AIG בהיערכות מוגברת לעלייה במכירות פוליסות ביטוח:
תהיה הראשונה לפתוח את מוקד המכירות גם במוצאי שבת
מיקי ברקן, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG: נתוני הגידול בפניה למוקד המכירות בימי שישי עד שעות כניסת השבת מעידים, כי צרכנים מנצלים גם את סוף השבוע לרכישת ביטוח
בחודש דצמבר נמכרות בישראל יותר מ-150 אלף פוליסות ביטוח רכב
חברת הביטוח הישיר AIG נערכת לעונה הבוערת של מכירות וחידושים של ביטוחי הרכב ופותחת את מוקד המכירות של החברה גם במוצאי שבת. החל מהשבת הקרובה יוכלו לקוחות AIG המחדשים את ביטוח הרכב ולקוחות חדשים לפנות אל מוקד המכירות מצאת השבת ועד 22:00 בלילה.
מיקי ברקן, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG: "בחודש דצמבר נמכרות בישראל יותר מ-150 אלף פוליסות ביטוח רכב, 50% יותר לעומת חודשים אחרים בשנה". לדברי ברקן, הגידול במכירות נובע ממועדי החידוש של פוליסות רכב בישראל. ברקן: "AIG נערכת בהתאם ומשתדלת לתת מענה באמצעות הרחבת שעות הפעילות של החברה ומתן הטבות שונות ללקוחות".
"מזה כמה חודשים חל גידול משמעותי בהיקף הפניות למוקד המכירות של החברה דווקא בימי שישי לעומת ימים אחרים", מסר ברקן. לדבריו, הלקוחות מנצלים את זמנם הפנוי ואת שעות פעילות המוקד המאוחרות ביום שישי ובאמצע השבוע על-מנת לסיים את סידורי ביטוח הרכב שלהם. "עבור צרכנים רבים, סופי שבוע מהווים הזדמנות להשלים את כל הסידורים והקניות אליהם הם לא מספיקים להגיע במהלך השבוע".
מהלך זה הוא חלק מאסטרטגיית AIG להיות זמינה עבור לקוחותיה וצרכנים פוטנציאליים סביב השעון, כאשר מוקד החירום פעיל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, אמר ברקן. "בחודש הקרוב תפעיל החברה את מוקד המכירות גם בשעות מאוחרות יותר בהתאם לדרישות הצרכנים".