|   15:07:40
דלג
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מפטפטי שם הדמוקרטיה לשווא

מקעקעי הדמוקרטיה חותרים תחת אושיות המדינה כאשר העם אמר דברו בכיוון המנוגד לדעתם, הם הקופצים כנשוכי נחש כאשר קואליציית הליכוד היא היוזמת
01/03/2010  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
ישראל 2010: עדיין יש מי ש"משחירים" את הדמוקרטיה

קיימות בינינו קבוצות המכונות פוסט-יהודיות וציוניות המשמשות מסווה לשנאה עצמית, לאוטו-אנטישמיות עיוורת ובוטה של יהודים... באם אנו לטעמם איננו עם ולאום, מדוע זה עמלים הם יומם ולילה לנסות ולהטמיע בנו את התזה כי הפלשתינים, אותו ערב-רב שהגיע מכל ארצות המזרח התיכון לשבור שבר יהודי, הם עם ולאום, ומכאן שזכאים הינם למדינה משלהם, אך לא היהודים?

מכחישי הציונות עמלים לספר לנו כי מדינת ישראל הוקמה כמקלט ליהודים עקב השואה הנוראה שעברה עלינו. על כך נאמר כי "חצי אמת גרועה משקר בוטה". ההתעוררות הציונית, האידיאולוגיה והמשנה הציונית התקבעה 60-50 שנים קודם לשואה. הקונגרסים הציונים התקבעו כמובילי התזה הלאומית ועבותותיה לארץ ישראל עקב מורשתנו ההיסטורית שנים רבות קודם לשואה

גם הציונים הגדולים של האומה, גם אלו אשר ראו בדת היהודית מחסום בפני העם היהודי לקום מרבצו הגלותי, לעשות מעשה, לעלות ולבנות את חיי האומה מחדש בארץ ישראל כבימים ימימה, גם אלו הבינו כי ללא מסורת ומורשת - היהדות והשורשים ההיסטוריים שמקורם בארץ ישראל, באדמתה, באבניה ובסלעיה - אין לתנועה הציונית מה לחפש בארץ ישראל. למעשה, אין לתנועה הציונית מה לחפש בכל מקום אחר בעולם, כולל אוגנדה.

יהודים צעירים אשר מרדו בבית ההורים המסורתי בארצות התפוצה, פשטו מעליהם קפוטות ושטריימל, לבשו חליפות ועניבות, ויותר מאוחר חולצה ומכנסי חאקי כאשר עלו לארץ ישראל. גם הללו הבינו, בתוככי הקיבוצים והקבוצות, המושבים והמושבות שוללי הדת - כי ללא ציון מסורות וחגי ישראל מקדמת דנא, אין להם קיום וצידוק לתביעתנו על אדמת ארץ ישראל.

אבות מדינת ישראל בעת החדשה עמדו בפרץ והשתיתו את הקמת מדינת ישראל על שורשים היסטוריים ותרבותיים יהודים, על מורשת יהודית המעוגנת בקרקע היהודית. הבנתם זו יצרה את הברית הבלתי מעורערת בין הזרם הדתי לזרם החילוני במדינת ישראל הצעירה של אז.

בימים אלו, כאשר אויבינו באזור ובעולם עמלים ללא לאות להפיץ את בשורת הדה-לגיטימציה של מדינת ישראל ובוודאי של מדינת היהודים, התשובה חייבת להיות העמקת ההבנה שלנו עצמנו בראש ובראשונה, כי זכותנו ההיסטורית על מדינת ישראל אינה עומדת כלל לשאלה באשר ההוכחות לכך פזורות באבנים ובקירות תמך סביבנו לכל שנישא עינינו. אין המדובר כאן על "סגידה לאבנים" כפי ששוללי היהדות וזכותנו ההיסטורית כאן מנסים להציגנו. האבנים סביבנו הינן העדות למהות, והמהות היא קשרו הבלתי מעורער של עם ישראל לאדמה הזו, לאבנים הללו.

