי בין שטחי ישראל לשטחי הרשות. לצד אלה, אבקש לשמוע את פעולות הממשלה המשלימות לעניין סביבה ירוקה".

תאריך:  24/11/2021   |   עודכן:  24/11/2021
מירב ארד
+"אם אין שוויון בגיוס, שלפחות יהיה בשוק התעסוקה"
01:43 25/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרה ברביבאי הפתיעה את ועדת הכלכלה והודיעה כי הנחתה לבנות תוכנית רב שנתית לתעסוקת חרדים על סמך פטור משירות צבאי בגיל 21
(השרה אורנה ברביבאי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+בטרומית: ניתן יהיה לשלם בתשלומים בסכום גבוה מ-250 ש"ח
01:13 25/11/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת התעבורה (תשלום קנס בתשלומים), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי. 49 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע כי מי שקיבל הודעת תשלום קנס בשל עבירות תעבורה יהיה רשאי לשלם אותו בתשלומים שווים ובלבד שסכום הקנס גבוה מ-250 שקל.

מלכיאלי: "ההצעה הזו נועדה לעזור לאנשים החלשים. אדם שיש לו כסף משלם את הקנס מיד ונפטר מזה. אנשים שאין להם כסף מעבירים את החוב הלאה. מה שקורה במצב הנוכחי, זה שאותם אנשים משלמים בריבית עד שמגיעים למצב של עיקול".
+עוצמה יהודית: נצא בקרוב למפקד עצמאי
19:05 24/11/21  |  עידן יוסף
מפלגת עוצמה יהודית בראשות ח"כ איתמר בן-גביר מברכת על היציאה למפקד הציונות הדתית, אך הודיעה כי תצא בקרוב למפקד עצמאי. היא הודיעה על המשך שיתוף הפעולה בין המפלגות ועל ריצה יחד ברשימה משותפת גם בבחירות הבאות. לדבריה, "השילוב בין המפלגות השונות המרכיבות את הציונות הדתית, הוא שילוב מנצח, ונמשיך בעזרת השם לשלב ידיים, גם אם אנחנו מקיימים מפקדים מפלגתיים נפרדים".

גם מפלגת נעם מקיימת בימים אלה מפקד.
+סמוטריץ' הכריז על מפקד הציונות הדתית
18:38 24/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ' בהצהרה: ״מפקד הציונות הדתית - במטרה להפוך את השבר לבשורה גדולה בימין. לצמיחה, לבניין, לגיבוש כוח אמוני, אמין וגדול שיאחד ויגבש את המחנה כולו"
(סמוטריץ'. בחירות מקדימות בדרך [צילום: פייסבוק])
+אושר בטרומית: יום זיכרון ממלכתי למנחם בגין
14:36 24/11/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להנצחת זכרו של מנחם בגין (תיקון - יום זיכרון ממלכתי), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת יריב לוין. 41 תמכו מול מתנגד אחד וההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.

מוצע בה להקדיש יום זיכרון ממלכתי לזכרו ולפועלו של מנחן בגין. ביום זה יקוימו אירועי זיכרון להנצחת זכרו של מנחם בגין, יתקיים טקס זיכרון ממלכתי, ובמחנות צה"ל ובבתי ספר יוקדש זמן לאירועי הנצחה וללימוד פועלו. ד' באדר הוא יום פטירתו של מנחם בגין, ולכן מוצע כי יום זה יהיה יום זיכרון ממלכתי.