אין אפשרות לבדל בין עצמאותו של עם לאדמה עליה הוא יושב. עם ללא אדמה הוא "עם" וירטואלי, זהו עם שאין חשיבות היכן הוא יושב, אם באוגנדה ואם בניו-יורק. אנו, השואפים להיות עם יהודי השוכן בין עמים אחרים ושייך למשפחת העמים, איננו מסוגלים לעיתים לראות את שברור ומובן מאליו לבני העמים אחרים - דהיינו, "באין פיסת ארץ להתיישב ולהחזיק בה, יפרע עם" ומכאן, "באין חזון יפרע עם" - דהיינו, חזונו הבסיסי ביותר של עם הינו חזקתו על פיסת אדמה משלו אשר הינו יושב בה בזכות ולבטח.

קיימות בינינו קבוצות המכונות פוסט-יהודיות וציוניות המשמשות מסווה לשנאה עצמית, לאוטו-אנטישמיות עיוורת ובוטה של יהודים, כל אותם ישראלים היוצאים נגד בני עמם וזכותם לחלקת אלוהים קטנה משלהם. כל אותם פוסט-יהודים וציונים אינם רואים בארץ ישראל - ומכאן, במשתמע, במדינת ישראל, חזות של חזון. לגבי דידם, מוטב ליהודי להתיישב בתפוצות ללא כל אותה נהייה "טורדת" אחר נושאי מדינה, עם ולאום. לגביהם, כמו גם לגבי אויבינו המרים ביותר, אנו היהודים מהווים צבר של בני דת בלבד ולא לאום. הם כמובן אינם יכולים ליישב את הסתירה המובנית בטיעוניהם לאמור, באם אנו לטעמם איננו עם ולאום, מדוע זה עמלים הם יומם ולילה לנסות ולהטמיע בנו את התזה כי הפלשתינים, אותו ערב-רב שהגיע מכל ארצות המזרח התיכון לשבור שבר יהודי, הם עם ולאום, ומכאן שזכאים הינם למדינה משלהם, אך לא היהודים? מדוע זה 22 מדינות ערביות אינן מהוות צידוק מספיק לעובדה כי אין לאמיתו של דבר סיבה רצינית ולגיטימית להקמתה של מדינה ערבית ה-23, בעוד שמדינה יהודית היחידה בחלד אינה לגיטימית?

ובכן, אנו איננו לגיטימיים כל זמן שנחשוב עצמנו לבלתי לגיטימיים והדרך לסכל רעיונות עוועים אלו, רעיונות אליליים, רעיונות אוניברסאליים פושטי-רגל והיגיון, עוברת דרך דבקותנו למצער במסורת היהודית ואפשר גם בדת היהודית, למתחזקים בינינו, באשר רק שם נמצאות התשובות לזכותנו הבלתי מעורערת על אדמת יהודה וישראל, ומכאן על זכותנו לחיות במדינת ישראל כיהודים בני חורין במקום שאנו יושבים בו. לגבינו כעם, שלילת היהדות כמוה כשלילת הווייתנו אנו לזכותנו למדינה משלנו, ולהווייתנו הבסיסית ביותר כעם יהודי הנושא מסורת ישיבתו בארץ ישראל כהמשך ישיר להיסטוריה שלו, למורשתו.

מכאן נובעת חשיבותו של חזון המורשת של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו. חזון זה בא לאשש ולחזק את שלכאורה אמור היה להיות ברי לכל בר-בי-רב, אך גורמים חתרנים מבפנים לנו, חלקם אף מבלי משים, העמלים מזה עשרות בשנים לקעקע את צדקתנו על ארץ ישראל, הצליחו עם השנים ליצור סחף חמור, הגדל והולך, בשם זכויות וירטואליות של אחרים על פנינו, בהבנתנו את המציאות וההוויה שלנו כעם וכאומה. בכך שיוצאים בלעג ובבוז נגד הצורך האבסולוטי, הבלתי מתפשר של כל עם בחלד במציאות הגיאו-פוליטית בה אנו שרויים במסגרת כלל האנושות, מקעקעים הם את צורכנו לפיסת ארץ משלנו על-מנת שנוכל לקיים בה את מדינתנו. אכן כן, אנו זקוקים לאבנים ולסלעים של ארץ מכורתנו, אנו זקוקים למורשתנו הטבועה בכל אלה על-מנת לדבוק באדמתנו לרשתה. אין חלופות אחרות בחלד, לא לגבינו ולא לגבי כל אומה אחרת.

מכחישי הציונות עמלים לספר לנו כי מדינת ישראל הוקמה כמקלט ליהודים עקב השואה הנוראה שעברה עלינו. על כך נאמר כי "חצי אמת גרועה משקר בוטה". ההתעוררות הציונית, האידיאולוגיה והמשנה הציונית התקבעה 60-50 שנים קודם לשואה. הקונגרסים הציונים התקבעו כמובילי התזה הלאומית ועבותותיה לארץ ישראל עקב מורשתנו ההיסטורית שנים רבות קודם לשואה. עלינו אך להודות (וגם להלל) את אבות הציונות של תחילת המאה העשרים אשר אם במתכוון ואם באקראי, כתוצר לוואי (חזונו של הרצל הנשען על רדיפות אנטישמיות של יהודים, מכיל גם איזכור לאסון אפשרי עתידי הנרקם לראש העם היהודי), יצרו את המחשבה הציונית וגלי העלייה הציונים שקדמו לשואה עשרות בשנים והכינו את המצע ואת הקרקע לקליטתם של היהודים עוד לפני השואה ואת האודים המוצלים שלאחר השואה.

"קול הרעם מפלשתין"
[צילום: פלאש 90]

משום שקברו של נחמן מברסלב נמצא בפולין הריהו פסול עבור המורשת היהודית? מה עניין גבולות לזיקתנו למורשתנו ההיסטורית? האם משום שקבר מרדכי היהודי נמצא באירן של הגמד הקטן והשעיר, הריהו חדל מהיות אתר מורשת יהודית? האם קברו של הנביא יחזקאל הנמצא בעירק, חדל מהיות אתר מורשת יהודית עקב מיקומו?

עיתון הארץ החל במסע הכפשה נוסף, בקדמו שלילה גורפת של חזון המורשת של נתניהו
▪ ▪ ▪

עיתון הארץ ועוזריו, אשר עדיין ממשיך ומקיים את סוכת האבלים על מותו של "הצדיק הידוע" מחמוד אל-מבחוח ומחלק סוכריות ברחוב למישבתו (לטעמו) של "המוסד", פצח בעיתונו הראוי להיות מכונה "קול הרעם מפלשתין", במסע הכפשה נוסף, בקדמו שלילה גורפת של חזון המורשת של נתניהו. למי שינסה לחפש מילה טובה על נושא כה חיוני זה, צפויה לו אכזבה (נו, ואיך לא). שטנתו של העיתון לערכי יהדות וציונות הינה דו-ראשית. מחד-גיסא, שנאת הימין ובנימין נתניהו בראשו ולכן כל פעולה, תהיה זו בעלת כוונות טהורות ונאותות לחלוטין, תזכה לקיתונות של שופכין העטויות בעטיפת צלופן שקרי ומרשרש. מאידך-גיסא, העיתון הינו שופרו של העם הפלשתיני מזה זמן רב ומכאן, מקדם במסווה נייטרלי כביכול את אג'נדת "מדינת כל אזרחיה" אשר כה חביבה על חביביו הפלשתינים, שהינה שם הקוד למדינה פלשתינית על חורבות מדינת ישראל היהודית, ה"נקייה" למצער מיהודים.