השר זאב אלקין השיב בשם הממשלה ועקץ את נתניהו: "אי אפשר שלא לציין את המשפט המפורסם שנאמר ע"י בגין בהקשר של כהונה שהתארכה על כך ש'שלטון ממושך הוא סכנה לחרות האומה ולמוסר בניה והוא מוליד שחיתות'".
+גנס: "אם נעבור את המקדם של 1.2 נצטרך ללכת להחמרות"
14:00 24/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הדגישה: "כשנחצה 1000 חולים, זה אירוע שנצטרך ככל הנראה לנקוט בו צעדים יותר משמעותיים מבחינת הגבלות"  ▪  ראש מנהלת אכיפה ארצית קורונה במשטרת ישראל: קיבלנו מעין הנחיה לחדש עבודת מטה בנוגע לצימוד האלקטרוני
(אילנה גנס. התרופפות בשמירה על ההוראות [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+אושר בטרומית: הרחבת איסור אפליה בידי מטפל או מוסד רפואי
13:29 24/11/21  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות החולה (תיקון - איסור הפליה), התשפ"א-2021 של חברת הכנסת גבי לסקי. 50 חברי כנסת תמכו 23 מול שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הבריאות. מוצע להרחיב את איסור האפליה בידי מטפל או מוסד רפואי, כך שיאסור גם על אפליה על מחמת השתייכות לקבוצה אתנית, זהות מגדרית, השקפה, השתייכות מפלגתית, מוגבלות, מעמד אישי, הורות, או רקע כלכלי.
+אושר בטרומית: הגדלת הסכום והארכת הזמן במסלול המקוצר בהוצאה לפועל
13:28 24/11/21  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - מסלול מקוצר חובה), התשפ"א-2021 של חברת הכנסת נעמה לזימי. 53 תמכו לעומת 35 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת חוקה. מוצע לקבוע כי המסלול המקוצר בחוק ההוצאה לפועל יורחב, כך שיחול על בקשות לביצוע פסק דין בסכומים של עד 50,000 שקלים. כמו כן, מוצע להאריך את משך הזמן הקבוע לגבייה במסלול המקוצר לתקופה של שמונה עשר חודשים ולהרחיב את סוגי ההליכים שניתן לבצע במסגרת הליך זה.
+הצע"ח: החרגת האסירים בעלי מסוכנות משחרור מנהלי
12:17 24/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מוצע לקבוע בהסדר החדש כמה שינויים לעומת ההסדר הקיים בתיקון מס' 54 שמטרתם לצמצם במידה מסוימת את הסדר השחרור המינהלי המוגבר כך שלא ייכללו בהסדר זה אסירים בעלי רמת מסוכנות גבוהה
(יו"ר הוועדה מירב בן ארי [צילום: דוברות הכנסת, נועם משקוביץ])
+ועדת הכנסת אישרה את הקמת ועדת הקנאביס
10:13 24/11/21  |  מירב ארד
עדת הכנסת אישרה את הקמת הוועדה המיוחדת שתדון בהצעת חוק הקנאביס הרפואי. יושבת ראש הוועדה תהיה חה"כ שרן השכל. בוועדה יכהנו 15 חברי כנסת, על פי ההרכב הבא: סיעות הליכוד - שלושה חברים, סיעת יש עתיד - שני חברים, סיעות ש"ס, כחול לבן, העבודה, יהדות התורה, ישראל ביתנו, הציונות הדתית, הרשימה המשותפת, תקווה חדשה, מרצ, ורע"מ חבר אחד לכל סיעה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לוודא שאין אפליה במיסוי לעומת שטחי הרשות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
הוועדה לביטחון פנים דנה (יום ד', 24.11.21) בהצעת חוק שתשנה את מתווה השחרור המינהלי של אסירים, כך שלא ייכללו בהסדר אסירים עם רמת מסוכנות גבוהה, השפוטים על עבירות מין, אלימות במשפחה ואלימות קשה. בהצעת חוק זו מוצע לקבוע מתווה חדש להסדרי השחרור המינהלי המוגבר אשר יחליף את ההסדר הקבוע בתיקון מס' 54 ויחול לתקופה של שלוש שנים מיום תחילתו של החוק המוצע. השחרור המינהלי המוגבר הוא מודל המייצר קיצור מאסר משמעותי, גורף ואוטומטי, בלא קביעת קריטריונים (למעט כאלה הקשורים במשך תקופת המאסר) ואינו מתחשב במידת המסוכנות של האסירים או במאפיינים אחרים שלהם, פרט להתייחסות הנפרדת הקיימת כיום בתיקון מס' 54 לאסירים שהורשעו בעבירות ביטחון.
24/11/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הפנים והגנת הסביבה אישרה (יום ג', 23.11.21) פה אחד (7 בעד, ללא מתנגדים), את הצעת חוק התכנון והבנייה - חיבור בתים לחשמל של יו"ר הוועדה ח"כ ווליד טאהא והח"כים מנסור עבאס, מאזן גנאים, אימאן חטיב יאסין, ג'ידא רינאווי זועבי. הצביעו בעד החוק: יו"ר הוועדה, ח"כ ווליד טאהא וכן הח"כים איתן גינזבורג, יורא להב הרצנו, אחמד טיבי, ג'ידא רינאווי זועבי, בני בגין ושרון רופא אופיר. על הנוסח הסכים טאהא עם שרת הפנים איילת שקד.
23/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
חקירה פלילית נפתחה כנגד סגן השר אביר קארה (ימינה) בפרשת ההצבעה הכפולה. על-פי דיווח בחדשות 12, הוא צפוי להחקר באזהרה בקרוב. חוקרי המשטרה אספו תיעוד ממצלמות הכנסת וגבו עדויות מחברי הכנסת. קארה לא ידע על החקירה עד לפרסום הידיעה.
23/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, הודיע (יום ג', 23.11.21) על דחיית כניסת צווי "מס הפחמן" לתוקף בחודש, כדי לוודא שאין פגיעה של מיסוי יתר בקרב התעשיה והאזרחים.
23/11/2021  |  מירב ארד, עידן יוסף  |   חדשות
ראש מערך הגיור, הרב משה ולר, מסביר את ההתעקשות לשמור על מערך הגיור במתכונתו הנוכחית. בדיון (יום ג', 23.11.21) בוועדה לשירותי דת, אמר הרב ולר: "אין לנו שום רצון לנצח ולהישג הישגים. יש רצון לשמור על עם ישראל. יש אולי מחלוקת איך לשמור על עם ישראל. גם אנחנו מכוונים לטובת עם ישראל. אם שואלים אותי באופן אישי - כואב לי שיש תחבורה ציבורית בשבת ויש חמץ בפסח וכואב לי שיש בשר חזיר שנמכר. אבל גם אם מאוויי לא יתקיימו - אנחנו נישאר עם אחד. אבל אם תהיה תקלה בגיור - משהו שלא היה אלפי שנים - אנחנו פוגעים בעולם היהודי. כל נגיעה בגיור ושינוי - עלולים לשמוט את הקרקע תחת ידינו".
23/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il