לשיא הציניות מגיע אותו פלוני ארי שביט, אשר אינו יכול לחדול מללחך בלשונו הזרעונים מכף ידו של אדונו. הכתב הזה מוג לב וחנף. במקום לומר בריש גלי כי מורשת יהודית הינה תקפה עבור העם היהודי ועניינו הבלעדי, ללא תלות היכן שקיימים אתריה וללא קשר להסדרים מדיניים כלשהם, הריהו בידו האחת משבח את חזון נתניהו באשר למורשת היהודית אך בו בזמן, בחוסר היגיון בולט ותמוה, מותח קו מפריד בין כלל אתרי מורשת היהדות הפסולים לטעמו (ולטעם אדוניו), לבין אתרי המורשת הקיימים בתחום הקו הירוק. זו לוליינות פוליטית אווילית וחסרת היגיון לאמיתה. הלוליינות הפוליטית של הלה המשיכה בתוכנית "מועצת הטיפשים" אשר בה, למראית עין, תיקן עצמו שביט אך מיד חזר לסורו ולסורם של אדוניו, בחששו כנראה מקיתון הרותחין הצפוי לו.

וכי מה; משום שקברו של נחמן מברסלב נמצא בפולין הריהו פסול עבור המורשת היהודית? מה עניין גבולות לזיקתנו למורשתנו ההיסטורית? האם משום שקבר מרדכי היהודי נמצא באירן של הגמד הקטן והשעיר, הריהו חדל מהיות אתר מורשת יהודית? האם קברו של הנביא יחזקאל הנמצא בעירק, חדל מהיות אתר מורשת יהודית עקב מיקומו? גם הר הבית המוסלמי בנוי על אתר מורשת יהודית, הוא בית המקדש. האם משום כך נפוצץ את מסגד אל-אקצה על-מנת לחשוף את אתר מורשתנו? האם בית הכנסת באי ג'רבה שבמרוקו חדל מהיות אתר מורשת משום היותו מחוץ לגבולות המדינה? האם נצא משום כך למלחמה נגד מרוקו?

והרי אין המדובר כאן בהכרח בשליטה על אתרי המורשת, אלא על זיקתו של העם היהודי לאתרי מורשתו. הקשר הפופוליסטי ומאחז העיניים של חוגים בישראל כי אין להכליל את מערת המכפלה וקבר רחל (כמו גם אתרים אחרים רבים בשטחי יו"ש), משום בעיות מדיניות צפויות עם הפלשתינים ועם העולם הינה אחיזת וגניבת דעת על-ידי פוסט-ציונים וכאילו-יהודים בפרוטה אשר כל סממן מאלו הינו בזוי עליהם. המוותר על זיקתו לאתרי מורשתו היום, יאולץ לוותר על קיומו היהודי, החופשי והעצמאי בארץ ישראל מחר.

הקשר בין מורשת לגבולות הינו אג'נדה איסלאמיסטית, אנכרוניסטית וצמאת-דם. ראו את אירוע פיצוץ שני פסלי הענק של המורשת ההינדית לפני כעשור על-ידי הטליבאן אך משום שאינם בתחומה של הודו ואיתרע מזלם לשכון באפגניסטן. האם ניתן בידי מלאכי החבלה האיסלאמיסטים אחריות על אתרי מורשתנו?

גם הטענה כי נאבד יותר לגיטימיות בעולם עקב הכללת שני האתרים הנוספים ברשימת המורשת הינה מופרכת מעיקרה. כאשר נעמוד על זכויותינו הנגזרות ממורשתנו באורח מידתי ומושכל, כך נכובד יותר וכך תכובד יותר ויותר הלגיטימיות שלנו. הסתתרותנו השפופה מאחורי מגפו של הפריץ הינה בזויה ומכאן, שאנו אכן זכאים ליחס מזלזל ולשלילת הלגיטימיות מצד אומות העולם, באשר זה שאינו יודע לעמוד על זכויותיו, שלא יצפה כי אחרים יוציאו עבורו הערמונים מן האש. ציפיותינו מהאחרים בעניין זה משדרות את חוסר אמונתנו בלגיטימיות שלנו עצמנו ואכן, העולם תופס מהר את רפיסותנו ופסיחתנו על הסעיפים הנגלות לעיניו ומגיב בשלילת לגיטימיותנו.

בהחלט אפשר שיתקיים ויכוח פרגמאטי באם על ישראל לשפץ את אתרי המורשת שלה הנמצאים מחוץ לקו ההסכמה הבינלאומית, או להניח לפלשתינים לעשות כן. מאידך-גיסא, האם הפלשתינים עצרו את הריסתו של קבר יוסף? האם הפלשתינים עמלו על-מנת לשמר את המורשת היהודית בחפרם עם ציוד מכני הנדסי כבד בהר הבית ובשפכם מאות טונות של עפר היסטורי, המכיל עדויות היסטוריות ממש מתוככי הר הבית? האם עלינו לבטוח באותם אלו אשר כל עמלם הפוליטי והמדיני מתמצה בהכחשת המורשת היהודית ואתריה ב(כל) ארץ ישראל? האם עשרות בתי הכנסת החרבים והשרופים בידי הירדנים בעיר העתיקה של ירושלים לאחר מלחמת העצמאות מוכיחה על רגישות מוסלמית לקודשי היהדות? האם שריפת בתי הכנסת של גוש קטיף על-ידי הכלבים השוטים של החמאס היא המעידה על ה"רגישות" האיסלאמיסטית המפורסמת לקודשיהם של אחרים?

עדות לאמור לעיל, היא ההשתלחות הפבלובית ביוזמתו המאוחרת והמעטה מדי אך הברוכה והחיונית מאין כמוה למדינת ישראל, מטעם משרד ההסברה בהקימו אתר הסברה חדש הבא לצייד ישראלים הנוסעים לחו"ל במטען עובדתי יהודי-וציוני, אשר יאפשר להם להתמודד עם מתקפה תקשורתית והסברתית במימון אירני, נסיכויות הנפט, סעודיה, סוריה והחיזבאללה, נגד ישראל. שלא במפתיע, כל המכפישים את חזון המורשת של נתניהו, חורצים לשון נגד יוזמת משרד ההסברה. אנו נוהגים לכנותם "משובטי דולי" באשר מחשבה עצמאית אינה הצד החזק שלהם. והינם מגיבים כזומבים אחודי מוחין, מטושטשי מבע, חסרי דעה ורצון משלהם.


ביקורת בונה הינה לגיטימית, חיונית ויש לעודדה. אין פסול במשלוח הצעות ורעיונות או תיקונים לנאמר באתר משרד ההסברה (אשר בחלקם ודאי יתקבלו ויגרמו לשינוי נאות בתכני האתר). אך אין להתבלבל, מדינת ישראל הינה דמוקרטיה (על כל מגרעותיה הידועות), העם החליט בכיוון פוליטי, מדיני וביטחוני הנראה לו כמבטיח ביותר את רווחתו וקיומו, אך כל מקעקעי הדמוקרטיה, כל הללו אשר מפטפטים את שם הדמוקרטיה לשווא משהינם בשלטון ומאררים וחותרים תחת אושיותיה כאשר העם אמר דברו בכיוון המנוגד לדעתם, הם הקופצים כנשוכי נחש כאשר קואליציית הליכוד היא היוזמת. היכן היו אהוד (עזריאלי) ברק, אריאל (היווני) שרון, אהוד (המעטפה) אולמרט כל השנים האלו? מי מנע בעדם ליזום מיזמים לאומיים כדוגמת בנימין נתניהו?

אווופס שכחנו, הם הרי היו עסוקים בחורבן ההוויה היהודית. ליכוד ואחדות האומה? ערכי מורשת? יישוב הנגב והגליל? "קטנים היו עליהם" לנוכח דיצתם-לא-בת-הכיבוש להרוס, לאבד ולשרוף מורשת יהודית במסווה מאחז עיניים של קיום יהודי.

תאריך:  01/03/2010   |   עודכן:  01/03/2010
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מפטפטי שם הדמוקרטיה לשווא
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן לעם היהודי
2/03/10 12:29
2
רפאל1
29/03/10 15:49
3
צנחן
20/05/10 23:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרבות השקר בישראל הפכה ללא מתום. כך למשל נתקלתי באחד העיתונים בכותרת אודות מחאה ישראלית על אנטישמיות בבתי ספר בספרד, ורק מאוחר יותר התברר כי הכוונה למכתבי מחאה של תלמידים לשגרירות ישראל כנגד הכיבוש וההתעמרות הכרוכה בו. באחד המכתבים נשאל השגריר: "כמה פלסטינים רצחת?" - שאלה בוטה, אך אנטישמית?
01/03/2010  |  מיכאל שרון  |   מאמרים
תגובה לראיון של אורי ישראל פז עם פרופ' רות גביזון ("מקור ראשון", מוסף דיוקן, 19.2.2010)1:
01/03/2010  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
לקראת יום האישה הבינלאומי המצוין בישראל ובעולם ב-8 במרס, ינסה לסקור מאמר זה מספר נקודות היוצרות קשר בין שתיית בירה לבנה, בריאות ונשים. מה הם הרגלי השתייה בקרב נשים, מדוע נתפס המשקה כגברי עד עכשיו, וכיצד תורם לשמירה על בריאות האישה ומחזק את גופה.
01/03/2010  |  לימור בן-חיים  |   מאמרים
החלטת הרמטכ"ל להדיח את תא"ל צ'יקו תמיר מהצבא נכונה ומוצדקת לחלוטין. נכון שבחברה שבה התקבעו להן נורמות פסולות של שקר, של קומבינות, של טיוח ושל "אני ואפסי עוד", קשה להכיל את העובדה שיש עדיין מי שאיננו מוכן לעבור לסדר היום על מעשים שאסור להם להיות חלק מהחברה בכלל, ומצה"ל בפרט. התנהלותו של הרמטכ"ל בפרשת צ'יקו תמיר היא בחינת מעט מדי, אך בהחלט לא מאוחר מדי. צה"ל הוא השתקפות של החברה, אך לראשי צבא אסור, בשום פנים ואופן, להסכים עם דפוסי התנהגות פסולים שמקורם בחברה. לדאבון הלב, פרשת צ'יקו תמיר היא היוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל. נורמות פסולות רבות מדי מצאו להן אכסניה גם בצבא, והדרך "לנקות" אותן ולעוקרן מקרבו ארוכה מאוד.
01/03/2010  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי, שקיבל החלטה להדיח את תת-אלוף צ'יקו תמיר מצה"ל, החליט החלטה אמיצה וקשה - ברמה הפיקודית, הערכית והאנושית. אין כל ספק שתרומתו של תת-אלוף תמיר לצה"ל ולמדינת ישראל היא גדולה, ומסיבות מובנות, הציבור הרחב מעולם לא יעמוד על מלוא תרומתו של האיש לבניית עוצמתו של צה"ל וכוח הרתעתו. ועם זאת, למרות האמפטיה, הכרת התודה על פועלו וההשתתפות בכאבו האישי של תמיר ומשפחתו - ברצוני להוקיר את ההחלטה האמיצה הזו של הרמטכ"ל.
01/03/2010  |  אורנה מרקוס בן-צבי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
פגישה בדמשק: אסד, אחמדינג'אד ונסראללה  /  עופר וולפסון
"מוות בטוח לישות הציונית"  /  איציק וולף
אל תמכרו טילי S-300 לאירן  /  עידן יוסף
להסתגל לחיים בצל הפצצה  /  גורי גרוסמן
הדוברמן מדבר והפינצ'ר שותק  /  אליקים העצני
מתחברים ליהדות  /  חסן גדוע אלהוזייל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il